Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

6ποντα? Περνας πανω απο 2€ κ καταλαβαινεις αν ειναι κορωνα η γραμματα? :p
ε βαλε ξανα τα μανισια , πουλα αυτα και παρε μεταχειρο μανισια , σιγουρα θα βρεις καποιον, μπορει και καμμια τραμπα

Τα άλλαξα πριν 10.000χλμ, με 3ποντα και νέα πιο μαλακά αμορτισέρ και ησύχασα. Με τα μανίσια είναι σαν τρακτέρ :)

Πριν και μετά τα νέα αμορτισέρ, δείτε στους μπροστά θόλους τα περιθώρια για να καταλάβετε:

http://img.photobucket.com/albums/v300/jpavly/maCar/Rena_Before.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v300/jpavly/maCar/Rena_After.jpg

Και εμένα η μάνα μου έχει το τελευταίο Clio 1.6 5θ.

3 χρόνια τώρα, αλλά μέχρι στιγμής να μην το ματιάσω δεν έχει ζητήσει κάτι τρελό.

Βασικά αλλάξαμε ένα ελαττωματικό δείκτη βενζίνης στην αρχή και στο πρώτο εξάμηνο αλλάξαμε (πάντα εντός εγγύησης με 0 κόστος) 2 φορές όλη την μονάδα του κλιματιστικού....

Από τότε και εδώ και 2,5 χρόνια χωρίς να θέλω να το γκαντεμιάσω δεν έχει κάνει κίχ.

Εκτός από όλα όσα είπα παραπάνω είχα και αυτά:

Προβληματικοί πολλαπλασιαστές, αλλαγή με νέους.

Αισθητήρας βενζίνης (όπου αισθητήρας βλ. τσιπάκι)

Προβληματική φίσα στα πίσω φανάρια, μπέρδευε τις λειτουργίες (φρένο, φλας, ομίχλης)

Κάψιμο των led (αθάνατα δεν είναι αυτά; λολ) στο 3ο stop φανάρι (αεροτομής)

Αλλαγή μπαταρίας 100% κάθε 2 χρόνια.

Λάθος διαγνώσεις του εγκεφάλου και ανάβουν διάφορα λαμπάκια. Όταν ανάβει το "Ηλεκτρική βλάβη" το αμάξι μπαίνει σε "Safe mode" και πάει μέχρι 3.000 στροφές, με ένα restart στρώνει :hehe:

Επίσης, στα καλά του καθουμένου σε κάποιες φάσεις στο παρελθόν έσβηνε μόνο του, τώρα κανά 7μηνο του έχει περάσει.

Γενικώς από ηλεκτρικά άλλο τίποτα.

Έγινε επεξεργασία από jpavly
Link to comment
Share on other sites

Δεν άντεχε, από ένα σημείο και μετά πραγματικά δεν πήγαινε άλλο. Έκανα ένα ταξίδι και πόναγα. Συν το ότι πεζοδρόμια (παράνομο το ξέρω, αλλά καμιά φορά χρειάζεται) δεν ανέβαινα με τίποτα! Επίσης, δεν μπορούσα να το βάλω στο πάρκινγκ της πολυκατοικίας γιατί έβρισκε πάντα.

Αλλά δεν φταίει κανένας άλλος, φταίω εγώ που δεν τα άλλαξα από την αρχή, αλλά περίμενα να μαζέψω για Koni κίτρινα και νέα ελατήρια, να μου πάει κανά 800άρι. Τελικά με 300 ευρώ έπαιξα Sachs Performance + Vogtland 30mm και ησύχασε το κεφάλι μου και ο πώλος μου :p

Link to comment
Share on other sites

Lol Pavly παίζεις πολύ πρόστυχα... cudos πάντως που το κράτησες μετά από όλα αυτά. Εγώ θα είχα σαλτάρει.

Σπίτι ανέκαθεν είχαμε Ιαπωνικά (ή Γερμανικό από την τράπεζα –father-) , τα οποία δεν ζητάνε ούτε λάδι και το σερί το σπάω μόνο εγώ με Γερμανό και τώρα *cough* Ιταλό... οπότε έχουμε καλομάθει με την αξιοπιστία. Θα δείξει η νεκροψία πως θα πάει ο Ιταλός μέχρι στιγμής δεν έχω πάρει τίποτα στο χέρι μετά από 1600 Km, αν και το έχω πάει 1 φορά συνεργείο*

*είμαι ΠΟΛΥ ψήρας με τα αυτοκίνητα.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν μιλάμε για ΜιΤο 1,4 TB.

Μετά.

Το πήγα για τα εξής.

i) Κάτω από το τιμόνι και λίγο αριστερά (εκεί που έχουν το κουτί με τις ασφάλειες πολλά αυτοκίνητα) ήταν 2 καλώδια που εξείχαν λίγο και απλά μου τα δέσανε με ένα σφυχτηράκι, να μην πετάνε.

ii) Το κάθισμα του συνοδηγού, είχαν ξεχάσει (?) να λαδώσουν με σιλικονούχο spray τις ράγες που πατάει και έτριζε αμυδρά, το φτιάξανε.

iii) Το πιο ενοχλητικό, μετά τα 120 km/h άκουγα ένα τικ τικ έντονο στην καμπίνα από «κάπου από πίσω δεξιά», ένας συντονισμός. Στην αρχή νόμιζα πως ήταν η εταζέρα, τελικά το έψαξα λίγο, και είναι ένα καλοδιάκι στον θόλο μέσα από το φτερό, που μετά από τα χιλιόμετρα αυτά, συντονίζεται και κάνει αυτόν τον θόρυβο. Το φτιάξανε και αυτό.

Αυτά βασικά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν άντεχε, από ένα σημείο και μετά πραγματικά δεν πήγαινε άλλο. Έκανα ένα ταξίδι και πόναγα. Συν το ότι πεζοδρόμια (παράνομο το ξέρω, αλλά καμιά φορά χρειάζεται) δεν ανέβαινα με τίποτα! Επίσης, δεν μπορούσα να το βάλω στο πάρκινγκ της πολυκατοικίας γιατί έβρισκε πάντα.

Αλλά δεν φταίει κανένας άλλος, φταίω εγώ που δεν τα άλλαξα από την αρχή, αλλά περίμενα να μαζέψω για Koni κίτρινα και νέα ελατήρια, να μου πάει κανά 800άρι. Τελικά με 300 ευρώ έπαιξα Sachs Performance + Vogtland 30mm και ησύχασε το κεφάλι μου και ο πώλος μου :p

Kατάλαβα, άμα μαζέψω λεφτά θα σου κάνω δώρο ένα C5 να χαρεί ο πωπός σου υδροπνευματική για να επανέλθει μετά απο χρόνια ταλαιπωρίας :):fun::nerd:

Link to comment
Share on other sites

Kατάλαβα, άμα μαζέψω λεφτά θα σου κάνω δώρο ένα C5 να χαρεί ο πωπός σου υδροπνευματική για να επανέλθει μετά απο χρόνια ταλαιπωρίας :):fun::nerd:

ΒΤW.

Είναι απλά η ιδέα μου ή το καινούργιο C5 είναι απλά πανέμορφο?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

iii) Το πιο ενοχλητικό, μετά τα 120 km/h άκουγα ένα τικ τικ έντονο στην καμπίνα από «κάπου από πίσω δεξιά», ένας συντονισμός. Στην αρχή νόμιζα πως ήταν η εταζέρα, τελικά το έψαξα λίγο, και είναι ένα καλοδιάκι στον θόλο μέσα από το φτερό, που μετά από τα χιλιόμετρα αυτά, συντονίζεται και κάνει αυτόν τον θόρυβο. Το φτιάξανε και αυτό.

Αυτά βασικά.

Ακουγεται καπου απο το εσωτερικο της πισω ταπεσαριας? Το ακουγα και σε ενος φιλου. Πολυ καλη η μικρη, φοβερες ρεπριζ...

Link to comment
Share on other sites

ΒΤW.

Είναι απλά η ιδέα μου ή το καινούργιο C5 είναι απλά πανέμορφο?

Είναι κουκλάρα, επιτέλους η Citroen θυμήθηκε τι πάει να πει design και άφησε τα bubble παιχνιδάκια.

Link to comment
Share on other sites

ΒΤW.

Είναι απλά η ιδέα μου ή το καινούργιο C5 είναι απλά πανέμορφο?

δεν ειναι η ιδεα σου

ειναι πραγματικα ομορφο

φαινεται εχουν βρει ενα δρομο τα Γαλλακια τωρα τελευταια...

citroen_gt_gran_turismo_images_2.jpg

2920831450_b5346f6c3d.jpg?v=0

citroen_c5_coupe.jpg

c5-coupe.jpg

Citroen_DS_Concept_2.jpg

αν κι εγω πιο πολυ απ'ολα θα ηθελα να δω μια επανεκδοση της κλασσικης DS....

citroen-ds.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μου φέρνει λίγο σε Audi ειναι η αλήθεια, αλλα ειναι όμορφο.. Καμια σχέση με τα προηγούμενα μοντελα. Ακολούθησε το άλμα που έκανε και η Χοντα, πηγαίνοντας απο το Civic που εχει μεγαλώσει τους μισους απο εμάς στα τωρινά διαστημόπλοια...

Link to comment
Share on other sites

Η σκέψη καλή ήταν αλλα έλειπαν βασικά πράγματα. Οργανα στο κέντρο πχ να εβαζαν στο 370Ζ. "Κοίτα μωρό μου, τώρα πάμε με 250 και δεν καταλαβαίνεις γρι." Ενω στη Citroen το πολυ πολύ να έλεγες "Πω πω μωρό μου, κοιτα, μενουμε απο βενζίνη, δε τσοντάρεις κανα κοσάρικο;"

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.