Jump to content



Απατη με το eshop (ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ)


antonio_ch

Recommended Posts

Αφου ξέρουμε γιατί το επιστρέφει με τις λέξεις παίζουμε; Και ξαναγραφω οποιος αγοραζει οθονη και laptop και έχει τόσα dead pixel που δεν τα καλύπτει η εγγύηση το επιστρέφει εντός 14 ημερών άρα έχει zero pixel εγγύηση.

Όπως έγραψα, είναι ένα παραθυράκι στο νόμο, υπέρ του καταναλωτή. Φυσικά, δε μπορείς να ζητήσεις το ίδιο προϊόν, παρά μόνο επιστροφή χρημάτων και βέβαια μόνο για αγορές εξ αποστάσεως. Μπορείς να παραγγείλεις 10 οθόνες από 10 καταστήματα, να τις ψάξεις όλες, να δεις τα χρώματά τους, να επιστρέψεις τις 9 και να κρατήσεις τη μία. Ο νόμος στο επιτρέπει.

Μάλιστα, νομίζω κάποιος από τους "Ιρλανδούς" είχε γράψει κάτι ανάλογο για τη Dell.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Γεμίσαμε 4 σελίδες ως επί το πλείστον με άχρηστες δημοσιεύσεις!

Μάγκες, άλλο ποια εμπορική εγγύηση δίνει η κάθε μικρή ή μεγάλη εταιρία και το κάθε μικρό ή μεγάλο μαγαζί και άλλο αυτά που ορίζουν οι νόμοι. Το παληκάρι έσκασε 1-2 μισθούς για να αγοράσει ένα λάπτοπ και δικαιούται να έχει ένα σωστό και λειτουργικό προϊόν χωρίς ελαττώματα. Καθόμαστε τώρα και γινόμαστε υπέρμαχοι των εταιριών οι οποίες για να βγάλουν από την μύγα ξύγκι μετέφεραν τα εργοστάσιά τους στην Κίνα και κατέβασαν τα στάνταρ ελέγχου ποιότητας (βλ. την μείωση των εγγυήσεων που δίνουν για τους hdd); Οι εταιρίες να κόψουν τον λαιμό τους να παραδίδουν σωστά προϊόντα και τα μαγαζιά να προσέχουν τους προμηθευτές τους. Αυτό λέει στην ουσία ο νόμος. Πέρα από το άρθρο του νόμου για αγορές εξ αποστάσεως υπάρχει και άλλο άρθρο που αναφέρει ότι εάν ένα προϊόν εμφανίσει το οποιοδήποτε ελάττωμα εντός 6 μηνών από την αγορά του θεωρείται ότι το ελάττωμα υπήρχε την στιγμή της αγοράς (κάτι σαν το DOA) και το κατάστημα πώλησης οφείλει είτε να επισκευάσει είτε να αντικαταστήσει το προϊόν είτε να επιστρέψει το πλήρες αντίτιμο της αξίας του προϊόντος. Στην περίπτωση της επισκευής ή της αντικατάστασης δεν επιβαρύνεται ο πελάτης με κανένα απολύτως επιπλέον έξοδο, ούτε καν για την μεταφορά από και προς το κατάστημα. Φυσικά, αν ο πελάτης δεν διεκδικήσει τα νόμιμα δικαιώματά του τότε το κάθε eshop κάνει ό,τι γουστάρει γιατί θέλει να είναι κερδοφόρο. Σημειώνω ότι εάν το θέμα φτάσει στο δικαστήριο τότε ο χαμένος πληρώνει όλα τα δικαστικά έξοδα συμπεριλαμβανομένου και του δικηγόρου του αντίδικου. Οπότε τέτοιες περιπτώσεις αξίζει να τις κυνηγάμε γιατί στο τέλος είτε θα διορθώσουν την πολιτική τους τα καταστήματα είτε θα κλείσουν και θα γλιτώσουμε από μερικά λαμόγια.

Link to comment
Share on other sites

@panosk82

Αυτό που λέμε ισχύει γενικά και όχι μόνο για τον TS και οθόνες αλλά αφού θες αντίλογο από τη στιγμή που είναι ελαττωματικό γιατί δεν το αλλάζουν? Και αν δεν είναι ελαττωματικό και μερικά pixel είναι φυσιολογικό να μην λειτουργούν γιατί δεν το παίρνουν πίσω? Και από τι στιγμή που είναι παρεισαγωγή γιατί δεν αναφέρετε ρητά ώστε να το ξέρει ο πελάτης? Μπορεί τα χαρακτηριστικά να τα κοίταζε από το Ελληνικό μαμά site που να ξέρει ότι πρέπει να κοιτάξει στο Ζιμπάμπουε?

Όπως και να το δεις τον κόλο τους κοιτάνε…

Link to comment
Share on other sites

...Σημειώνω ότι εάν το θέμα φτάσει στο δικαστήριο τότε ο χαμένος πληρώνει όλα τα δικαστικά έξοδα συμπεριλαμβανομένου και του δικηγόρου του αντίδικου...

To παράβολο, που πρωτόδικα είναι 300€. Η αμοιβή, δεν καλύπτεται και μπορεί να είναι 500, 1000, 2000€ ;)

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να μακρολογήσω γιατί πολλά ειπώθηκαν, θέλω να πω ένα πράγμα για το eshop και μία προσωπική εμπειρία που πιθανών να αποτελέσει λύση για τον φίλο που την ''πάτησε''.

1ον Όλοι λίγο πολύ ξέρουμε πως ''ΜΑΚΡΥΑ από το eshop'' Αλλά... Σε ορισμένες περιπτώσεις (βλ. Crazy Sundays) έχει άπιαστες προσφορές, Έτσι και γω έχω πάρει κάποιες φορές πράγματα από εκεί.

2ον Μία φορά σε παρόμοιας φύσης πρόβλημα πριν κάποια χρόνια (δεν είχαν συγκινηθεί με συνηγόρους πολίτη και ΙΝ.ΚΑ) η λύση ήταν απλή, πας και στέλνεις mail σε περιοδικά του χώρου. Προσωπικά είχα στείλει στο PC MASTER και σε 1-2 άλλα που προσφέρουν βήμα στον καταναλωτή και επικοινωνούν οι ίδιοι με το κατάστημα, φτιάχνοντας ένα ωραίο άρθρο μετά για την αντιμετώπιση του καταστήματος και την επίλυση (ή όχι) του προβλήματος. Θυμάμαι το Pc Master γιατί είχε επικοινωνήσει μαζί τους άμεσα, τους εξήγησε το πρόβλημα, ζήτησε εξηγήσεις και τους ενημέρωσε για την πολιτική του περιοδικού (το άρθρο που ετοιμάζουν δηλαδή σχετικά με το θέμα). Το προϊόν αντικαταστάθηκε άμεσα και υπήρξε τηλεφωνική επικοινωνία για τις απαραίτητες συγνώμες και εκπτώσεις ώστε να ανακαλέσω την επιστολή μου στο περιοδικό, κάτι που δεν έγινε βέβαια και απλά συμπλήρωσα πως ΕΠΕΙΤΑ από την παρέμβαση υπήρξε άμεση αντικατάσταση.

Έχουν περάσει 5-6 χρόνια από τότε, έχω πάρει 3-4 φορές ακόμα πράγματα από το eshop με τον ίδιο λογαριασμό που είχα τότε, τη μία φορά πρόσφατα, ένα Ultrabook που είχαν σε τρομερή προσφορά και έτυχε ελαττωματικό στην οθόνη (παρόμοια περίπτωση με τον φίλο). Τράβηξα τις απαραίτητες φωτό και βίντεο, τις έστειλα μαζί με τον φορητό πίσω την επόμενη ημέρα και με ένα σημείωμα ''Δε με καλύπτει λόγω κατασκευαστικού λάθους, περιμένω αντικατάσταση ή άμεση επιστροφή των χρημάτων που πλήρωσα στο ακέραιο.'' Σε 1 βδομάδα είχα καινούριο.

Καλή τύχη!

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν ακόμα περιοδικά? Και αν υπάρχουν, πουλάνε 1000 φύλλα στο τεύχος?

Μάλλον δεν θα σε βοηθήσει.

Σε κάποια υπάρχουν οι online εκδόσεις τους. Μπαίνουν εκεί αυτά τα θέματα. Στο PC Master πάντως, νομίζω πως όχι.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι που θίχτηκε αλλά το προσπεράσαμε θα ήθελα να επαναφέρω: τι γίνεται με το θέμα ενεργοποίησης του λογισμικού? Μπορεί να καταστήσει ένα προϊόν ως μεταχειρισμένο?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως τα χρήματα σου τα δικαιούσαι πίσω είτε έχει ελάττωμα είτε όχι.

Εδώ έχει την δικιά μου "περιπέτεια" με το eshop,τελικά μετά από λίγο

ταλαιπωρία πήρα τα χρήματα πίσω.Έκανα καταγγελία online και πριν 2-3

μέρες μου ήρθε το παρακάτω χαρτί,Δεν ξέρω αν έπαιξε κάποιο ρόλο η

αν μεσολάβησε ο συνήγορος καταναλωτή αλλά όπως είπα τα χρήματα

μου επιστράφηκαν.

post-19379-1416078236,4752_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τα ίδια παλαιότερα με φίλο μου και μαλιστα του έκατσε στραβή με mobo και ram ταυτόχρονα. Μητρική αλλάχτηκε μετά από πολύ τηλεφωνο (ενάμιση μήνα ++). Οι ram μπήκαν εκεί που δε φωτίζει ο ήλιος. Μακριά από eshop απλά.

Link to comment
Share on other sites

εγω εσκασα 761 ευρω για καινουργιο pc στο e-shop γτ ειχε τις καλυτερες τιμες, το κουτι ηρθε περιποιημενο και ηταν αγορασμενο με τιμολογιο! Τωρα ο χρονος θα δειξει εαν αντεξει και δεν παρουσιασει βλαβες! ελπιζω αν βρεις ακρη φιλε!!! Εγω καταφερα μεσω τηλεφωνου να μου το φερουν 2 !! βδομαδες νωριτερα απο οτι προβλεποταν... Δεν ξερω γιατι θα αργουσαν τοσο, αλλα οταν τους ειπα οτι ο υπολογιστης ειναι για εταιρια και σκίστηκαν να το φερουν:dirol:

Link to comment
Share on other sites

Κάτι που θίχτηκε αλλά το προσπεράσαμε θα ήθελα να επαναφέρω: τι γίνεται με το θέμα ενεργοποίησης του λογισμικού? Μπορεί να καταστήσει ένα προϊόν ως μεταχειρισμένο?

Αυτό είναι σαφές. Από τη στιγμή που έχει ενεργοποιηθεί στο όνομά σου, πλέον δεν είναι στην αρχική κατάσταση. Βέβαια, αν το κατάστημα θέλει να σε εξυπηρετήσει, μπορεί να το δεχθεί και να πληρώσεις μόνο το license σε περίπτωση που υπάρχει δυνατότητα να αγοράσει άλλο. Βέβαια στα laptops που έρχονται με αυτοκόλλητα, το βλέπω χλωμό.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν ακόμα περιοδικά? Και αν υπάρχουν, πουλάνε 1000 φύλλα στο τεύχος?

Μάλλον δεν θα σε βοηθήσει.

Really dude? ''Μάλλον'';;; Based on what???? Τα Θεωρητικά 1000 φύλλα; Πρόχειρα που κοίταξα λίγο, το PC Magazine έχει 5-6 χιλιάδες φύλλα το μήνα.

Σίγουρα τα περιοδικά του χώρου δεν έχουν τη δύναμη που είχαν παλαιότερα αλλά η δημόσια διαπόμπευση είναι σίγουρα ένας μοχλός πίεσης που δεν σου τον προσφέρει το ΙΝ.ΚΑ και ο συνήγορος του καταναλωτή.

Link to comment
Share on other sites

όλοι εμείς λίγο πολύ δεν έχουμε κάποιον φίλο-γνωστό που να έχει μαγαζί με κομπιουτεροειδή? πιστευώ πως ναι, μιας και γράφουμε εδώ. ας αρχίζουμε από εκεί την αναζήτησή μας, και πάνω απ' όλα να μην βιαζόμαστε στις αγορές μας!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.