Πολύ καλό για να είναι αληθινό; Έρχεται το FSR (ανταγωνιστής του DLSS) από την AMD, τον Ιούνιο, με τη μορφή ανοικτού προτύπου που θα είναι συμβατό με όλες τις κάρτες γραφικών!
1) Το FSR βρίσκεται ήδη στα χέρια των προγραμματιστών παιχνιδιών και μάλιστα όχι μόνο στους μεγάλους οίκους αλλά και στους μικρούς.
2) Δεν θα απαιτείται AI (machine learning), αλλά πρόκειται για αλγοριθμική υπερ-δειγματοληψία που θα έχει ελάχιστη επιβάρυνση στις επιδόσεις. Σημειώνεται ότι δεν γνωρίζουμε αν πράγματι η Nvidia χρησιμοποιεί AI για το DLSS μια που πρόκειται για ιδιοταγή τεχνολογία "black box" που ουδείς γνωρίζει πώς λειτουργεί.
3) Το FSR υλοποιείται πολύ νωρίς στον αγωγό (pipeline) επεξεργασίας γραφικών, σε αντίθεση με το DLSS που υλοποιείται στο τέλος του.
4) Απαιτείται ελάχιστη παρέμβαση από τους developers για την εξιοποίησή του, που σημαίνει ότι θα είναι πιο εύκολο να υιοθετηθεί.
5) Κυκλοφορεί τον Ιούνιο!
6) Επειδή ακριβώς θα είναι ανοικτό πρότυπο που θα υλοποιείται αλγοριθμικά, θα μπορεί να αξιοποιηθεί ακόμα και από τις κάρτες γραφικών της Nvidia και μάλιστα τις GTX!!! (σ.σ. Βέβαια μένει να δούμε ποιο hardware θα μπορεί να εκτελέσει αποδοτικότερα τον αλγόριθμο)
7) Η απόδοση δείχνει καλή, αλλά δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή χειροπιαστά δεδομένα, καθώς η AMD έχει δώσει διαφορετικά στοιχεία στους developers για να αποφευχθούν οι διαρροές.
Όλα τα παραπάνω είναι πολύ καλά για να είναι αληθινά. Η AMD όμως μας έχει επιφυλάξει πολλές εκπλήξεις την τελευταία τριετία και τίποτα δεν μπορεί να αποκλειστεί. Εάν αυτές οι πληροφορίες αποδειχτούν αληθινές, τότε μιλάμε για μια τεχνολογία που θα μεταμορφώσει τη βιομηχανία του gaming!
1626