Η Microsoft εγκαινίασε το Xbox Play Anywhere με το ReCore
Η ιδέα είναι να μπορεί κάποιος να αγοράζει ένα παιχνίδι το οποίο υποστηρίζει το Xbox Play Anywhere, είτε για Xbox One είτε για Windows 10 PC και αυτομάτως να έχει την δυνατότητα να αποκτήσει το παιχνίδι και για την άλλη πλατφόρμα εντελώς δωρεάν. Μάλιστα μέσω συγχρονισμού των saves των παιχνιδιών, επιτρέπεται στον κάτοχο του παιχνιδιού να σταματάει το παιχνίδι στο ένα σύστημα και να το συνεχίζει από το σημείο που σταμάτησε, στο άλλο σύστημα.
Το Xbox Play Anywhere έρχεται να βοηθήσει το Xbox One το οποίο υπολείπεται σε πωλήσεις έναντι του Playstation 4, αφού τα παιχνίδια που θα γράφονται για αυτό και θα υποστηρίζουν το νέο χαρακτηριστικό Xbox Play Anywhere, θα είναι διαθέσιμα ταυτόχρονα και στους χρήστες Windows 10 PCs, που αποτελούν πολυπληθέστερη βάση. Έτσι οι δημιουργοί παιχνιδιών για Xbox One θα μπορούν να αναμένουν σημαντικά περισσότερες πωλήσεις σε σχέση με το αν τα παιχνίδια αυτά απευθύνονταν αποκλειστικά στην βάση χρηστών του Xbox One.
Το νέο αυτό χαρακτηριστικό θα μπορεί να λειτουργήσει μόνο σε Windows 10 PCs τα οποία διαθέτουν το Universal Windows Platform και το Windows Store. Επιπλέον το Anniversary Update των Windows 10, φέρνει επιπλέον το game sharing που αναφέρθηκε πιο πάνω.
Το πρώτο παιχνίδι το οποίο αξιοποιεί το νέο αυτό χαρακτηριστικό, είναι το ReCore, δημιουργία των Comcept και Armature Studio, το οποίο κυκλοφορεί από την εταιρία Microsoft Studios. Το ReCore είναι το πρώτο μιας σειράς παιχνιδιών που θα υποστηρίζουν το Xbox Play Anywhere, δεδομένου ότι όλα τα παιχνίδια που ανακοίνωσε η Microsoft στην πρόσφατη E3 θα το υποστηρίζουν.
Όσον αφορά το ίδιο το παιχνίδι, πρόκειται για ένα third person shooter με επιπλέον παζλ που θα πρέπει να λύσει ο παίκτης κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. Το παιχνίδι απαιτεί DX11, Windows 10 Anniversary Edition και ένα σχετικά δυνατό σύστημα.
1618
