greekfragma Δεκέμβριος 28, 2014 #201 Δεκέμβριος 28, 2014 το τερμάτισα σήμερα 60% και 26ώρες περίπου...προτίμησα να το παίξω nice guy στις τελευταίες 2 αποστολές και δε μπορώ να πω οτι ενθουσιάστηκα από το φινάλε. περίμενα μεγαλύτερες ανατροπές.άντε τώρα να βρω save από το 50%....γαμώτ....
KoMM Δεκέμβριος 28, 2014 #202 Δεκέμβριος 28, 2014 εχω λιωσει στο μεμορι λικ εγω, καθε μισαωρακι κρασαρω. Και μετα αντε παλι να δεις τα cutscenes παλι...σαν παιχνιδι καρμπον το 3 με χειροτερο στορυ και καλυτερα γραφικα. Ευκολο, επαναλαμβανομενο, αν δεν πηδ$%^@ την τυπισα στο τελος θα ξενερωσω. 1
Dj_ALeX Δεκέμβριος 29, 2014 #203 Δεκέμβριος 29, 2014 (edited) Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω φίλε @KoMM... πάντως την ευκαιρία σου να την "κεράσεις" θα την έχεις εάν επιλέξεις την μεριά του sabal... όταν έρθει η ώρα "ρίξε" της και απο μένα...! και αμά σου τελειώσει η γεμιστήρα εδώ είμαστε εμείς Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 29, 2014 από Dj_ALeX 2
greekfragma Δεκέμβριος 29, 2014 #204 Δεκέμβριος 29, 2014 επειδή δεν έχω κουράγια και χρόνο να παίξω ξανά τα σενάρια έκατσα και τα είδα online.ένα μόνο θα πω. το 3 μακράν καλύτερο.....και πολλές ώρες του αφιερώσαμε μόνο και μόνο για τα γραφικά. το σωσε τουλάχιστον ο χαρακτήρας του Min και οι αποστολές των μπαφιάριδων. Κατα τα άλλα, ξαναζεσταμένο φαγητό. 2
Dj_ALeX Δεκέμβριος 29, 2014 #205 Δεκέμβριος 29, 2014 (edited) Εγώ το έσκισα το game δεν λέω... κρατάω μονάχα τον ελεφαντάκο μου και τις ωραίες αποστολές στα ιμαλάια τπτ άλλο.Το παιχνίδι δεν είναι ουσιαστικά τπτ το ιδιαίτερο... και σαν μην έφταναν τα όσα προβλήματα έχει και την Dunia II μπουκωμένη κάργα με nvidia features της κακιάς ώρας... full στο stuttering... πονοκεφάλιασα απο ένα σημείο και μετά... Το 3 που έχει την ίδια Engine χωρίς όμως όλο αυτό το "Crapware" μέσα της Nvidia έχει εξαιρετικά γραφικά και παίζει λαδάκι...! Εδώ παίζουμε τόσα και τόσα παιχνίδια κλάσεις ανώτερα τεχνολογικά και απο gameplay τούτο δώ είναι να το κλαίνε οι ρέγκες τελικά... κρίμα για το FarCry franchise... Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 29, 2014 από Dj_ALeX
KoMM Δεκέμβριος 29, 2014 #206 Δεκέμβριος 29, 2014 νταξει αρχη ειμαι ακομα, θα την τουμπαρω που θα παει οποτε διαλεγω σαμπαλ και παμε καρφωτοι ! 3
Petrossortep Δεκέμβριος 29, 2014 #207 Δεκέμβριος 29, 2014 Εγώ το έσκισα το game δεν λέω... κρατάω μονάχα τον ελεφαντάκο μου και τις ωραίες αποστολές στα ιμαλάια τπτ άλλο. Το παιχνίδι δεν είναι ουσιαστικά τπτ το ιδιαίτερο... και σαν μην έφταναν τα όσα προβλήματα έχει και την Dunia II μπουκωμένη κάργα με nvidia features της κακιάς ώρας... full στο stuttering... πονοκεφάλιασα απο ένα σημείο και μετά... Το 3 που έχει την ίδια Engine χωρίς όμως όλο αυτό το "Crapware" μέσα της Nvidia έχει εξαιρετικά γραφικά και παίζει λαδάκι...! Εδώ παίζουμε τόσα και τόσα παιχνίδια κλάσεις ανώτερα τεχνολογικά και απο gameplay τούτο δώ είναι να το κλαίνε οι ρέγκες τελικά... κρίμα για το FarCry franchise... Αν το far cry(και δη το 4) είναι επαναλαμβανόμενο ή όχι κάτι ιδιαίτερο τότε το Skyrim τί είναι; Δεν υπάρχει πιο απρόβλεπτο, non-scripted game αυτή τη στιγμή. Και η ποικιλία σε gameplay είναι απλησίαστη. Όχι μόνο σε ποσότητα, αλλά και ποιότητα. Στο Skyrim και στα fallout π.χ. όλο και κάτι θα έχει υλοποιηθεί άτσαλα. Είτε το stealth κομμάτι, είτε το σύστημα μάχης, είτε το AI κλπ. Εδώ λειτουργούν όλα άψογα. Είναι σαν να βλέπεις όλα τα fps genres σε ένα game. Φαίνεται μονότονο μόνο όταν ο παίκτης δεν χρησιμοποιεί τη φαντασία του για να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό. Βλέποντας video στο youtube από άλλους, ανακαλύπτεις χίλιες δύο προσεγγίσεις που δεν είχες σκεφτεί. Ούτε το λες εύκολο σε μαξ επίπεδο δυσκολίας. Τα προηγούμενα ναι, αυτό όχι. Στο τεχνικό κομμάτι σας προτείνω να αυξήσετε όσο περισσότερο μπορείτε την pagefile για να αποφύγετε το mega-stuttering. Όταν βλέπεις επίμονα παγώματα πλησιάζεις στα όρια RAM-pagefile και αναπόφευκτα χρειάζεσαι κλείσιμο και επανεκκίνηση του παιχνιδιού. Για τα features της nvidia συμφωνώ. Τα soft shadows ειδικά δημιουργούν artifacts στο βόρειο Κυράτ. Τέλος, το game επωφελείται από hyperthreading(επιτέλους ωρίμασε το πράμα). Δεν το περίμενα για έναν τόσο ipc intensive τίτλο, αλλά συμβαίνει. Μεγάλη διαφορά. Το hyperthreading φαίνεται να λειτουργεί σωστά με unparked cores. Γι'αυτό ίσως βλέπεις review που βγάζουν άχρηστους τους multithreaded intel σε ακραία multithreaded games, εν συγκρίσει με τους καθαρόαιμους 6 πύρηνους και άνω ίντελ. 1
Dj_ALeX Δεκέμβριος 29, 2014 #208 Δεκέμβριος 29, 2014 @Petrossortep,Κοίτα επειδή το εάν αρέσει, δεν αρέσει το παιχνίδι και το gameplay του είναι και λίγο υποκειμενικό θέμα δεν θα μπώ σε περαιτέρω διαδικασία να το σχολιάσω.Απο κεί και πέρα αυτό που λές για την αύξηση της pagefile ισχύει αλλά και πάλι δεν είναι τώρα σοβαρά πράγματα αυτά για ένα παιχνίδι, είναι ντροπή! Είναι λύση τώρα να φτιάξω μία pagefile ποιό μεγάλη και απο τον ελάφαντα του παιχνιδιού για να μην έχει stuttering το παιχνίδι... ντάξει να είμαστε και λίγο σοβαροί... Θα πρέπει να έχεις 16GB Ram για να πείς οτι δεν έχεις stuttering αλλά και πάλι το memory leak πάει σύννεφο.Τέλος αυτό που λές για το HT σιγά σιγά όντως κάτι φαίνεται να γίνεται αλλά ακόμα είμαστε πολύ μακριά απο το γίνει καθημερινό φαινόμενο στα παιχνίδια... εδώ καλά καλά τους πυρήνες που έχουμε και δεν τους εκμεταλεύονται σωστά και στο έπακρο τα παιχνίδια θέλουμε τώρα και HT Utilization??? Εγώ μαζί σου είμαι σε αυτό με το HT αλλά πρέπει να γίνουν κάποια άλλα πράγματα πρώτα, προτού φτάσουμε κεί.
Petrossortep Δεκέμβριος 29, 2014 #209 Δεκέμβριος 29, 2014 Σε κάποια σημεία π.χ. έξω από την Σανάθ Αρένα έχω χαμηλό frame rate κοντά στα 45-50fps και εκεί δεν με σώζει το HT. Κάτι δεν πάει καλά με την engine τους, η οποία βελτιστοποιήθηκε για 360/ps3 και τα βρίσκει σκούρα με το υψηλό geometry και το rendering ορισμένων εφέ σε κάποιες σκηνές. Όμως εκτός οικισμών ενώ χωρίς ΗΤ πέφτει και στα 45 με HT είσαι πάντα κοντά στα 70+ με ελάχιστο stuttering. Αυτά μετά το πατς. Πριν το πατς όλο το φορτίο έπεφτε σε έναν πυρήνα. Όσο για το game επιμένω ότι η αίσθηση του χειρισμού και η ροή του gameplay(το πόσο ομαλά ξεκινάς και τελειώνεις μια ενέργεια) είναι για σεμινάριο. Ακόμα και αυτό που λες για τις γραμμικές αποστολές στα Ιμαλάια με την πιο scripted δράση δείχνει ότι το σχεδίασαν για να καλύψουν τους πάντες αναφορικά με το fps είδος. Ακόμα και το στόρυ έχει ενδιαφέρον. Το εμπνεύστηκαν από έναν εμφύλιο πόλεμο στο Νεπάλ.
giorgos2187 Δεκέμβριος 29, 2014 #210 Δεκέμβριος 29, 2014 Εγω το κατεβασα προχτες απο το κουπονι της καρτας και το ξεκινησα. Μπορω να πω οτι μ αρεσει παρα πολυ αν και ειμαι στην αρχη. Απο farcry μονο το 3 ειχα ξεκινησει αλλα με ειχε εκνευρισει υπερβολικα και το ειχα σβησει. Απο επιδοσεις κανενα προβλημα, μου τρεχει παρα πολυ καλα. Μια απορια εχω ομως.. υποτιθεται οτι το εχω κατεβασει με ολα τα πατς η πρεπει να τα κατεβασω;
KoMM Δεκέμβριος 30, 2014 #211 Δεκέμβριος 30, 2014 Αν το far cry(και δη το 4) είναι επαναλαμβανόμενο ή όχι κάτι ιδιαίτερο τότε το Skyrim τί είναι; Δεν υπάρχει πιο απρόβλεπτο, non-scripted game αυτή τη στιγμή. Και η ποικιλία σε gameplay είναι απλησίαστη. Όχι μόνο σε ποσότητα, αλλά και ποιότητα. Στο Skyrim και στα fallout π.χ. όλο και κάτι θα έχει υλοποιηθεί άτσαλα. Είτε το stealth κομμάτι, είτε το σύστημα μάχης, είτε το AI κλπ. Εδώ λειτουργούν όλα άψογα. Είναι σαν να βλέπεις όλα τα fps genres σε ένα game. θεωρεις δηλαδη οτι το να πρεπει να πας στις κεραιες,στα outposts να διαλεξεις quests να σε παει απο δω κ απο κ κει , μαζι με τους τεχνητους ηλιθιους περιορισμους -wallet, bag κλπ- ειναι μη επαναλαμβανομενο; Επειδη αλλαζει πχ το skin που θες για το upgrade δε το κανει απιστευτα βαρετο; Questing και script πανε μαζι δυστυχως, εξου και τα διαφορα τριγκερς. Καθε φορα που ακουω το ραδιο θελω να το σπασω, δε θελω να παω στο outpost που κανει επιθεση ο μουρλος καρδια μου, θελω να roamαρω. Και μετα πετυχαινεις 10 φορες τους ιδιους 3 npc να σκοτωνονται μεταξυ τους και τους βοηθας για καρμα. Ε την επομενη φορα τους γαζωσα ολους με το αμαξι που ειχα τσιμπησει απο κατι αλλους που μακελεψα. επιπωσεις; 0. και οπως ειπα κ πριν, καρμπον το 3 δυστυχως.
wolves Δεκέμβριος 30, 2014 Author #212 Δεκέμβριος 30, 2014 περι non-scripted game δεν εχει και αδικο ο τυπος 1
Petrossortep Δεκέμβριος 30, 2014 #213 Δεκέμβριος 30, 2014 θεωρεις δηλαδη οτι το να πρεπει να πας στις κεραιες,στα outposts να διαλεξεις quests να σε παει απο δω κ απο κ κει , μαζι με τους τεχνητους ηλιθιους περιορισμους -wallet, bag κλπ- ειναι μη επαναλαμβανομενο; Επειδη αλλαζει πχ το skin που θες για το upgrade δε το κανει απιστευτα βαρετο; Questing και script πανε μαζι δυστυχως, εξου και τα διαφορα τριγκερς. Καθε φορα που ακουω το ραδιο θελω να το σπασω, δε θελω να παω στο outpost που κανει επιθεση ο μουρλος καρδια μου, θελω να roamαρω. Και μετα πετυχαινεις 10 φορες τους ιδιους 3 npc να σκοτωνονται μεταξυ τους και τους βοηθας για καρμα. Ε την επομενη φορα τους γαζωσα ολους με το αμαξι που ειχα τσιμπησει απο κατι αλλους που μακελεψα. επιπωσεις; 0. Ποιούς ηλίθιους περιορισμούς; Αυτούς που υπάρχουν σε κάθε τιτλο rpg για να δώσουν την αίσθηση προόδου; Στα quests υπάρχουν trigger events(αναγκαστικά), αλλά ταυτόχρονα και διαφορετικοί τρόποι προσέγγισης. Όπως εκεί που δραπετεύεις από τη φυλακή, ας πούμε, η ελευθερία επιλογών είναι μεγάλη. Τα μικρά karma missions μπορείς να τα αγνοήσεις αν βαρεθείς. Τα outposts μπορείς να τα καταλάβεις με άπειρους τρόπους. Μπορείς να στηθείς σε ένα βουνό 1 χιλιόμετρο μακριά(πού αλλού συμβαίνει αυτό και να τους καθαρίζεις από εκεί με όλμους ή snipping. Μπορείς να το παίξεις εντελώς στελθ με μαχάιρι κ.ο.κ. Κάθε oupost έχει διαφορετική δομή, άρα και στρατηγική προσέγγισης. Μήπως θες σενάριο και trigger events για κάθε outpost; Όταν παίζεις battlefield online υπάρχει σενάριο; Όχι βέβαια. Η ομορφία των online fps είναι στο γεγονός ότι παίζεις ενάντια σε νοήμονα όντα που αλλάζουν συμπεριφορά. Το far cry 4 έχει προχωρήσει το θέμα του AI όσο κανένα άλλο, αφού κάθε npc έχει το δικό του αυτόνομο AI και η συμπεριφορά του εξαρτάται από τις περιστάσεις που θα είναι πάντα διαφορετικές. είτε σε quest είτε σε outpost. Αυτό σημαίνει non-scripted AI για όσους δεν το έχουν καταλάβει. Το επόμενο βήμα είναι να παρακολουθεί το game πώς παίζεις και να προσαρμόζεται κάτι που είναι εφικτό, αλλά κανένας δεν το έχει τολμήσει. και οπως ειπα κ πριν, καρμπον το 3 δυστυχως. Προτιμώ επιτυχημένα στοιχεία να μεταφέρονται αυτούσια και να χτίζεις πάνω τους παρά να βγάζεις κάτι εντελώς διαφορετικό με πιθανότητα να βγει φόλα. 2
KoMM Δεκέμβριος 31, 2014 #214 Δεκέμβριος 31, 2014 νταξει και το 3 το ειχε και για μενα ειναι μεγαλη πατατα, δε γινεται να σου ζηταει να σκιναρεις το μισο πλανητη για να κανεις upgrade πορτοφολια τσαντες ζωνες κλπ, το βρισκω χαζο downtime. αν μη τι αλλο προφανως σε τοσο ανοιχτο κοσμο θα ηταν μεγαλη μουφα να μην εχεις διαφορετικες προσεγγισεις, γενικα προτιμω ενα μοντελο στυλ TES οπου προσωπικα ποτε δεν κανω τα main quest γιατι βαριεμαι αφορητα να σωζω τον κοσμο, αντιστοιχα στο far cry μου φαινεται τελειως ψευτικη η ελευθερια που σου δινει. Στο ΑΙ δεν εχω παρατηρησει κατι φοβερο..πετας πετρα και takedown... 1
amartolos Δεκέμβριος 31, 2014 #215 Δεκέμβριος 31, 2014 Πω πω καψιμο.Τρεχω απο τοποθεσια σε τοποθεσια να κατεβασω τις αφισες απο τους τοιχους. :hehe: :hehe: 1
Delijohn Δεκέμβριος 31, 2014 #216 Δεκέμβριος 31, 2014 Πω πω καψιμο.Τρεχω απο τοποθεσια σε τοποθεσια να κατεβασω τις αφισες απο τους τοιχους. :hehe: :hehe: αν σου είναι πιο εύκολο, πέτα βέλη με φωτιά ή μολότοφ.. δε χρειάζεται να πλησιάσεις καν!
Billys Δεκέμβριος 31, 2014 #217 Δεκέμβριος 31, 2014 (edited) Τελος και απο μενα το παιχνιδακι!Μου αρεσε αρκετα!Σκεφτομαι να το αρχισω ξανα αλλα τωρα θα πηγαινω με την τυπισσα.. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 31, 2014 από Billys
sstav Ιανουάριος 4, 2015 #219 Ιανουάριος 4, 2015 χαρά στο κουράγιο σου...στο 3 βαρέθηκα στο 1ο νήσι και πήρα σβάρνα το 2ο...δεν μπορούσα άλλο αν και θεωρώ τον ευατό μου completionist σε γενικές γραμμές.... 1
takis-pa Ιανουάριος 4, 2015 #220 Ιανουάριος 4, 2015 χαρά στο κουράγιο σου... Οπως και στο 3 που το τελειωσα 100% ( τουλαχιστον 10 φορες ) ετσι και σ αυτο το παιζω απολαυστικα και με σχεδιο, καθε tower που ξεκλειδωνω, πρωτα τον σαρωνω και δεν αφηνω τιποτα και υστερα παω στον επομενο.Εκεινο που ειναι πραγματικα αρκετα δυσκολο ειναι το τελευταιο κομματι του πινακα. Εκει παντα μου τα σπαει οποτε αυτο το αφηνω τελευταιο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now