-
Posts
3.469 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
4
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by eleozz
-
δέν χρειάζεσε κάτι εξειδικευμένο, με τα παρακάτω μπορείς να καθαρίσεις Desktop και Laptop με κόστος ~20 Ευρώ αν εξαιρέσεις το κομπρεσέρ αέρος που να καθαριζεις υπολογιστές μία στο τόσο δέν σου χρειάζεται εργαλεία 1. κατσαβίδια ακριβείας (για τις βίδες φυσικα) 2. πινέλο (για τον καθαρισμό της σκόνης) 3. μαγνήτες ή κουτάκια (για να κρατάς τις βίδες σε ασφαλές μέρος) αν έχεις και θέλεις να δώσεις κάτι παραπάνω 4. κομπρεσέρ αέρος + υδατοπαγίδα αναλώσιμα 1. καθαρό οινόπνευμα ή ισοπροπυλικη αλκοολη (για τον καθαρισμό της θερμοαγώγιμης) 2. βαμβάκι και μπατονέτες (για τον καθαρισμό της θερμοαγώγιμης) 3. σβήστρα (για τα υπολείμματα της θερμοαγώγιμης) 4. θερμοαγώγιμη της επιλογής σου όσον αφορά τους μαγνήτες μπορεις να ξηλώσεις απο παλιούς / χαλασμένους σκληρούς δίσκους, βολεύουν υπερβολικά
-
Που θα βρώ . . . Και εναλλακτικές προτάσεις!
eleozz απάντησε στο θέμα του Seafalco topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
σωστος αλλα στην μία απο τις δύο αντιστάσεις θα αναγκαστείς να βάλεις παράλληλα το υπόλοιπο φορτίο σου (τα led με τις επιμέρους αντιστάσεις τους), οπότε θα πρέπει να υπολογίσετε και αυτά μεσα στις πράξεις σου κάτι που δέν είναι εύκολο αν δέν γνωρίζεις τα χαρακτηριστικά τον υλικών που χρησιμοποιήθηκαν, επίσης ο διαιρέτης τάσης δέν ειναι energy efficiency σε γενικές γραμμές διαιρέτη τάσης χρισιμοπιούμε για να κάνουμε scale μια τάση ώστε να την μετρήσουμε, ενώ voltage regulator όταν θέλουμε να τροφοδοτίσουμε ένα κύκλωμα με σταθερή τάση ανεξάρτητα απο την τάση εισόδου- 1.111 απαντήσεις
-
- δύσκολα εξαρτηματα
- μικροϋλικά
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Που θα βρώ . . . Και εναλλακτικές προτάσεις!
eleozz απάντησε στο θέμα του Seafalco topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
θεωρώ οτι οι μπαταρίες ειναι σε σειρά, αρα συνολικά 3 volt, το πιο πιθανο σεναριο ειναι τα 4,5 volt του τροφοδοτικου σου να τα ζέστανε αρκετα και να τα "εκαψε" μία επιλογή ειναι να τα κολλήσεις πάνω σε αλουμινένιο αγωγο ωστε να ψυχονται λογο θερμοκρασια θα τα δεις να αλλαζουν σιγα σιγα χρωμα αλλα λογικα 8α αντεχουν αρκετο καιρο, αλλα το πιο σωστο ειναι να κατεβασεις την τάση που τους δίνεις, είτε με ένα άλλο τροφοδοτικο είτε με ένα dc dc converter (π.χ. εδώ) άν δέν ξέρεις πιο ακριβος dc dc converter θα σε καλύψει (κυρίως λόγο ρέυματος) ρώτα να σου εξηγήσω- 1.111 απαντήσεις
-
- δύσκολα εξαρτηματα
- μικροϋλικά
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
eleozz απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
boom- 5.716 απαντήσεις
-
- 3
-
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
ενο ταυτοχρονα θα πληρωνουμε τις δοσεις απο το προιουμενο το οποιο επεσε απο το μπαλκονι εγινε σμπαραλια και δεν το καλυπτει η εγγυηση
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)
eleozz απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
eleozz απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
http://hackaday.com/2017/07/29/everything-you-need-to-know-about-logic-probes/- 5.716 απαντήσεις
-
- 2
-
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
όλες οι κινήσεις που γίνονται είναι εις βάρος τον μικρόν επιχειρήσεων, και όποιος δέν το ζει εκ των έσω δέν έχει ιδέα.
- 6 comments
-
- 1
-
-
Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)
eleozz απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
= Joe Cocker -
προς ενημέρωση βρήκα αυτό https://www.freepos.gr/web/freepos/ αν κάνετε 1-2 πωλήσεις μέσω καρτών για μικρά ποσά π χ μικρα καφενεία-καφετέριες που θα δέχονται κάρτες 1-2 φορές τον μήνα ίσως και να αξίζη καθώς η συναλλαγή μπορεί να γίνη και μέσω του κινητού σας (το μειονέκτημα ειναι το 1,9% προμηθεια και το 1ευρω οταν θα μεταφέρετε τα λεφτα σε τραπεζικο λογαριασμο (αυτο βεβαια γινεται οποτε θελουμε εμεις))
-
μέχρι να τρέξω να πιάσω τον μπερε μου έκλεισαν την πύλη, καταραμένε αλφαμίτη!
- 25.485 απαντήσεις
-
- 6
-
-
qbittorrent & transmission μόνο αυτά τα δύο απο εμένα, ελαφριά, stable και open source, κάνεις την δουλειά σου χωρίς φρου φρου και αρώματα
-
1-2 tip απο εμένα 1. η σιλικόνη "δένει" με πολλά χρώματα (με βάση το νερό, το λάδι, χρώματα πέρλας, ακρυλικά etc) τα δοκίμασα σχεδόν όλα και κατέληξα στα ακρυλικά χρώματα καθός κάνουν πιό έυπλαστη και γερή την σιλικόνη αφήνουν ωραία υφή και διαφάνεια στα μανιτάρια όπως επίσης η σιλικόνη στεγνώνει σε 3-5 ώρες (σε αντίθεση με τα χρώματα πέρλας που χρειάστηκε πάνω απο 24 ώρες) 2. η απλή διάφανη σιλικόνη δένει καλύτερα με τα χρώματα (σε σχέση τουλάχιστον με την αντιμουχλική που δοκίμασα) 3. η όλη διαδικασία είναι έυκολη ίσως το δυσκολότερο κομμάτι να είναι η κόλληση τον led (για όσους δέν έχουν ξαναπιάσει κολλητήρι στην ζωή τους) τον περισσότερο χρόνο τον τρως στο περίμενε για να στεγνώσει η σιλικόνη, άν αφαιρέσουμε αυτόν τον χρόνο τότε παίρνει περίπου 8-10 ώρες "δουλειάς"
- 2.934 απαντήσεις
-
- 4
-
-
- diy
- κατασκευές
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
η αρχική ιδέα είναι κλεμμένη απο εδω και γενικότερα οι κατασκευές του τύπου είναι καταπληκτικές
- 2.934 απαντήσεις
-
- 3
-
-
- diy
- κατασκευές
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
έχω στο μυαλό μου και 5-6 παραλλαγές το καλό είναι ότι γίνονται με λιγότερο απο 5 ευρώ αυτό ειναι το πρώτο μου και μπορώ να πώ οτι μου άρεσε
- 2.934 απαντήσεις
-
- 7
-
-
- diy
- κατασκευές
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
^^
- 25.485 απαντήσεις
-
- 2
-
-
έκτος απο πληροφορικη να προτεινω να ρίξει μία ματιά και σε σχολές αυτοματισμού και ηλεκτρονικης, ένας καλός τρόπος να πάρετε μία γεύση είναι να μπείτε στα site τον σχολών και να δείτε τί μαθήματα διδάσκονται. και οι 3 κατευθύνσεις (ηλεκτρονικη, αυτοματισμος και πληροφορικη) έχουν μεγάλο μέλλον και πάρα πολλά παρακλάδια τα οποία αναπτίζοντε και θα συνεχίσουν για πολλά χρονια ακόμα.
-
Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)
eleozz απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
-
-
Αναβάθμιση μνήμης toshiba - S70-B-10z
eleozz απάντησε στο θέμα του deviant topic στην ενότητα Φορητοί υπολογιστές
δέν θα έχεις κανένα πρόβλημα -
τροφοδοτικο για led strings, θα βρεις σε ολα τα μαγαζια με ηλεκτρονικα etc. κυκλοφορουν σε 10-20-60-80 watt etc, οποτε θα βρεις αυτο που θες,
-
http://www.e-shop.gr/akasa-80w-dc-to-dc-atx-power-supply-for-small-form-factor-chassis-p-PER.306039 αλλιως στο ebay θα βρεις παρα πολλα
-
Antivirus, μαζι με το Malwarebytes Anti-Malware. Χρειαζεται;
eleozz απάντησε στο θέμα του tommybertsen topic στην ενότητα Antivirus & Security
προσωπικα χρησιμοποιώ το https://www.360totalsecurity.com/ παρέα με το https://www.glasswire.com/ πάντως η καλύτερη προστασία ειναι η προσοχη άν δέν προσέχεις που μπαίνεις δέν σε σώζει τίποτα- 52 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Επισκεύες Η/Υ Yeap απλή ταμειακή μηχανή Φυσικό κατάστημα οι υπηρεσίες τύπου VIVA POS οντος έχουν μεγάλα ποσοστά προμήθειας, και να πώ την αλήθεια δέν ξέρω αν θα υπάρχει μεγάλος τζίρος μέσω καρτών, αλλα και οι τράπεζες έχουν προμήθεια και "κρυφές" χρεώσεις απ ότι έχω δεί μέχρι τώρα, έκτός οτι πληρώνεις το POS Τώρα για εταιρείες τύπου Megasoft ή SingularLogic βάζω στίχοιμα οτι κι αυτές θα έχουν μεγάλο ποσοστό προμήθειας, αν και δέν το έχω ψάξει. αλλα όταν εγώ δουλεύω με ένα ποσοστό κέρδους 20% (σε ανταλλακτικα και προϊόντα π.χ.) το φ.π.α. ειναι 24% και ο "πάροχος" του POS μου ζητάει 4-5% (με της "κρυφές" χρεώσεις) τζάμπα το κραταω το μαγαζί. ψάχνω έναν τρόπο για να μήν σκάσω 200-400 ευρώ για το μηχάνημα, και το μηνιάτικο χαρτζιλίκι σε τράπεζες ή οποιονδήποτε άλλο γιατί απλά έτσι θέλουν
-
μιας και μας αναγκάζουν να βάλουμε POS, γνωρίζει κανείς αν η λυση του ePOS π.χ. http://www.piraeusbank.gr/el/epiheiriseis-epaggelmaties/lyseis-emporon/collections-eisprakseis/e-shop (ώστε ο πελάτης να κάνει την πληρωμή εκείνη την στιγμή μέσο Internet με την κάρτα του) είναι αποδεκτή? η θα έχω τραβήγματα? θα μου πείτε τώρα γιατι δέν ρωτάς έναν λογιστή, και εγώ θα σας απαντήσω, γιατι ούτε αυτοί ξέρουν.
