qbiefox Οκτώβριος 27, 2011 #362 Οκτώβριος 27, 2011 Τέτοιο ^ είχα για τον στρατό ξηράς. Για το ναυτικό δεν έχω απολύτως τπτ και ελπίζω να μην χρειαστεί. Απλά στα 18 μου, μου είχε έρθει αναβολή από το Ναυτικό, και όπως μου είπαν στην στρατολογία όταν πήγα να κόψω την αναβολή, αυτό πλέον δεν αλλάζει. Κακεντρεχείς αλήτες
jiohkor3 Οκτώβριος 27, 2011 #363 Οκτώβριος 27, 2011 Ναυτικο...κανονικα...χωρις επεμβαση κανενος...με την εφεδρεια που εχει ο ΣΞ....Δε νομιζω τακη
Hydra Οκτώβριος 27, 2011 #364 Οκτώβριος 27, 2011 Εγώ στη στρατολογία είχα βάλει επίτηδες ξηρά πρώτη γιατί πιστεύω ότι ισχύει αυτό που λέει ο [MENTION=14026]jiohkor3[/MENTION] :hang3:
suboy Οκτώβριος 27, 2011 #365 Οκτώβριος 27, 2011 να είσαι σε ναυτικό ή αεροπορία και να μην έχεις βύσμα = ξυπόλυτος στα αγκάθια.
papajim Οκτώβριος 27, 2011 #366 Οκτώβριος 27, 2011 Σιγά ωρε παιδιά κι εμένα πέρυσι μου ήρθε χαρτί για ναυτικό (πήρα αναβολή) και είμαι σίγουρος 100% πως δεν έχω μέσο (aka βύσμα). Επίσης ξέρω άλλα δύο παιδιά από τη σχολή που τους ήρθε χαρτί για ναυτικό. [MENTION=5110]qbiefox[/MENTION] Μάλλον κάτι έχει η σχολή και μας τσιμπάνε
qbiefox Οκτώβριος 27, 2011 #367 Οκτώβριος 27, 2011 Ναυτικο...κανονικα...χωρις επεμβαση κανενος...με την εφεδρεια που εχει ο ΣΞ....Δε νομιζω τακη Λες να λέω μούφες έτσι, για τα μάτια του κόσμου? :hang3: Σιγά ωρε παιδιά κι εμένα πέρυσι μου ήρθε χαρτί για ναυτικό (πήρα αναβολή) και είμαι σίγουρος 100% πως δεν έχω μέσο (aka βύσμα). Επίσης ξέρω άλλα δύο παιδιά από τη σχολή που τους ήρθε χαρτί για ναυτικό. [MENTION=5110]qbiefox[/MENTION] Μάλλον κάτι έχει η σχολή και μας τσιμπάνε Και μένα μου το είχε πει αυτό ο στρατιωτικός που ξέρω (το βύσμα που είπα ότι έχω για στρατό ξηράς), όταν στα 18 μου είχε έρθει το χαρτί για Ναυτικό. Και δεν έχει βάλει το χέρι του 100%. Αυτόν τον βόλευε να είναι ΣΞ, αφού εκεί έχει γνωστούς.
PetrosD Οκτώβριος 27, 2011 #368 Οκτώβριος 27, 2011 Wir gehen fur Paulaner Oktoberfest.Cheers,θα καούμε σήμερα. :dance3: Και εγώ επίσης!
jiohkor3 Οκτώβριος 27, 2011 #369 Οκτώβριος 27, 2011 Λες να λέω μούφες έτσι, για τα μάτια του κόσμου? :hang3:Γιατι οχι;
qbiefox Οκτώβριος 27, 2011 #370 Οκτώβριος 27, 2011 Γιατι οχι;Γιατί θα μπορούσα απλά να πω ότι μπαίνω στρατό γενικά, ή να μην πω και τπτ... Έχω σιχαθεί να ακούω κόσμο(και δεν έχω μπει καν ακόμα) να λέει για όποιον πέρασε καλύτερα από αυτούς ή μπήκε σε καλύτερη μονάδα : "Α το κωλόβυσμα!"Και στην τελική, εγώ βλέπω ότι το μεγαλύτερο ποσοστό, κάποιον βάζει για να τον βοηθήσει. Απλά δεν το παραδέχονται όλοι. Και εγώ θα προσπαθήσω να βρω, όμως αυτή την στιγμή δεν έχω κάτι. Τόσο απλά. Όποιος είναι καχύποπτος, δικαίωμα του, δεν θα προσπαθήσω εγώ να του αλλάξω την γνώμη, γιατί ήδη ξεφύγαμε αρκετά από το θέμα.
Chosen Οκτώβριος 27, 2011 #371 Οκτώβριος 27, 2011 Τέτοιο ^ είχα για τον στρατό ξηράς. Για το ναυτικό δεν έχω απολύτως τπτ και ελπίζω να μην χρειαστεί. Απλά στα 18 μου, μου είχε έρθει αναβολή από το Ναυτικό, και όπως μου είπαν στην στρατολογία όταν πήγα να κόψω την αναβολή, αυτό πλέον δεν αλλάζει.Κακεντρεχείς αλήτες Σίγουρα όμως παίζει ρόλο και αυτό --->
PetrosD Οκτώβριος 27, 2011 #372 Οκτώβριος 27, 2011 Wir gehen fur Paulaner Oktoberfest.Cheers,θα καούμε σήμερα. :dance3: Πουυ σαι ρεεεεε χΎΤΡΑΑΑ!! Χικ, χικ,.............:hang3:
qbiefox Οκτώβριος 28, 2011 #378 Οκτώβριος 28, 2011 Πόσο τα σπάει όταν στις παρελάσεις δεν γυρνάει κανένας το κεφάλι στους επισήμους (καθικαράδες)
hayabusa Οκτώβριος 28, 2011 #379 Οκτώβριος 28, 2011 τους πήραν με τις πέτρες σε διάφορα μέρη απ' ότι ακουσα. μπράβο στον κόσμο. πολύ καλά τους κάνανε, έτσι πρέπει.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.