LevelOne Ιούλιος 29, 2011 #8001 Ιούλιος 29, 2011 τα ταχυφαγίας σχέση με τα μαγειρευτά (σπιτικό) ταιριάζει τελεία με το "ποιότητα η ποσότητα" Αυτός ήταν ο Νευτωνιανός τρόπος σκέψης, μέχρι που ο Αϊνσταιν εισήγαγε την σχετικότητα (Μουσακά) και τα τσάκισε όλα.
Borg Ιούλιος 29, 2011 #8002 Ιούλιος 29, 2011 Αυτός ήταν ο Νευτωνιανός τρόπος σκέψης, μέχρι που ο Αϊνσταιν εισήγαγε την σχετικότητα (Μουσακά) και τα τσάκισε όλα. σωστός, βασικά σχετικό και αυτό.... γιατί εγώ πάντως στο μαγαζί σου έτρωγα ποιότητα και τα έφερνες στα τσακ μπαμ
Wizard! Ιούλιος 29, 2011 #8003 Ιούλιος 29, 2011 Το σπιτικό έχει και ποιότητα και ποσότητα Θεολογικός τρόπος σκέψης
TifoziF1 Ιούλιος 29, 2011 #8005 Ιούλιος 29, 2011 Το σπιτικό έχει και ποιότητα και ποσότηταΘεολογικός τρόπος σκέψης :hehe:
Wizard! Ιούλιος 29, 2011 #8006 Ιούλιος 29, 2011 Το κορίτσια της Εθνικής πόλο, μόλις κατέκτησαν το χρυσό μετάλλιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κερδίζοντας την Κινέζικη ομάδα στην έδρα της με 9-8. Εχθές, στον ημιτελικό είχαν κερδίσει την Ιταλία, παίρνοντας πίσω το αίμα τους από τον περσινό τελικό που είχαν χάσει :clap::clap::clap:
Chosen Ιούλιος 29, 2011 #8007 Ιούλιος 29, 2011 τα ταχυφαγίας σχέση με τα μαγειρευτά (σπιτικό) ταιριάζει τελεία με το "ποιότητα η ποσότητα" Τον μόνο παραλληλισμό που μπορώ να σκεφτώ για την σύγκριση μεταξύ σπιτικού φαγητού και fast food, είναι το sex με την σύζυγο σε σχέση με το sex με μια πόρνη: Με το "σπιτικό" ξέρεις ακριβώς τι να περιμένεις (ό,τι υπάρχει στην κουζίνα) αλλά οι πιθανότητες να αρρωστήσεις είναι μηδαμινές, ενώ με το "γρήγορο" βγάζεις γούστα που δε μπορείς να βγάλεις μέσα στο σπίτι αλλά λερώνεσαι πιο εύκολα.
dellman Ιούλιος 29, 2011 #8008 Ιούλιος 29, 2011 Μη ζηλεύεις, καλύτερα να ήμουν αδύνατος σαν κι εσένα παρά να θέλω 2 πιτόγυρα και μισή μερίδα πατάτες για μεσημέρι και να ξαναπεινάω το βράδυ. καλα και εγώ τρώω 2 πιτόγυρα για πρωινο και αλλά 3 το μεσημέρι και πάλι πεινάω
PetrosD Ιούλιος 29, 2011 #8011 Ιούλιος 29, 2011 Αυτός ήταν ο Νευτωνιανός τρόπος σκέψης, μέχρι που ο Αϊνσταιν εισήγαγε την σχετικότητα (Μουσακά) και τα τσάκισε όλα. Νευτώνειος ρααα! καλα και εγώ τρώω 2 πιτόγυρα για πρωινο και αλλά 3 το μεσημέρι και πάλι πεινάω Και πρωινό είχα φάει, αλλά δεν το ανέφερα. Σήμερα προβλέπεται δουλειά στο γραφείο επ' αόριστον. Ελπίζω να πάω σπίτι κάποια στιγμή ΣΗΜΕΡΑ!
GruntGR Ιούλιος 29, 2011 #8012 Ιούλιος 29, 2011 Μη ζηλεύεις, καλύτερα να ήμουν αδύνατος σαν κι εσένα παρά να θέλω 2 πιτόγυρα και μισή μερίδα πατάτες για μεσημέρι και να ξαναπεινάω το βράδυ.newsflash ! αμα σπας τις θερμιδες του μεταβολικου ρυθμου σου σε 5-6 γευματα ημερωησιας αδυνατιζεις και δεν πεινας ταυτοχροναBurn the Fat, feed the muscle - Chapter 7 Skipping meals (or leaving long gaps between meals) is the cardinal sin of fatburningand muscle-building nutrition. Missing meals slows down your metabolism,causes muscle loss and triggers your body’s starvation responses.Suppose you skip breakfast and you haven’t eaten since 8:00 p.m. the previousevening. If you eat lunch at 12:00 pm, you’ve gone 16 hours without any food. At thispoint, you are not only in a highly catabolic (muscle wasting) state, you’re also sending anunmistakable starvation signal to your bodySkipping meals (or leaving long gaps between meals) is the cardinal sin of fatburningand muscle-building nutrition. Missing meals slows down your metabolism,causes muscle loss and triggers your body’s starvation responses.Suppose you skip breakfast and you haven’t eaten since 8:00 p.m. the previousevening. If you eat lunch at 12:00 pm, you’ve gone 16 hours without any food. At thispoint, you are not only in a highly catabolic (muscle wasting) state, you’re also sending anunmistakable starvation signal to your bodyIf we add up those calories, it totals only 1600 for the entire day. In theory, at leastaccording to the calorie calculations you did previously, you should be losing fat – quiterapidly if you’re a man. So why aren’t you? It’s because you’re doing EVERYTHINGpossible to encourage your body to store fat: You are going catabolic by leaving 18 hoursbetween dinner and the next day’s lunch. This causes muscle loss and metabolicdowngrade. Because you’ve only eaten one meal during the day, you’re famished and youeat too much at dinner. Even though you’re in a 24-hour calorie deficit, this causes fatstorage anyway because you’ve eaten more than you can handle at one sitting. By“starving and stuffing,” you’ve also set yourself up for serious cravings at night; usuallythe wrong foods – like cookies or ice cream!In the long run, this type of diet is a sure-fire way to slow down your metabolism,lose muscle and gain body fat. On the other hand, 2400 calories spread out into five or sixsmall meals of 400 - 480 calories each (about 300-350 calories per meal for women), willincrease energy, accelerate muscle growth, and speed up your metabolism without fatstorage. Frequent eating can actually allow you to consume up to 50% more calorieswithout storing an ounce of it as fat!
SirDiman Ιούλιος 29, 2011 #8013 Ιούλιος 29, 2011 μιας και το εφερε η κουβέντα έχασα 2-3 κιλα , ειμαι 70 νταν :smoke:έφυγε η κηλιτσα που είχα
astrolabos Ιούλιος 29, 2011 #8014 Ιούλιος 29, 2011 μιας και το εφερε η κουβέντα έχασα 2-3 κιλα , ειμαι 70 νταν :smoke:έφυγε η κηλιτσα που είχα
Chosen Ιούλιος 29, 2011 #8015 Ιούλιος 29, 2011 OOOOXXXXXXIIIII!Αλήτες! Πάνε να ρίξουνε και το τελευταίο οχυρό...Actress Used CGI Nipples to Fake a Nude Scene
unstoppable Ιούλιος 29, 2011 #8016 Ιούλιος 29, 2011 Σεισμοί, σεισμοί σεισμοί, με το επίκεντρο 2-3 χιλιόμετρα από το σπίτι μου ...ωραία.
bezdim Ιούλιος 29, 2011 #8017 Ιούλιος 29, 2011 Δόξα να χει ο Κύριος, έχει δροσιά απόψε, έπειτα από 2 μήνες θα κοιμηθώ σαν άνθρωπος
vic Ιούλιος 29, 2011 #8018 Ιούλιος 29, 2011 OOOOXXXXXXIIIII!Αλήτες! Πάνε να ρίξουνε και το τελευταίο οχυρό... Actress Used CGI Nipples to Fake a Nude Scene
TifoziF1 Ιούλιος 29, 2011 #8019 Ιούλιος 29, 2011 OOOOXXXXXXIIIII!Αλήτες! Πάνε να ρίξουνε και το τελευταίο οχυρό...Actress Used CGI Nipples to Fake a Nude SceneAnimated side boob? Really? This is the sign of the Apocalypse.
Stolis Ιούλιος 30, 2011 #8020 Ιούλιος 30, 2011 Watch Futurama Online Season 6 Πατήστε πάνω σε κάποιο επεισόδιο (χωρίς pop up blocker ) και πεθάνετε στο γέλιο μετά το 'Συγχαρητήρια..."
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.