karmen1983 Δεκέμβριος 30, 2011 #8081 Δεκέμβριος 30, 2011 Ωραίο :magic:αλλά μου έβγαλες την πίστη ανάποδα με το μέγεθος στις φωτογραφίεςbtw μάζεψε και το καλωδιάκι που περνάει κάτω απο την gpu
grathk Δεκέμβριος 30, 2011 #8082 Δεκέμβριος 30, 2011 το μαζεψα,απλα εβαλα το κουτι κατω απτο γραφειο και δεν χωραω για να βγαλω new pics
BloodMage Δεκέμβριος 30, 2011 #8085 Δεκέμβριος 30, 2011 [MENTION=11525]grathk[/MENTION] μεγειες ρε τρελε!!δεν εντεξες ε?!! τσιτες το psu με το hdd cage xDDD
nalamanos Δεκέμβριος 30, 2011 #8086 Δεκέμβριος 30, 2011 poli wraio john kai epitelous poli wraio koutaki!!!
grathk Δεκέμβριος 31, 2011 #8088 Δεκέμβριος 31, 2011 (edited) thnx παιδια.Ναι τσίτες γιατι εχει πολύ καλώδιο το enermax και ετσι καλύπτεται αρκετά!Πρεπει να βρω το καλώδιο ρεύματος της cybershot γιατι εχει φρικάρει και τελειώνει τις μπαταρίες σε 2min,και θα βγάλω καλύτερες photos ακολουθώντας τα tips που δίνει εδώ:http://www.overclock.net/t/912437/how-to-photograph-your-rig Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 31, 2011 από grathk
gbak Δεκέμβριος 31, 2011 #8089 Δεκέμβριος 31, 2011 (edited) ετσι και λιγο αλουμινιο στο γραφειο..τελικα μου πεσε μικρο και αυτο,το οτι δεν μπορουμε να δουμε τα κουτια απο κοντα στα μαγαζια εδω στο ελλαντα ειναι μεγα λαθος. φυσικα αν και μιντι αρκετα ευρυχωρο,αν και απο τις φωτο το περιμενα πιο μεγαλο. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 31, 2011 από gbak
karmen1983 Δεκέμβριος 31, 2011 #8090 Δεκέμβριος 31, 2011 Μια χαρά κουκλί είναι Δε μας δείχνεις και μερικές από το πλάι?
gbak Δεκέμβριος 31, 2011 #8091 Δεκέμβριος 31, 2011 (edited) παντως μου κανε εντυπωση,οτι το λιαν λι απεσπασε πιο θετικα σχολια απο την φιλη μου,το χαρακτηρισε αρκετα μινιμαλ και ποιοτικο.. και φυσικα positive airflow,θα το θελα λιγο πιο μεγαλο,και καλυτερο cable management. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 31, 2011 από gbak
karmen1983 Δεκέμβριος 31, 2011 #8092 Δεκέμβριος 31, 2011 Ομορφο είναι όντως :magic: Απλά πιστεύω ότι σε μερικά καλώδια όπως αυτά των ανεμιστήρων θα μπορούσες να κάνεις λίγο καλύτερη δουλίτσα. Καλορίζικο και καλοδούλευτο
jiohkor3 Δεκέμβριος 31, 2011 #8095 Δεκέμβριος 31, 2011 Δεν ειναι σκονη εχεις καιρο ακομη! Ειναι σα να εχει κρυο και να εχεις ριξει ενα σεντονακι να κοιμηθεις...θεωρειται σκεπασμα;Το σχεδιακι πανω στη ψυκτρα...τι ανεμιστηρας υπηρχε εκει;;
2cpu Δεκέμβριος 31, 2011 #8096 Δεκέμβριος 31, 2011 Επειγοντως ξεσκονισμα ,θα τα φαει η σκονη ελα μωρε κακιες απλα ειναι μια εικαστικη περιβαλλοντικη παρεμβαση Δεν ειναι σκονη εχεις καιρο ακομη! Ειναι σα να εχει κρυο και να εχεις ριξει ενα σεντονακι να κοιμηθεις...θεωρειται σκεπασμα;Το σχεδιακι πανω στη ψυκτρα...τι ανεμιστηρας υπηρχε εκει;; Ναι σε σχεση με το PanzerBox αυτος ο κουβας εχω την εντυπωση οτι μαζευει λιγοτερη σκονη. υπηρχε ανεμιστηρας αυτος που ερχοταν με την ψυχτρα .Αρκετα αξιομαχος αλλα ωρες ωρες με ενοχλουσε. Ουτως η αλλος ο επεξεργαστης ειναι low watt (905e) και η συγκεκριμενη ψυχτρα τον υπερκαλυπτει.
javaneze: Δεκέμβριος 31, 2011 #8097 Δεκέμβριος 31, 2011 ετσι και λιγο αλουμινιο στο γραφειο..τελικα μου πεσε μικρο και αυτο] Ελιπιζω να ηταν πολυ οικονομικο τουλαχιστον, για να δικαιολογησει την προτιμηση σου εναντι του 650d/600t Οπως και να εχει πολυ καλυτερο απο το προηγουμενο και σε θερμοκρασιες καλυτερα θα εισαι Γιατι εισαι με μια μνημη στη φωτο;
gbak Δεκέμβριος 31, 2011 #8098 Δεκέμβριος 31, 2011 τσεκαρω μνημες,ναι ειναι πιο φθηνοβασικα ειναι πολυ πιο αθορυβο,και προτιμω το αλουμινιο δειχνει πιο ωραιο στο γραφειο μου απο το πλαστικο,τα φαν του 600τ ηταν πολυ θορυβωδες,απο cable management και χωρο ηταν κορυφη το κορσαιρ.επισης απο αιρφλοου αν δεν εκανα καποιες αλλαγες,ηταν απαραδεκτο.δεν ειμαι 100% οκ τωρα ,μου κατσε λιγο μικρο..αλλα ειναι οκ προς το παρων μεχρι να μου μπει κατι αλλο στο ματι..
mordred Δεκέμβριος 31, 2011 #8099 Δεκέμβριος 31, 2011 (edited) Έφτιαξα ένα κουτάκι για τον κολλητό μου... Είχα όρεξη και καταπιάστηκα... Βασικά κάρτα και κουτί είναι εμπνευσμένο από το μόνο παιχνίδι που θα λιώσει και θα παίξει... Νομίζω βγήκε καλό αν και πρώτη φορά καταπιάνομαι... Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 31, 2011 από mordred
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now