Jump to content



Αξέχαστες εμπειρίες στο Πλαίσιο Θεσσαλονίκης


alexis2044

Recommended Posts

Αγαπητό ημερολόγιο: Μετά από μια πολύ όμορφη μέρα, το μισό της οποίας πέρασα κοιτώντας βιτρίνες του Πλαισίου (Κέντρο) Θεσσαλονίκης, περιμένοντας, αποφάσισα να παραθέσω την καταπληκτική εμπειρία που αποκόμισα από το κατάστημα στον τομέα RMA.

Πάω λοιπόν σαν καλός πελάτης στον γκισέ του σέρβις και περιγράφω το πρόβλημα που έχω.

Είναι με τον SSD Intel X25-M της Adata, ο οποίος μετα από 3 μήνες χρήσης άρχισε να κάνει κουλά και να κλειδώνει σε άσχετες φάσεις, πολύ συχνά όταν κάνω δουλεια. Εν ολίγοις, η συσκευή δεν λειτουργεί σωστά. Eχει απίστευτο lag - δεν έδωσα 250 κολλαριστά ευρόπουλα για να δουλεύει έτσι.

Μου λέει οκ, θα το ελέγξουμε και σε κανένα μισάωρο θα σας πούμε. Περιμένω λοιπόν, γιατί ως κύριος δίσκος, δεν μπορώ να τον αφήσω εκεί, αδυνατώ να μείνω χωρίς υπολογιστή λόγω σχολής και υποχρεώσεων.

Δείχνω μάλιστα και το κάτωθι screenshot, τυπωμένο σε Α4.

picture.php?albumid=123&pictureid=4467

Περνάει περίπου μια ώρα, ξεκλέβω κάποιες ματιές στο τι κάνει. Και τώρα ξεκινούν τα ΛΟΛ:

1ο ΛΟΛ: Ο τεχνικός τρέχει bad sector test. Mόνο. Σε SSD. Eρχεται πίσω και μου λέει, λυπάμαι ο δίσκος δεν εμφανίζει πρόβλημα, δεν μπορώ να σας τον αλλάξω. Του λέω, ο δισκος δεν μου έκανε προβλήματα με κατεστραμμένα αρχεία, παρουσιάζει καθυστερήσεις της τάξης των 3sec έως 1 λεπτού σε άσχετες χρονικές στιγμές.

2ο ΛΟΛ: Μου λέει μπορεί να είναι ασυμβατότητα του συστήματος. Να μου φέρεις το σύστημα σου να το κοιτάξω. Του λέω, μα πώς είναι δυνατόν να είναι ασυμβατότητα; Αφού έπαιζε τους πρώτους 3 μήνες, τον τελευταίο μήνα το κάνει το πρόβλημα... Μου λέει το εξής καλο: "Μπορεί να μην πατάει καλά το καλώδιο του Sata."

Του λέω μα να δες στο screenshot, η ταχύτητα μεταφοράς πέφτει στο 0 και μένει εκεί για αρκετή ώρα. Το σύστημα κοκκαλώνει.

Και εδώ ξεκινάνε τα τρελά. Μου λέει

"μπορεί την φωτογραφία να την πείραξες στο Photoshop και να είναι πλαστή."

Του λέω έχω μια Χ πείρα στο Photoshop και είναι πολύ δύσκολο μια τέτοια εικόνα να πλαστογραφηθεί. Και τι γυρνάει και λέει:

"Τότε δεν είσαι καλός στο Photoshop"!!!!

Εδώ αρχίζω και εκνευρίζομαι άλλα προσπαθώ να είμαι ήρεμος. Ζητάω να μιλήσω σε κάποιον υπεύθυνο.

Μου απαντάει:

"Εγώ είμαι ο υπεύθυνος."

Του λέω, πως συμπεραίνεις ότι δουλεύει σωστά από την στιγμή που τα τεστ που έκανες δεν είχαν ουδεμία σχέση με το πρόβλημα.

Μου λέει " δεν μπορώ να σου δώσω εγγύηση αν τρέχεις σπασμένα προγράμματα ότι δεν θα κολάνε".(!?!?!?!?!?!)

Του λέω, ότι το σύστημα bootαρει, βάλτο σε ένα PC που έχεις μέσα, να σου αναπαράγω το πρόβλημα να το δεις με τα μάτια σου. Απαντάει:

"Αν τον κουμπώσω σε ένα από τα συστήματα μέσα, δεν πρόκειται να παίξει γιατί δεν έχει drivers..."

Του λέω ότι δεν ισχύει αυτό που λέει, επιμένει ότι έχω εγώ λάθος.

Τέλος του ζήτησα να κουμπώσει τον δίσκο να τρέξουμε κάποια stanalone εφαρμογή απο τον δίσκο μου.

Με γείώνει και εκεί, λέγοντας μου ότι τα προγράμματα θα θέλουν dlls που θα λείπουν.

Κάπου έδώ έχω κάταλάβει ότι ο τύπος ή ουδεμία ιδέα έχει τι κάνει, ή δεν έχει πρόθεση να με εξυπηρετήσει.

Κλείσαμε το Check Session λέγοντας μου να φέρω όλο το σύστημα, για το δει καλύτερα.

Αυτά γίνανε σήμερα αγαπητό ημερολόγιο, άντε να δούμε τι θα κάνουμε με τον σακάτη τον SSD, που πρέπει να μεταφέρουμε το 20ακιλο κοσμος σε μια περιοχή που δεν έχει παρκινγκ, για να καταλάβει ο "τεχνικός" ότι έχει πρόβλημα....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

μετά λέμε για το e-shop. Και το πλαίσιο μια από τα ίδια πάει να γίνει μου φαίνεται. Τι γίνεται κολλητικό είναι?

HDDerase δοκίμασες να κάνεις όπως σου είπα; Πάρε ένα acronis και δεν έχεις να χάσεις τίποτα από εκεί που θα κουβαλάς το γομάρι.

Link to comment
Share on other sites

FCK! Σε πιο από τα 3 Πλαίσιο που έχει στη Θεσσαλονίκη πήγες;; Πες μου να ξέρω να μη πηγαίνω από κει καθόλου! Βασικά να μη περνάω απέξω καν!

:help1:

:help1:

:help1:

:help1:

http://corporate.plaisio.gr/CorporateShops.aspx?show=Shop_Thessaloniki_Tsimiski

Έχω και το όνομα του "τεχνικού" αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να το πω δημόσια.

Link to comment
Share on other sites

Έπρεπε να πας στο ταμείο και να ζητήσεις το Διευθυντή του καταστήματος.

Προφανώς ο τύπος πρώτη φορά είδε στη ζωή του SSD...

Την δικιά του άγνοια βέβαια δεν την δικαιολογεί η απαράδεκτη πρόσληψή του από αυτόν που έκρινε οτι κάνει για τεχνικός.

Link to comment
Share on other sites

Θα είχα σηκώσει το μαγαζί ανάποδα. Η συγκεκριμένη συμπεριφορά είναι επιεικώς απαράδεκτη, πόσο μάλλον από τεχνικό σε μια αλυσίδα όπως το Πλαίσιο. Όπως σωστά ειπώθηκε, θα έπρεπε να ζητήσεις να μιλήσεις με τον πραγματικό υπέυθυνο. Όπως και να' χει, το γεγονός ότι θα βγάλεις άκρη είναι σχεδόν σίγουρο, χωρίς αυτό όμως να ακυρώνει τη ταλαιπωρία.

Link to comment
Share on other sites

Τελευταία κι εγώ στο κέντρο δεν είχα καλή εμπειρία.

Πήγα μητρική αγορασμένη 130Ε, κόβει πιστωτικό 80 και μου λέει πήγαινε πάρε άλλη.

Λέω θέλω την ίδια αλλά επειδή δεν υπάρχει δέχομαι να πάρω το ένα μοντέλο κάτω (2 σατα λιγότερα και χωρίς heatpipes).

Μου λέει έχει 110, δεν υπάρχει εδώ οπότε θα τη πάρεις από ιντερνετ και θα δώσεις 30€. Λέω δε θέλω να δώσω τίποτα, ή κόψε μου 110 να τη παραγγείλω μόνος ή βρες τη μου. Μου λέει δε μπορώ να το κάνω, γιατί τόσο είναι η τελευταία της τιμή, 80€.

Τώρα πως ένα κατώτερο μοντέλο της ίδιας σειράς είναι 50€ ακριβότερο δε ξέρω.

Και φυσικά το χειρότερο είναι ότι ο κάθε υπάλληλος κάνει ό,τι του κατέβει. Αν ο ίδιος υπάλληλος ήταν στη τουαλέτα εκείνη την ώρα και με εξυπηρετούσε άλλος μπορεί να παιρνα 110€ και αν κι εκείνος ήταν για πιπι μπορεί να παιρνα τα αρχικά 130€.

Δε ξέρω τι συμβαίνει.

Link to comment
Share on other sites

Τέτοιες συμπεριφορές, μεταξύ άλλων, οδηγούν τον κόσμο στο να καίει τα εξαρτήματα ώστε να βεβαιωθεί ο τεχνικός του εκάστοτε καταστήματος ότι χρήζει το προϊόν αντικατάστασης.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ξέρω το όνομα του τεχνικού. Λέγεται "Γκάου".

Άκου εκεί, το έχεις κάνει με το Photoshop..... Εκεί πας όπως είσαι στον διευθυντή του καταστήματος και του λες

"Ο τεχνικός σας με κατηγορεί ότι πλαστογράφησα το τεστ το HD Tune προκειμένου να σας εξαπατήσω", να δούμε θα προλάβει ο τεχνικός να πάρει δώρο Χριστουγέννων;

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μόνο από αυτό το κατάστημα ψωνίζω (τα άλλα δύο πέφτουν μακριά), μπορώ να πω οι τεχνικοί και οι πωλητές δεν είναι πολύ φιλικοί και συνεργάσιμοι. Ειδικά δύο τεχνικοί που τους βλέπω συνέχεια εκεί μέσα έχουν πολύ σπαστικό υφάκι.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν νομίζω ότι ο τεχνικός ήταν άσχετος, απλά νόμιζε ότι ήσουν εσύ άσχετος και σου έλεγε αρλούμπες. Μάλλον πρέπει να ξαναπάς και να πιάσεις τον διευθυντή (αν είναι ο ίδιος τεχνικός εκεί), δεν αξίζει να κουβαλήσεις όλο το σύστημα.

Link to comment
Share on other sites

αν αρχισουμε και στελνουμε μαζικα email και τα δει κανενας Γεραρδος κοσμος που εχει να φυγει απο κει μεσα...

ουυυυυ σου λεω.....λες και δε ξερει ο Γεραρδος τι γινεται......λες και η πολιτικη προσληψεων με γνωμονα το ελαχιστο κοστος δεν πηγαζει απο αυτον....

Παρτε το χαμπαρι, εμεις ειμαστε το 5% της αγορας και πολυ λεω, δεν τον νοιαζει να ικανοποιησει εμας αυξανοντας τα λειτουργικα του εξοδα....το αλλο 95% μια χαρα εξυπηρετειται απο το υπαρχον προσωπικο και ουτε θα εκτιμουσε ιδιαιτερα την βελτιωση του επιπεδου του. Οποτε ειναι συνηδειτη επιλογη αυτη η πολιτικη...

Link to comment
Share on other sites

Τελειως απαραδεκτος... Αν συνεχισει ετσι η κατασταση σε λιγο δεν θα εχουμε απο που να ψωνισουμε. Επρεπε να βρεις διευθυντη και λογικα η δουλεια σου θα γινοταν ηρεμα και ωραια... Καλο κουραγιο...

Link to comment
Share on other sites

σε κατι τετοιες στιγμες πρεπει να εισαι ΠΟΛΥ ηρεμος...να κρατιεσαι

να τον πλησιαζεις , να τον κοιτας και να του λες ψυθιριστα..."Κοιταξε να δεις ,πες μου που ειναι ο διευθυντης του καταστηματος αν θελεις την δουλεια σου" και μετα γινεται της μουρλης :p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.