Jump to content



Αντιμετωπιση απο καταστημα επειτα απο μια "μη επιτυχημενη" αγορα (must read!!)


astrovasilis

Recommended Posts

Το Γενάρη του 12 αποφάσισα να πάρω μια 27” Samsung από την msystems η οποία κατέληξε σε περιπέτεια. Κάποιοι θα έχετε διαβάσει το σχετικό post μιας και η όλη ιστορία κράτησε περίπου ένα μήνα (http://www.insomnia....850d-εμπειρίες/).

Long-story-sort: η οθόνη ήρθε με πρόβλημα, την έστειλα στο service ως DOA από όπου ποτέ δεν με ενημέρωσαν για τίποτα. Οι μέρες πέρναγαν και στράφηκα στο κατάστημα για βοήθεια. Το κατάστημα κατάφερε να επικοινωνήσει με την Samsung και να ζητήσει αντικατάσταση με νέα οθόνη, κάτι που δεν έγινε πότε λόγο έληψης στοκ στην Ελλάδα. Αποφάσισα να περιμένω αλλά το εμπόρευμα δεν ερχότανε ποτέ (πέρασαν 4 εβδομάδες μέχρι να σταματήσω να ασχολούμαι).

Με τα πολλά έφτασα στο σημείο να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω από το μαγαζί (msystems) τα οποία και μου επιστρέψανε στο ακέραιο την επόμενη ημέρα. Αγόρασα λοιπόν μια οθόνη από τοπικό κατάστημα της Πάτρας, μια Dell U2711 στην τιμή των 650ε.

Έφτιαξα και το γραφείο μου ευτυχισμένος που η ιστορία έφτασε σε ένα τέλος και επιτέλους είχα μια οθόνη που πολλά χρόνια ήθελα να πάρω και έκατσα να την απολαύσω.

Εγώ δεν το γνώριζα τότε, αλλά η ιστορία δεν τέλειωνε εκεί. Είχε και συνέχεια και μάλιστα πολύ πολύ ωραία.

Περίπου μια εβδομάδα μετά την επιστροφή των χρημάτων από την msystems και την αγορά της Dell από την Πάτρα, έλαβα το εξής mail:

Παράθεση

Καλησπέρα σας και πάλι !

Επειδή στεκόμαστε στις λεπτομέρειες και στην ποιότητα των υπηρεσιών μας , παρακαλούμε εάν έχετε διάθεση , ενημερώστε μας εάν έχετε προμηθευτεί άλλη οθόνη για την εργασία σας, μιας και ταλαιπωρηθήκατε με τη Samsung και το after sales support της .

Εάν έχετε πάρει άλλη οθόνη , θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε για τα εξής :

1) Μοντέλο και μάρκα

2) Κόστος απόκτησης της

Λυπούμαστε και πάλι για την όλη ταλαιπωρία σας.

Με σεβασμό

Msystems team

Μου φάνηκε πολύ ωραίο που σκέφτονται πως να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους οπότε απάντησα χωρίς δισταγμό και είπα ότι αγόρασα την Dell, στα 650ε και έκλεισα με ένα μεγάλο ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση τις 30 ημέρες που είχα μπλεξίματα με την Samsung.

Και εδώ έρχεται η έκπληξη, ένα mail που όχι μόνο δεν το περίμενα αλλά και να μου το έλεγαν δε θα το πίστευα:

Παράθεση

Καλησπέρα σας και πάλι !

Επειδή το συγκεκριμένο γεγονός μας στεναχώρησε καθώς μας ενόχλησε ιδιαίτερα , θα επιθυμούσαμε να σας καλύπταμε (μέσα από επόμενες αγορές σας στην Msystems και μέχρι τέλος του 2012) το ποσό που καταβάλλατε για τη νέα σας οθόνη .

Σας ευχαριστούμε για την μέχρι τώρα στάση σας, παρόλη την αγανάκτηση .

Καλή σας συνέχεια , πάντα με αισιοδοξία για τα δρώμενα της χώρας μας!

Msystems Team

Κανά 20λέπτο το διάβαζα και το ξαναδιάβαζα, μήπως και μου είχε ξεφύγει κάτι. Στο τέλος φώναξα και την οικογένεια να το δει για να βεβαιωθώ ότι έχω καταλάβει καλά.

Είχα διαβάσει καλά...

Ακόμα σαστισμένος και με μια δόση απορίας απάντησα πως σχεδίαζα ένα ταξίδι στην Αθήνα (εχθές, 17/2/12) οπότε θα πάω να τους γνωρίσω από κοντά και να κάνω τις αγορές μου.

Μου ζήτησαν να κάνω μια παραγγελία μέσω του site τους για να την ετοιμάσουν και δήλωσαν πως με περίμεναν στο κατάστημα. Έκανα την παραγγελία (για την ιστορία: έβγαλα στην αχρηστία τον παλιό core2 για έναν i7) και περίμενα να έρθει η μέρα που θα πήγαινα Αθήνα.

Πέρασε μια βδομάδα, όπου ακόμα δεν το είχα πιστέψει, και βρίσκομαι στην msystems εχθές το μεσημέρι.

Μου δίνουν μια γιγάντια τσάντα με τα ψώνια (τύφλα να έχουν οι jumboσακούλες), πληρώνω την διαφορά και κάνουμε και μια συζήτηση μερικών λεπτών με τα παιδιά που δούλευαν στο μαγαζί.

Στην συζήτηση κάνω την εύλογη ερώτηση, αν ήταν δικιά τους πρωτοβουλία το μαγικό δώρο των 650ε ή αν ήταν προτροπή από την Samsung. Η απάντηση ήταν πως ήταν δικιά τους απόφαση και πως και όχι της Samsung.

Έφυγα από το μαγαζί χαιρετώντας και υποσχόμενος πως μπορεί να μην με δουν από κοντά ξανά, αλλά το όνομά μου κάπου θα το δουν στους αγοραστές μέσω του website τους.

Ήταν λίγο τρελή εμπειρία, από αυτές που δεν νομίζω ότι θα μου ξανατύχουν και ήθελα να την μοιραστώ με το φόρουμ. Να μην λέμε μόνο τα κακά, να λέμε και τα όμορφα όταν αυτά συμβαίνουν ;)

Αντιμετωπιση απο καταστημα επειτα απο μια "μη επιτυχημενη" αγορα (must read!!) - Insomnia.gr

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Δηλωνω επίσημα οτι απο εδώ και στο εξής σε ΟΛΕΣ τις μελλοντικές μου αγορές, τα προϊόντα θα αγοράζονται απο το εν λόγο μαγαζί..:T::T::T:

Πραγματικά υποδειγματική εξυπηρέτηση....

Συγχαρητήρια, σε τέτοιους καιρούς αξίζει να ανταμοιφθουν οι γνήσιοι επαγγελματίες.

Link to comment
Share on other sites

Απίστευτο πραγματικά! Η έννοια της ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ από τους ίδιους τους χρήστες.

Η αλήθεια είναι ότι 2-3 αγορές που έχω κάνει τελευταία, τις έκανα από την msystems (Πλαίσιο, do you hear me?????). Αλλά αυτό το περιστατικό είναι να σε βγάζει από τα ρούχα σου! :fun:

Link to comment
Share on other sites

ουάου μπήκε στα tabs...θα το έχω υπόψη για επόμενες αγορές

φαντάζεστε να βάζουν τα μαγαζιά να γράφουν σε μεγάλα φόρουμς για το καλό aftersales τους ή την συμπεριφορά τους? (δεν υποννοώ τπτ για εδώ)

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ το διάβασα 3-4 φορές για να σιγουρευτώ ότι διάβασα καλά... Μπράβο για το μαγαζί.

Όσο για το αν μπαίνουν τα μαγαζιά σε φόρουμ να γράφουν, μόνο καλό είναι, εφόσον ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Link to comment
Share on other sites

σωπα ρε...πολλα πολλα μπραβο..

Αν και δεν εχω αγορασει ποτε τπτ απο το συγκεκριμενο μαγαζι..μετα απο τετοια εξυπηρετηση θα ειναι σιγουρα στις επιλογες μου..:T:

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμενο καταστημα ειναι πολυ κοντα σε μενα και απο εκει πηρα την μια απο τις 3 580 μου η οποια, θα το πω τυχαιο, ειναι αυτη που τρεχει με μαμα ψυξη 995/2300.:T:

Θυμαμαι πολυ καλα γιατι μου ειχε κανει εντυπωση οτι ηταν και πολυ ευγενικοι εκτος απο εξυπηρετικοι!

Μπραβο τους :clap:

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο τους!Τους αξιζουν πραγματικα συγχαρητηρια!

Ελπιζω παντως σε καποια χρονακια να μην το δουμε και αυτο στη λιστα με τα καταστηματα προς αποφυγη..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.