Jump to content



Total War: Rome II


Nephiλiμ

Recommended Posts

Όταν εμείς χτίζαμε Παρθενώνες εκείνοι τρώγαν βελανίδια.

Οι ιστορικοί έχουν αποφανθεί πως η ρωμαϊκή αντίληψη περί βαρβάρων είναι λάθος. Οι περισσότερες ιστορικές πηγές που έχουμε είναι ελληνο-ρωμαϊκές και όπως είναι λογικό παρουσιάζουν τους εαυτούς τους ως ανώτερους και πολιτισμένους ενώ η αντίληψη για τους άλλους λαούς που κατέκτησαν είναι υπεραπλουστευτική του επιπέδου ανεξέλεγκτα θηρία. Στην πραγματικότητα είναι ανάλογα τον τομέα. Για παράδειγμα σε επίπεδο μεταλλουργείας οι Κέλτες ήταν εξαιρετικοί. Η πλειοψηφία των Ρωμαϊκών πολεμικών ειδών είναι αφομειωμένα από τους αντιπάλους τους μέσα από τους αιώνες πολέμων. Το gladius έχει Ιβηρική προέλευση, οι ρωμαϊκές ασπίδες Ιλλυρική και Ελληνική και οι πανοπλίες Κελική και Γερμανική.

Αν εσύ θέλεις να ακολουθείς την ανιστόρητη "popular culture" άποψη πως οι Κέλτες ζούσαν ανάμεσα στα σκατά, πολεμούσαν με ότι αιχμηρό αντικείμενο έβρισκαν και δεν είχαν πέτρινα κτίσματα, οχυρωματικά έργα και πόλεις, δεν μπορώ να σε εμποδίσω.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 362
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όταν εμείς τρώγαμε βαλανίδια (τουρκοκρατία), οι απόγονοί τους έκλεβαν τον Παρθενώνα μπας και οικειοποιηθούν πολιτισμό και ιστορία!

Και να σου πω κάτι, όχι δεν ακολουθώ την ανιστόρητη "popular culture" που τους έχει για ανθρώπους των σπηλαίων, αλλά δεν ακολουθώ και την δήθεν ιστορικά ενημερωμένη "unpopular culture" που τους έχει και πρωτοπόρους, έστω ακόμα και στο κομμάτι της μεταλλουργίας που αναφερθήκαμε πριν.

Europian bronze age

d9c909d493c56feb1be656ec350d1a2a.png

Europian iron age

e9b30358ab1ba374503ab81608a70d07.png

Όσο για τις ψηλομύτηδες ελληνο-ρωμαίικες πηγές, γιατί δεν αποκαλούσαν κατώτερους και υποδεέστερους τους Αιγύπτιους ή τους Πέρσες; Μήπως η υπεροψία τους είχε τελικά κάποια στέρεα βάση;

Και επειδή το θέμα τείνει να γίνει off-topic, το σταματώ εδώ και όποιος κατάλαβε-κατάλαβε!:dots:

Link to comment
Share on other sites

Όταν εμείς τρώγαμε βαλανίδια (τουρκοκρατία), οι απόγονοί τους έκλεβαν τον Παρθενώνα μπας και οικειοποιηθούν πολιτισμό και ιστορία!

Γιατί ο Αγγλο-Σάξονας Έλγιν του 18ου αιώνα είναι όχι μόνο αντιπρόσωπος όλων των Βρετανών, αλλά και κατ' επέκτασιν των Κελτικών φυλών που ζούσαν στα ίδια μέρη πριν από 1700 χρόνια.

Και να σου πω κάτι, όχι δεν ακολουθώ την ανιστόρητη "popular culture" που τους έχει για ανθρώπους των σπηλαίων, αλλά δεν ακολουθώ και την δήθεν ιστορικά ενημερωμένη "unpopular culture" που τους έχει και πρωτοπόρους, έστω ακόμα και στο κομμάτι της μεταλλουργίας που αναφερθήκαμε πριν.

Μπερδεύεις κάτι. Το γεγονός ότι σύμφωνα με τις νέες αντιλήψεις δεν ήταν επιπέδου "ουγκ", δεν ισχυρίζεται αυτόματα πως ήταν οι πρωτοπόροι στην επιστήμη και τη φιλοσοφία. Επίσης αναλογίσου πως είναι λογικό μετά από τόσους αιώνες επικράτησης της Ρώμης και του ελληνο-ρωμαϊκού τρόπου σκέψης να είναι καταγεγραμμένα πράγματα και αντιλήψεις σύμφωνα με τις δικές τους απόψεις. "Η ιστορία γράφεται από τους νικητές." Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι Καρχηδόνιοι και οι θυσίες παιδιών στον Βάαλ. Υπάρχει έντονη ιστορική αμφισβήτηση περί του θέματος αυτού και θεωρείται πιθανόν ότι πρόκειται για Ρωμαϊκή προπαγάνδα, μετά την καταστροφή της Καρχηδόνας.

Όσο για τις ψηλομύτηδες ελληνο-ρωμαίικες πηγές, γιατί δεν αποκαλούσαν κατώτερους και υποδεέστερους τους Αιγύπτιους ή τους Πέρσες; Μήπως η υπεροψία τους είχε τελικά κάποια στέρεα βάση;

Οι Πέρσες ήταν οι πρώτοι που αποκαλέστηκαν ως βάρβαροι από τους Έλληνες. Μη συγχέουμε την αρχαία έννοια της λέξης με την τωρινή. Μιλάμε για βαρβάρους με την έννοια των απολίτιστων.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή μου λες ότι οι Κέλτες είχαν κάποιο χ πολιτισμό, αλλά οι νικητές Ρωμαίοι "διαστρέβλωσαν" τόσο πολύ τα γεγονότα ώστε να φαίνονται "ούγκ".

Αν η ιστορία γράφεται από τους νικητές, τότε γιατί οι Ρωμαίοι δεν διεκδίκησαν ή σφετερίστηκαν κάτι από τα επιτεύγματα των Ελλήνων; :whistling

Το ότι η ιστορία γράφεται από τους νικητές, ισχύει! Αλλά ισχύει επίσης το όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά.

Και αυτοί οι Αγγλοσάξονες ρε παιδί μου, σε όλα τα μουσεία τους μα να έχουν αρχαία ελληνικά, αιγυπτιακά κοκ εκθέματα. Γιατί το κάνουν αυτό; Μήπως γιατί τα κέλτικα εκθέματα που έχουν δεν φτάνουν για γεμίσουν ένα δωμάτιο; Ή μήπως γιατί οικειοποιούνται την ιστορία των άλλων για να γεμίσουν το κενό τους.

ΥΓ. Και ναι ο "Λόρδος" Έλγιν (τον κάνανε και λόρδο για το κατορθωμά του), ήταν απόγονος βελανιδοφάγου (και ενίωτε κουκουναροφάγου) Κέλτη που πασάλειβε την μούρη του με λάσπη! :p

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον για να υπαρξει και τριτος στην αντιπαραθεση η Ρωμη κατα 70% οφειλει τον πολιτισμο της στην Αρχαια Ελλαδα και αυτο γιατι τουλαχιστον απο τα πρωτα χρονια της δημιουργιας του Λατιου ολα βασιστηκαν σε ξενα δανεια...Σαφως και μια αυτοκρατορια που διαρκει 7-8 αιωνες αναπτυσσεται και εξελισσεται αλλα σχεδον τα παντα ειχαν αρχαιοελληνικη προελευση....π.χ στον στρατιωτικο-πνευματικο-πολεοδομικο-πολιτικο τομεα..Για παραδειγμα η περιφημη res publica καταφερνει να βασιζεται στα θετικα της αρχαιας ελληνικης δημοκρατιας και να εχει τελειοποιησει τα αρνητικα που ειχε(τουλαχιστον για καποια χρονια)...Οσο για τους βαρβαρους ας μην ξεχναμε οτι καθε τι αγνωστο υποτιμαται ευκολα-προς επιβεβαιωση καθε τι που βρισκοταν περα της ζωνης του Ρηνου και τα πυκνα δαση του βορρα ηταν αγνωστο..Σαφως και υπηρχε επικοινωνια μεσω απεσταλμενων μεταξυ των δυναμεων και συμμετοχη μισθοφορων στο ρωμαικο στρατο αλλα κατα βαση οι περισσοτεροι λαοι βρισκονταν τεχνολογικα και οχι μονο πολυ πισω...Δεν υπηρχαν πολεις και πολεοδομικος σχεδιασμος και οχι μονο...Για τους γνωστες θα τολμησω μια συγκριση των λαων και των συνθηκων ζωης(ποιημενικος τροπος) αυτων με τις συνθηκες στον ελλαδικο χωρο χρονολογικα καπου στο 950-800 π.χ..Καθε λαος θα ειχε μια περαιτερω ειδικευση σε καποιον τομεα και ενδεχομενως να υπερειχε σε αυτον της Ρωμης και κυριως σε επιμερους τομεις της πολεμικης βιομηχανιας εξου και τα δανεια της Ρωμης απο Κελτες-Ιβηρες-Γερμανους...Ας μην ξεχναμε αργοτερα χρονικα 2ος μ.χ αιωνας το κυμα των Οστρογοτθων-Βησιγοτθων-Αλαμανων-Τετραζιτων που προκειται για μετακοινουμενους λαους-νομαδες χωρις μονιμο τοπο κατοικιας που συνεπαγεται μηδενικη σχεδον προοδο...

Έγινε επεξεργασία από zapata
Link to comment
Share on other sites

Δεν πρέπει να βάζουμε την αρχαία ιστορία σε στεγανά. Η ανάπτυξη του πολιτισμού που έγινε στην περιοχή της λεκάνης της Ανατολικής Μεσογείου την περίοδο Μυκηναικής και Γεωμετρικής περιόδου βασίστηκε στους εμπορικούς δρόμους με αφετηρία την βόρεια Ευρώπη, τις Ελληνικές και Φοινικικές αποικίες, τον κλασσικό Ελληνικό κόσμο στην Ανατολική λεκάνη της Μεσογείου και τις μεγάλες Ανατολίτικες αυτοκρατορίες Μεσσοποταμίας και Αιγύπτου. Για αυτό υπήρχε σαφής διαχωρισμός μεταξύ των πολιτισμών βορείων κέλτικων και σκανδιναβικών, του Ελληνορωμαικού και Φοινικικού και στο άλλο άκρο των Ανατολικών πολιτισμών.

Το τεράστιο και πολύπλοκο δίκτυο που σχηματίζεται στον διπλό άξονα Βορρά/Νότου και Δύσης/ανατολής τοποθετεί την ναυτική τεχνογνωσία των Μυκηναίων σε δεσπόζουσα θέση των εμπορικών δραστηριοτήτων μεταξύ Ανατολικής Μεσογείου και Ευρωπαϊκού Βορρά. Για αυτό υπήρξε η ανάπτυξη του Ελληνικού πολιτισμού.

Στεγανά δεν υπήρχαν στο εμπόριο και την αλλαγή τεχνικών και τεχνογνωσίας, δεν είχαμε την αποκλειστικότητα της δημιουργίας του δυτικού πολιτισμού, ούτε υπήρξε παρθενογέννεση. Μετέπειτα ο Ελληνιστικός - Ρωμαικός κόσμος αποτέλεσε το επίκεντρο μιας παγκοσμιοποιημένης αυτοκρατορίας όπου όλες οι εθνικές διαφορές έγιναν ταξικές (ρωμαίος πολίτης vs. άλλων χωρικών και δούλων) και στην πορεία θρησκευτικές. Η ιστορία κύκλους κάνει.

Στο παιχνίδι τώρα, είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποτυπωθούν οι ιδιαίτερες ιστοριοκοινωνιολογικές συνθήκες, πιστεύω λόγω υπεραπλούστευσης του παιχνιδιού (χρησιμοποίηση shield bearer αντί του ορθού hypaspist κλπ.) Το παιχνίδι απευθύνεται στις μάζες και έτσι πρέπει να τους προσελκύσουν με κάποιον γνώριμο προς αυτούς τοπικό πολιτισμό. Άσε που έχουμε απωλέσει το καλό όνομα στο εξωτερικό. Από εκεί και πέρα για μένα πρέπει ο Ελληνιστικός κόσμος να αποτελέσει πηγή των μισών τουλάχιστον factions διότι ήταν το κλειδί για την βαθμιαία "παγκόσμια" επικράτηση των Ρωμαίων. Περιμένω περισσότερη ιστορική ακρίβεια από τα mods του TWS.

Link to comment
Share on other sites

Οι εικόνες από το preview του PC Gamer UK.

30djfpu.jpg

2zoadtv.jpg

5u23ox.jpg

24lk16t.jpg

Μερικές εντελώς καινούριες εικόνες.

w3qjNQz.jpg

j8MaEHC.jpg

Και το τελευταίο update από τον Jack Lusted.

Hi all,

Bit longer between updates in this thread at the moment as you are getting a regular does of Rally Point episodes and faction reveals.

Today I will answer some questions that have come up as a result of the faction reveals along with some new screenshots showing some of the variety in shield patterns there will be in the game.

Q. Why are the Iceni a playable faction?

A. The playable factions in Rome II will largely mirror those available in the original game. The Iceni have an interesting start position and their mix of chariots and celtic ways of fighting make them fun and different on the battlefield. They are a nice faction, and varied from other factions such as the Arverni and Suebi.

Nationalism played no part in our decision, they are in because they are interesting and fun.

Q. We don’t know that the Iceni or Suebi were around at the start of the game so why are they on the map?

A. We don’t know for certain about who lived in huge parts of the area covered by the campaign map simply because records of who was where do not exist until the Romans or some of the Greek nations encountered them.

What we do know is that there were people in those areas, with material links to later tribes we do know about. We can’t say for certain that they were one and the same and there is definitely evidence in some places they weren’t. But using the earliest known names we have for tribes in areas such as Britain or Germany to us is much better than just having a great big question mark over those parts of the map.

Q. The cheekplates on a lot of helmets don’t fit very closely with the faces, why is that?

A. The helmets have to fit on a large variety of faces and making them fit closely to one of them would make them clip through the model of another.

-------

And now for screenshots of shield patterns for the Britons, Celts and Germans:

800px-Briton_shields.jpg

Full resolution

800px-Celtic_shields.jpg

Full resolution

588px-Germanic_shields.jpg

Full resolution

These pictures show off the variety we can achieve in Rome II with our updated variant mesh definition system.

For each of these sets a single shield model is shown for each. The background and rim colour variations are not achieved via textures but by colour masks that can be varied between the three colours available to a faction in the variant mesh definition. In Shogun II to do this would have required different texture sets to change which colour masked colour would be shown where.

The shield patterns are decals applied over the top, so can be re-used over multiple shield type variations and maximises variety for minimal texture memory cost.

I hope you have enjoyed this update,

Jack

[MENTION=13167]kezm[/MENTION] - See the Iceni part.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=9387]victor[/MENTION] μην μου ρίχνεις αλάτι στην πληγή. :o

Πραγματικά είναι σοβαρά επιχειρήματα αυτά που αναφέρει; :jester:

Θα πρέπει να έχει πέσει αρκετό κράξιμο για να βγαίνει και να απαντά σε αυτές τις δύο συγκεκριμένες ερωτήσεις. :whistling

Link to comment
Share on other sites

Έχει πέσει αρκετή συζήτηση για τους Iceni στο TWC. Για τους Γερμανούς συμφωνώ με τα χίλια να είναι μέσα στο παιχνίδι (αξέχαστες ενέδρες στα γερμανικά δάση = epic), αλλά για τους Iceni το έχω πει και στην προηγούμενη σελίδα πως θα προτιμούσα να μην είναι playable. Αν είχαν περισσότερα playable, τότε ok. Αλλά από τη στιγμή που έχουν μόνο 8, συμφωνώ πως πρέπει να ήταν κάποιος άλλος στη θέση τους. Ας τους έβαζαν σε DLC αφού είναι τόσο διαφορετική εμπειρία, όπως τους Otomo στο Shogun 2.

Link to comment
Share on other sites

Το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω και προσπαθώ να καταλάβω τι προσπαθεί να πει ο ποιητής όταν λέει:

...They are a nice faction, and varied from other factions such as the Arverni and Suebi...
Ήταν καλά παιδιά βρε αδερφέ, όοοοοοοοοχουυυυυυυυ... τι θες τώρα!:haha:

Ή το άλλο το θεϊκό που λέει

We don’t know for certain about who lived in huge parts of the area covered by the campaign map simply because records of who was where do not exist until the Romans or some of the Greek nations encountered them.
αχαχαχαχ

Στο μόνο κομμάτι που έχει δίκαιο, ή μάλλον προσπαθεί να πει την αλήθεια (αλλά περνά ξυστά από δίπλα της), είναι εκεί που λέει

Nationalism played no part in our decision, they are in because they are interesting and fun
Πράγματι τα κριτήρια επιλογής τους δεν ήταν εθνικιστικά (αν και ποτέ δεν ξέρεις με αυτούς τους Βρετανούς, όπως ο κύριος Jack Lusted <Lead Unit Designer on Total War: ROME II> από το Brighton του UK), αλλά κυρίως ήταν πελατο-θηρικά (Μεγάλες αγορές η Βρετανία και η Γερμανία). :hehe:
Link to comment
Share on other sites

Total War: Rome II preview - what's new in Creative Assembly's latest | PC Gamer

Total War: Rome II preview – what’s new in Creative Assembly’s latest

The doors of Creative Assembly’s Total War development fortress creaked open a little wider today with the release of a new trailer for Rome II’s Battle of the Teutoburg Forest scenario. I saw this mission being played live a few months ago while visiting CA for the lead feature in PC Gamer issue 250. It was the first time I’d seen the game being played properly rather than running as a pre-scripted demo (or while dressed up in black spandex and dancing around like a moron.)

There was a lot to take in, and you’ll be able to read my full impressions in the preview feature which will be going up next week. Now that we’re allowed to talk about it, however, I thought I’d rattle off a few of the key changes to the Total War formula that were shown off – or discussed – while I was there.

A simpler, stylised interface

Rome II’s UI continues the trend of ornate, era-appropriate artwork that began in Shogun 2. Each faction has their own style – the Mediterranean factions, for example, are themed around Greco-Roman pottery. Unit cards are a little larger, by default, but can be minimised – and they’ll shrink when your army grows, like the icons on an iOS dock. It didn’t look like any elements had been removed – mousing over units still brings up a detailed status indication, for example – but there’s been an evident effort to get you looking at the battle more and the interface less, which I like.

More varied individual soldiers

The version of the game I saw was reportedly pre-alpha, and I was told that there’s still work to be done inserting greater variety into the game in terms of animation – there were a few awkwardly synchronised moments in the demo, as is Total War tradition. Nonetheless, the guys from CA spent a lot of time excitedly pointing out little details that add granularity and visual interest to Rome II’s battles. There’s now height variation between soldiers, with the Germanic forces notably taller than their Roman rivals. Men coming under fire from a unit of archers raise their shields dynamically as individuals. Slight differences in equipment establish the idea that these are individuals, not clones.

This extends to voice work, too: the orders you can hear being yelled if you zoom in close enough are situation-appropriate. A few I heard were definitely scripted for the Teutoburg Forest scenario – Roman leader Varus, for example, yelling for someone to go and find German ‘ally’ Arminius and his auxiliaries – but others weren’t, and I was told that this is another way that CA are trying to communicate battle information in more interesting ways.

Tactical view

The new Total War’s highest zoom setting pulls you right back out to a top-down view of the battlefield with units represented as translucent coloured rectangles. I was told that the art for this is currently a placeholder, and that CA are experimenting with a few different looks – including depicting troops as pieces of Roman-style coloured glass. The view was used sparingly during the demo, usually as a way to quickly confirm the position of multiple units before crashing back down to give orders at the unit level. I can see the two options working together well, due to a major change to Total War’s battle mechanics:

Dynamic line-of-sight

In a first for the series, you are now only able to see what your men can see – no more abstraction of certain battlefield elements, no more always-visible generals represented by a star. This has the effect of making battles much more reactive – in the dense Teutoburg Forest, with its winding forest paths and multiple elevated ridge-lines, units could appear from the treeline or from around corners demanding an immediate tactical shift. According to the designers I spoke to, making this change has allowed them to fiddle with the pace and balance of battle in ways that will hopefully do away with some of the series’ long-standing problems. Heavy cavalry units, for example, will now be limited by the fact that wearing a lot of armour means that they’re not very maneuverable and they can’t see very much. They’ll need to be accompanied by light auxiliaries or scouts to be effective, and this in turn keeps lighter and faster units tactically relevant when a faction has the resources to afford more powerful troops. A modern analogy would be the relationship between a piece of heavy artillery and the advance spotters that mean it can actually hit something.

It also means that it’s potentially possible for an army to disguise its numbers or composition right up until the point where it lands on top of an enemy. I’m really excited about the potential this has – as ancient history nerds will know, there are innumerable instances where misinformation and deception earned victories for smaller forces that seem impossible on paper.

Baggage trains!

Creative Assembly were still experimenting with the inclusion of optional objectives for regular battles when I spoke to them, but one example that was mentioned was the presence of an army’s baggage train as a static encampment behind the lines of each engagement. Capturing or destroying supplies would be a way for a clever, maneuverable army to get the better of a larger one. Again – the way this works as a part of a regular campaign is still being worked on. But it’s great that they’re working to provide ways to win besides ‘bringing more dudes.’

Persistent terrain and ambushes

Once a terrain map is generated for the campaign it’ll be persistent for any subsequent battles that take place in the same area – in previous Total War games, a series of variously hilly, flat and coastal maps were rotated in and out for each new battle. What this means is that players will become familiar with the best places to attack, defend, and ambush enemy armies, turning the home-field advantage from a rule-based mechanic to a dynamic one based on your tactical understanding of your territory.

This works hand-in-hand with the ambush feature, which lets you put armies into hiding ready to jump out at anyone – enemy or ally – that you’d like them to force into battle. In ambush scenarios, the defending army won’t get a chance to deploy: they’ll be marching in a line when the battle starts and will have to move into defensive formation as soon as possible. The Battle of the Teutoburg Forest is a standalone mission, but hopefully situations like it will be repeatable in the main campaign.

Assuming direct control

Shogun 2: Fall of the Samurai allowed you to fire certain pieces of siege equipment – such as the gatling gun – directly, using a crosshair. This feature will return in Rome II for siege equipment. I haven’t seen it in play yet, so that’s about all I know – but expect to manually fire some trebuchets.

Dynasty warriors

We still haven’t seen the new campaign map, but a few details crept out. When selecting a faction you’ll also choose which political power you belong to – in the case of the Romans, these are the Junii, Julii and Cornelii. You are still playing as Rome, effectively, but the presence of other interest groups within your faction gives you something to consider at home as well as abroad. The designers I spoke to described this as a substantially expanded version of Shogun 2’s loyalty mechanic.

Sudden but inevitable betrayal

Creative Assembly are experimenting with ways to keep the game interesting when your power as a faction has reached critical mass. The clean-up phase has always been a weakness of the series, the point in the game where you can’t be stopped, and the road to victory looks a lot like clicking ‘auto resolve’ over and over again. Part of this will be an expanded reputation system where your deeds throughout the entire campaign are remembered: brutality towards one enemy will be factored in by the others you might face, meaning that you’ll face increasingly violent opposition even from enemies who you otherwise outnumber, or alliances of necessity formed in the face of your rolling war machine. Likewise, internal politics can lead to your faction facing outright civil war when power vacuums form. It all sounds very appropriate to the period. The Romans had a bit of a problem with uppity generals crossing important rivers, don’t you know.

Link to comment
Share on other sites

R2_logomon_256.png

Parthia

“Tolerance, justice, profit”

The ascension to power of Arsaces, leader of the Parni tribe, assured them victory against the Seleucid protectorate of Parthava, who had been weakened in their attempts to break free of Greco-Macedonian rule. Thus began the rise of Parthia, an eastern empire comparable to the Achaemenid dynasty of old and one of the few who came close to matching the power and wealth of Rome.

A confederation of tribes, Parthia is famed for its horses, nomadic horse-archers and heavy cavalry, the latter developing distinctive bronze or iron scaled armour which covers both horse and rider. For its infantry it relies on ethnic Persian/Iranian hillmen, spear and skirmisher units and sometimes mercenaries, armed and drilled in the Seleucid fashion.

Blending Persian, Hellenistic and local cultures, Parthia’s religious practices and philosophies include veneration of both Greek and Iranian Gods, and the practice of Zoroastrianism. Over time, a noble elite has developed, holding key areas of agricultural land upon which the economy is based, while trade via the emerging Silk Road enables its agents to move easily throughout the ancient world.

As an Eastern faction, Parthia profits from the rich heritage established by the Persian Empire both in its capacity for trade and in its cultural strength. A degree of tolerance for foreign cultures further eases Parthian conquest of new lands, but their Zoroastrian practices mean an aversion to slavery, which is detrimental to both the economy and to public order. In battle, their great marksmanship and mastery of cavalry makes them a force to be reckoned with when fighting on open ground.

Parthia4.jpg

ParthiaRoyalCataphracts.png

Link to comment
Share on other sites

romemap.jpg

Κάποιος από το TWC έκατσε και έφτιαξε το χάρτη, σύμφωνα με τις φωτογραφίες που έχει σημοσιεύσει η Creative Assembly. Με κόκκινο είναι οι πιθανές περιοχές, ενώ με ρίγες είναι τα πιθανά factions.*

*Δημιουργήθηκε πριν ανακοινωθεί η Παρθία.

Link to comment
Share on other sites

Οι παρατηρήσεις μου (ατάκτως ερειμμένες):

1. Μεγάλο φαβορί να μπουν οι Παρθίοι , όπως και μπήκανε τελικά! (Προτιμούσα Σελευκίδες και δεν ήθελα να απλώσει τόσο ο χάρτης...:X:)

2. Για τελευταίο fanction ο χάρτης μιλά από μόνος του :)

3. Με τέτοιο άπλωμα στην ανατολή και την Ρώμη στραμμένη στην Καρχηδόνα, οι Μακεδόνες πάνε για δεύτερη Αυτοκρατορία.:woot: εκτός αν η Ήπειρος, η Θράκη, η Σπάρτη και η Αθήνα επιβουλεύονται την κυριαρχία τους(; )

4. Σαν η πιο ήσυχη δύναμη δείχνουν οι Γερμανοί... Πολύ μοναξιά εκεί στα βόρια... Κανένα αντίπαλο!

5. Οι Εγγλέζοι τι λέτε θα ανακαλύψουν τελικά τις σχεδίες και θα μπορέσουν να περάσουν τα στενά της Μάγχης ή θα τους φάνε οι ατζούγες(; ) Πραγματικά άχρωμοι και παγερά αδιάφοροι! Μακράν η ποιο άστοχη εμπνευση του ROME II.

6. Οι Γαλάτες πάλι θα φάνε τρελό ξύλο από τον καίσαρα και καταλήξουν να κρύβονται στο χωριό του Αστερίξ(; ) ή θα βρουν διέξοδο στην ιβηρική.

7. Υφίσταται συμμαχία Αιγύπτου - Ρώμης (; ) Ή ακόμα τους το φυλάνε για την πολυαγαπημένη τους Κλεοπάτρα.

:nuke::nuke: Το ποιο Ανθελληνικό ROME EVER!:nuke::nuke:

Μα κανένα ελληνιστικό κράτος εκτός από τους Μακεδόνες;;;;;;;;

Ντροπή, επαίσχυντοι Ευρωπαίοι λασπομούρηδες.:wall: Σεβασμός σε αυτούς που σας κατέβασαν από τα δέντρα!!!!:whip:

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=doLVGXQnrJ0]Total War: Rome II - EXCLUSIVE Interview - Eurogamer - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=qDaS6BxTstQ]Total War: Rome II EXCLUSIVE Bonus Interview - Eurogamer - YouTube[/ame]

Total War dev: PCs in danger as new consoles approach is "ridiculous" notion • News • PC • Eurogamer.net

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.