Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=UCojvnui3p4]EPIC Street Race BATTLE - 1200hp TT Lambo vs 1200hp Supra! - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=UCd2VrmJK0g]44° Trofeo Vallecamonica 2014 Italian Hillclimb w/ Great Sounds - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=87cXsEN42us]Lexus RC F tested on road and track - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Αποφάσισα να αλλάξω λάστιχα, και επιτέλους ήρθε η ώρα και των ζαντών που κρατούσα τόσα χρόνια στη καβάτζα.

Το αμάξι είναι Seat Leon 1.6 και μοιάζει ακριβώς σαν αυτό. http://img163.imageshack.us/img163/6867/79099956.jpg

Για καλή μου τύχη πριν χρόνια ένα φιλαράκι έβγαλε τις 16αρες που είχε από Skoda Octavia Rs ABT αγρατζούνιστες με 10.000km. περίπου, και μου τις είχε δώσει τότε μόνο 150 ευρώ (5-6 χρόνια πριν). Έκανα υπομονή να φάω τα 15αρια λάστιχα και τώρα πάω σε 205/55-16. https://www.skroutz.gr/c/578/elastika.html?keyphrase=dunlop+bluresponse+205%2F50%2F16

mqxncnr.jpg

Το καπάκι στο κέντρο σκέφτομαι να το ντύσω με αυτοκόλητο carbon. Ακούω γνώμες για το εγχείρημα μια και δεν έχω ξαναδει πουθενά τη συγκεκριμένη ζάντα φορεμένη σε Leon.

lLWeFvr.jpg

Τέλος έκανα και μια μ@λακία σήμερα, που τη φυσάω και δεν κρυώνει....

Το 2005 έβαλα στο αμάξι αυτό το Kenwood Kenwood - KDC-M6024 price, review and buy in Kuwait, Kuwait City, Al Ahmadi | Souq , KDC-M6024 & KDC-M6024G που το είχα πληρώσει 320 ευρώ τότε.

Δεν έχει χρησιμοποιηθεί πολύ μιας και το αμάξι δεν το κινώ συνέχεια, αλλά με έπιασε η φαγούρα να βάλω ένα με θύρα usb.

Τι το 'θελα; Διάβασα ένα σκασμό κριτικές που το εκθείαζαν αυτό για τη τιμή του (55 ευρώ) και το τσίμπησα. MVH-160UI RDS Tuner with Illuminated Front USB and iPod and iPhone Direct Control. Supports WMA/MP3 Playback. Android Media Compatible - Pioneer Car Stereo, Radio

Απογοήτευση... καμία σχέση με το παλιό! 'Αλλα πρίμα το παλιό και καθαρότητα φωνής! Κρίμα κρίμα κρίμα απλά. Έμεινα με μια πολύ καλή πηγή στο ράφι τώρα...

Καλά λένε ότι "ότι πληρώσεις παίρνεις", ακόμα και μερικά χρόνια μετά.

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα, στην αττική οδό με κατεύθυνση προς αεροδρόμιο κ λίγο πριν τα διόδια στον Ασπρόπυργο (μέρα μεσημέρι, ιδανικές συνθήκες), ένας βλαξ στη μεσαία πηγαινε με 110 περίπου κ λάθος γωνία στο τιμόνι, με αποτέλεσμα να κατευθύνεται σιγά σιγά στην αριστερή.

Τον βλέπω ότι κοιμάται στο τιμόνι, πιάνω τέρμα αριστερά στην αριστερή κ επιταχύνω για να ξεμπερδεύω μαζί του.Και καθως έχει περάσει όλο το σώμα μου, ακούω πίσω δεξιά ένα ανεπαισθητο "τακ" και τον βλέπω από τους καθρέφτες να κάνει το εκκρεμές(μάλλον ξύπνησε κ τράβηξε τιμονιά πανικού) κ εν συνεχεία σβούρες κ να "παρκαρει" τελικά στη λεα.

Είδα ότι δεν χτύπησε πουθενά κ ελπίζω με τα g που έφαγε να πήγε το μυαλό του στη θέση του

Link to comment
Share on other sites

btw ο μηχανακιας εχει πεθανει.

Προσωπικα οτιδηπωτε παραπανω σχολια ειναι περιττα.

Δεν οδηγώ μηχανή αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση το φταίξιμο είναι 100% του οδηγού μηχανής.

Επειδή οδηγώ στην Αγγλία 3 χρόνια, μην κρίνετε τη συμπεριφορά των οδηγών της Αγγλίας με αυτή της Ελλάδας.

Οι οδηγοί στην Αγγλία έχουν συνηθίσει να οδηγούν με τα όρια ταχύτητας. Ελάχιστοι οδηγούν παραπάνω από τα όρια και ελάχιστοι έχουν οδηγήσει στα όρια του αυτοκινήτου τους. Επειδή και οι γύρω τους οδηγοί οδηγούν αργά, έχουν παντελή απουσία αίσθησης ταχύτητας.

Αυτό που έτυχε στο μηχανόβιο μου έχει τύχει άπειρες φορές με το αυτοκίνητο, να μου πετάγονται έχοντας υπολογίσει λάθος την ταχύτητά μου.

Είναι καθαρά δικό του φταίξιμο και δυστυχώς δεν θα έχει την ευκαιρία να το διορθώσει.

Επίσης επειδή τα 100 μίλια (160 χιλιόμετρα) μπορεί να φαντάζουν λίγα, οι συγκεκριμένοι δρόμοι έχουν συνήθως όριο ταχύτητας μεταξύ 40 και 50 μιλίων (50 πολύ σπάνια), ήτοι 64 και 80 χιλιόμετρα. Οπότε όταν πας με 160 και οι άλλοι πάνε μάξιμουμ με 80, καταλαβαίνεις ότι το μοιραίο θα συμβεί διότι προφανώς όταν πάω στη δρομάρα με 64 χιλιόμετρα πάω ξάπλα και δεν είμαι στην τσίτα όπως αυτός που πάει με 160.

Για μένα αυτό που συνέβη είναι παράπλευρη απώλεια των χαμηλών ορίων ταχύτητας, αν τα όρια ήταν σε λογικά επίπεδα δεν θα είχε συμβεί. Αλλά είδατε ότι ακόμη και η μάνα του κατηγόρησε την υψηλή του ταχύτητα, οπότε ναι, αν όλοι πάνε με 40 χιλιόμετρα την ώρα όλα μια χαρα.

Link to comment
Share on other sites

Από Τετάρτη, θα έχω να αφήσω 2 δόντια κάτω από το μαξιλάρι μου....

...από το γρανάζι της 1ης του δευτερεύοντος,για την Tooth Fairy των Σαζμάν...:jester:

Mετά από 260.000km ζορισμένα και 15 χρόνια, πάλι καλά που δεν έχω "μασέλα" να αφήσω...

Link to comment
Share on other sites

όπως έχει πει και η μητέρα ενός γνωστού σε ερώτηση φίλης της, "Τί αμάξι πήρατε για μικρό?"

"Ένα Hyundai Tsapalos "

...καθώς ειχε το αυτοκόλητο "Tsapalos" ακριβώς κάτω από το "Hyundai"...:hehe:

Link to comment
Share on other sites

Αν και αντιπαθώ τα huyndai το i20 που είχα νοικιάσει το 2013 Σαντορίνη έμπαινε πολύ ωραία, είχα πιάσει τον εαυτό μου να αφήνω γκάζι και να μπαίνω με μισό τιμόνι ανάποδο και το αυτοκίνητο να μην έχει πρόβλημα ελέγχου. Καλύτερα στημένο από πολλά αυτοκίνητα συμπεριλαμβανομένων των σουπερ-υποστροφικών punto και stilo που οδηγώ, θύμιζε πεζώ. Το ίδιο και ένα νισάν μίκρα που είχα νοικιάσει παλιότερα, αλλά με μικρότερα όρια πρόσφυσης από το i20. (και φυσικά με το i20 δεν θα έμπαινα με τα χιλιόμετρα που μπαίνει το punto και το stilo, ειδικά το punto μπαίνει με όλα).

Το i10 που έχω απλά μπει σαν συνοδηγός μου φαίνεται τελείως κουβάς.

[MENTION=5217]felix[/MENTION] εμένα το 309 πρέπει να παραδίδει σιγά σιγά διαφορικό γιατί κάνει ένα ωραίο σφύριγμα πλέον όταν ζεσταθεί... :p

Link to comment
Share on other sites

Αποφάσισα να αλλάξω λάστιχα, και επιτέλους ήρθε η ώρα και των ζαντών που κρατούσα τόσα χρόνια στη καβάτζα.

Το αμάξι είναι Seat Leon 1.6 και μοιάζει ακριβώς σαν αυτό. http://img163.imageshack.us/img163/6867/79099956.jpg

Για καλή μου τύχη πριν χρόνια ένα φιλαράκι έβγαλε τις 16αρες που είχε από Skoda Octavia Rs ABT αγρατζούνιστες με 10.000km. περίπου, και μου τις είχε δώσει τότε μόνο 150 ευρώ (5-6 χρόνια πριν). Έκανα υπομονή να φάω τα 15αρια λάστιχα και τώρα πάω σε 205/55-16. https://www.skroutz.gr/c/578/elastika.html?keyphrase=dunlop+bluresponse+205%2F50%2F16

Και εσύ σε Dunlop Bluresponse; Αύριο θέλει να πάει ο πατέρας μου να αλλάξει λάστιχα (205/50/16) στο αυτοκίνητο και σκέφτεται να βάλει τα ίδια. Έχεις καμία γνώμη για τα Dunlop;

Εγώ του λέω για MICHELIN PILOT SPORT 3 αλλά η διαφορά είναι αισθητή στο οικονομικό τομέα.

Link to comment
Share on other sites

Και εσύ σε Dunlop Bluresponse; Αύριο θέλει να πάει ο πατέρας μου να αλλάξει λάστιχα (205/50/16) στο αυτοκίνητο και σκέφτεται να βάλει τα ίδια. Έχεις καμία γνώμη για τα Dunlop;

Εγώ του λέω για MICHELIN PILOT SPORT 3 αλλά η διαφορά είναι αισθητή στο οικονομικό τομέα.

Pilot sport 3 σε αμάξι που θες να σε πηγαίνει από το Α στο Β; Εγώ θα έλεγα όχι. Δείτε καλύτερα τα Michelin Primacy, Continental conti sport contact 5, και τα Bridgestone Turanza.

Link to comment
Share on other sites

Αν και αντιπαθώ τα huyndai το i20 που είχα νοικιάσει το 2013 Σαντορίνη έμπαινε πολύ ωραία, είχα πιάσει τον εαυτό μου να αφήνω γκάζι και να μπαίνω με μισό τιμόνι ανάποδο και το αυτοκίνητο να μην έχει πρόβλημα ελέγχου. Καλύτερα στημένο από πολλά αυτοκίνητα συμπεριλαμβανομένων των σουπερ-υποστροφικών punto και stilo που οδηγώ, θύμιζε πεζώ. Το ίδιο και ένα νισάν μίκρα που είχα νοικιάσει παλιότερα, αλλά με μικρότερα όρια πρόσφυσης από το i20. (και φυσικά με το i20 δεν θα έμπαινα με τα χιλιόμετρα που μπαίνει το punto και το stilo, ειδικά το punto μπαίνει με όλα).

Το i10 που έχω απλά μπει σαν συνοδηγός μου φαίνεται τελείως κουβάς.

[MENTION=5217]felix[/MENTION] εμένα το 309 πρέπει να παραδίδει σιγά σιγά διαφορικό γιατί κάνει ένα ωραίο σφύριγμα πλέον όταν ζεσταθεί... :p

Τα ρουλεμάν του διαφορικού μου αλλάζουν και αυτά , μιας και σφυρίζουν διακριτικά από μια αψιμαχία με ένα VTi προ 8ετίας...

Link to comment
Share on other sites

Pilot sport 3 σε αμάξι που θες να σε πηγαίνει από το Α στο Β; Εγώ θα έλεγα όχι. Δείτε καλύτερα τα Michelin Primacy, Continental conti sport contact 5, και τα Bridgestone Turanza.

Από τη στιγμή που δεν βγαίνουν σε αυτές τις διαστάσεις τα Michelin Primacy, τι να κάνουμε; ; Έχουμε και τα Goodyear EfficientGrip Performance στο μυαλό μας.

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.