Jump to content

SpirosKGR

Premium Members
  • Posts

    4.214
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by SpirosKGR

  1. SpirosKGR

    Επιλογη οθονης 144hz 1080p

    ΜΑΚΡΙΑ από VA panel λογω blur & Ghosting effect Περιμένεις την AOC 24G2U/BK 1080P/IPS/144,Hz ή πας σε AOC G2590FX Η πρώτη θα έρθει με το MSRP της G1, η 2η παίζει στα 230 από Αμαζον ευρωπαϊκά με μεταφορικά μέσα
  2. SpirosKGR

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Watchmen (2009) Πολύ δυνατή ταινία. Που δε βλέπεις πλέον συχνά στον κινηματογράφο την 10ετια αυτή. Ξεχώρισα φυσικά τον Rorschach Εκπληκτική ερμηνεία από τον ηθοποιό. Και ένα ωραίο edit που εντόπισα # ΣΠΟΙΛΕΡΣ ΠΡΟΣΟΧΗ # Πολυ φοβάμαι ότι η τηλεοπτική σειρά δε θα πιάσει ούτε στο ελάχιστο το feeling της ταινίας
  3. SpirosKGR

    Ανέκδοτα & Αστεία

  4. SpirosKGR

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v6.0

    Πολλά από αυτά υπήρχαν και στα 90s Μη πω τα περισσότερα Του 95 είμαι
  5. SpirosKGR

    Προσφορές παιχνιδιών PC

    Agony The Town of.Light Το πρώτο ήθελα να το παίξω, το δεύτερο φαίνεται καλό Το 3ο, δεν ξέρω ?
  6. SpirosKGR

    Προσφορές παιχνιδιών PC

    https://www.humblebundle.com/games/spooky-horror-2019-bundle?
  7. Έκθεση έγραψες ρε μπρο. Προσωπικά πλέον δε κοιτάω τόσο την εμφάνιση στο σύστημα. Ας έχω την απόδοση που θέλω να έχει και σε είναι και κόκκινο λες και το αγοράσαμε από π"δηχτηριο ?
  8. https://amp.businessinsider.com/russian-missile-disaster-shows-signs-nuke-reactor-blew-up-experts-2019-8
  9. Μια χαρά είναι αυτό το κρεμώδες καφέ ανοιχτό που είχαν. Τα ξεχωρίζεις, Noctua σήμα κατατεθέν. Προσωπικά δεν με χάλασε ποτέ το χρώμα.
  10. Το έλεγε ο @Seafalco ότι καιρός είναι να μεγαλώσουν σε πάχος τα ανεμιστηρακια για καλύτερη απόδοση. Κλέβουν ιδέες
  11. SpirosKGR

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ

    Άψογος! Χίλια ευχαριστώ φίλε μου
  12. SpirosKGR

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ

    Ξέρουμε αν το συγκεκριμένο έχει μεταφραστεί στα Ελληνικά; Διάβασα απόσπασμα στα Αγγλικά και μου τράβηξε την περιέργεια. Συγγραφέας: John Bagot Glubb Ξένος τίτλος: The Fate of Empires and Search for Survival Εκπληκτική έρευνα. Με ενδιαφέρον μοτίβο στην άνοδο και πτώση της κάθε ομάδας-πολιτισμού
  13. SpirosKGR

    "RTX 20x0 & 16x0" Turing architecture

    Που είναι το κακό. Δεν έχει ανταγωνισμό εκεί πέρα ούτε ο αντίπαλος έχει παρόμοια τεχνολογία. Ανέβασε και η Κόκκινη τις τιμές οπότε. It just works για τον Τζενσεν. Έτσι που παν τα πράγματα μας βλέπω για κονσόλες. Και δε μπορώ καθόλου το χειριστήριο χαχα
  14. SpirosKGR

    Corsair Glaive RGB Pro Gaming Mouse Review

    Ωραίος αδερφέ! Πολύ καλή δουλειά! Τελείωνε, πάρε κάρτα, να το δοκιμάσουμε σε κανα παιχνίδι
  15. Στο Κάβο γίνεται της μη πω κάθε χρόνο, συγκεκριμένα πριν 2 χρόνια είχαν γίνει τα περισσότερα περιστατικά. Είναι περιοχή που δε πατας καλοκαιριατικα αν είσαι ντόπιος και δε θες να μπλέξεις πουθενά. Οι Άγγλοι που ξερνοβολανε και απαφτωνωνται στις γωνιές είναι το λιγότερο. Υπάρχουν περιστατικά που αν μαθευτούν χαλάνε τη τουριστική σεζόν εκεί. Οπότε αρκετοί ντόπιοι δε μιλάνε γιατί θα χάσουν λεφτά και όχι μόνο.
  16. Βγάλτε και ένα 60%keys
  17. SpirosKGR

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Έχει ωραίο lore το monsterverse , σεβάστηκαν τα τέρατα από τις πρωτότυπες ταινίες απλά πάλι είχε λάθη και ανθρώπινη σπαστική παρουσία.
  18. SpirosKGR

    BATTLEFIELD V

    Καλύτερα να μείνει στον πάγο για καμιά 3ετια+ το παιχνίδι. Προσωπικά όταν παίζαμε με τα παιδιά κατάλαβα κάποια πράγματα, πρώτον ότι έχει κακό visibility, δεύτερον τρέχει περίεργα το engine (random stutters), δε ξέραν προς τα που να πάνε το franchise ώστε να προσφέρουν κάτι νέο και άλλα πολλά άσχημα. Για μένα η σειρά ΠΈΘΑΝΕ. Το 1 ήταν οριακά λίγο καλύτερο αλλά η Χρυσή εποχή του Battlefield 3, δεν πρόκειται να ξαναέρθει καθώς δεν υπάρχει ούτε όραμα ούτε τίποτα πλέον. Η παλιά Dice πέθανε. Επίσης έχουν φύγει πολλά άτομα από την bf3 era dev team.
  19. Από την αρχή δουλεύουν έτσι, μάλιστα τα καθαρίζω κάθε 2η μερα. Έχω δοκιμάσει και άλλα ζευγάρια πιο φθηνά. Μάλλον θα καταλήξω σε λύση ενός από τα παρακάτω: α) Fiio e10k Olympus2 @Ebay β) ή αυτό https://www.aliexpress.com/item/TempoTec-Sonata-HD-TYPE-C-to-3-5MM-Headphone-Amplifier-Adapter-DAC-for-Android-Phone-PC/32897632139.html?s
  20. Δεν είχα δει ότι έχει τόσο μεγάλο χώρο ανάγκη για back up. Γι αυτό οπότε του λεγα " κατέβασε αυτό το παιχνίδι " έλεγε " δεν έχω χώρο " και ήταν γεμάτα όλα ?
  21. Εγώ στη θέση σου θα αγόραζα Clood storage. Προσωπικά κάτι τέτοιο ψάχνω μέχρι 30-50 γιγα
  22. SpirosKGR

    AMD X570/Β550 etc Motherboards (Summer 2019) συζήτηση

    Στο Ncase χωράει. Επίσης έχουν κάνει βελτίωση για το θέμα αυτό στη 5η έκδοση Μάλλον απλά δεν είναι για σένα, για τη χρήση και τα θέλω σου η κατηγορία. Ίσως να δεις σε m atx αν και είναι σχεδόν νεκρή η κατηγορία αυτή. Εγώ ενα Fractal Core 500 έχω αλλά το σκέφτομαι για αργότερα ίσως να αλλάξω σε κάποιο της Geeek που υπάρχουν και στο Αγγλικό Αμαζον. Έχεις σκεφτεί να τα αφήσεις χωρίς κουτί ή κάτι σε monument look?
  23. Στο πεθαμένο Mi5 μου με πειραγμενο το κατάλληλο αρχείο που ελέγχει τα όρια στα στα ακουστικά, στο μεγάφωνο κλπ έπαιζαν πιο δυνατά! Δηλαδή μέχρι 80% αντεχες μετά σε πονούσαν τα αυτιά. Σε ένα προσωρινό Huawei που δεν το έχω rootαρει παίζουν χαμηλά σαν το pc
  24. Όλες ψιλοπατσοχοντρες είναι. Που είναι οι εποχές με 2σλοτες καρτουλες aftermarket
  25. https://www.thesun.co.uk/news/9715988/chernobyl-radiation-russia-blast-evacuation/amp
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.