Cyber_Cookie Δεκέμβριος 23, 2013 #25301 Δεκέμβριος 23, 2013 Αναχωρώ Παρασκευή για 10ημεράκι στη Βασιλίτσα. Ελπίζω να μη world breaks loose και κολλήσουμε όπως περσι.
deninho Δεκέμβριος 23, 2013 #25302 Δεκέμβριος 23, 2013 14 και σήμερα. Για να τελειώσουν οι διακοπές που έχουν ξεκινήσει από τις 11 Σεπτέμβρη
Lakisss Δεκέμβριος 23, 2013 #25303 Δεκέμβριος 23, 2013 Να χαθείτε να χάνεστε! Εδώ καθόμαστε 2+2 και κάνουμε πάρτι. Αστρολάβε αύριο πατάω το πόδι μου Μεσσηνία, για ενδεχόμενους σεισμούς/ανεμοστρόβιλους κτλ. εγώ θα φταίω!
apostolis159 Δεκέμβριος 23, 2013 #25304 Δεκέμβριος 23, 2013 Εγω διακοπές απ την προηγουμενη Τρίτη και για άλλες 3 βδομάδες σχεδόν!
artyom Δεκέμβριος 23, 2013 #25305 Δεκέμβριος 23, 2013 Τελείωσα την εγχείριση. Με ολικη. 2 ώρες με κρατησαν 12 πόντους τομή αύριο βγαίνω Στάλθηκε από το ZTE-BLADE μου
dohc161416003179 Δεκέμβριος 23, 2013 #25306 Δεκέμβριος 23, 2013 Τελείωσα την εγχείριση. Με ολικη. 2 ώρες με κρατησαν 12 πόντους τομή αύριο βγαίνω Στάλθηκε από το ZTE-BLADE μου Δεν θα ξανάρχεσαι για τις αλλαγές; έκλεισε και το κυλικείο της οδοντιατρικής να κερνούσαμε κανά εσπρέσο χαζεύοντας κοριτσάκια
wrong method Δεκέμβριος 23, 2013 #25307 Δεκέμβριος 23, 2013 lollllll να δω ποιος θα πιει αναψυκτικά τώρα
tazerom Δεκέμβριος 23, 2013 #25308 Δεκέμβριος 23, 2013 Τελείωσα την εγχείριση. Με ολικη. 2 ώρες με κρατησαν 12 πόντους τομή αύριο βγαίνω Στάλθηκε από το ZTE-BLADE μου περαστικά σου ρε συ........καλή ανάρρωση....
Cyber_Cookie Δεκέμβριος 23, 2013 #25309 Δεκέμβριος 23, 2013 Καλή αναρρωση [MENTION=28647]artyom[/MENTION]Kαι όσοι λέτε για διακοπές, βρε γατάκια, βρε γατάκια...10 μέρες και μετα δουλειά, 20 μέρες και μετά δουλειά, αχαχαχ. Oι διακοπες είναι η δουλεια μας. Απλά κανουμε και αθλοπαιδιές για να ξεφύγουμε απ την ρουτίνα. (aka snowboard)
swatoner Δεκέμβριος 23, 2013 #25310 Δεκέμβριος 23, 2013 Μη λέτε για διακοπές ρεεεε. Γεννάει η γυναίκα μου και θα πάρω 2 μέρες άδεια με το ζόρι. Για να την παω κ να την φέρω απο το νοσοκομείο. Κ παράλληλα τα τηλέφωνα θα χτυπάνε σαν τρελά ως συνήθως, που θα θέλω να τα σπάσω. Sent from my Pantoflini N7100
Lakisss Δεκέμβριος 23, 2013 #25311 Δεκέμβριος 23, 2013 Γεννάει η γυναίκα μου Αυτό είναι το καλύτερο δώρο! Υγεία και να το δεις όπως ποθείς! (γεννάτε να μοιραστεί το εξωτερικό χρέος)
swatoner Δεκέμβριος 23, 2013 #25312 Δεκέμβριος 23, 2013 Αυτό είναι το καλύτερο δώρο! Υγεία και να το δεις όπως ποθείς! (γεννάτε να μοιραστεί το εξωτερικό χρέος) Το χρέος νοσοκομείου και γιατρού δεν ξέρω ακόμα πως θα καλύψω. Το ΙΚΑ με τις απεργίες ακόμα δεν πλήρωσε την γυναίκα μου για να μαζέψω τα χρήματα και να εξοφλήσω. Άρα θέλωντας και μή αυτό το παιδί χρωστάει και ας δεν έχει γεννηθεί ακόμα και δεν σκέφτομαι καν τα χρέη των 300 που θα πληρώνει.
wrong method Δεκέμβριος 23, 2013 #25313 Δεκέμβριος 23, 2013 3 ΟΛΟΚΛΗΡΕς ΣΕΛΙΔΕΣ (1263) ΧΩΡΙΣ ΠΟΣΤ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΤΡΟΓΑΤΟ!!!!!! MIRACOLO
racer Δεκέμβριος 23, 2013 #25314 Δεκέμβριος 23, 2013 Μπορούμε να τις κάνουμε 4, αν κάνω 7 απανωτά post
ARMAGEDDON Δεκέμβριος 23, 2013 #25315 Δεκέμβριος 23, 2013 δεν χρειάζεται θα βοηθήσουν οι υπόλοιποι οκ όλα καλά επανήλθε το νετ μετά από τα καντήλια που έριξα εδώ το φτιάξανε .
bezdim Δεκέμβριος 24, 2013 #25319 Δεκέμβριος 24, 2013 Το παραπάνω αλκοόλ και η ψυχολογία μου κατά πάσα πιθανότητα, είχαν σαν αποτέλεσμα να σπάσω πάλι το στομάχι μου μετά από 5 χρόνια.Γερό και ηχηρό μάθημα για το μέλλον, σωστό δώρο για την πρωτοχρονιά.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.