-
Posts
4.214 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by SpirosKGR
-
A95X F2. 39€ από banggood #s905X2 soc #4gb ram , 32 rom ** Φαίνεται αξιόλογο σχετικά, παίζει 4Κ YouTube, netflix δε κατάφερα να το κάνω να δουλέψει σε ultra HD ούτε με μονταρισμενο apk ** Βέβαια έχω ξενερώσει γιατί είμαι άσχετος από θέμα ήχου και δε ξέρω πώς να συνδέσω κάτι ακουστικά με 3.5αρι έξοδο. ( δεν έχω τηλεόραση μεγάλη στο σπίτι)
-
Ανακοινώθηκε το νέο Xbox project Scarlett. Θα βασίζεται σε custom AMD Zen 2 και Navi με δυνατότητες 8Κ!
Το μέλος SpirosKGR σχολίασε στην δημοσίευση του gdp77 στην ενότητα Ειδήσεις
Και τι να πουν. Marketing tricks ολα αυτά ΕΚΤΟΣ και έχουν φτιάξει κάποιο hybrid cloud όπου παίζει δυνατότητα για 8Κ σε παιχνίδι με βοήθεια από cloud -
Ανακοινώθηκε το νέο Xbox project Scarlett. Θα βασίζεται σε custom AMD Zen 2 και Navi με δυνατότητες 8Κ!
Το μέλος SpirosKGR σχολίασε στην δημοσίευση του gdp77 στην ενότητα Ειδήσεις
Video playback 8Κ όχι 8Κ gaming φυσικά -
Ταχυδρομικές αποστολές....που πήγε το δέμα;
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του greekfragma topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
? -
Ταχυδρομικές αποστολές....που πήγε το δέμα;
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του greekfragma topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Εχω το tracking number αν δω στο site των ΕΛΤΑ ότι έχει ερθει θα πεταχτώ κατευθείαν ή θα περιμένω Τα τελευταία 2 χρόνια έχουμε μάλλον νέο ταχυδρόμο με όρεξη και μου φέρνει τα πάντα στην ώρα τους ( να ναι καλά ο άνθρωπος ), ανεξάρτητα, είτε είναι αμαζον, είτε ξερω γω απο μικροπράγματα από Κίνα. * Μάλιστα είχε φέρει και τη κουτάρα του Amazon που είχε μέσα την 570 ? - δεν είχε κωδικό παρακολούθησης αυτό - και ακριβώς μια μέρα πριν την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης -
Ταχυδρομικές αποστολές....που πήγε το δέμα;
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του greekfragma topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
boxακι incoming από Banggood ( priority line επιλογή ) Πώς το βλέπετε, παίζει μέχρι Τετάρτη - Τρίτη να έχει έρθει; Επίσης δε κατάλαβα, μπήκε ή βγήκε από τελωνείο ή ακόμα; -
Παίζω εδώ και μέρες το campaign του Call of duty WW2. Ωραίο! ww2 feeling και καλή σκηνοθεσία που θυμίζει λίγο Band of brothers. Καμία σχέση με τη μπούρδα/woke του Bf5
- 7.789 απαντήσεις
-
- games
- new release
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Επιλογή οθόνης για παιχνίδια
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του ΓιαγκΤ topic στην ενότητα Οθόνες & Projectors
Στην AOC Καλύτερη αναλογία χαρακτηριστικών και καλού πανελ ΤΝ σε σχέση με άλλες με όμορφα σχεδόν μηδαμινά bezel -
1MORE Quad Driver Review - Ξεκάθαρα τα καλύτερα in-ear ακουστικά που έχω δοκιμάσει
Το μέλος SpirosKGR σχολίασε στην δημοσίευση του UltraB στην ενότητα Input Devices & Peripherals Reviews
Ωραίος Αντώνη. Ανάλαφρο review, χωρίς να κουράζει! Γνωστή η 1More μέσα από τα Pistons της Xiaomi όντως, δεν ήξερα ότι κατασκευάζει ακουστικά δικά της αποκλειστικά. Καλή αρχή στα reviews επίσης.- 13 comments
-
- 1
-
-
- 1more
- headphones
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αναμενόμενο ήταν με τέτοια μ**ν*δουλιαση που πέφτει στη BonoboLand μας. Κατάντια χαχαχαχαχα Και πιστεύουν και ότι λέει. Ο άνθρωπος είναι ένα κινούμενο Hoax με πόδια χαχα
- 27.411 απαντήσεις
-
- 2
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Το αστείο και τραγικό παράλληλα είναι ότι αυτό το ον μπήκε εκεί που μπήκε χαχαχχαα
- 27.411 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
- 27.411 απαντήσεις
-
- 7
-
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
Αυτό συμβαίνει περισσότερο καθώς πλέον εδώ και αρκετούς αιώνες η φύση του ανθρώπου είναι ατομικιστική, εγωιστική. Βέβαια εδώ στην Ελλάδα είναι στο μέγιστο βαθμό. Τόσο απλά. Η έλλειψη παιδείας είναι το κερασάκι στη τούρτα. Κι ούτε πρόκειται φυσικά ως δια μαγείας να αλλάξει σαν διακόπτης αυτό το πράγμα. -
Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
303 days below the sun -
Επειδή δεν είχαν απόθεμα, μου έκαναν refund τα χρήματα
-
Μεταχειρισμένη 2080 Pascal is dead Μυρίζει η απάτη. Σίγουρα τα λεφτά δε θα τα χάσεις αν αποδειχθεί αλλά θα περιμένεις καιρό και τα λεφτά θα πετάνε.
-
Τραγικό. Και τρομακτικό παράλληλα, επιβολή με το έτσι θέλω δηλαδή.
- 19.978 απαντήσεις
-
- 3
-
-
ΑΙΟ θες έτοιμη ; Για μενα EVGA.CLC 280
-
Πάντως αν σε καλέσουν για εφορευτική επιτροπή και δε γουστάρεις να πας γιατί έτσι ειμαι στο Φεγγάρι ξέρω γω ή με έχει πιάσει τρελό κόψιμο και διαμένω στη τουαλέτα μια βδομάδα ( εδώ γενικώς δε πάμε σε άλλα πράγματα, τέλος πάντων ) τι γίνεται;
- 19.978 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Καλά δεν είναι και Άγιοι. Τα μισά τους ποντίκια έχουν κατασκευαστικό προβλημα ( προβλήματα στις παρτίδες , και μη ξεχνάμε ότι έχουν ρίξει και την εγγύηση στα 2 από 3 έτη ). Θα δω τι θα γίνει με το ελαττωματικό που μου έτυχε
-
Αγορά ποντικιού.
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του Lamogio topic στην ενότητα Πληκτρολόγια και ποντίκια
Προεξέχει το κέλυφος. Δεν είναι ομοιόμορφα λοιο και αγκιστρώνει στο pad. Σύμφωνα με την απάντηση της ελληνικής Logitech πρέπει να απευθυνθώ στο αμαζον -
Αγορά ποντικιού.
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του Lamogio topic στην ενότητα Πληκτρολόγια και ποντίκια
Ενημέρωση. Επειδή έχει ένα κατασκευαστικό ελάττωμα στο buttom plate πρέπει να το στείλω για αντικατάσταση. Κατά τα άλλα είναι άψογο, σαν να έχεις καλώδιο. Κανένα κόλλημα. Έπαιξα και 5 ώρες BF1 για δοκιμή. -
Ηταν σε προσφορά για μισό μήνα περίπου
-
Radeon 7 υψηλές θερμοκρασίες , διαφορετικές τιμές σε προγράμματα
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Bios update έχεις κάνει; -
Logitech g305 @32€ απ'το Γαλλικό Αμαζον // επιστροφή σε wireless mouse μετά από σχεδόν 10 χρόνια (πάλι Logitech - M705 marathon ήταν)
