Jump to content



Recommended Posts

Δε διαφωνώ σε αυτά που λες, απλά αυτά τα αρνητικά ήταν αρκετά για να βαρεθείς το παιχνίδι γρήγορα. Αν δεν είχε και όλα τα θετικά που λες, δε θα το είχα κρατήσει ούτε μία εβδομάδα. Και το stealth δε νομίζω ότι έπαιζε, γιατί οι αποστάσεις ήταν τόσο μεγάλες που για να πας με τα πόδια, ήθελες ώρες περπάτημα...

Stealth όπου υπήρχαν μπλόκα και βαριόσουν να τους αντιμετωπίσεις. Σχετικά με τα άλλα που λες, είναι το που εστιάζει κάποιος την προσοχή του. Τί περιμένει γενικότερα;

Ας πούμε το πρώτο far cry είχε την ίδια αίσθηση με το crysis. Κλασσικό fps με ψευδο free roaming. Μια δοκιμασμένη συνταγή για λάτρεις των παλιών fps κυρίως με λίγο περισσότερη ελευθερία δράσης. Δύσκολο να αποτύχει.

Μέχρι και το πλήκτρο crouch έπρεπε να το κρατάς πατημένο όπως και στο πρώτο crysis. [Ευτυχώς που στο crysis 2 το έβαλαν σε toggle mode και μπορείς να παίξεις λίγο stealth χωρίς να σε πονέσουν τα δάκτυλα.]

Αντίθετα το far cry 2 θύμιζε fps rpg περισσότερο, χωρίς fast travel μάλιστα και αυτό κούραζε όσους περιμένουν από ένα fps θεότρελη δράση.

@dovakin

H AI στους εχθρούς ήταν τραγική ρε μην τρελαθούμε, τρέχανε απο δω και απο κει χωρίς προορισμό και όταν σταματούσαν να σε πυροβολήσουν ποτέ δεν σε πετύχαιναν οι κουλομαρίες. Δεν κολλούσαν στην πυκνή βλάστιση όπως εσύ, σε πετύχαιναν πίσω απο κάλυψη και χρειαζόταν 6-8 σφαίρες στο στήθος για να πεθάνουν!ότι να ναι.

Το θυμάμαι αυτό που λες για το θάμνους. Ενώ εσύ δεν τους έβλεπες αυτοί σου έριχναν απανωτά headshot. Ήταν λάθος που το άφησαν έτσι, ενώ μπορούσαν να το διορθώσουν. Αλλά αυτό δεν αναιρεί την υπόλοιπη καλή δουλειά που είχε γίνει στο AI.

Ναι έτρεχαν εδώ και εκεί γιατί δεν ήξεραν από που τους βάραγες. Δεν είχαν βλέπεις το κληρονομικό χάρισμα των npc που βλέπεις σε άλλα games.

Σε περίπτωση snipping, μόλις καταλάβαιναν από που έρχονταν οι σφαίρες κρύβονταν πίσω από εμπόδια ώστε να μην τους βλέπεις, ενώ συχνά πυκνά άλλαζαν θέσεις. Μόλις τους έριχνες και κρυβόσουν πίσω από ένα δέντρο για να ξαναγεμίσεις τους έχανες.

Άσχετά με το αν σου άρεσε ή όχι αυτού του τύπου το AI πρέπει να παραδεχθείς ότι κανένας δεν έχει καταφέρει μέχρι στιγμής κάτι παρόμοιο.

Να θυμηθούμε το borderlands; Που κρυβόσουν πίσω από μια πινακίδα 5Χ5 και σου ρχονταν στην ευθεία 300 και τους καθάριζες έναν έναν. Να πάμε στο assasins creed; Που ανέβαινες στην στέγη και μόλις σε έβλεπε ο φρουρός σε κυνηγούσε για να σε παρατήσει μόλις κρυβόσουν πίσω από ένα παραβάν στα δύο μέτρα μπροστά του. Ή που σκότωνες έναν δικό του και είσασταν οι μόνοι στην περιοχή και αναρωτιόταν ποιός έκανε τον φόνο; Και πρόσφατα το witcher 2 με τους αόρατους τοίχους παντού και τους εχθρούς που σε αφήνουν να πιεις έναν καφέ και να χαλαρώσεις μόλις βγεις από τον κύκλο επίθεσης που όρισε ο σχεδιαστής.

Πρωτόγονο AI εποχής super nes χορτάσαμε. Και με τους pentium των 133MHZ που τάχα μας κρατάγανε πίσω και με τους τωρινούς εξαπύρηνους. Κάποιοι χόρτασαν και αηδίασαν ενώ άλλοι εθίστηκαν. Εδώ είναι η διαφορά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μαλλον δε του δωσατε τον απαραιτητο χρονο.

Επιπλεον οταν ο developer σου δειχνει trailer οπου γινεται της κακομοιρας, εσυ περιμενεις κατι αναλογο κ στη πραξη. Στη πραξη ομως το παιχνιδι απειχε απο τον ορο του κλασικου fps.

Αλλα αν το πλασαρανε ως FPS/RPG (κατι αναμεσα ηταν) θα ειχε το 1/100 απο τις πωλησεις που ειχε οπως προωθηθηκε (Ntampa ntouba fps) και θα ανταγωνιζοταν κλασικα rpg's που ειναι αδικο και θα σχηματιζε κακη εικονα στο κοινο καθως το ''ενδοξο'' ονομα Far Cry θα αλλαζε στυλ, πραγμα επικριτεο για τους φανατικους του πρωτου παιχνιδιου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βλεπω ο καθενας ερμηνευει οπως θέλει την AI και ολοκληρο τον τιτλο με κυριο γνωμονα τις προτιμησεις του. Κάνετε το ασπρο μαυρο όταν σας συμφέρει και το μαύρο άσπρο. Πατε να βγαλεται ένα απο τα πιο προβληματικά και βαρετά παιχνίδια ως το υπερτατο επος. :wall:

Link to comment
Share on other sites

FARCRY 2=ενα απο τα καλυτερα παιχνιδια που εχω παιξει και θα εξακολουθω να παιζω κατα καιρους μεταξυ των bbc2,mw2 και sniper ghost warrior. εχει τεραστιο map,διαλεγεις τον τροπο που θα μεταφερθεις (βαρκα, αμαξι, λεωφορειο)τον τροπο που θα επιτεθεις, αρκετα ρεαλιστικα οπλα, ειδικα αυτο που αν το παρεις απο ανταρτη μετα απο αρκετη χρηση χαλαει:p....epic!διαλεγεις ποια αποστολη θα παρεις πρωτα και εχεις 2 επιλογες για να την εκτελεσεις, αυτο που λεμε με τον καλο η με τον αγριο τροπο.αυτο που λατρεψα ομως ειναι οι διοπτρες στα sniper το mac100 και το jeep to θωρακισμενο,δωρο του βασιλια.γενικα το εχω λιωσει σε αντιθεση με το 1 που δεν με ξετρελανε αλλα αυτα ειναι γουστα, επειδη δεν μου αρεσε το 1 δεν μπορω να πω οτι ειναι μουφα, σε καποιους αρεσε αλιμονο αν ειχαμε ολοι τα ιδια γουστα:). παντως οπως το βλεπω στο βιντεο μαλλον θα λιωσω και στο 3.

Υ.Γ.αντε παλι τενοντιτιδες και παγακια στους καρπους..:confused:

Link to comment
Share on other sites

Τα δέντρα ήταν λες και είχαν χυμένο αβοκάντο πάνω τους. Πολύ μέτριο game. Πάνω από 20 λεπτά δεν άντεξα.

Το Far Cry 2 ήταν κάτι διαφορετικό σχεδόν σε κάθε τομέα. Λογικό που συγκέντρωσε τόση αντιπάθεια.

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για μακράν το πιό buggy παιχνίδι που έχω παίξει ποτέ, έτσι... :fie:

εν μερη εχεις ενα δικιο, αλλα μου αρεσε πολυ η bulletcam...φευγει η σγαιρα απο την κανη του οπλου με στροβιλισμο προς τα δεξια την παρακολουθεις σε ολη την διαδρομη και... headshot!! οσο για το farcry2 ειπαμε δεν εχουμε ολοι τα ιδια γουστα. ενας φιλος μου για παραδειγμα δεν το αντεξε ουτε 5 λεπτα γιατι του αρεσει ο σαματας. gl noobtube, granade και βαρελια που εκρηγνονται.εγω θελω και λιγο stealth. παρεπιπτοντος ειναι πολυ ηλιθιο να βλεπεις διπλα απο καθε σκοπο βαρελια...:bad:

Έγινε επεξεργασία από argy1
Link to comment
Share on other sites

εν μερη εχεις ενα δικιο, αλλα μου αρεσε πολυ η bulletcam...φευγει η σγαιρα απο την κανη του οπλου με στροβιλισμο προς τα δεξια την παρακολουθεις σε ολη την διαδρομη και... headshot!!

Θα το λατρέψεις! Μακράν το καλύτερα στην κατηγορία...!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν εγινε αντιπαθητικο γιατι ηταν διαφορετικο αλλα γιατι ηταν βαρετο.

Από περιέργεια πήγα στο IGN Far Cry 2 review για να δω τις βαθμολογίες χρηστών. Ο μέσος όρος από επαγγελματίες reviewers ήταν γύρω στο 8.5. Ο μέσος όρος των χρηστών ήταν στο 8.2.

IGN: Reader Reviews For: $category$

Όπως βλέπεις υπάρχουν βαθμολογίες από το απόλυτο 0 μέχρι το 10(προσωπικά θα του έβαζα 8.5 με αυστηρά κριτήρια).

Αυτό δείχνει κατ'εμέ ότι υπάρχουν δύο κατηγορίες παικτών αναφορικά με τα fps. Οι οπαδοί του "προχωράς και τα γ@μας και δεν ρωτάς" και οι οπαδοί των tactical/stealth fps.

Για τους πρωτους σημασία έχει η μάχη και η γρήγορη εξέλιξη. Eίναι συνήθως οι παίκτες των multiplayer fps που θέλουν τουλάχιστον 20 κιλ το λεπτό. Για τους δεύτερους σημασία έχει περισσότερο η εγκεφαλική δουλειά. Η οργάνωση πριν τη μάχη, η εκτέλεση ενός σχεδίου επίθεσης και η stealth προσέγγιση. Το far cry 2 έκλινε σαφώς προς το δεύτερο.

Προσωπικά εύχομαι και το τρίτο far cry να βαδίζει στα χνάρια του δεύτερου βελτιώνοντας τις όποιες αδυναμίες.

Άσχετο με το πιο πάνω, αλλά δείτε τί τεχνολογία ενσωμάτωνε η Dunia Engine εν έτει 2008 και με τις χαμηλές απαιτήσεις που όλοι γνωρίζουμε:

Dunia Engine - Wikipedia, the free encyclopedia

Radiosity, or indirect lighting

Μου άρεσε απίστευτα ο φωτισμός και μόλις σήμερα ανκάλυψα το λόγο. Είχε global illumination το θηρίο. Η μίξη χρωμάτων γειτονικών αντικειμένων ήταν τελικά η αιτία για τα υπέροχα γραφικά του. Δείτε και το σχετικό screenshot:

http://www.farcry2-hq.com/images/galerie/screenshots/screenshot_24.jpg

Πόσο μας ζάλισε τα @@χίδια η crytek με το δικό της global illumination στο urban crysis που έβγαλε θυμάστε; Οι τυπάδες της nubisoft, όπως την αποκαλεί ο GruntGR, το είχαν ήδη ενσωματώσει, χωρίς φανφάρες, χωρίς τυμπανοκρουσίες, χωρίς απειλές για "ματωμένες" κάρτες γραφικών. Δεν ήταν και πολύ ακριβές, αλλά προσέθετε ατμόσφαιρα.

Αυτό ήταν εν ολίγοις το αδικοχαμένο Far Cry 2. Άντε να δούμε και το 3. Από gameplay πάντως δεν φαίνεται να πάσχει.

Link to comment
Share on other sites

Από περιέργεια πήγα στο IGN Far Cry 2 review για να δω τις βαθμολογίες χρηστών. Ο μέσος όρος από επαγγελματίες reviewers ήταν γύρω στο 8.5. Ο μέσος όρος των χρηστών ήταν στο 8.2.

IGN: Reader Reviews For: $category$

Όπως βλέπεις υπάρχουν βαθμολογίες από το απόλυτο 0 μέχρι το 10(προσωπικά θα του έβαζα 8.5 με αυστηρά κριτήρια).

Αυτό δείχνει κατ'εμέ ότι υπάρχουν δύο κατηγορίες παικτών αναφορικά με τα fps. Οι οπαδοί του "προχωράς και τα γ@μας και δεν ρωτάς" και οι οπαδοί των tactical/stealth fps.

Για τους πρωτους σημασία έχει η μάχη και η γρήγορη εξέλιξη. Eίναι συνήθως οι παίκτες των multiplayer fps που θέλουν τουλάχιστον 20 κιλ το λεπτό. Για τους δεύτερους σημασία έχει περισσότερο η εγκεφαλική δουλειά. Η οργάνωση πριν τη μάχη, η εκτέλεση ενός σχεδίου επίθεσης και η stealth προσέγγιση. Το far cry 2 έκλινε σαφώς προς το δεύτερο.

Δεν ξερω αν ειμαι σε αλλο site αλλα σε αυτο που αναφερεις πιο πανω το far cry 2 πηρε 8.0 απο επαγγελματιες reviewers και 8.2 απο το κοινο. ενω το far cry 1, 8.7 και 8.9 αντιστοιχα...το πιο απο τα 2 αρεσε σε ολους περισσοτερο φαινεται απο τις βαθμολογιες.

Οσο για τις κατηγοριες παικτων fps ,.Αυτοι που παιξανε το 1 ειναι οι ιδιοι που παιξανε και το 2.Απλα το 1 αρεσε περισσοτερο σε περισσοτερους.Το 1 το βαθμολογησανε με 9.5 πχ και οι ιδιοι gamers το 2 το θαθμολογησανε με 8.5, απλα ειναι τα πραγματα.

Έγινε επεξεργασία από amartolos
Link to comment
Share on other sites

Είναι αυτό που είπα πιο πάνω για δοκιμασμένες και ανώδυνες συνταγές.

Σαν τις ταινίες ένα πράγμα. Άλλες ακολουθούν την πεπατημένη και γίνονται σουξέ (π.χ. spiderman) και άλλες απευθύνονται σε πιο ιδιαίτερο κοινό(π.χ. The pageturner) και λαμβάνουν ανάμεικτες κριτικές.

Προσωπικά μπορώ να εκτιμήσω τόσο το gameplay on rails του crysis 2(εφόσον υλοποιήθηκε σωστά) όσο και την πιο ιδιαίτερη προσέγγιση του far cry 2. Πολλοί δεν μπορούν να το κάνουν αυτό. Κόλλησαν με κάτι και θέλουν όλα τα sequel να του μοιάζουν. Και διαμαρτύρονται κιόλας που δεν πειραματίζονται οι εταιρείες με νέα πράγματα. Δεν είναι τυχαίο ότι από το 2000 μέχρι και σήμερα κυριαρχούν τα paintball like shooters στα λαν και στο νετ. Ούτε είναι άσχετο το φαινόμενο με την αντιγραφή και την επανάληψη στις ταινίες, στη μουσική και οπουδήποτε αλλού. Γουστάρει ρουτίνα ο περισσότερος κόσμος.

Εδώ ο Dovakin και ο Falcon πάνε να βγάλουν μάπα το AI του Far Cry που πήρε έπαινο από όλους ανεξαιρέτως τους reviewers-παρά τα όποια bugs-και έτυχε ιδιαίτερης αναφοράς. Ενώ για άλλους τίτλους με πραγματικά ρομποτικό AI εποχής sega megadrive δεν λένε λέξη. Όταν μισείς το διαφορετικό θα το θάψεις παντού. Εξ'ου και τα τόσα μηδενικά που πήρε το FC2 από χρήστες, ακόμα και στα γραφικά.

Link to comment
Share on other sites

Το portal 2 δεν μοιαζει με κανενα fps αλλα σαρωσε σε βαθμολογιες και εντυπωσεις....Οι ιδιοι gamers που παιξανε το far cry και τους αρεσε που παιξανε το 2 και το θαψανε παιξανε και το portal 2 και το αποθεωσανε.Ενα παιχνιδι δεν αρκει απλα να ειναι διαφορετικο σε gameplay και σε ιδεα για να ενθουσιασει αλλα χρειαζεται και σωστη υλοποιηση ωστε να ειναι ευχαριστο, και σε καμια περιπτωση βαρετο.Το portal 2 σε ολους αυτους τους τομεις επιασε αριστα, το far cry 2 πατωσε.

Link to comment
Share on other sites

Σωστός για το πόρταλ και για τις αδυναμίες του FC2.

Αν όμως σου έλεγαν πώς θα ήθελες να είναι το FC3 τί θα επέλεγες; Να είναι σαν το 2 χωρίς τα αρνητικά ή σαν το 1; Για τους λόγους που είπα πιο πάνω οι περισσότεροι θα επέλεγαν το τελευταίο πιστεύω γιατί είναι αυτό που έχουν συνηθίσει.

Link to comment
Share on other sites

Σε καμια περίπτωση δεν λες το Far Cry 2 κακό παιχνίδι απλώς τα αρνητικά που αναφέρθηκαν απο τους χρήστες και στα reviews χάλασαν τη συνολική εμπειρία που θα μπορούσε να ήταν κορυφαία.Αν καταφέρουν να τα διορθώσουν στο 3 θα βγει ενα απο τα καλύτερα FPS που περιμένουμε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.