Shaman Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 12, 2012 #1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 12, 2012 Πολλά τα ερωτηματικά ακόμα γύρω από το παιχνίδι.Αν είναι όμως ένα Elite-clone σε ΜΜΟ μορφή (όπως το καταλαβαίνω), έχει προοπτικές να κάψει πολύ κόσμο.Click
nucleus Οκτώβριος 12, 2012 #2 Οκτώβριος 12, 2012 Νομίζω η σύγκριση με το Eve θα είναι αναπόφευκτη έχει δύσκολη δουλειά στο μέλλον ο Πολίτης των άστρων.Ενδιαφέρον πάντως.
Volrath Οκτώβριος 12, 2012 #3 Οκτώβριος 12, 2012 Μπα, to SC είναι περισσότερο action orientated. Πιλοτάρεις το διαστημόπλοιο κανονικά. Στο EvE, το πιλοτάρισμα μου θυμίζει περισσότερο RTS.
acct Νοέμβριος 10, 2012 #4 Νοέμβριος 10, 2012 Star Citizen | Roberts Space Industries Το ύφος που έχουν όλα τα παιχνίδια του Chris Roberts είναι διάχυτο και στη σελίδα του παιχνιδιού. Το crowd funding προχωράει καλά και στην παραπάνω και στο Kickstarter. Πάντως, για όσους έχουν παίξει Wing Commander Series και ειδικά τα Privateer, το κόνσεπτ πρέπει να είναι πολύ γνώριμο. Εμένα μου φαίνεται για την τωρινή συγκυρία λίγο τσουχτερό το $30αρι που εξασφαλίζει Alpha, Beta και το τελικό παιχνίδι, αλλά κάποιοι έχουν ήδη πληρώσει $10k για custom skinned/named spaceships. The Reasons you'll want to play Star Citizen (emphasis mine): A huge universe to explore, trade and adventure in Constantly expanding and evolving universe Micro updates rule! (weekly or bi-weekly) Wing Commander style single player mode, playable OFFLINE if you want Life during wartime The conflict never ends Actions of the players impact the universe and become part of its history and lore Allowing user generated content is a key design goal It’s about the gameplay and your interactions with others Fully dynamic economy driven by player actions The cost of society Money isn’t everything Strong support for you and your friends to play together. Space is empty but you’re never really alone Bigger ships offer bigger multi-player action Full rigid body simulation of all spaceships Intelligent Flight Control System (IFCS) Dynamic Ship Maneuverability Ship Components matter! 10X the detail of current AAA games Everything you would imagine would move or articulate on a spaceship or a device – does! Range of scale never seen before in a game Really feel the scale of ships and space battles Fly the way YOU want Advanced peripheral support Virtual Reality is here! Next generation, TODAY A PC gaming enthusiast’s friend!
Shaman Νοέμβριος 10, 2012 Author #5 Νοέμβριος 10, 2012 (edited) Αν υλοποιήσουν τα μισά από αυτά που υπόσχονται, το παιχνίδι θα σηκώνει τρελό κάψιμο... Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 10, 2012 από Shaman
minast Νοέμβριος 17, 2012 #7 Νοέμβριος 17, 2012 Advanced peripheral supportVirtual Reality is here!Oculus Rift ftw!John Carmack, Chris Roberts... τελικά το gaming επιστρέφει στις ρίζες του :banging:
EraserheadX Νοέμβριος 17, 2012 #8 Νοέμβριος 17, 2012 wow! Έχουν μαζέψει $4.2m$4.2 million! Which means that Star Citizen is now the highest crowd-funded game project ever! You’ve earned this star system, and a lot more! Let’s go for $4.5! By the way: you guys are now unlocking systems faster than our artists can finish them… we promise we’ll add the missing concepts in the near future.
acct Νοέμβριος 17, 2012 #9 Νοέμβριος 17, 2012 wow! Έχουν μαζέψει $4.2m Ναι, παρέτειναν και τη διάρκεια του crowdfunding για να λήγουν όλα μαζί. Υποθέτω ότι πιθανότατα τις τελευταίες 2 μέρες θα πιάσουν και τα $4.5m, που έχουν την πιο ενδιαφέρουσα ανταμοιβή (Largest playable ship: destroyer) . Το καλό που τους θέλω να μην καταλήξει σαν το Freelancer (ίδια γενική ιδέα), που επίσης έταζαν λαγούς με πετραχείλια και κατέληξε απογοητευτικό λόγω ανεπαρακούς χρηματοδότησης (τουλάχιστον σε σχέση με τις προσδοκίες που είχαν δημιουργήσει). Ανυπομονώ ιδιαίτερα να δω πόσο εύκολα παραμετροποιήσιμοι θα είναι οι ιδιωτικοί servers. Ψήνομαι από τώρα να στήσω κανέναν, ειδικά αν είναι διαθέσιμοι από τη beta. ΥΓ: (What if) Αναρωτιέμαι πως θα είχε εξελιχθεί το Privateer Online, αν δεν είχε κλείσει την Origin Systems η EA. Μάλλον όπως προδιαγράφεται σήμερα το Star Citizen. Με τη διαφορά ότι το 2004 είχαμε περισσότερο χρόνο για παιχνίδι...
Shaman Νοέμβριος 18, 2012 Author #10 Νοέμβριος 18, 2012 Star Citizen: Ship Design and Star Wars Fantasies - IGN Κάθε φορά που διαβάζω κάτι νέο, βρέχω το βρακάκι μου και λίγο παραπάνω... Το First Responder των $30 ήμουν στο τσακ να το πάρω. Επίσης, από τη μέρα που είναι live το site πρέπει να έχω βάλει στο "καλάθι" 5-6 φορές τα πακέτα των $35-40 και κάθε φορά λέω "άσε να δούμε". Με φρενάρει το ότι, όπως το κόβω, για κάθε $5m που θα μαζέψει από τον κόσμο, ο μαστρο-Roberts θα πρέπει να βάζει άλλα τόσα από την τσέπη του με όλα αυτά που έχει υποσχεθεί! Υπερβολικά ελπιδοφόρο και το budget θα πρέπει να ακολουθεί... Βέβαια, όπως έλεγα και παραπάνω, και τα μισά να γίνουν, πάλι θα είναι καταστροφή το παιχνίδι (με την καλή έννοια, πάντα!). Μάλλον θα κάνω pledge πριν το deadline. [MENTION=22342]minast[/MENTION], τον [MENTION=3623]EraserheadX[/MENTION] δεν τον περιμένω, αλλά από εσένα κι από bro (που έχετε και μερικά γαλόνια στο EVE) θέλω υποστήριξη!
Volrath Νοέμβριος 18, 2012 #12 Νοέμβριος 18, 2012 Εμένα ένα πράγμα με φρενάρει..τι είδους παιχνίδι θα είναι τελικά:Joypad ή Joystick. Γιατί είδα το πρώτο "kickstarter" video που είχε στο site του, και πορώθηκα μέχρι...που τον είδα να κρατάει το xbox χειριστήριο...
minast Νοέμβριος 18, 2012 #13 Νοέμβριος 18, 2012 Ε καλά, αυτό ήταν για να πλοηγείται στα 3D models. Με όσα έχουν υποσχθεί, θα πρέπει να έχει το καλύτερο integration με κάθε είδους χειριστήρια.
acct Νοέμβριος 18, 2012 #14 Νοέμβριος 18, 2012 Εμένα πάλι, αν κάτι με έχει φρενάρει μέχρι στιγμής πριν πατήσω το κλικ (για τα $30-$35 Digital), αυτό είναι η υπερβολή. Δε χρειάζεται να περπατάω μέσα σε γκαράζ 1km ή να τρέχω μέχρι την τραπεζαρία για φαΐ (!) ή να ψάχνω την κουκέτα για να σώσω το παιχνίδι. Esc>Save είναι μια χαρά. Μου αρκεί να γίνουν επιτέλους σωστά τα ενδιαφέροντα κομμάτια: flying/trading/exploration/dynamic world/ship upgrades/player hosted mod-able multiplayer. Αν μου δώσουν επιλογή, όλα τα ενδιάμεσα δεν θα τα δω ποτέ (άντε 1 φορά). Και μια και περί EVE ο λόγος, μαντέψτε πόσο με ενδιέφερε όταν πρόσθεσαν Captain's Quarters. Αντίθετα, ήμουν ενθουσιασμένος στο Wing Commander του 1990, που έχοντας 286 (386?) μπορούσα να βλέπω το χέρι του πιλότου να κουνά το μοχλό όσο πέταγα. Αυτό είναι immersion, όχι να βλέπεις τους μηχανικούς να βάζουν αμόλυβδη 95+ στο διαστημόπλοιο και να τους ζητάς να κάνουν τα τζάμια και να σου κόψουν απόδειξη. Μένοντας στην υπερβολή, προφανώς έπιασαν τα $4.5m, όπως υπολόγιζα, οπότε τα νέα stretch goals περιλαμβάνουν: $5m: Celebrity voice acting (Mark Hamill, Malcolm McDowell, John Rhys-Davies? Ποντάρω στον τελευταίο, μην ξοδευτούμε κιόλας!) $5.5m: Largest Playable Ship: The Bengal Carrier (έχουμε ξεφύγει τελείως...) Επίσης, διαθέσιμα νέα Tiers (All Digital): Wingnut - $110 Pledge Lancer - $110 Pledge Avast Mateys - $110 Pledge Αυτά βλέπω και αγχώνομαι...
Shaman Νοέμβριος 18, 2012 Author #15 Νοέμβριος 18, 2012 Εμένα πάλι, αν κάτι με έχει φρενάρει μέχρι στιγμής πριν πατήσω το κλικ (για τα $30-$35 Digital), αυτό είναι η υπερβολή. Δε χρειάζεται να περπατάω μέσα σε γκαράζ 1km ή να τρέχω μέχρι την τραπεζαρία για φαΐ (!) ή να ψάχνω την κουκέτα για να σώσω το παιχνίδι. Esc>Save είναι μια χαρά.Λογικά αυτά θα είναι optional για τους role-players (εκτός από κάποια στοιχειώδη και λιγότερο ενοχλητικά, π.χ. το να ξυπνάς στην κουκέτα μετά από load).
acct Νοέμβριος 18, 2012 #16 Νοέμβριος 18, 2012 Εμένα ένα πράγμα με φρενάρει..τι είδους παιχνίδι θα είναι τελικά:Joypad ή Joystick. Γιατί είδα το πρώτο "kickstarter" video που είχε στο site του, και πορώθηκα μέχρι...που τον είδα να κρατάει το xbox χειριστήριο... Με βάση ό,τι έχουν υποσχεθεί, από την πρώτη μέρα θα υποστηρίζει flight chairs, multiple monitors, Track-IR, MFDs... Από το trailer φαίνεται ότι ο πυργίσκος του Aurora(?) έχει head-tracking. Δε θα ανησυχούσα για το αν αξίζει να ξεσκονίσεις τα HOTAS σου. Πάντως, υποθέτω ότι για πιο χαλαρά θα παίζεται και με joypad, όπως και τα WC παίζονταν με πληκτρολόγιο. Τόσο το καλύτερο. Target-rich environment.
EraserheadX Νοέμβριος 19, 2012 #17 Νοέμβριος 19, 2012 (edited) $5.6 mil with 6 hours to go. Live streaming last 24 hours: | Roberts Space Industries και μερικά videos: [ame] [/ame][ame] [/ame]edit: $5.5 million! You’ve unlocked the Bengal carrier, added motion capture to Squadron 42 and earned the exclusive Record Breaker skin.When we set out to crowd-fund Star Citizen we asked for two million dollars, the absolute minimum with which we thought we could build a solid game. And then we planned stretch goals so that we could include everything else we imagined. We expected three million, hoped for four million, dreamed of five million and so on. And the absolute top option, the impossible dream, was six million. Six million was what it would take us to build the game we were imagining with all the bells and whistles we wanted included. Well, here we are with just over eight hours to go and that impossible goal where everything is unlocked is suddenly in sight. At six million you’ll launch the game with 100 systems, a full orchestral score and a free copy of the first Squadron 42 mission disk, Behind Enemy Lines. It’s not as sexy as the carrier, for sure, but would certainly be pretty amazing if we met every one of our goals. So let’s push this campaign all the way to the last minute. We can make this march! Όλα ωραία και καλά και το παιχνίδι μάλλον θα γ@μεί, αλλά αυτό το marketing που λίγο πριν τελειώσει το crowd funding μας λένε ότι το απόλυτο όνειρό μας ήταν λίγο πιο πάνω από εκεί που φτάσαμε, οπότε δώστε λίγο ακόμα, μου χτυπάει λίγο άσχημα... Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 19, 2012 από EraserheadX
Shaman Νοέμβριος 19, 2012 Author #18 Νοέμβριος 19, 2012 (edited) Εγώ δεν άντεξα και χτύπησα ένα πακετάκι "Have spaceship, will travel"! :crazy_pilot: 30 ευρώπουλα δηλαδή. Περίπου 1,5 ώρα to go και το site δεν την παλεύει από το traffic. Ταλαιπωρήθηκα λίγο να "βγάλω γραμμή". Ο στόχος των $6m έχει πλέον ξεπεραστεί. Όλα ωραία και καλά και το παιχνίδι μάλλον θα γ@μεί, αλλά αυτό το marketing που λίγο πριν τελειώσει το crowd funding μας λένε ότι το απόλυτο όνειρό μας ήταν λίγο πιο πάνω από εκεί που φτάσαμε, οπότε δώστε λίγο ακόμα, μου χτυπάει λίγο άσχημα... Indeed. Αν και θέλω να πιστεύω κανείς δεν έδωσε για να πιάσουν οι τύποι το στόχο - έδωσαν για να παίξουν το παιχνίδι. Επίσης από την αρχή είχα δει "σκάλες" που έφταναν πάνω από τα $7m, απλά τα bonus δεν ήταν σταθερά. Γενικότερα όμως το θεωρώ ανούσιο όλο αυτό και πιο πολύ "παιχνίδι"/challenge. Άλλωστε αν θέλουν να κρατήσουν τους παίκτες, όλα τα "bonus" θα τα κάνουν αργά ή γρήγορα (κι άλλα τόσα). Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 19, 2012 από Shaman
acct Νοέμβριος 22, 2012 #19 Νοέμβριος 22, 2012 Έχουν παρατείνει τη δυνατότητα αγοράς των πακέτων μέχρι και το ερχόμενο Σ/Κ. Κατα κύριο λόγο για όσους δεν τα κατάφεραν λόγω προβλημάτων, αλλά προφανώς και διότι δεν τους χαλάνε καμιά 300 χιλιάρικα ακόμη.The Pledge – and Grace Period | Roberts Space IndustriesΕπίσης, μας διαβεβαιώνουν ότι είναι καλά παιδιά και ότι θα κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να είμαστε όλοι ικανοποιημένοι.The Pledge | Roberts Space IndustriesΤέλος, μερικές παραπάνω πληροφορίες για τον τρόπο που θα λειτουργούν και θα αναβαθμίζονται τα διαστημόπλοια:Star Citizen Ships Development Document | Roberts Space IndustriesΕξακολουθώ να μπαίνω στον πειρασμό να τσιμπήσω ένα Σέλας, αλλά ειλικρινά δεν βρίσκω κίνητρο πέρα από τη δωρεάν ασφάλιση. Αν είχαν κανένα concept, ίσως...
Shaman Νοέμβριος 23, 2012 Author #20 Νοέμβριος 23, 2012 ...δεν βρίσκω κίνητρο πέρα από τη δωρεάν ασφάλιση. Αυτό είναι το βασικό και για εμένα (δεδομένου ότι αργά η γρήγορα θα δοκίμαζα το παιχνίδι και αποκλείεται να μου έβγαινε φθηνότερα εκτός αν πάει άπατο...). Αυτό και το ότι ζητούσα καιρό τώρα ένα σύγχρονο online Privateer/Elite-style game, οπότε I "had" to put my money where my mouth is.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now