wolves Σεπτέμβριος 16, 2012 #561 Σεπτέμβριος 16, 2012 Αν θελήσει κάποιος να μπεί στον Server, που έχετε κάνει περί Battlefield 3, τι κινήσεις χρειάζετε να κάνει ? :worship:
PetranEVO Σεπτέμβριος 16, 2012 #562 Σεπτέμβριος 16, 2012 εκτός φυσικά απο το Booty-dance ΟΚ,θα το κάνω :worship: Ευχαριστώ .
Lazy Dog Σεπτέμβριος 16, 2012 #563 Σεπτέμβριος 16, 2012 edit: Ενα γυρο Kharg-Canals ακομη και το γυρναω σε conquest 64 και ο Θεός βοηθος...
GruntGR Σεπτέμβριος 16, 2012 #564 Σεπτέμβριος 16, 2012 δε μου λετε ρε παιδι μου,αφου μαζευομαστε που μαζευομαστε καθε τοσο και βανουμε λεφταγια το σερβερ δεν βαζομεν απο ενα χιλιαρικο ο καθενας να φερουμε εδω μια φωλια να παιζουμε με 10 πινγκ?τις παναγιες που θα γλιτωσουμε αμα βαλεις κατου και τα ωφελει αυτου φτανει και περισευει.λοιπον στρατιωτη τι λες βανεις? Not sure if trolling .... τα serverfiles τα εχουν οι Game Server Provider, ουτε ειναι public ουτε εχουμε GSP στην ελλαδα ... go play BF2 Ρε δεν πατε στα διαλα...............:rant: Εσενα ουτε LAN δεν σε σωζει Και μετά συζητάμε για το 1ms που κερδίζεις με οθόνη των 120Hz... :fist: /facewall Το refresh rate της οθονης δεν εχει καμια σχεση με το ping, αμα θες να τρολλαρεις τουλαχιστον καντο σωστα, go away 60hz noob Ξεκολλατε στηντελικη ολοι με το ping, ειδικα σε τετοια games μονο το αναποδο ισχυει ( [H]ard|Forum - View Single Post - Battlefield 3 General Discussion Thread ) , με 20ping ουτε μετρανε ολες οι βολες σου ουτε γλιτωνεις το damage οταν εχεις ηδη καλυφτει ουτε το αλληλοσκοτωμα, παπακια πλεονεκτημα εχει ο 20αρης, βλεπω τον αλλο να γκρινιαζει επειδη εχει 70-80ms, ή ακομα και 50-60 που πιανει τωρα οποιος εχει οτε + fast path στον βαζο και τρελενομαι, της κοντης ληψως της φταινε οι τριχες ! ημαρτον που λεει και ο Γεωργιου
Wizard! Σεπτέμβριος 16, 2012 #565 Σεπτέμβριος 16, 2012 Ξεκολλατε στηντελικη ολοι με το ping, ειδικα σε τετοια games μονο το αναποδο ισχυει ( [H]ard|Forum - View Single Post - Battlefield 3 General Discussion Thread ) , με 20ping ουτε μετρανε ολες οι βολες σου ουτε γλιτωνεις το damage οταν εχεις ηδη καλυφτει ουτε το αλληλοσκοτωμα, παπακια πλεονεκτημα εχει ο 20αρης, βλεπω τον αλλο να γκρινιαζει επειδη εχει 70-80ms, ή ακομα και 50-60 που πιανει τωρα οποιος εχει οτε + fast path στον βαζο και τρελενομαι, της κοντης ληψως της φταινε οι τριχες ! ημαρτον που λεει και ο Γεωργιου Οκ, θα παίζω US και AU πλέον, για να κάνω καλά scores...
Nephiλiμ Σεπτέμβριος 16, 2012 #566 Σεπτέμβριος 16, 2012 :nada:Αυτα που λετε δεν εχουν σχεση με τον ΒΑΖΟ:nada:
billpeppas Σεπτέμβριος 16, 2012 #567 Σεπτέμβριος 16, 2012 Γράφει ο καθείς την π1πα του σε 1 forum και την κάνουνε ευαγγέλιο οι άλλοι, humanity 101.Στο θέμα του μπάζου, όταν είναι 32άρης όλα καλά, no lag πεζός/chopper/jet/tv-missile.Μόλις γίνεται 64άρης, ίδιο ping, αλλά σε chopper/jet/tv-missile έχει lag.Πιο πολύ για θέμα υπερφορτωμένου μηχανήματος ή game server configuration μου κάνει, παρά για θέμα γραμμής του server.
GruntGR Σεπτέμβριος 16, 2012 #568 Σεπτέμβριος 16, 2012 Γράφει ο καθείς την π1πα του σε 1 forum και την κάνουνε ευαγγέλιο οι άλλοι, humanity 101. Antilag mutator - a call for testing - Page 2 - Tripwire Interactive Forums Για την ιστορια στο συγκεκριμενο game μπηκε επιλογη για client side lag comp τον Μαιο που μας περασε, αφορα ομως μονο τα small arms, αυτο το κανανε μετα απο πολλη πιεση γιατι ειδανε το player base να μικραινει συνεχως ( δεν ειναι BF3 να εχεις 50.000 παικτες και να τους κοβεις σε 20 κομματια χωρις ενδοιασμους ) προσωπικα επαιζα με 80 ping και παλι ειχα προβλημα με το hit reg, αν στο BF3 χρειαζεται να ειναι καλο το hit reg μια φορα, στο rohos που ειναι σχεδον ολοι με bolt action και εχει πιο αργο ρυθμο χρειαζεται 10 φορες ! Πριν το update επρεπε οποτε σημαδευα κινουμενο στοχο να βαραω πιο μπροστα απο αυτον λαμβανοντας υποψη κυριως ποσο ping εχω, πλεον μπορω να παιζω σε 64αρη ρωσσικο σερβερ με 160ping και τα περισσοτερα kill μου να ειναι φαση point'n'click - το ιδιο ισχυει και οταν παιζω goldeneyesource με 200ping σε αμερικανικους σερβερ Και στον bazo το ιδιο ισχυει, εφοσον καποιος δεν εχει κανει χαζομαρα με το slider του network smoothing factor τοτε το μονο που χρειαζεται να λαμβανει υποψη του ειναι το ποσο γρηγορα ταξιδευουν οι σφαιρες του οπλου του (σαν τις ρουκετες στο quake ενα πραγμα ) αυτο ειτε τον παμε ελλαδα ειτε τον στησουμε Ιαπωνια δεν αλλαζει, ελπιζω πως αμα ειναι οντως φορτωμενο το μηχανημα στον οποιο εχει στηθει ο server να βρεθει μια σοβαρη λυση, δεν γινεται να σε χρεωνουν 64 slot ενω να σε αναγκαζουν να βαζεις λιγοτερα :S
billpeppas Σεπτέμβριος 16, 2012 #570 Σεπτέμβριος 16, 2012 Το hitreg είναι κάκιστο ( DICE game είναι ). π.χ. ο τέλεια καλυμμένος αντίπαλος μου εδώ, τρώει headshot μέσα από τον βράχο: [ame] [/ame]Κατά τα άλλα, IRL βαράς επί το πλείστον ( εκτός και αν πας με sniper για απόσταση 30 μέτρα ) εκτός "στόχου" υπολογίζοντας το bullet drag, drop, distance to target & air. Φυσικά πέραν αυτών των παράγοντων είναι και άλλοι, όπως η ταχύτητα του "βλήμματος" ( κάθε όπλο έχει διαφορετικό velocity ανάλογα και με τον τύπο του βλήμματος, κλπ κλπ ).
gnta7 Σεπτέμβριος 16, 2012 #571 Σεπτέμβριος 16, 2012 Το hitreg είναι κάκιστο ( DICE game είναι ).π.χ. ο τέλεια καλυμμένος αντίπαλος μου εδώ, τρώει headshot μέσα από τον βράχο: Καλα δε μιλαμε για το βουνο στο ΑΜ με τα bugs που τον βλεπεις τον αλλο κεφαλι εξω απο το βραχο, βαρας και κανεις dmg στην πετρα!!!!
Grisos Σεπτέμβριος 16, 2012 #572 Σεπτέμβριος 16, 2012 :nada:Αυτα που λετε δεν εχουν σχεση με τον ΒΑΖΟ:nada:
gousias1979 Σεπτέμβριος 16, 2012 #573 Σεπτέμβριος 16, 2012 :nada:Αυτα που λετε δεν εχουν σχεση με τον ΒΑΖΟ:nada: το πινγκ του σερβερ θεναπουτε ειναι οφ τοπικ?θετε να ρθω εκει να σας σπασω στο ξυλο?
Grisos Σεπτέμβριος 16, 2012 #574 Σεπτέμβριος 16, 2012 :: off topic :::: on [MENTION=21127]gousias1979[/MENTION] :::tongue:
gousias1979 Σεπτέμβριος 16, 2012 #575 Σεπτέμβριος 16, 2012 :: off topic :::: on [MENTION=21127]gousias1979[/MENTION] :::tongue:παρτο σαν προειδοποιηση και συ και ολοι οι αλλοι https://www.youtube.com/watch?v=gIUQ9chYE44&feature=relmfu
zampONakiaskiou Σεπτέμβριος 17, 2012 #577 Σεπτέμβριος 17, 2012 Κάποιο καλό παλικάρι να έρθει μέσα να στείλει τους λιαζομενους στην ταράτσα στον κουβά! Μισό team έχει αράξει ταράτσα και δν λένε να κατέβουν..
billpeppas Σεπτέμβριος 17, 2012 #578 Σεπτέμβριος 17, 2012 Γράφε στο chat @admin και ειδοποιεί lazy/wizard/κλπ Ειδικά ο lazy είναι πανταχού παρών
Wizard! Σεπτέμβριος 19, 2012 #579 Σεπτέμβριος 19, 2012 Daniel Matros @zh1nt0Rolling out server update R31 based on community feedback about the gunship tomorrow. More about it on Battlelog later today.
gousias1979 Σεπτέμβριος 19, 2012 #580 Σεπτέμβριος 19, 2012 Daniel Matros @zh1nt0τι 8ε να πει με αυτο τωρα ο μιτρος?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.