Jump to content



Αξέχαστες εμπειρίες στο Πλαίσιο Θεσσαλονίκης


alexis2044

Recommended Posts

Για να μη λέμε μόνο άσχημα, πριν 9 μήνες που είχα πάει στο συγκεκριμένο κατάστημα είχα πολύ καλή εμπειρία, γρήγοροι και εξυπηρετικοί (GPU με αρτιφακτ το πρόβλημα).

Προφανώς ο τύπος που έπεσες ήταν εντελώς άσχετος, ή τους έχουν βάλει χέρι να είναι προσεχτικοί με τους SSD για να μην τους αλλάζουνε οι μάγκες επειδή πέσαν οι επιδόσεις απο την χρήση. Κατανοητό μεν, αλλά όχι ρε φίλε να μου ζητάς να σου φέρω όλο το σύστημα μου για να μου δώσεις την εγγύηση που δικαιούμαι. Κόψε τον κ**ο σου και κάνε αυτό που σου ζητάω -- εξάλλου εγώ είμαι ο πελάτης, έτσι;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Εγώ θα τον πήγαινα σήμερα καμένο για να μην κουβαλάω όλο το PC, απλά θα ήλπιζα να είναι ο ίδιος και να του πω:

"Στο είπα ότι είχε πρόβλημα, σήμερα έγινε χειρότερα, για ρίξε μια ματιά" και θα του χαμογελούσα με νόημα.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς, η μόνη ανησυχία της εταιρίας είναι να μειώσουν το κόστος της μισθοδοσίας.

Σαν αποτέλεσμα, αντί για εξειδικευμένο προσωπικό προσλαμβάνουν παντελώς άσχετους και την πληρώνει ο πελάτης...

Μικρά μαγαζιά λοιπόν, κι ας έχει και 10 ευρώ παραπάνω!

Κάθε φορά που αγοράζετε, ψηφίζετε για τον τρόπο που θέλετε να σας φέρονται!!!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς, η μόνη ανησυχία της εταιρίας είναι να μειώσουν το κόστος της μισθοδοσίας.

Σαν αποτέλεσμα, αντί για εξειδικευμένο προσωπικό προσλαμβάνουν παντελώς άσχετους και την πληρώνει ο πελάτης...

Μικρά μαγαζιά λοιπόν, κι ας έχει και 10 ευρώ παραπάνω!

Κάθε φορά που αγοράζετε, ψηφίζετε για τον τρόπο που θέλετε να σας φέρονται!!!

Γιατί; Μήπως στα μικρά μαγαζιά είναι όλοι οι υπεργνώστες της πληροφορικής και δεν το 'ξερα;

Πάμε μια βόλτα να ρωτάμε σε κάθε μικρό μαγαζί μερικές τεχνικές πληροφορίες να γελάσουμε με τους υπαλλήλους; :p

Αν επιλέξεις τέτοιο μαγαζί απλά θα πληρώσεις ακριβότερα το ίδιο πράγμα, θα έχεις αμφιλεγόμενη υποστήριξη (ίσως καλή ίσως και χείριστη) και οι υπάλληλοι θα είναι το ίδιοι άσχετοι.

Το θέμα με τους κακοπληρωμένους και επομένως άσχετους υπαλλήλους δεν είναι φαινόμενο συγκεκριμένης εταιρίας, είναι φαινόμενο ολάκερης της χώρας.

Link to comment
Share on other sites

Δε συμφωνώ!

Μπορείς να επιλέξεις συνεργάτη και να τον τιμάς με τις αγορές σου και εκείνος να σε υποστηρίζει.

Δεν αναφέρθηκα σε οποιοδήποτε μαγαζάκι!!!

Να θυμήσω πως στη δική μου περίπτωση το Zero1 άλλαξε άμεσα Intel SSD για μια δαχτυλιά στην λευκή ετικέτα και ενώ το προϊόν δούλευε καλά!

Ε! αυτόν το συνεργάτη τον επιλέγω ξανά και ξανά!

Αυτό εννοώ!

Link to comment
Share on other sites

Δε συμφωνώ!

Μπορείς να επιλέξεις συνεργάτη και να τον τιμάς με τις αγορές σου και εκείνος να σε υποστηρίζει.

Δεν αναφέρθηκα σε οποιοδήποτε μαγαζάκι!!!

Να θυμήσω πως στη δική μου περίπτωση το Zero1 άλλαξε άμεσα Intel SSD για μια δαχτυλιά στην λευκή ετικέτα και ενώ το προϊόν δούλευε καλά!

Ε! αυτόν το συνεργάτη τον επιλέγω ξανά και ξανά!

Αυτό εννοώ!

Δεν ξέρω τι εννοούσες αλλά εγώ διαβάζοντας το παρακάτω, άλλο κατάλαβα:

Δυστυχώς, η μόνη ανησυχία της εταιρίας είναι να μειώσουν το κόστος της μισθοδοσίας.

Σαν αποτέλεσμα, αντί για εξειδικευμένο προσωπικό προσλαμβάνουν παντελώς άσχετους και την πληρώνει ο πελάτης...

Μικρά μαγαζιά λοιπόν, κι ας έχει και 10 ευρώ παραπάνω!

Και φυσικά αν έχει καλή υποστήριξη θα τον προτιμήσεις κι ας έχει λίγο παραπάνω τιμές από τον ανταγωνισμό. Όμως αλλο να έχει καλή υποστήριξη (συμφωνώ ότι μπορεί να συμβαίνει και το έγραψα παραπάνω) και άλλο να έχει σχετικούς υπαλλήλους.

Αν τυχόν ξέρεις εσύ ποιό κατάστημα πληροφορικής διαθέτει τέτοιους πές μου κι εμένα να το μάθω κι εγώ.

Φιλικά.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θεωρώ ότι είναι αλληλένδετα!

Στη δική μου περίπτωση θα μπορούσαν να μου προτείνουν να πλύνω το δίσκο με Skip στους 35 βαθμούς χωρίς πρόπλυση για να φύγει η δαχτυλιά. Αντιλήφθηκαν όμως ότι προφανώς ο δίσκος είχε δοκιμαστεί και επαναπροωθήθηκε για πώληση.

Σε κάθε περίπτωση με βοήθησαν χωρίς γκρίνιες και με σοβαρότητα.

Link to comment
Share on other sites

Ελεος ρεεεεε.....απο την βαρεμαρα και απο την κουτη εξυπναδα καποιον ατομων να χαλαει η εικονα ενος καταστηματος....επειδη δεν ξυπνησε καλα, ή επειδη ηθελε να το παιξει καποιος.....βαριοτανε να τον βαλει πανω σε ενα pc για να το τσεκαρει μονος του...και να αναφερθει ακομη και σε πλαστη εικονα...ελεος, αγανακτεις !!!

Link to comment
Share on other sites

Ένα κατάστημα πρέπει να έχει την ίδια σωστή αντιμετώπιση προς όλους τους πελάτες και σε κάθε περίπτωση. Μεμονωμένα περιστατικά δεν λένε τίποτα διότι πολύ απλά σε όλα τα μαγαζιά υπάρχουν και καλά και κακά παραδείγματα εξυπηρέτησης.

Εγώ τον τελευταίο μήνα που πήγαινα 1-2 φορές την εβδομάδα στο Πλαίσιο, πήρα με έκπτωση περίπου 10% στην τιμή 32'' οθόνη, έκανα 3-4 παραγγελίες όλες ΟΚ, άλλα και μια mobo που κάηκε, χωρίς μα και μου βγήκε πιστωτικό την ίδια μέρα.

Ε και; Τι σχέση έχουν οι δικές μου εμπειρίες με αυτή του alexis2044; Καμία απολύτως. Στην περίπτωσή μου το κατάστημα ενήργησε όπως όφειλε. Στην περίπτωση του alexis2044 έχουμε το κλασικό παράδειγμα υπαλλήλου, που είναι τόσο βλάκας, που νομίζει ότι με το να μην προχωρήσει το RMA του.... πονηρού πελάτη το κατάστημα βγήκε κερδισμένο και ο ίδιος δικαιολόγησε το μισθό του.

Link to comment
Share on other sites

Αλέξη, νομίζω ο τεχνικός πώς έκανε την δουλειά του και καλά έκανε και ήθελε να ελένξει τον SSD. Αν εσένα σου φέρνανε ένα χαρτί με το HD Tune και στο δείχνανε, θα το άλλαζες επι τόπου με άλλον? Δεν θα έπρεπε να τον ελένξεις πρώτα?

Επειδή πήρα και μιλησα με το παιδί, νομίζω πώς αυτά που λές στο πρώτο πόστ έχουν αρκετή δόση υπερβολής και επίσης αντί να σου πέι να τον αφήσεις να τον ελένξει, το έκανε επι τόπου για να σε εξυπηρετήσει .

Δεν ξέρω, μου φαίνονται λίγο υπερβολικά αυτά που έχεις γράψει.

Τελικά ζήτησες νέο Postville 80GB και θα το έχεις την Δευτέρα αλλά δεν έγραψες τίποτα εδώ ε ?

Link to comment
Share on other sites

Αλέξη, νομίζω ο τεχνικός πώς έκανε την δουλειά του και καλά έκανε και ήθελε να ελένξει τον SSD. Αν εσένα σου φέρνανε ένα χαρτί με το HD Tune και στο δείχνανε, θα το άλλαζες επι τόπου με άλλον? Δεν θα έπρεπε να τον ελένξεις πρώτα?

Δε νομίζω ότι η διαδικασία που ακολούθησε ήταν αρκετή για να διαπιστωθεί η σωστή λειτουργία ενός SSD.

Και φυσικά καλά έκανε και τον τσέκαρε επί τόπου. Αλοίμονο αν περιμέναμε 1-2-3 μέρες για απλό έλεγχο ενός δίσκου.

Τελικά ζήτησες νέο Postville 80GB και θα το έχεις την Δευτέρα αλλά δεν έγραψες τίποτα εδώ ε ?

Τότε είναι όλα καλά.

Όμως η απαράδεκτη αρχική αντιμετώπιση του "τεχνικού" είναι γεγονός.

Στα MediaMarkt, ρε, πήγα και άφησα δίσκο WD 320 Passport που είχε πρόβλημα και τον πήραν πίσω χωρίς κανέναν έλεγχο. Πιστωτικό αμέσως.

Και να μας κάνει το Πλαίσιο τέτοια "νερά"? Δεν είπα να μην τον ελέγξει. Αλλά όχι και να βγάζει τον πελάτη ψεύτη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν θα αφήσω να συνεχιστεί σε τρίτη σελίδα το όλο θέμα μιας και έχει λήξει με τον έναν η τον άλλο τροπο.(αν και θα πρέπει να ρωτησω και τα αφεντικα που ως γνωστων πληρώνονται απο το εν λογω μαγαζι)

Καντε 4-5 ποστ ακομα που να έχουν κάποια αξία με το συγκεκριμένο θέμα ,εξαλλου ειμαι σίγουρος οτι δεν θα περάσει καιρός μέχρι να τα πούμε πάλι όλοι μαζί σε καποιο νέο thread που θα αφορά τα "αγαπημένα" μαγαζιά και το τρόπο που μας αντιμετωπίζουν.

Link to comment
Share on other sites

Αλέξη, νομίζω ο τεχνικός πώς έκανε την δουλειά του και καλά έκανε και ήθελε να ελένξει τον SSD. Αν εσένα σου φέρνανε ένα χαρτί με το HD Tune και στο δείχνανε, θα το άλλαζες επι τόπου με άλλον? Δεν θα έπρεπε να τον ελένξεις πρώτα?

Επειδή πήρα και μιλησα με το παιδί, νομίζω πώς αυτά που λές στο πρώτο πόστ έχουν αρκετή δόση υπερβολής και επίσης αντί να σου πέι να τον αφήσεις να τον ελένξει, το έκανε επι τόπου για να σε εξυπηρετήσει .

Δεν ξέρω, μου φαίνονται λίγο υπερβολικά αυτά που έχεις γράψει.

Τελικά ζήτησες νέο Postville 80GB και θα το έχεις την Δευτέρα αλλά δεν έγραψες τίποτα εδώ ε ?

Δεν χρειάζονται αυτά man.

Εσενα αν σου εφερναν SSD θα του εκανες Scan για Βad Sectors??Τι εχει κεφαλες ή μεταλικους δισκους μεσα??Η τα υπαρχοντα εργαλεια εινια SSD Optimized??Δλδ Ελεος.

Το οτι "δεν παταει καλα το SATA" πως το εχεις??Τεχνικος ειναι αυτος??Η μηπως αντιμετώπισε τον alex σαν αδαη??Μαλλον το δευτερο ε?

Εμενα παντως αν μου φερνανε χαρτι με HDTune θα το επερνα και θα εσκ@γα.Δεν θα κατηγορουσα κανεναν για Photoshop και #@%$@#$%.Και μετα θα εκανα οτι επρεπε.

Σε καμια περιπτωση δεν δικαιολογείτε η όλη συμπεριφορά του τεχνικου.

Και ενταξη στον αλεξη εγινε η δουλεια του γιατι επεσε συρμα.

Αν πηγαινε καποιος που δεν εχει προσβαση σε forum ή σε "SSD γνωσεις" (πχ η μανα μου) τι θα γινοταν??

Ξεφτιλα.-

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζονται αυτά man.

Εσενα αν σου εφερναν SSD θα του εκανες Scan για Βad Sectors??Τι εχει κεφαλες ή μεταλικους δισκους μεσα??Η τα υπαρχοντα εργαλεια εινια SSD Optimized??Δλδ Ελεος.

Το οτι "δεν παταει καλα το SATA" πως το εχεις??Τεχνικος ειναι αυτος??Η μηπως αντιμετώπισε τον alex σαν αδαη??Μαλλον το δευτερο ε?

Εμενα παντως αν μου φερνανε χαρτι με HDTune θα το επερνα και θα εσκ@γα.Δεν θα κατηγορουσα κανεναν για Photoshop και μ@λακιες.Και μετα θα εκανα οτι επρεπε.

Σε καμια περιπτωση δεν δικαιολογείτε η όλη συμπεριφορά του τεχνικου.

Και ενταξη στον αλεξη εγινε η δουλεια του γιατι επεσε συρμα.

Αν πηγαινε καποιος που δεν εχει προσβαση σε forum ή σε "SSD γνωσεις" (πχ η μανα μου) τι θα γινοταν??

Ξεφτιλα.-

αυτα + να περιμενουμε παρακαλω και την απαντηση του ιδιου του Alexis2044.

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζονται αυτά man.

Εσενα αν σου εφερναν SSD θα του εκανες Scan για Βad Sectors??Τι εχει κεφαλες ή μεταλικους δισκους μεσα??Η τα υπαρχοντα εργαλεια εινια SSD Optimized??Δλδ Ελεος.

Το οτι "δεν παταει καλα το SATA" πως το εχεις??Τεχνικος ειναι αυτος??Η μηπως αντιμετώπισε τον alex σαν αδαη??Μαλλον το δευτερο ε?

Εμενα παντως αν μου φερνανε χαρτι με HDTune θα το επερνα και θα εσκ@γα.Δεν θα κατηγορουσα κανεναν για Photoshop και #@%$@#$%.Και μετα θα εκανα οτι επρεπε.

Σε καμια περιπτωση δεν δικαιολογείτε η όλη συμπεριφορά του τεχνικου.

Και ενταξη στον αλεξη εγινε η δουλεια του γιατι επεσε συρμα.

Αν πηγαινε καποιος που δεν εχει προσβαση σε forum ή σε "SSD γνωσεις" (πχ η μανα μου) τι θα γινοταν??

Ξεφτιλα.-

scan για bas sector του εκανε!!!! :hehe:

Πως και δεν του ειπε οτι θελει και defragment :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Αλέξη, νομίζω ο τεχνικός πώς έκανε την δουλειά του και καλά έκανε και ήθελε να ελένξει τον SSD. Αν εσένα σου φέρνανε ένα χαρτί με το HD Tune και στο δείχνανε, θα το άλλαζες επι τόπου με άλλον? Δεν θα έπρεπε να τον ελένξεις πρώτα?

Επειδή πήρα και μιλησα με το παιδί, νομίζω πώς αυτά που λές στο πρώτο πόστ έχουν αρκετή δόση υπερβολής και επίσης αντί να σου πέι να τον αφήσεις να τον ελένξει, το έκανε επι τόπου για να σε εξυπηρετήσει .

Δεν ξέρω, μου φαίνονται λίγο υπερβολικά αυτά που έχεις γράψει.

Τελικά ζήτησες νέο Postville 80GB και θα το έχεις την Δευτέρα αλλά δεν έγραψες τίποτα εδώ ε ?

Ο ελεγχος ποιος ηταν το σκαναρισμα για bad sectors?ΕΛΕΟΣ...

Τον Postville θα τον πληρωσει ο alexis2044 η ειναι απο αλλαγη αυτο δεν διευκρινιζεται.

Δηλαδη προσπαθουμε να βγαλουμε λαδι τον "τεχνικο" και να πουμε ψευτη τον πελατη.Το πλαισιο παει απο το καλο στο καλυτερο...

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι η διαδικασία που ακολούθησε ήταν αρκετή για να διαπιστωθεί η σωστή λειτουργία ενός SSD.

Και φυσικά καλά έκανε και τον τσέκαρε επί τόπου. Αλοίμονο αν περιμέναμε 1-2-3 μέρες για απλό έλεγχο ενός δίσκου.

Τότε είναι όλα καλά.

Όμως η απαράδεκτη αρχική αντιμετώπιση του "τεχνικού" είναι γεγονός.

Στα MediaMarkt, ρε, πήγα και άφησα δίσκο WD 320 Passport που είχε πρόβλημα και τον πήραν πίσω χωρίς κανέναν έλεγχο. Πιστωτικό αμέσως.

Και να μας κάνει το Πλαίσιο τέτοια "νερά"? Δεν είπα να μην τον ελέγξει. Αλλά όχι και να βγάζει τον πελάτη ψεύτη.

Κοίτα, μπορει το service αυτό να έιχε 50 service να περιμένουν και να έβαλε του Αλέξη πρίν απο τα άλλα για να τον βοηθήσει. Φυσικά για έναν δίσκο δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα, αλλά άμα γίνουν 50 τετοιες "ζαβολιές" στην σειρά, νομίζω πώς οι πρώτοι πάλι θα αναγκαστούν να περιμένουν, και πάλι θα υπάρχουν παράπονα. καλό να υπάρχει σειρά σε όλα για να είναι ολα οκ.

Κατά τα λεγόμενα του Αλέξη τον έβγαλε ψέυτη, τα λεγόμενα του τεχνικού τα έχεις ακούσει ή δεν σε νοιάζει να τα ακούσεις και σχημάτισες άποψη γιατί τον Αλέξη ακούμε, τον Αλέξη εμπιστευόμαστε, τον Αλέξη ψηφίζουμε ?

Δεν χρειάζονται αυτά man.

Εσενα αν σου εφερναν SSD θα του εκανες Scan για Βad Sectors??Τι εχει κεφαλες ή μεταλικους δισκους μεσα??Η τα υπαρχοντα εργαλεια εινια SSD Optimized??Δλδ Ελεος.

Το οτι "δεν παταει καλα το SATA" πως το εχεις??Τεχνικος ειναι αυτος??Η μηπως αντιμετώπισε τον alex σαν αδαη??Μαλλον το δευτερο ε?

Εμενα παντως αν μου φερνανε χαρτι με HDTune θα το επερνα και θα εσκ@γα.Δεν θα κατηγορουσα κανεναν για Photoshop και #@%$@#$%.Και μετα θα εκανα οτι επρεπε.

Σε καμια περιπτωση δεν δικαιολογείτε η όλη συμπεριφορά του τεχνικου.

Και ενταξη στον αλεξη εγινε η δουλεια του γιατι επεσε συρμα.

Αν πηγαινε καποιος που δεν εχει προσβαση σε forum ή σε "SSD γνωσεις" (πχ η μανα μου) τι θα γινοταν??

Ξεφτιλα.-

Και ξανά τα ίδια...έχετε βγάλει όλοι συμπερασμα απο αυτά που έγραψε ο Αλέξης.

Προφανώς την μεριά του καταναλώτή θα περνανε σε κάθε φόρουμ και όχι του καταστήματος.

Δεν περιμενω να αλλάξω την γνώμη κανενός.

Δεν έπεσε κανένα σύρμα και στο λέω με όση ειλικρίνια με διακρίνει.

Στο παρελθόν και άλλοι έγραφαν πώς έκαναν και έδειξαν και έραναν και στο τέλος, ώπου πήγαινα για βοήθεια,fault έβγαινα, γιατί το 50% απο αυτούς λέγανε ότι θέλανε να πούνε.

Επειδή έιμαι σίγουρος πώς το Πλάισιο , δεν κόβει RMA , και αλλάζει το οτιδήποτε, δεν πέφτει πουθενά πλέον σύρμα.

Αν κάτι το πάς την Δευτέρα, μπορεί να παιδευτείς στην χειρότερη και να στο αλλάξουν Τετάρτη, αλλά να σου κόψουν RMA δεν πάιζει. Πίστεψε με σε αυό που λέω...και προφανώς το έχετε δέι όλοι σας.

Δεν υπάρχει καμία ανάγκη για σύρμα.

Ο ελεγχος ποιος ηταν το σκαναρισμα για bad sectors?ΕΛΕΟΣ...

Τον Postville θα τον πληρωσει ο alexis2044 η ειναι απο αλλαγη αυτο δεν διευκρινιζεται.

Δηλαδη προσπαθουμε να βγαλουμε λαδι τον "τεχνικο" και να πουμε ψευτη τον πελατη.Το πλαισιο παει απο το καλο στο καλυτερο...

Δεν ξέρω τι είπανε με τον τεχνικό...ας μας πέις ο Αλέξης.

Δεν είπα ψέυτη κανέναν..είπα πρίν βγάλεις συμπερασμα, πρέπει να ξέρεις και τις δύο πλευρές...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.