H Apple απαντάει σχετικά με το Error 53
Όταν όμως επισκευαστεί από ένα μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό, δεν γίνεται η ενεργοποίηση αυτή με αποτέλεσμα να εμφανιστεί το μήνυμα "Error 53" όταν αναβαθμιστεί το λογισμικό. Ήδη έχουν υπάρξει αναφορές όπου μετά από επισκευή οθόνης από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό, και μετά από αναβάθμιση σε iOS 9, εμφανίστηκε το Error 53 με αποτέλεσμα το τηλέφωνο να αχρηστευτεί.
Το πρόβλημα αυτό καθιστά το iPhone άχρηστο και ο κάτοχος είναι αναγκασμένος να αγοράσει νέα συσκευή αφού η επισκευή από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό παραβιάζει τους όρους της εγγύησης. Τι γίνεται όμως με τις περιοχές που δεν διαθέτουν εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευής των iPhones;
Όταν η Apple ανακοίνωσε το νέο Touch ID έκανε μεγάλη προσπάθεια να διαβεβαιώσει τους χρήστες ότι τα δεδομένα που συλλέγει ο αισθητήρας αυτός είναι ασφαλή και δεν μπορούν να υποκλαπούν από εφαρμογές τρίτων ή να διαρρεύσουν online. Έτσι η δικλείδα ασφαλείας αυτή ήταν μία άμυνα απέναντι στους κλέφτες ή σε όποιον προσπαθούσε να υποκλέψει τα δεδομένα του αισθητήρα δακτυλικού αποτυπώματος μέσω επεμβάσεων στο hardare της συσκευής.
"Παίρνουμε την ασφάλεια των πελατών μας στα σοβαρά και το Error 53 είναι το αποτέλεσμα των ελέγχων ασφαλείας οι οποίοι σχεδιάστηκαν για να προστατεύσουν τους πελάτες μας", δήλωσε η εταιρία.
"Το iOS ελέγχει ότι ο αισθητήρας Touch ID στο iPhone ή στο iPad ταιριάζει με τα υπόλοιπα εξαρτήματα στη συσκευή σας. Εάν το iOS ανακαλύψει κάτι που δεν αντιστοιχεί με την ταυτότητα του Touch ID, ο οποίος χρησιμοποιείται και για το Αpple Pay, τότε ο αισθητήρας απενεργοποιείται. Αυτό το μέτρο ασφαλείας είναι απαραίτητο για να προστατέψει τη συσκευή σας από την κακόβουλη χρήση του αισθητήρα Touch ID. Αν κάποιος πελάτης μας συναντήσει αυτό το μήνυμα λάθους πρέπει να επικοινωνήσει με την υποστήριξη πελατών της Apple".
1128
