Jump to content
  • Ειδήσεις

    • Διαδίκτυο

      Ποια είναι η τεχνολογία που συζητήθηκε περισσότερο πέρσι στον παγκόσμιο ιστό;

      astrolabos

      Η τεχνολογία εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς και μια νέα ομάδα τεχνολογιών πρόκειται να φέρει επανάσταση στον τρόπο ζωής και εργασίας των ανθρώπων.
      Το Walkme.com χρησιμοποίησε τα πιο πρόσφατα δεδομένα από το εργαλείο ανάλυσης Buzzsumo για να ανακαλύψει ποιες τεχνολογίες που αλλάζουν το παιχνίδι και έχουν συζητηθεί περισσότερο στο διαδίκτυο. (από Ιανουάριο έως Δεκέμβριο 2021). Διαπιστώθηκε ότι η τεχνητή νοημοσύνη κατέχει την πρώτη θέση, με εκτιμώμενα 190.625 διαδικτυακά άρθρα που γράφτηκαν για αυτή από τον Ιανουάριο έως τον Δεκέμβριο του 2021 – το οποίο ισοδυναμεί με 522 διαδικτυακά άρθρα την ημέρα!
       

       
      Η μηχανική μάθηση βρίσκεται στη δεύτερη θέση με περίπου 112.276 διαδικτυακά άρθρα, ενώ στη τρίτη θέση βρίσκεται η εικονική πραγματικότητα (VR), με περίπου 71.241 διαδικτυακά άρθρα.
      Η επαυξημένη πραγματικότητα (37.584), η κβαντική πληροφορική (35.729) και η υπολογιστική νέφος (31.287) είχαν πάνω από 30.000 διαδικτυακά άρθρα που επικεντρώθηκαν γύρω τους από τον Ιανουάριο έως τον Δεκέμβριο του 2021, κατατάσσοντας αντίστοιχα στην τέταρτη, πέμπτη και έκτη θέση.
      Στο άλλο άκρο στη δέκατη θέση βρίσκεται το edge computing. Η τεχνολογία του κατανεμημένου παραδείγματος υπολογιστών είχε 8.092 διαδικτυακά άρθρα που γράφτηκαν σχετικά από τον Ιανουάριο έως τον Δεκέμβριο του 2021.
      Ο Rafael Sweary, Πρόεδρος και Συνιδρυτής του Walkme.com σχολίασε την έρευνα: «Με τη διάχυση της τεχνητής νοημοσύνης, δεν είναι περίεργο ότι είναι μια από τις πιο συζητημένες τεχνολογίες σήμερα. Πάρτε ένα άλλο ευρέως συζητημένο θέμα, το Great Resignation, και σίγουρα, υπάρχει μια περίπτωση χρήσης τεχνητής νοημοσύνης που συνδέεται με αυτό.
      Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με το λογισμικό και να προτείνει προληπτικά τρόπους βελτίωσης της εμπειρίας του χρήστη, με ενέργειες που μπορούν να γίνουν άμεσα. Είναι μια νίκη για τις επιχειρήσεις, οι οποίες μπορούν να συγκεντρώσουν πολύτιμα δεδομένα σχετικά με τη χρήση της τεχνολογίας και να κατανοήσουν πού αντιμετωπίζουν προβλήματα οι τελικοί χρήστες. Και είναι μια νίκη για τον εργαζόμενο, ο οποίος μπορεί να πλοηγηθεί γρήγορα στα δεδομένα της εταιρείας και δεν χρειάζεται να παλέψει με την εκτεταμένη εκπαίδευση πάνω σε αυτές. Όλα γίνονται αυτόματα, με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης για την εξαγωγή δεδομένων.»
       
      Η Μεθοδολογία
      Το Walkme.com χρησιμοποίησε σαν πηγές τους δικτυακούς τόπους «ITProPortal» και «Forbes» για να δημιουργήσει μια αρχική λίστα με τις τεχνολογίες που πρόκειται να μεταμορφώσουν τον τρόπο ζωής και εργασίας των ανθρώπων τα επόμενα χρόνια.
      Ο βασικός κατάλογος των τεχνολογιών που εξετάστηκαν/λήφθηκαν υπόψη περιλάμβανε: τεχνητή νοημοσύνη (AI), μηχανική μάθηση, εικονική πραγματικότητα (VR), κβαντικός υπολογισμός, υπολογιστικό νέφος, αυτοματισμός ρομποτικής διαδικασίας (RPA), επαυξημένη πραγματικότητα (AR), 5G, digital twins, edge υπολογιστές, έξυπνα συμβόλαια, 3D εκτύπωση, 4D εκτύπωση, νανοτεχνολογία, φωνητικές διεπαφές/chatbots και ανθρώπινη αύξηση – 16 συνολικά.
      Μόλις καταρτίστηκε μια ολοκληρωμένη λίστα με τις αναδυόμενες τεχνολογίες, το Walkme.com αξιολόγησε κάθε τεχνολογία στη βάση δεδομένων Buzzsumo για να προσδιορίσει πόσα περίπου διαδικτυακά άρθρα δημοσιεύτηκαν για αυτές.
      Μόλις συλλέχθηκαν τα δεδομένα για κάθε τεχνολογία που αναλύθηκε, ένα σύστημα κατάταξης οργάνωσε τα αποτελέσματα από το υψηλότερο στο χαμηλότερο με βάση τον αριθμό των διαδικτυακών άρθρων που γράφτηκαν για κάθε τεχνολογία. Οι δέκα πρώτες τεχνολογίες παρουσιάζονται στον τελικό πίνακα παραπάνω.
      Για να ληφθούν υπόψη οι διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους δημοσιεύονται τα διαδικτυακά άρθρα, η Walkme.com εξέτασε όλες τις παραλλαγές ονομασίας και αναφοράς, π.χ. «τεχνητή νοημοσύνη», AI», «5G», «δίκτυο 5G/επικοινωνία 5G» και άλλα.
      Επιπλέον, για να αυξηθεί η αξιοπιστία των αποτελεσμάτων, τα ονόματα των τεχνολογιών που εξετάστηκαν μεταφράστηκαν σε 13 ξένες γλώσσες που περιελάμβαναν: Ισπανικά, Πορτογαλικά, Γαλλικά, Τουρκικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Πολωνικά, Ρουμανικά, Ολλανδικά, Ελληνικά, Τσεχικά, Σουηδικά και Ουκρανικά – Αυτές οι γλώσσες εξετάστηκαν επειδή είναι από τις πιο ομιλούμενες/γραπτές γλώσσες στον κόσμο και η βάση δεδομένων Buzzsumo είχε τη δυνατότητα να κατανοεί με ακρίβεια τις μεταφράσεις για τις καταχωρημένες ξένες γλώσσες.
      Ενώ υπάρχουν και άλλες ξένες γλώσσες, όπως τα Mandarin, τα Χίντι, τα Αραβικά, τα Ρωσικά και τα Μπενγκάλια που χρησιμοποιούνται ευρέως, αποκλείστηκαν από την έρευνα επειδή η βάση δεδομένων Buzzsumo δεν είχε τις δυνατότητες να αξιολογήσει με ακρίβεια τις μεταφράσεις σε αυτές τις αντίστοιχες ξένες γλώσσες.
      Τα στοιχεία για τον αριθμό των διαδικτυακών άρθρων που δημοσιεύονται για κάθε τεχνολογία είναι κατά προσέγγιση και αντιπροσωπεύουν παγκόσμια διαδικτυακά άρθρα που δημοσιεύτηκαν μεταξύ Ιανουαρίου και Δεκεμβρίου 2021.
      Η βάση δεδομένων του Buzzsumo δεν μπόρεσε να ανακτήσει δεδομένα σχετικά με την τεχνολογία blockchain, επομένως αυτό αποκλείστηκε από την έρευνα.
       
      Φωτογραφία: Laurent T / Shutterstock.
      Read more...

      684

    • Windows

      Τα Windows 11 αποκτούν εφαρμογές Android και πολλές άλλες βελτιώσεις τον επόμενο μήνα

      astrolabos

      Η Microsoft σχεδιάζει να κυκλοφορήσει μια δημόσια προεπισκόπηση εφαρμογών Android για Windows 11 τον επόμενο μήνα, μαζί με ορισμένες βελτιώσεις στη γραμμή εργασιών και επανασχεδιασμένες εφαρμογές Notepad και Media Player. Ο επικεφαλής των Windows Panos Panay περιέγραψε τις επερχόμενες αλλαγές στα Windows 11 σε μια ανάρτηση στο blog της Microsoft σήμερα και φαίνεται ότι αποτελούν μέρος της πρώτης μεγάλης ενημέρωσης των Windows 11. 
      Οι βελτιώσεις στη γραμμή εργασιών περιλαμβάνουν δυνατότητα σίγασης και κατάργησης σίγασης και πιθανώς τη δυνατότητα εμφάνισης ρολογιού σε δευτερεύουσες οθόνες. Και οι δύο έλειπαν κατά την κυκλοφορία των Windows 11, αλλά η Microsoft εξακολουθεί να εργάζεται για τη βελτίωση της γραμμής εργασιών περαιτέρω για να επαναφέρει τις λειτουργίες που λείπουν, όπως η λειτουργία μεταφορά και απόθεση. Τα επερχόμενα Windows 11 τον επόμενο μήνα θα περιλαμβάνουν επίσης το γραφικό στοιχείο καιρού που θα επιστρέψει στη γραμμή εργασιών, κάτι που η Microsoft ξεκίνησε να δοκιμάζει τον περασμένο μήνα. Η Microsoft επανασχεδιάζει επίσης τις εφαρμογές Notepad και Media Player, και αμφότερες περιλαμβάνουν dark mode και τροποποιήσεις σχεδίασης που ταιριάζουν περισσότερο με τα Windows 11.
      Ωστόσο, η μεγάλη νέα προσθήκη θα είναι οι εφαρμογές Android στα Windows 11. Ο Panay λέει ότι αυτή θα είναι "Public Preview", υποδεικνύοντας ότι η δυνατότητα θα είναι ακόμα σε beta όταν είναι ευρέως διαθέσιμη τον επόμενο μήνα. Η Microsoft ξεκίνησε για πρώτη φορά να δοκιμάζει εφαρμογές Android στα Windows 11 τον Οκτώβριο και η δυνατότητα αυτή επιτρέπει την εγκατάσταση ενός περιορισμένου αριθμού εφαρμογών από το Appstore της Amazon. Υπάρχει μια ποικιλία λύσεων για την εκτέλεση του Google Play Store στα Windows 11, αλλά η Microsoft δεν το υποστηρίζει επίσημα.
      Ο Panay μοιράστηκε επίσης μια ποικιλία στατιστικών σχετικά με το πόσο σημαντικά έχουν γίνει τα Windows τα τελευταία δύο χρόνια. Τα Windows 10 και τα Windows 11 τρέχουν πλέον σε 1,4 δισεκατομμύρια συσκευές κάθε μήνα και η αγορά των υπολογιστών γνώρισε ισχυρή ανάπτυξη καθ' όλη τη διάρκεια της πανδημίας.
      Read more...

      857

    • Crypto

      Μέσω κρυπτονομισμάτων έγινε ξέπλυμα 8,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021

      astrolabos

      Το 2021 παράνομες συμμορίες ξέπλυναν μέσω κρυπτονομισμάτων 8,6 δισεκατομμυρία δολαρία, σημειώνοντας αύξηση 30% από το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με έκθεση της Chainalysis που δημοσιεύτηκε σήμερα. Η εταιρεία είπε ότι ο αριθμός αυτός προέκυψε από την παρακολούθηση των συναλλαγών που συνδέονται με εγκληματικές δραστηριότητες στον κυβερνοχώρο σε διαφορετικά blockchains κρυπτονομισμάτων. Αυτό περιλάμβανε διευθύνσεις παρακολούθησης που συνδέονται με δραστηριότητες όπως πωλήσεις στην αγορά σκοτεινού δικτύου, διαδικτυακές απάτες, παραβιάσεις πλατφόρμας κρυπτονομισμάτων και επιθέσεις ransomware.
      "Συνολικά, οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου έχουν ξεπλύνει κρυπτονομίσματα αξίας άνω των 33 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το 2017, με το μεγαλύτερο μέρος του συνόλου να μετακινείται με την πάροδο του χρόνου σε κεντρικές ανταλλαγές. κάθε χρόνο -- έως και 5% του παγκόσμιου ΑΕΠ», είπε η Chainalysis.
      Στις περισσότερες περιπτώσεις, ομάδες εγκλήματος στον κυβερνοχώρο έστελναν κεφάλαια σε κεντρικά ανταλλακτήρια κρυπτονομισμάτων, από όπου μετέτρεπαν τα κλεμμένα κεφάλαια σε πραγματικό νόμισμα fiat. Σχεδόν το 47% όλων των κλεμμένων κρυπτονομισμάτων ξεπλύθηκε μέσω παραδοσιακών ανταλλαγών, ανέφερε η Chainalysis.
      Read more...

      700

    • Crypto

      Το YouTube θα εξερευνήσει τις δυνατότητες χρήσης NFT για δημιουργούς περιεχομένου

      astrolabos

      Το YouTube διερευνά την προσθήκη NFT για τους δημιουργούς περιεχομένου της δημοφιλούς πλατφόρμας, σύμφωνα με την Διευθύνουσα Σύμβουλος Susan Wojcicki. Αν και δεν ξεκαθαρίστηκε ακριβώς τι σχεδιάζεται ή πότε θα εφαρμοστεί, αυτό σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η Google, ο ιδιοκτήτης του YouTube, εμπλέκεται με τα συλλεκτικά αντικείμενα κρυπτονομισμάτων. Αρκετοί από τους αντιπάλους του YouTube έχουν ήδη μπει στο παιχνίδι με ανάλογες ενέργειες. Το Twitter άρχισε να επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιεύουν NFT ως φωτογραφίες προφίλ και το Instagram φέρεται να εργάζεται σε μια παρόμοια κίνηση, σύμφωνα με τους Financial Times.
      Τα NFT είναι ψηφιακά στοιχεία που αντιπροσωπεύουν την ιδιοκτησία ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων, όπως η τέχνη, τα οποία οι άνθρωποι μπορούν να αγοράσουν ή να πουλήσουν. Το YouTube, που αποτελεί το μεγαλύτερο "εργοδότη" των δημιουργών περιεχομένου στο διαδίκτυο, έχει αφιερώσει πολλά χρόνια στη δημιουργία τρόπων ώστε οι αυτοί να κερδίζουν χρήματα πέρα από τη διαφήμιση, προσθέτοντας εργαλεία όπως πληρωμές θαυμαστών και ηλεκτρονικό εμπόριο. Η Wojcicki είπε στους δημιουργούς περιεχομένου ότι η εταιρεία της αναζητούσε το web3, έναν όρο ομπρέλα για τα μοντέλα του Διαδικτύου που βασίζονται στα κρυπτονομίσματα, ως «πηγή έμπνευσης».
      Read more...

      756

    • Διαδίκτυο

      Πώς θα επιδιορθωθεί το σπασμένο καλώδιο Διαδικτύου της Τόνγκα;

      astrolabos

      Ένα υποθαλάσσιο καλώδιο οπτικών ινών που συνδέει το νησί Τόνγκα διαδικτυακά με τον υπόλοιπο κόσμο κόπηκε κατά τη διάρκεια της έκρηξης ενός ηφαιστείου. 
      Το Υπουργείο Εξωτερικών της Νέας Ζηλανδίας λέει ότι μπορεί να χρειαστούν περισσότερο από έναν μήνα για να επισκευαστούν τα σπασίματα στα 49.889 χιλιόμετρα (31.000 μίλια) καλωδίου που εξυπηρετεί τον Νότιο Ειρηνικό. Η υποθαλάσσια έκρηξη - που ακολούθησε ένα τσουνάμι - οδήγησε στην αποκοπή των 110.000 ανθρώπων της Τόνγκα από το διαδίκτυο. Δημιουργήθηκε μια ασύρματη σύνδεση 2G στο κύριο νησί, χρησιμοποιώντας ένα δορυφορικό πιάτο από το Πανεπιστήμιο του Νότιου Ειρηνικού. Αλλά η υπηρεσία είναι αποσπασματική και οι υπηρεσίες Διαδικτύου λειτουργούν αργά. Το καλώδιο, το οποίο λειτουργεί από την Tonga Cable, πιστεύεται ότι έσπασε περίπου 37 χιλιόμετρα (23 μίλια) μέσα στη θάλασσα. Σύμφωνα με το Reuters, η εύρεση σφαλμάτων που διεξήγαγε η εταιρεία μετά το ηφαίστειο φάνηκε να επιβεβαιώνει τη θραύση του καλωδίου.
      Η διαδικασία επιδιόρθωσης είναι στην πραγματικότητα αρκετά απλή, σύμφωνα με τον κύριο μηχανικό της Virgin Media, Peter Jamieson, ο οποίος είναι επίσης αντιπρόεδρος της European Subsea Cable Association. «Θα στείλουν έναν παλμό φωτός από το νησί και θα μετρηθεί ο χρόνος που χρειάζεται για να ταξιδέψει και αυτό θα καθορίσει πού είναι η ασυνέχεια», εξήγησε. Στη συνέχεια, ένα σκάφος επισκευής καλωδίων θα σταλεί στην τοποθεσία της πρώτης ασυνέχειας. Θα χρησιμοποιηθεί είτε ένα ROV (τηλεχειριζόμενο υποβρύχιο όχημα) είτε ένα εργαλείο γνωστό ως grapnel (βασικά ένα άγκιστρο σε μια αλυσίδα) για να ανακτήσει το σπασμένο άκρο. Αυτό θα αλλαχθεί με καινούργιο καλώδιο και στη συνέχεια η ίδια διαδικασία θα συμβεί στο άλλο άκρο της ασυνέχειας. Εάν όλα πάνε καλά, η όλη διαδικασία θα διαρκέσει από πέντε έως επτά ημέρες. Θα χρειαστεί χρόνος για να φτάσει ένα σκάφος επισκευής καλωδίων στο αρχιπέλαγος και το πλησιέστερο βρίσκεται επί του παρόντος στο Port Moresby, στην Παπούα Νέα Γουινέα - περίπου 4.700 χιλιόμετρα (2.900 μίλια) μακριά. Οι ειδικοί θα πρέπει να προσδιορίσουν ότι η περιοχή είναι ασφαλής για το σκάφος και το πλήρωμα και ότι δεν είναι πιθανό να εκραγούν άλλα ηφαίστεια πριν ξεκινήσει για την επιδιόρθωση.
      Read more...

      1681

    • Δελτία Τύπου

      Η G.SKILL και η ASUS σημειώνουν νέο παγκόσμιο ρεκόρ Overclocking σε DDR5-8888 CL88

      astrolabos

      Η G.SKILL International Enterprise Co., Ltd., ανακοίνωσε την επίτευξη ενός νέου παγκόσμιου ρεκόρ overclocking για ταχύτερη συχνότητα μνήμης στο DDR5-8888 CL88-88-88-88 , σε συνεργασία με την ASUS. Αυτή η ταχύτητα συχνότητας επιτεύχθηκε από τον extreme overclocker «lupin_no_musume» με μνήμη G.SKILL Trident Z5 DDR5, μητρική ASUS ROG Maximus Z690 APEX και επεξεργαστή Intel® Core™ i9-12900K. Για να δείτε τη στιγμή που σημειώθηκε αυτό το εκπληκτικό παγκόσμιο ρεκόρ overclocking, κάντε κλικ στον ακόλουθο σύνδεσμο βίντεο:
       
      Στο ξεκίνημα της νέας εποχής της DDR5, η G.SKILL και η ASUS διερευνούσαν συνεχώς τους περιορισμούς ταχύτητας μνήμης της τελευταίας πλατφόρμας Intel Z690. Ξεπερνώντας το προηγούμενο παγκόσμιο ρεκόρ DDR5-8704 τον Νοέμβριο του 2021, επιτεύχθηκε νέο παγκόσμιο ρεκόρ συχνότητας μνήμης στο DDR5-8888 υπό ακραία ψύξη υγρού αζώτου. Η ταχύτητα μνήμης έχει επικυρωθεί από το CPU-Z. Ανατρέξτε στο στιγμιότυπο οθόνης και στο σύνδεσμο επικύρωσης παρακάτω:
       
      Intel Core i9 12900K @ 3535.03 MHz - CPU-Z VALIDATOR
      VALID.X86.FR [qgvylc] Validated Dump by lupin_no_musume (2022-01-18 02:58:23) - MB: Asus ROG MAXIMUS Z690 APEX - RAM: 16384 MB  
      «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την ομάδα ASUS ROG για να σπάσουμε το παγκόσμιο ρεκόρ συχνότητας DDR5 στο DDR5-8888 με το καλύτερο υλικό στην κατηγορία μας», λέει η Tequila Huang, Εταιρική Αντιπρόεδρος της G.SKILL International. "Αυτό καταδεικνύει την απαράμιλλη δυνατότητα υπερχρονισμού του DDR5 και θα συνεχίσουμε να αφιερώνουμε προσπάθεια για την ανάπτυξη ταχύτερης μνήμης DDR5 για overclockers και λάτρεις των υπολογιστών."
       

      Read more...

      814

    • Διαδίκτυο

      Η AT&T φέρνει πρόσβαση στο διαδίκτυο με ταχύτητες μέχρι 5 Gigabit σε 70 πόλεις των ΗΠΑ

      astrolabos

      Η AT&T ανακοίνωσε σήμερα την κυκλοφορία των αναβαθμισμένων προγραμμάτων AT&T Fiber, τα οποία υποστηρίζουν ταχύτητες έως και 5 Gigabit για ορισμένους πελάτες. Υπάρχουν δύο ξεχωριστά προγράμματα, ένα πρόγραμμα "2 GIG" και ένα πρόγραμμα "5 GIG", διαθέσιμα σε νέους και υπάρχοντες συνδρομητές AT&T Fiber.
      Σύμφωνα με την AT&T, τα νέα σχέδια είναι διαθέσιμα σε σχεδόν 5,2 εκατομμύρια πελάτες σε 70 περιοχές των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των Los Angeles, Atlanta, Chicago, San Francisco, San Diego, Los Angeles, Raleigh, Miami, και Dallas, με πλήρη λίστα διαθέσιμη στον ιστότοπο της AT&T .
      Η τιμή του AT&T Fiber 2 GIG είναι 110 $ ανά μήνα συν τους φόρους, ενώ το πρόγραμμα AT&T Fiber 5 GIG με την υψηλότερη ταχύτητα κοστίζει 180 $ το μήνα συν φόρους.
      Η AT&T θεσπίζει μια νέα πολιτική "απευθείας τιμολόγησης", που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν όρια δεδομένων, τέλη εξοπλισμού, ετήσια σύμβαση και "συμφωνίες" που θα δουν τις τιμές να αυξάνονται σε 12 μήνες. Αυτά τα προγράμματα υψηλής τεχνολογίας περιλαμβάνουν την ασφάλεια διαδικτύου AT&T ActiveArmor, την "υποστήριξη WiFi επόμενης γενιάς" και την πρόσβαση στο HBO Max.
      Με την κυκλοφορία αυτών των νέων προγραμμάτων Internet πολλών gigabit, η AT&T αυτοαποκαλείται ως ο «γρηγορότερος μεγάλος πάροχος Διαδικτύου». Η AT&T σκοπεύει να συνεχίσει να επεκτείνει τις ταχύτερες ταχύτητες σύνδεσής της σε επιπλέον πελάτες, με σχέδια να καλύψει 30 εκατομμύρια τοποθεσίες πελατών έως το τέλος του 2025.
      Read more...

      519

    • Gaming

      Σε πέντε χρόνια το 90% των παιχνιδιών θα πληρώνει τους χρήστες για να τα παίζουν

      astrolabos

      Ο συνιδρυτής του δικτυακού τόπου Reddit, Alexis Ohanian, προέβλεψε ότι το 90% της gaming αγοράς, θα είναι παιχνίδια Play-to-Earn μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Το αναδυόμενο μοντέλο στην βιομηχανία του gaming, χρησιμοποιεί τεχνολογία blockchain για την έκδοση κρυπτονομισμάτων εντός παιχνιδιού που μπορούν να ανταλλάσσονται με πραγματικά χρήματα. Έτσι θα επιτρέψει στους παίκτες να κερδίσουν σημαντικά χρηματικά ποσά μόνο παίζοντας βιντεοπαιχνίδια.
      Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Alexis Ohanian δήλωσε στο podcast "Where it Happens" ότι "Το 90 τοις εκατό των ανθρώπων δεν θα παίξουν ένα βιντεοπαιχνίδι αν ανταμειφθούν για τον χρόνο που ξοδεύουν σε αυτό", ενώ συνέχισε λέγοντας ότι "σε πέντε χρόνια, ο χρόνος σας θα εκτιμάται σωστά και αντί να βλέπετε διαφημίσεις ή να σας ζητάνε λεφτά για να αγοράσετε in-game εξοπλισμό που στην πραγματικότητα δεν σας ανήκει, θα παίζετε κάποιο αντίστοιχο παιχνίδι που θα εξίσου διασκεδαστικό, αλλά στην πραγματικότητα θα κερδίσεις κερδίζετε χρήματα".
      Οι επιπτώσεις της νέας εικονικής οικονομίας που προκύπτει από το Play-to-Earn και τα παιχνίδια blockchain αναφέρθηκαν στην ετήσια έκθεση κρυπτογράφησης Kraken Intelligence, που συντάχθηκε από ερευνητές κρυπτογράφησης στο ομώνυμο ανταλλακτήριο κρυπτονομισμάτων.
      «Οι συνέπειες που προκύπτουν από αυτό το μοντέλο είναι επαναστατικές για τα παιχνίδια, ιδιαίτερα σε μια εποχή όπου οι χρήστες ξοδεύουν πραγματικά χρήματα σε περιουσιακά στοιχεία εντός του παιχνιδιού, όπως στο Fortnite, το οποίο έχει δημιουργήσει δισεκατομμύρια έσοδα», σημειώνει η έκθεση.
      «Μερικοί έχουν υποστηρίξει ότι μπορεί να έχει τη δυνατότητα να έχει σημαντικό αντίκτυπο όχι μόνο στα παιχνίδια, αλλά και στην ευρύτερη κοινωνία ως εναλλακτική λύση στο καθολικό βασικό εισόδημα, καθώς το Play-to-Earn μπορεί να χρησιμεύσει ως αποτελεσματικό μέσο για να παρέχει σε εργαζόμενους με χαμηλή ειδίκευση, ένα βιώσιμο εισόδημα μέσω ανταμοιβών εντός του παιχνιδιού."
      Υπάρχουν διάφορες μορφές που μπορεί να πάρει το Play-to-Earn, από το να στολίζεις τον χαρακτήρα ή το avatar σου με το λογότυπο μιας εταιρείας μέχρι την προσφορά υπηρεσιών στο Metaverse. Τέτοιες υπηρεσίες θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν τον χειρισμό του διαστημόπλοιου κάποιου από το ένα μέρος του Metaverse στο άλλο, έως την εκτέλεση μιας συναυλίας στον εικονικό κόσμο.
      Οι ανταμοιβές εντός του παιχνιδιού μπορούν επίσης να επιτρέψουν στους παίκτες να κερδίσουν NFT με αντάλλαγμα την ολοκλήρωση μιας εργασίας.
      Στις πρώτες εκδόσεις αυτού του μοντέλου gaming, όπως το παιχνίδι σε στυλ Pokemon, το Axie Infinity, οι παίκτες κερδίζουν έως και 500 $ το μήνα από ανταμοιβές εντός του παιχνιδιού.
      Read more...

      1518

    • Δελτία Τύπου

      Η GIGABYTE κυκλοφορεί τις κορυφαίες μητρικές B660/H610

      astrolabos

      Η GIGABYTE TECHNOLOGY Co. Ltd, κορυφαίος κατασκευαστής μητρικών καρτών, καρτών γραφικών και λύσεων υλικού, ανακοίνωσε σήμερα την κυκλοφορία των μητρικών καρτών B660 και H610, οι οποίες προσφέρουν στους χρήστες μια τρομερή και ευέλικτη πλατφόρμα. Διαθέτοντας σχεδιασμό έως και 16+1+1 φάσεων DrMOS VRM με κάθε φάση να μπορεί να αντέξει έως και 60 αμπέρ και πλήρως καλυμμένη θερμική σχεδίαση, η σειρά GIGABYTE B660 και H610 μπορεί να υποστηρίξει τέλεια τους τελευταίους επεξεργαστές Intel® Core™ 12ης γενιάς. Η διαμόρφωση δύο μνημών DDR4 και DDR5 με συναρπαστικές λειτουργίες XMP προσφέρει αξιοσημείωτες επιδόσεις, καθώς και ανώτερες επιδόσεις αποθήκευσης, επεκτάσεις και ευέλικτο δίκτυο, η σειρά GIGABYTE B660 και H610 φέρνει απίστευτες επιδόσεις πέρα από τις προσδοκίες των χρηστών.
       
      Ξεκινώντας από τα chipsets B560, η Intel® εισήγαγε τη δυνατότητα overclocking της μνήμης στο πιο πρόσφατο chipset B660 με υποστήριξη τόσο DDR4 όσο και DDR5, το οποίο κέρδισε την προτίμηση των χρηστών στις σειρές B. Για να είναι δυνατή η σταθερή τροφοδοσία της CPU σε λειτουργία υψηλής ταχύτητας και να ενισχυθεί το overclocking XMP στη μνήμη, οι μητρικές κάρτες της σειράς GIGABYTE B660 AORUS και GAMING υιοθετούν έως και 16+1+1 φάσεις τροφοδοσίας με 60Amp σε κάθε φάση. Η σειρά AORUS εξοπλίζει επίσης πλήρως καλυμμένη ψύκτρα και θερμικό pad 5 W/mK για προηγμένη απαγωγή θερμότητας και βελτιωμένη σταθερότητα στην περιοχή VRM.
       
      Οι μητρικές κάρτες GIGABYTE B660 συνεχίζουν την υποστήριξη των DDR4 και DDR5 από το chipset Z690. Ενισχυμένα από τον αποκλειστικό σχεδιασμό διάταξης, τα μοντέλα που υποστηρίζουν DDR4 μπορούν να φτάσουν την εντυπωσιακή ταχύτητα των
      5600 MHz*, ενώ τα μοντέλα DDR5 επωφελούνται από τη νέα αρχιτεκτονική μνήμης που παρέχει υψηλή ενεργειακή απόδοση, χαμηλή καθυστέρηση και χαμηλή κατανάλωση ενέργειας. Επιπλέον, οι μητρικές GIGABYTE B660 DDR5 αναβαθμίζουν αρκετά προηγμένα χαρακτηριστικά από τη σειρά Z690. Η λειτουργία "DDR5 Unlocked Voltage" μπορεί να ξεκλειδώσει το εύρος ρύθμισης της εγγενούς τάσης της μνήμης DDR5, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να επιτύχουν υψηλότερο χρονισμό μνήμης με μεγαλύτερη σταθερότητα. Επιπλέον, η ρύθμιση BIOS βελτιστοποιείται αντίστοιχα σε ένα νέο επίπεδο, το οποίο "DDR5 Auto Booster" μπορεί να ενισχύσει την εγγενή συχνότητα της DDR5 από 4800 MHz σε 5000 MHz με ένα απλό κλικ και να ενισχύσει αυτόματα τις μνήμες σας μετά τη φόρτωση των Windows. Αυτό επιτρέπει τη βελτίωση των επιδόσεων που ασκούνται σε πραγματική χρήση υπολογιστών. Το "DDR5 XMP Booster" επιτρέπει στους χρήστες να επιλέξουν γρήγορα από πολλαπλά ενσωματωμένα και προ-ρυθμισμένα προφίλ overclocking μνήμης. Το "XMP 3.0 User Profile" επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και να εισάγουν μόνοι τους προφίλ XMP για να απελευθερώσουν τις ακραίες επιδόσεις των μνημών. Ενισχυμένη από πάνω από όλα, η συχνότητα μνήμης της μητρικής πλακέτας GIGABYTE B660 DDR5 μπορεί να αυξηθεί στα 6000 MHz XMP.
       
      Για τους χρήστες που σκοπεύουν να βελτιώσουν την απόδοση του συστήματος ενισχύοντας την ταχύτητα πρόσβασης των συσκευών αποθήκευσης, τα μοντέλα GIGABYTE B660 AORUS, GAMING M-ATX και άνω ενσωματώνουν δύο σετ υποδοχών PCIe 4.0 M.2 με τουλάχιστον ένα θερμικό προστατευτικό. Αυτός ο σχεδιασμός όχι μόνο εξάγει τη μέγιστη απόδοση στα 7000 MB/s του τελευταίου PCIe 4.0 ελεγκτή SSD, αλλά οι χρήστες μπορούν επίσης να βελτιώσουν την ταχύτητα πρόσβασης με τη διαμόρφωση RAID.
       
      Όσον αφορά τη συνδεσιμότητα, οι μητρικές της σειράς GIGABYTE B660 AORUS και GAMING είναι εξοπλισμένες με 2.5Gb Ethernet και 802.11ax WiFi 6/ 802.11ac για το πιο ευέλικτο δίκτυο. Με την κατάλληλη διαμόρφωση, οι χρήστες μπορούν να απολαμβάνουν χωρίς προβλήματα, δίκτυο υψηλού εύρους ζώνης κατά τη διάρκεια της online μάχης ή της αποθήκευσης στο δίκτυο. Όσον αφορά την εξωτερική επέκταση, οι μητρικές πλακέτες GIGABYTE select B660 υιοθετούν USB 3.2 Gen2x2 Type C των 20 Gbps και ο μπροστινός σχεδιασμός USB 3.2 Gen 2 Type-C παρέχει ταχύτερη και αποτελεσματικότερη ταχύτητα μετάδοσης των εξωτερικών αποθηκευτικών μέσων.
       
      Οι μητρικές κάρτες GIGABYTE B660 και H610 έχουν κυκλοφορήσει στην αγορά. Μαζί με τις μητρικές κάρτες Z690, η αξιόπιστη σειρά Intel® 600 της GIGABYTE αποτελεί την απόλυτη επιλογή για υπολογιστές υψηλών προδιαγραφών και gaming. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της GIGABYTE: https://bit.ly/GIGABYTEΜητρικές
       
       
      * Τα DDR4 5600 MHz και DDR5 XMP 6000 MHz είναι εργαστηριακά δεδομένα, το πραγματικό αποτέλεσμα θα διαφέρει ανάλογα με τη CPU, το σχεδιασμό του υλικού της μητρικής κάρτας, τα περιφερειακά και τις ρυθμίσεις. Ανατρέξτε στη λίστα υποστήριξης μνήμης για περισσότερες πληροφορίες.
      Read more...

      538

    • Software

      Το νέο framework του KDE επιτρέπει στους προγραμματιστές να εισάγουν διαφημίσεις στις εφαρμογές τους

      astrolabos

      Το Qt, η "μηχανή" πίσω από την επιφάνεια εργασίας του KDE, ανακοινώνει την υποστήριξη για διαφημίσεις σε client-side εφαρμογές», σύμφωνα με το Neowin. Το Qt Digital Advertising 1.0 είναι η νέα πλατφόρμα διαφημίσεων που επιτρέπει στους προγραμματιστές να ενσωματώνουν εύκολα διαφημίσεις σε εφαρμογές πολλαπλών πλατφορμών που βασίζονται σε Qt.
      Αν και είναι αμφίβολο ότι θα δείτε διαφημίσεις στις βασικές εφαρμογές του KDE, θα ήταν δυνατό για τις διανομές που επιθυμούν να δημιουργήσουν περαιτέρω έσοδα από την εργασία τους να δημιουργήσουν fork αυτών των εφαρμογών και να τοποθετήσουν διαφημίσεις σε αυτές
      Σύμφωνα με την τεκμηρίωση, η προσθήκη διαφήμισης υποστηρίζει μια ποικιλία λειτουργικών συστημάτων:
      - Windows 10
      - Ubuntu 20.04
      - Raspbian Buster
      - macOS
      - Android 7.0
      - iOS
      Στο δελτίο τύπου που δόθηκε στη δημοσιότητα αναφέρεται ότι «η προσφορά μας στοχεύει να ταράξει τα νερά στην βιομηχανία IoT, επιτρέποντας νέα επιχειρηματικά μοντέλα και σχέδια που πριν δεν ήταν δυνατόν να πραγματοποιηθούν», ενώ καταλήγει λέγοντας ότι η "Qt παρέχει για πρώτη φορά ένα εργαλείο στους προγραμματιστές του για να τους βοηθήσει να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους. Οι προγραμματιστές του Qt μπορούν να κερδίσουν χρήματα από τις εφαρμογές τους. Για το υπόλοιπο του 2022, θα επικεντρωθούμε σε νέα εργαλεία για να κάνουμε τη ροή εργασιών ανάπτυξης διαφημίσεων απλούστερη και ταχύτερη. Ταυτόχρονα θα προσθέσουμε νέους συνεργάτες και τεχνολογίες για να βοηθήσουμε τους χρήστες και τους προγραμματιστές μας να δημιουργήσουν έσοδα με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Είναι ένα νέο προϊόν για το Qt και θα εκτιμούσαμε τη συλλογή σχολίων όσο το δυνατόν νωρίτερα."
      Read more...

      575

    • Ασφάλεια

      Το κακόβουλο λογισμικό MoonBounce κρύβεται στο BIOS και παραμένει μετά από format

      Cyber_Cookie

      Ένας νέος τύπος κακόβουλου λογισμικού ακολουθεί μια σαφώς πιο αθόρυβη και δύσκολα αφαιρούμενη πορεία στο λειτουργικό σας σύστημα - κρύβεται στο τσιπ BIOS και έτσι παραμένει ακόμα και μετά την επανεγκατάσταση του λειτουργικού σας συστήματος ή το format του σκληρού σας δίσκου ενώ μπορεί να εγκατασταθεί εξ αποστάσεως.
       
      Η Kaspersky έχει παρατηρήσει την αύξηση των απειλών κακόβουλου λογισμικού firmware UEFI (Unified Extensible Firmware Interface) από το 2019, με τις περισσότερες να αποθηκεύουν κακόβουλο λογισμικό στον τομέα συστήματος EFI της συσκευής αποθήκευσης του υπολογιστή. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του νέου έτους εντοπίστηκε μια δυσοίωνη εξέλιξη με ένα νέο κακόβουλο λογισμικό UEFI, το οποίο εντοπίστηκε από τα αρχεία καταγραφής του σαρωτή υλικολογισμικού της Kasperksy και το οποίο εμφυτεύει κακόβουλο κώδικα στο Flash της σειριακής περιφερειακής διασύνδεσης (SPI) της μητρικής κάρτας. Οι ερευνητές ασφαλείας ονόμασαν αυτό το κακόβουλο λογισμικό "MoonBounce".
      Το MoonBounce δεν είναι το πρώτο κακόβουλο λογισμικό UEFI που στοχεύει στο SPI flash. Η Kaspersky αναφέρει ότι πριν από αυτό προηγήθηκαν τα LoJax και MosaicRegressor. Ωστόσο, το MoonBounce παρουσιάζει "σημαντική πρόοδο, με πιο περίπλοκη ροή επίθεσης και μεγαλύτερη τεχνική πολυπλοκότητα". Φαίνεται επίσης να έχει μολύνει ένα μηχάνημα εξ αποστάσεως.
      Το MoonBounce είναι αναμφισβήτητα έξυπνο στον τρόπο με τον οποίο εισέρχεται σε ένα σύστημα και καθιστά δύσκολο τον εντοπισμό και την εξουδετέρωσή του. "Η πηγή της μόλυνσης ξεκινά με ένα σύνολο από hooks που αναχαιτίζουν την εκτέλεση διαφόρων λειτουργιών στον πίνακα υπηρεσιών εκκίνησης EFI", εξηγεί η Kaspersky στο blog SecureList. Τα hooks χρησιμοποιούνται στη συνέχεια για να εκτρέψουν τις κλήσεις των λειτουργιών στον κακόβουλο shellcode που οι επιτιθέμενοι έχουν προσαρτήσει στην εικόνα CORE_DXE. Αυτό, με τη σειρά του, "δημιουργεί πρόσθετα hooks στα επόμενα συστατικά της αλυσίδας εκκίνησης, δηλαδή στον φορτωτή των Windows", ανέφεραν οι ερευνητές ασφαλείας. Αυτό επιτρέπει την εισαγωγή του κακόβουλου λογισμικού σε μια διαδικασία svchost.exe κατά την εκκίνηση του υπολογιστή στα Windows.
       

      Οι τιμές των δεικτών αντικαθίστανται κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης εντός του κώδικα κελύφους στο MoonBounce. (Εικόνα: Kaspersky Labs)
       
       
      Εταιρεία τεχνολογίας μεταφορών η μόνη καταγεγραμμένη επίθεση μέχρι στιγμής

      Φυσικά, η Kaspersky ενδιαφέρθηκε να δει τι θα έκανε στη συνέχεια το κακόβουλο λογισμικό. Έτσι, σε ένα μολυσμένο μηχάνημα, οι ερευνητές παρατήρησαν τη διαδικασία του κακόβουλου λογισμικού να προσπαθεί να αποκτήσει πρόσβαση σε μια διεύθυνση URL για να αντλήσει το ωφέλιμο φορτίο του επόμενου σταδίου και να το εκτελέσει στη μνήμη. Είναι ενδιαφέρον ότι αυτό το μέρος της εξελιγμένης επίθεσης δεν φάνηκε να πηγαίνει πουθενά, οπότε δεν ήταν δυνατό να αναλυθούν περαιτέρω βήματα του MoonBounce. Ίσως αυτό το κακόβουλο λογισμικό βρισκόταν ακόμη σε στάδιο δοκιμών όταν εντοπίστηκε ή/και κρατείται για ειδικούς σκοπούς. Επιπλέον, το κακόβουλο λογισμικό δεν βασίζεται σε αρχεία και εκτελεί τουλάχιστον ορισμένες από τις λειτουργίες του μόνο στη μνήμη, γεγονός που καθιστά δύσκολο να δούμε τι ακριβώς έκανε το MoonBounce στον μοναδικό υπολογιστή-ξενιστή στο δίκτυο μιας εταιρείας.
      Ένα μόνο μηχάνημα, που ανήκει σε μια εταιρεία μεταφορών, φαίνεται να είναι το μοναδικό μηχάνημα στα αρχεία καταγραφής της Kaspersky που έχει μια μόλυνση MoonBounce στο SPI Flash του. Δεν είναι βέβαιο πώς πραγματοποιήθηκε η μόλυνση, αλλά πιστεύεται ότι προκλήθηκε εξ αποστάσεως. Αυτό το μοναδικό μηχάνημα σε μια εταιρεία τεχνολογίας μεταφορών φαίνεται να έχει εξαπλώσει εμφυτεύματα κακόβουλου λογισμικού μηUEFI σε άλλα μηχανήματα στο δίκτυο. Με μεγάλο μέρος της εργασίας του να μην περιέχει αρχεία και να παραμένει μόνο στη μνήμη, δεν είναι εύκολο να παρατηρηθεί από αυτό το μοναδικό δείγμα.
      Παρακάτω, ένα διάγραμμα ροής αναλύει τον τρόπο με τον οποίο το MoonBounce εκκινεί και αναπτύσσεται από τη στιγμή που ενεργοποιείται ο υπολογιστής σας με UEFI, μέσω της φόρτωσης των Windows και μέχρι να γίνει ένας χρησιμοποιήσιμος αλλά μολυσμένος υπολογιστής.
       

      (Εικόνα: Kaspersky Labs)
       
       
       
      Ανιχνεύθηκαν δακτυλικά αποτυπώματα της ομάδας APT41

      Ένας άλλος σημαντικός κλάδος της δουλειάς που κάνουν οι ερευνητές ασφάλειας όπως η Kaspersky είναι να εξετάζουν ποιος βρίσκεται πίσω από το κακόβουλο λογισμικό που ανακαλύπτει, ποιοι είναι οι σκοποί του κακόβουλου λογισμικού και για ποιους συγκεκριμένους στόχους είναι προετοιμασμένο το κακόβουλο λογισμικό.
      Όσον αφορά το MoonBounce, η Kaspersky φαίνεται αρκετά σίγουρη ότι αυτό το κακόβουλο λογισμικό είναι προϊόν του APT41, "ενός φορέα απειλών που έχει αναφερθεί ευρέως ότι είναι κινεζόφωνος". Σε αυτή την περίπτωση, το αποδεικτικό στοιχείο είναι ένα "μοναδικό πιστοποιητικό" που το FBI έχει ήδη αναφέρει ότι σηματοδοτεί τη χρήση υποδομών που ανήκουν στην APT41. Η APT41 έχει ιστορικό επιθέσεων στην αλυσίδα εφοδιασμού, οπότε πρόκειται για τη συνέχιση ενός κεντρικού νήματος των κακόβουλων επιχειρήσεων της APT41.
       
      Μέτρα ασφαλείας

      Για να αποφύγετε να πέσετε θύμα του MoonBounce ή παρόμοιου κακόβουλου λογισμικού UEFI, η Kaspersky προτείνει ορισμένα μέτρα. Συνιστά στους χρήστες να ενημερώνουν το υλικολογισμικό UEFI απευθείας από τον κατασκευαστή, να επαληθεύουν ότι το BootGuard είναι ενεργοποιημένο όπου είναι διαθέσιμο και να ενεργοποιούν τα Trust Platform Modules. Τέλος, συνιστά μια λύση ασφαλείας που σαρώνει το υλικολογισμικό του συστήματος για προβλήματα, ώστε να μπορούν να ληφθούν μέτρα όταν εντοπιστεί κακόβουλο λογισμικό UEFI.
       
       
      Read more...

      1331

    • Gaming

      Κουίζ Γεωγραφίας: Πόσο καλά ξέρεις την Ελλάδα;

      astrolabos

      Ένα νέο παιχνίδι έχει προστεθεί εδώ και καιρό στην οικογένεια των ελληνικών εφαρμογών και λέγεται Κουίζ Γεωγραφίας: ένα κουίζ ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής για μικρούς και μεγάλους, με διάφορα επίπεδα δυσκολίας ξεκινώντας από γεωγραφία Δημοτικού και φτάνοντας σε πραγματικούς ταξιδιώτες της Ελλάδας και του κόσμου γενικότερα που αγαπούν τα ταξίδια και θέλουν να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους.
      Το Κουίζ Γεωγραφίας είναι δωρεάν και διαθέσιμο για συσκευές Android στο Google Play Store, ενώ η εφαρμογή θα κυκλοφορήσει και σε έκδοση για iOS πολύ σύντομα. Παρακολουθήστε το ακόλουθο διασκεδαστικό βίντεο που περιγράφει το παιχνίδι και μπείτε στο κλίμα απευθείας, ενώ μπορείτε να μάθετε νέα της εφαρμογής από λογαριασμούς σε Twitter και Facebook.
       
       
       
      Προς ποιους απευθύνεται
      Το παιχνίδι απευθύνεται σε παίκτες όλων των ηλικιών και βασίζεται σε γνώσεις όχι από αποστήθιση ή σκληρή μελέτη αλλά στην επαφή με τον κόσμο γύρω μας και τα όσα μαθαίνουμε στα ταξίδια μας οπότε εδώ μετράει σημαντικά και η εμπειρία.
      Μια ιδιαίτερη κατηγορία χρηστών είναι οι οικογένειες με παιδιά δημοτικού/γυμνασίου καθώς το Κουίζ Γεωγραφίας είναι μια διασκεδαστική επανάληψη των μαθημάτων τους, ενώ ταυτόχρονα πολλοί εκπαιδευτικοί έχουν δηλώσει ότι χρησιμοποιούν το παιχνίδι με τους μαθητές τους. Για τους μικρούς μας φίλους υιοθετήθηκε και η δυνατότητα να παίζεις χωρίς ανάγκη εγγραφής ή σύνδεσης μέσω social media, χωρίς προσωπικά δεδομένα, φτάνει να σου αρέσει να παίζεις.
      Για κάθε επίπεδο δυσκολίας και για τις τελευταίες 7 ημέρες, 30 ημέρες ή τον τελευταίο χρόνο, υπάρχει μια κατάταξη παικτών με την καλύτερη επίδοση, όπως ακριβώς στα παλιά “φλιπεράκια”. Οι ανατροπές είναι συνεχείς, κανένα σκορ δεν είναι αξεπέραστο και το επίπεδο των παικτών είναι υψηλό οπότε μην τα παρατάτε στην πρώτη αναποδιά, συνεχίστε να ακονίζετε τις γνώσεις σας. Με χαρά διαπιστώσαμε ότι η γεωγραφία είναι κάτι που έμεινε σε όλους μας ανεξαρτήτως γενιάς.
       
      Πώς παίζεται το παιχνίδι
      Δοκιμάστε τις γνώσεις σας σε διάφορες κατηγορίες ερωτήσεων όπως  ποτάμια, λίμνες, βουνά, νησιά, γενική θεωρία, χωριά/πόλεις/νομούς κλπ. Ξεκινήστε παίζοντας ένα απλό παιχνίδι τύπου arcade κόντρα στο χρόνο και με τρεις καρδούλες για τυχόν λάθος απαντήσεις. Όσο πιο γρήγορα απαντάτε, τόσο περισσότερους πόντους μαζεύετε ενώ, επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε βοήθεια 50/50 ώστε να μείνετε με δύο πιθανές απαντήσεις αλλά για τους μισούς πόντους. Μπορείτε να ρυθμίσετε  το μέγιστο χρόνο σας σε όσο εύκολο ή δύσκολο επιθυμείτε και ανάλογα μαζεύετε λιγότερους ή περισσότερους πόντους σε κάθε δύσκολη απάντηση ή μπορείτε να παίξετε και χωρίς χρόνο για τους ελάχιστους πόντους.
       
      Μονομαχίες
      Μπορείτε να παίξετε μονομαχία με άλλο χρήστη ώστε να δείτε ποιος θα πάρει περισσότερους πόντους πάνω στις ίδιες ερωτήσεις. Είναι πολύ απλό: ορίζετε τους κανόνες όπως αριθμό ερωτήσεων, επίπεδο δυσκολίας και χρόνο, παίζετε πρώτοι και προσθέτετε τη μονομαχία σας στον πίνακα προς όλους τους παίκτες να απαντήσουν αν τολμούν. Όποιος απαντήσει, αντιμετωπίζει τις ίδιες ακριβώς ερωτήσεις και  ο παίκτης που θα μαζέψει τους περισσότερους πόντους κερδίζει προσθέτοντας ακόμη μία νίκη στο βιογραφικό του.
       
      Μουσική και φωτογραφίες
      Όλες οι ερωτήσεις συνοδεύονται από φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και ανοιχτής χρήσης από το wikimedia commons, σε μια προσπάθεια αξιοποίησης της ερασιτεχνικής φωτογραφίας, βοηθώντας συχνά και συχνά στην ερώτηση που αντιμετωπίζετε, οπότε όποιος είναι οπτικός τύπος και έχει ταξιδέψει, έχει ήδη πλεονέκτημα. Επιπλέον, μπορείτε να επιλέξετε μουσική από αρκετά θέματα που θυμίζουν ατμόσφαιρα video games 80’s και 90’s και δίνουν τον κατάλληλο ρυθμό για να παίξει κανείς.
       
      Δοκιμασίες
      Στην επόμενη έκδοση, θα προστεθούν δοκιμασίες σε συγκεκριμένες περιοχές ή κατηγορίες ώστε να δούμε πόσο καλά γνωρίζει ο καθένας τον τόπο του με τοπωνύμια, τοπικά αξιοθέατα και ορόσημα των ντόπιων ή πόσο καλά ξέρει από βουνά, ποτάμια κ.ο.κ.. Με κάθε δοκιμασία που θα εκπληρώνετε, θα προσθέτετε και ένα σήμα στο βιογραφικό σας ανάλογα και με την επίδοσή σας. Παίξτε στο στίβο των δοκιμασιών και δείξτε ότι είστε γνήσια γεωγραφόπουλα!
      Read more...

      929

    • Crypto

      Το Ελ Σαλβαδόρ αγοράζει επιπλέον 410 Bitcoin καθώς η τιμή κατρακυλάει

      Cyber_Cookie

      Καθώς οι βραχυπρόθεσμοι κάτοχοι του Bitcoin παραπονιούνται για σημαντικές απώλειες, ο πρόεδρος του Ελ Σαλβαδόρ, Nayib Bukele προσθέτει 410 ακόμη BTC στα χαρτοφυλάκια της χώρας, τα οποία ανέρχονται πλέον σε πάνω από 70 εκατ. δολάρια.
       
      Η κεφαλαιοποίηση της αγοράς κρυπτονομισμάτων σημείωσε πτώση άνω του 12% τις τελευταίες 24 ώρες και το Ελ Σαλβαδόρ αγόρασε περισσότερα bitcoin. Η χώρα της Κεντρικής Αμερικής αγόρασε 410 BTC αξίας περίπου 15 εκατ. δολαρίων για να τα προσθέσει στο αυξανόμενο απόθεμά της. Δεν υπάρχει επίσημη κυβερνητική στατιστική για το πόσα bitcoin κατέχει, αλλά οι εκτιμήσεις το τοποθετούν σε περίπου 1.801 BTC. Προτού καταστήσει το bitcoin νόμιμο χρήμα το 2021, η κυβέρνηση πρόσθεσε 200 BTC στα αποθέματά της, καθιστώντας το σύνολο που κατέχει 400 BTC. Το δολάριο των ΗΠΑ είναι επίσης νόμιμο χρήμα. Τον Σεπτέμβριο του 2021, ο πρόεδρος Nayib Bukele αγόρασε 150 BTC, τον Οκτώβριο του 2021, 420 BTC, τον Νοέμβριο του 2021, 100 BTC και 22 BTC στις 21 Δεκεμβρίου 2021. 
      Η κυβέρνηση μοίρασε μέσω του συστήματος πορτοφολιών Chivo, BTC αξίας 30 δολαρίων σε 4 εκατομμύρια πολίτες, οι οποίοι, σύμφωνα με τον Bukele, ήταν ενεργοί χρήστες στις 19 Ιανουαρίου 2022.
       
      Η αγορά περισσότερων bitcoin είναι επικίνδυνη, δηλώνει η Moody's

      Ο Bukele πιστεύει ακράδαντα ότι τα εμβάσματα είναι ένας κρίσιμος τρόπος με τον οποίο το bitcoin βοηθά τα τέλη εμβασμάτων της χώρας, αλλά άλλοι διαφωνούν. Ο οίκος Moody's Investor Services ανησυχεί για τον κίνδυνο που εγκυμονεί για τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα του Ελ Σαλβαδόρ, σε περίπτωση που συσσωρεύσει περισσότερο bitcoin. Πιστεύει ότι οι αδύναμες προοπτικές πιστοληπτικής ικανότητας του Ελ Σαλβαδόρ δεν θα βοηθηθούν από το bitcoin. Για τη χώρα που εμπορεύεται bitcoin, ο Jamie Reusche της Moody's δήλωσε ότι "είναι αρκετά επικίνδυνο, ιδιαίτερα για μια κυβέρνηση που έχει αγωνιστεί με πιέσεις ρευστότητας στο παρελθόν". Αν και η κυβέρνηση κατέχει bitcoin αξίας περίπου 70 εκατ. δολαρίων μόνο, κάτι που δεν είναι σημαντικό όσον αφορά τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα, ο Reusche πιστεύει ότι περισσότερες αγορές θα μπορούσαν να θέσουν περαιτέρω σε κίνδυνο τη σταθερότητα.
      Ο Bukele έχει προβλέψει ότι δύο ακόμη χώρες θα καταστήσουν το bitcoin νόμιμο χρήμα το 2022 και ότι το bitcoin θα επηρεάσει σημαντικά τις εκλογές στις ΗΠΑ φέτος. Ο Bukele δεν έχει φιλικές σχέσεις με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, από το οποίο έχει ζητήσει δάνειο ύψους 1 δισ. δολαρίων. Το ΔΝΤ έχει επικρίνει την προσπάθεια του Bukele να κάνει το Ελ Σαλβαδόρ την πρώτη οικονομία βασισμένη σε bitcoin.
       
      Ομόλογα Bitcoin για την άντληση χρημάτων

      Ο υπουργός Οικονομικών του Ελ Σαλβαδόρ κατέθεσε πρόσφατα 20 νομοσχέδια στο κοινοβούλιο τα οποία οριοθετούν το νομικό πλαίσιο για τα επερχόμενα ομόλογα bitcoin της χώρας. Τα ομόλογα, που προορίζονται να συγκεντρώσουν 800 εκατ. δολάρια, έχουν ήδη δεσμεύσεις ύψους 300 εκατ. δολαρίων. Τα μισά από τα έσοδα που θα προκύψουν από τα κρατικά ομόλογα θα χρησιμοποιηθούν για την αγορά περισσότερων bitcoin και τη χρηματοδότηση της νέας αφορολόγητης πόλης bitcoin, ενώ το άλλο μισό θα χρησιμοποιηθεί για τη χρηματοδότηση της εξόρυξης bitcoin.
       
      Read more...

      767

    • Crypto

      Τα κρυπτονομίσματα πέφτουν καθώς οι επενδυτές παγκοσμίως επενδύουν με μικρότερο ρίσκο

      astrolabos

      Η αγορά κρυπτονομισμάτων βρισκόταν στα κόκκινα την Παρασκευή καθώς το bitcoin, το μεγαλύτερο κρυπτονόμισμα στον κόσμο με βάση την κεφαλαιοποίηση, υποχωρούσε περισσότερο από 10%. Φαίνεται ότι οι παγκόσμιοι επενδυτές έχουν εισέλθει στη χρονιά με μειωμένη όρεξη για ρίσκο και έτσι οι συσχετισμοί μεταξύ κερδοσκοπικών περιουσιακών στοιχείων όπως τα κρυπτονομίσματα και οι μετοχές έχουν αυξηθεί, γεγονός που οδηγεί σε εκτεταμένες απώλειες. Το Bitcoin υποχωρεί περίπου κατά 40% από το υψηλό όλων των εποχών των σχεδόν 69.000 δολαρίων, ενώ ο S&P 500 έχει υποχωρήσει περίπου 7% από την κορύφωσή του, σε σύγκριση με μια πτώση 10% στον δείκτη Nasdaq 100.
      Τα εναλλακτικά κρυπτονομίσματα (altcoins) σημείωσαν πτώση την Παρασκευή, δεδομένου του υψηλότερου προφίλ κινδύνου σε σχέση με το bitcoin. Το Ether, το δεύτερο μεγαλύτερο κρυπτονόμισμα στον κόσμο κατά κεφαλαιοποίηση αγοράς, υποχώρησε περίπου 13% τις τελευταίες 24 ώρες, σε σύγκριση με πτώση 14% στο AVAX και πτώση 16% στο FTM την ίδια περίοδο. Παρά τις απώλειες, ορισμένοι αναλυτές εξακολουθούν να προβλέπουν βραχυπρόθεσμη ανάκαμψη. "Αναμένουμε ότι η BTC θα βρει μια προσφορά γύρω από το όριο των $35K, κοντά στο 50% από την κορυφή. Βραχυπρόθεσμα, μπορούμε να αναπηδήσουμε για να αμφισβητήσουμε τη ζώνη $45K-$50K, αλλά η συνολική προοπτική παραμένει πτωτική καθώς η ρευστότητα παραμένει περιορισμένη », έγραψε ο Pankaj Balani, Διευθύνων Σύμβουλος της Delta Exchange, μιας πλατφόρμας συναλλαγών παραγώγων κρυπτονομισμάτων, σε ένα email στο CoinDesk.
      Read more...

      1492

    • Διαδίκτυο

      Η FAA εκτιμά ότι το 78% των αεροπλάνων στις ΗΠΑ μπορούν τώρα να προσγειωθούν σε αεροδρόμια με 5G C-Band

      astrolabos

      Η FAA ανακοίνωσε ότι «περίπου το 78 τοις εκατό του εμπορικού στόλου των ΗΠΑ» έχει εγκριθεί για προσγείωση σε αεροδρόμια με ζώνη 5G C-Band, ακόμη και υπό συνθήκες χαμηλής ορατότητας.
      Σύμφωνα με το Verge, η δήλωση του πρακτορείου έρχεται μετά από μια εβδομάδα διαμάχης σχετικά με την ανάπτυξη της AT&T και της αναβαθμισμένης τεχνολογίας κινητής τηλεφωνίας της Verizon, η οποία προειδοποίησε αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες για «καταστροφική διακοπή» στα ταξίδια και τη ναυτιλία, ενώ ορισμένες διεθνείς αεροπορικές εταιρείες ανακοίνωσαν ότι θα σταματήσουν τις πτήσεις προς ορισμένα αεροδρόμια των ΗΠΑ. Το θέμα είναι οι ανησυχίες ότι ορισμένες συσκευές ένδειξης υψόμετρου, δεν θα απομονώνουν σωστά τις παρεμβολές από τους νέους πομπούς 5G και δε θα δίνουν σωστές ενδείξεις ύψους. Αν και υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας που θα εμποδίσουν αυτό να συμβεί, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας ζωνών προστασίας γύρω από τα αεροδρόμια, μια εσφαλμένη ένδειξη υψομέτρου θα μπορούσε να προκαλέσει πραγματικά προβλήματα κατά τη διάρκεια μιας προσγείωσης χαμηλής ορατότητας.
      Δεδομένων της σοβαρότητας του θέματος, η FAA είπε ότι μόνο αεροπλάνα με υψομετρικά όργανα που έχουν δοκιμάστει και έχουν εγκριθεί, θα επιτρέπεται να προσγειώνονται σε μη βέλτιστες συνθήκες σε αεροδρόμια όπου υπάρχει η νέα τεχνολογία 5G. Στις 16 Ιανουαρίου, το πρακτορείο ανακοίνωσε ότι είχε εγκρίνει δύο εργαλεία υψόμετρου, αριθμός που ανέβηκε στα πέντε την προηγούμενη Τετάρτη. Τα εγκεκριμένα όργανα ένδειξης ύψους εγκαταστάθηκαν σε "ορισμένες" εκδόσεις αεροπλάνων όπως τα Boeing 737, 747 και 777. Σε νεότερη ανακοίνωση εχθές Πέμπτη, ανέφερε ότι τα 13 εγκεκριμένα όργανα ένδειξης ύψους θα πρέπει να καλύπτουν "όλα" τα Boeing 717, 737, 747, 757, 767, 777, 787, MD-10/-11 και μοντέλα Airbus A300, A310, A319, A320, A330, A340, A350 και A380. Σημειώνει επίσης ότι καλύπτονται «μερικά» τοπικά αεροσκάφη Embraer 170 και 190.
      Η FAA εξακολουθεί να προβλέπει ότι ορισμένα όργανα ένδειξης ύψους δεν θα περάσουν τη δοκιμή και θα είναι «υπερβολικά ευαίσθητα σε παρεμβολές 5G». Τα αεροπλάνα που είναι εξοπλισμένα με αυτά τα μοντέλα δεν θα επιτρέπεται να προσγειώνονται σε αεροδρόμια όπου υπάρχει η νέα τεχνολογία 5G σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας -- κάτι που θα μπορούσε να αποτρέψει τις αεροπορικές εταιρείες από το να προγραμματίσουν πτήσεις που χρησιμοποιούν αυτά τα αεροπλάνα προς τα συγκεκριμένα αεροδρόμια, δεδομένης της απρόβλεπτης καιρικής κατάστασης και της διαταραχής που μια πιθανή εκτροπή θα προκαλούσε.
      Read more...

      676

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.