GoMaR Σεπτέμβριος 19, 2016 #5721 Σεπτέμβριος 19, 2016 βγάλε το enhanced understeering ναι βαλε το LUT του Άκη απο το wheel check..Είμαι δουλειά και δεν μπορώ να ψάξω για το αντίστοιχο θέμα..
Xristos asim Σεπτέμβριος 19, 2016 #5722 Σεπτέμβριος 19, 2016 Δε καταλαβα Sent from my iPhone using Tapatalk
GoMaR Σεπτέμβριος 19, 2016 #5723 Σεπτέμβριος 19, 2016 Λογικο,που να βγαλεις ακρη ετσι μισολογα που τα πα Δες αυτο το θεμα. files: http://www.racedepartment.com/downloads/lut-generator-for-ac.9740/ https://www.dropbox.com/s/3zxf5yd1bvujyi5/WheelCheck_1_72.zip?dl=0
liakjim Σεπτέμβριος 19, 2016 #5724 Σεπτέμβριος 19, 2016 Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
liakjim Σεπτέμβριος 19, 2016 #5725 Σεπτέμβριος 19, 2016 (edited) πριν 3 ώρες, το μέλος Xristos asim έγραψε: Δε καταλαβα Sent from my iPhone using Tapatalk Λάθος. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 19, 2016 από liakjim
Xristos asim Σεπτέμβριος 19, 2016 #5726 Σεπτέμβριος 19, 2016 Το εγκατέστησα..ειδα διαφορες..ευχαριστω Sent from my iPhone using Tapatalk 1
wolves Σεπτέμβριος 20, 2016 #5727 Σεπτέμβριος 20, 2016 Spoiler και το original βιδεο: (αυστηρως ακαταλληλο για ανηλικους. περιεχει σκληρο οδηγικο πορνο) 2
liakjim Σεπτέμβριος 20, 2016 #5728 Σεπτέμβριος 20, 2016 A couple posts from Aris:Aristotelis VasilakosDiagnosis:Achille's tendonitis with inflammation of the surrounding fibres and nerve pain...Causes:Prolongated driving sessions of over 12hours per day testing monsters like 935 moby dick and 917/30.Management:Ice ice baby. Do something with the pedals or where my foot rests while drivingRest (yeah sure). Drive human cars (no pain, no gain)--------------------------------------------------------------Aristotelis VasilakosNerd alert!Things journalists will never tell you: So how can the 918 keep up with other hypercars of its era (can't say names) while lower in power, heavier, with probably less downforce?Well, those cars major limitation is tyre grip. So being AWD gives tremendous traction and that helps a LOT. But there's a tiny detail that I've never seen anywhere written which I think you might like to know. The front electric engine of the 918 is directly connected to the wheels (ok there's a final ratio, but that's it). So there are minimal losses in the torque delivery.So the 918 has 886bhp, but a bigger percentage of this number arrives at the wheels. So if we measure the direct at the wheels power of each car, the 918 is not last anymore, it might be on par or even the best of the lot. Sure it is a bit heavier and maybe has a bit less downforce, but the AWD makes up for that, plus it also has some extra hidden cards to play...Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Aris Teidis Σεπτέμβριος 21, 2016 #5729 Σεπτέμβριος 21, 2016 Σύμφωνα με το παραπάνω δηλ. ένα από τα πλεονεκτήματα της 918 είναι η τετρακίνηση? Κάποιος εδώ μέσα έγραφε ότι η πίσω κίνηση έχει πλεονέκτημα έναντι της τετρακίνησης...
Xristos asim Σεπτέμβριος 21, 2016 #5732 Σεπτέμβριος 21, 2016 Λέγετε καπως αλλιως το track width στο setup των αμαξιών;;αύξηση-μείωση του πλάτους των τροχών μπρος πισω..Sent from my iPhone using Tapatalk
liakjim Σεπτέμβριος 21, 2016 #5733 Σεπτέμβριος 21, 2016 Λέγετε καπως αλλιως το track width στο setup των αμαξιών;;αύξηση-μείωση του πλάτους των τροχών μπρος πισω..Sent from my iPhone using TapatalkΔεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι τέτοιο ( αν και δεν είμαι απολύτως σίγουρος τί εννοείς )Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Xristos asim Σεπτέμβριος 21, 2016 #5734 Σεπτέμβριος 21, 2016 Για γκουγκλάρε λιγο track width front -rear για να καταλάβεις τι εννοω Sent from my iPhone using TapatalkΙσως να μην το εξηγώ καλα Sent from my iPhone using Tapatalk
GoMaR Σεπτέμβριος 21, 2016 #5735 Σεπτέμβριος 21, 2016 Χρηστο, θες να δωσεις ενα παραδειγμα; Και με καποιον συνδεσμο και με καποιο παραδειγμα στην συμπεριφορα του αμαξιου.
Xristos asim Σεπτέμβριος 21, 2016 #5736 Σεπτέμβριος 21, 2016 Sent from my iPhone using Tapatalk Κατάλαβες;;υπαρχει επιλογή στο setup;σε ορισμένα αμαξια λογικα..δεν γινεται μαλλον σε ολα,αλλα πως το γραφει στα αγγλικά δεν βρίσκω..Sent from my iPhone using Tapatalk
GoMaR Σεπτέμβριος 21, 2016 #5737 Σεπτέμβριος 21, 2016 (edited) οκ καταλαβα...Οχι αυτο δεν υπαρχει στο ασετο.Αλλα δε ξερω και σε τι αμαξια υπαρχει σαν επιλογη.Ανηκει στη κατηγορια του setup η πρεπει να επεμβεις στο αμαξωμα γενικα ; Αν ισχυει το 2ο, λογικο να μην υπαρχει σαν επιλογη. Που χρησιμευει αυτο ; Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 21, 2016 από GoMaR
Xristos asim Σεπτέμβριος 21, 2016 #5738 Σεπτέμβριος 21, 2016 Κοιτα αυτο το εχω δει στο need for speed.τωρα θα μου πεις τι συγκρίνω κλπ..ειναι στις ρυθμησεις των αναρτήσεων και το ονομάζει track width με το οποίο βγάζεις προς τα εξω τις ρόδες αρκετά σε σχεση με τον θολο του αμαξιού η τις βάζεις προς τα μεσα..και σκεφτηκα τωρα εγω μηπως υπαρχει και στο assetto τετοια ρύθμιση..Sent from my iPhone using Tapatalk Sent from my iPhone using Tapatalk
GoMaR Σεπτέμβριος 21, 2016 #5739 Σεπτέμβριος 21, 2016 μάλιστα...το πιο πιθανόν βέβαια το need for speed να το έχει για λόγους εμφάνισης και όχι για κάτι άλλο
jumaru99 Σεπτέμβριος 21, 2016 #5740 Σεπτέμβριος 21, 2016 Απ' ότι καταλαβαίνω, αναφέρεστε στο μετατρόχιο του αυτοκινήτου. Αυτό δεν είναι μεταβαλλόμενο στα stock cars ειδικά χωρίς αλλαγή ανάρτησης ή τοποθέτησης offsets, κάτι που αλλάζει τελείως την γεωμετρία της ανάρτησης. Όσο για τα race cars είναι fixed από την εκάστοτε κατηγορία (βλέπε F1 με σαφής ακριβείς οδηγίες προς τους κατασκευαστές). Τώρα σε custom αυτοκίνητο κάνει ο καθείς ότι θέλει(βλέπε NFS/ποζέρια). Αν κάνω λάθος, παρακαλώ διορθώστε με. 7
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now