PetrosD Οκτώβριος 5, 2011 #9981 Οκτώβριος 5, 2011 @uNick ένας φίλος που σπουδάζει Λαμία το χει ρίξει τα 2 τελευταία χρόνια στο paintball.Έχει πίστες εκεί γύρω,ακόμα και Στυλίδα.Και εγώ έχω ένα θείο με αρθριτικά, κάνει ζεστά μπάνια στη θερμή λίμνη Δαμάστας στα Ψωρονέρια (Συντεταγμένες: Πλάτος = 38°48'15.45"Β, Μήκος = 22°29'41.52"Α). Να πας!!!Στη θέση σου ,θα πήγαινα με το bike μέχρι Λουτρά Υπάτης ,να πιώ ένα ωραίο καφεδάκι,να ευχαριστηθώ και τη διαδρομή.Πολύ καλή ιδέα! Ωραίο χωριό!
Myralis Οκτώβριος 5, 2011 #9982 Οκτώβριος 5, 2011 Κάποιος άνθρωπος χωρίς νοημοσύνη, με πολύ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του έφτιαξε προφίλ σε ελληνικό dating site, με ότι επιλογές "συντρόφου" μπορείτε να φανταστείτε (ομοφυλόφιλους, τραβεστί κτλ) και πήγε και έβαλε (ελπίζω καταλάθος) το δικό μου mail για δικό του... Ψευδώνυμο "AGRIOS KAI SKLIROS", και κωδικό.... το τηλέφωνο του...Και μου ήρθε λοιπόν mail από το εν λόγω site και έπρεπε να κάτσω να διαγράψω προφίλ κτλ...
LevelOne Οκτώβριος 5, 2011 #9984 Οκτώβριος 5, 2011 Αυτό το MacBook Pro που έχω, δεν σταματάει να με εντυπωσιάζει... Εχει κλείσει αισίως 1 έτος και ενω το έχω απο τις 15:30 αναμμένο να τραβάει backup και ταυτόχρονα να κατεβάζει, as we speak έχει ακόμα 34% μπαταρία... Τι στο καλό τα ταϊζουν;
Lakisss Οκτώβριος 5, 2011 #9986 Οκτώβριος 5, 2011 Για να μην ανοίξω νέο θέμα/ρωτήσω/φάω κόκκινη και επειδή είμαι άσχετος απo games, αν ξέρει κανείς σας κάποιο ωραίο παιχνιδάκι με αεροπλάνα/αερομαχίες Β' παγκοσμίου (και μη) πολέμου κτλ. ας μου πει τίτλο μ'ένα pm. Μερσύ μποκού!
astrolabos Οκτώβριος 5, 2011 #9987 Οκτώβριος 5, 2011 Όσοι θέλετε, κάντε ένα κλικ να μεγαλώσει το κολόψαρο. Ευχαριστώ Εσύ πόσο τον έχεις; - Greenpeace
Hydra Οκτώβριος 5, 2011 #9988 Οκτώβριος 5, 2011 Ποιά η ουσία αυτής της ....-τοποθετήσετε όποιο άσχημο επίθετο θέλετε για να μην φάω κάρτα-... ;;; :slap: Υ.Γ: Συν ότι ο τίτλος "εσύ πόσο ΤΟΝ έχεις" είναι για πιασιάρικους λόγους. Εκτός και αν εννούν τον ψάρακλα,τον ψαρούκο,τον ψαράκο. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.
astrolabos Οκτώβριος 5, 2011 #9989 Οκτώβριος 5, 2011 Να ευαισθητοποιηθείς για τα κολόψαρα. Κάνε κλικ τώρα
tragikos Οκτώβριος 6, 2011 #9993 Οκτώβριος 6, 2011 New Indievania game portal lets you buy direct from creators, takes no cut
ThorLite Οκτώβριος 6, 2011 #9994 Οκτώβριος 6, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=LTmDSDDwrpw]ΚΑΤΑΔΡΟΜΕΙΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑ kontra news - YouTube[/ame]
Hydra Οκτώβριος 6, 2011 #9996 Οκτώβριος 6, 2011 Άμα δεν είναι ο Πλεύρης... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=6Iqfh84LypA]Θάνος Πλεύρης - Καταδρομέας (REMIX) - YouTube[/ame] Καλημέρα.
uNick Οκτώβριος 6, 2011 #9999 Οκτώβριος 6, 2011 σημερα μου μπηκε... το τηλεφωνο...!!! αυριο μαλλον θα παω να παρω και το ρουτερ και θα εχω ιντερνετ λογικα... και ναι εχω αυτοκινητο... hydra δεν εχω ουτε μηνα εδω.. θα τα βρω αυτα που λες.. προς το παρων ειμαι ψαρακι
Dant3 Οκτώβριος 6, 2011 #10000 Οκτώβριος 6, 2011 Ποιο ειναι σχετικα καλο φορουμ με μηχανες για να κανω καποιες ερωτησεις σχετικα με το οχημα?(δευτερα τριτη θα την εχω)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.