Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

fuz10n Έγινε κανονικά αυτό στο 2ο αγώνα!

Βάζω κάποια στιγμιότυπα από τους 2 αγώνες για συζήτηση και για να μάθουμε από τα λάθη μας. Discuss.

Σχόλια για τα περιστατικά του βίντεο.

Race 1 - 1

Η Ferrari κάνει divebomb, παίρνει την εσωτερική στην πρώτη δεξιά και μετά χώνεται απότομα αριστερά σα να μην έχει δίπλα της αυτοκίνητο. Το ατύχημα αποφεύχθηκε επειδή ο οδηγός της Mclaren έκοψε. Κανονικά η Ferrari δε θα έπρεπε ποτέ να κάνει το divebomb και να περιμένει μια καλύτερη ευκαιρία για προσπέρασμα.

Race 1 - 2

H κόκκινη ferrari χτυπάει την μαύρη ferrari μεταξύ Eau Rouge και Raidillon. Καθαρή υπαιτιότητα της κόκκινης 458 που προσπάθησε να μπει στην πορεία της μαύρης.

Race 1 - 3

Η Ζ4 χτυπάει ακινητοποιημένο όχημα (θα έλεγα αδύνατο να το αποφύγει χωρίς έξτρα app που να δείχει ότι εκεί βρίσκεται κάποιος σταματημένος). Στη συνέχεια προσπαθεί να κάνει αναστροφή με αποτέλεσμα να τρακάρει με μια Mclaren. Δεν κάνουμε ποτέ αναστροφή στην αγωνιστική γραμμή. Σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει η λύση "Escape και back to pits" ή αναστροφή σε ασφαλές σημείο εκτός πίστας.

Race 1 - 4

H p4/5 κάνει divebomb στην 458, χάνει τα φρένα, κόβει το s και χτυπάει την 458. Ούτε το divebomb επιτρέπεται ούτε η επανείσοδος στην πίστα με αυτόν τον τρόπο. Συνεχίζει ακάθεκτη και στo τέλος της Eau Rouge - Raidillon χτυπάει την προπορευόμενη Z4. Το πρόβλημα εδώ είναι ότι δε σκέφτεται καν να σταματήσει για να την περιμένει. Κόβει την επόμενη στροφή ευθεία (αφρενάριστος) περνάει 2 αυτοκίνητα, τρώει penalty και μετά τα κλείνει ώστε να μην περάσουν. Ουδέν σχόλιο, μηδενικός σεβασμός στους συναγωνιζόμενους. Τον περνάει η ferrari την οποία και χτυπάει μετά από 2 στροφές. Αυτή τη φορά την περιμένει!! Well done!

Race 2 - 1

Η μία ferrari κάνει παρακινδυνευμένο προσπέρασμα - divebomb στην άλλη και στη συνέχεια πέφτει πάνω στη σχεδόν σταματημένη Mclaren. Θα έπρεπε να μην επιχειρήσει εκεί προσπέρασμα.

Race 2 - 2

H Mclaren χάνει τον έλεγχο με αποτέλεσμα να πέσει πάνω της η Z4. Το λάθος και των 2 είναι ότι ξαναβγαίνουν στην πίστα ενώ πίσω τους έχει κίνηση. Κανονικά θα έπρεπε να περιμένουν να αδειάσει η πίστα και μετά να ξαναμπούν.

Race 2 - 3

Η Mclaren θα έπρεπε να κόψει από την αρχή αυτού του section για να αφήσει τα αυτοκίνητα που βρίσκονται 1 γύρο μπροστά να περάσουν.

Race 2 - 4

Η Ferrari χτυπάει την P4/5 (divebomb). Θα έπρεπε να την περιμένει για να δώσει τη θέση πίσω.

Τρακαρίσματα - ατυχήματα θα έχουμε σχεδόν πάντα. Το σημαντικό για μένα είναι να δείχνουμε ότι σεβόμαστε τους συναγωνιζόμενούς μας! Την επόμενη φορά όλοι θα είμαστε καλύτεροι, είμαι σίγουρος. Ξαναλινκάρω τους κανόνες συμπεριφοράς για να μην τους ψάχνουμε.

Link to comment
Share on other sites

Η φάση αυτή είχε καταστροφική κατάληξη γιατί και οι δύο είμαστε πεπεισμένοι από τη σκοπιά μας (απ' ότι κατάλαβα μετά από τη κουβέντα που κάναμε με τον Samael) ότι προπορευόμαστε και έχουμε δικαίωμα πρώτοι να εισέλθουμε στη στροφή! Από το βίντεο θα δείτε ότι δικαιώνομαι αφού προπορεύομαι έστω και κατά το ελάχιστο και έχω τηρήσει την αγωνιστική μου γραμμή. Με κάνει να αναρωτιέμαι όμως αν άξιζε τον κόπο να επιμείνω και να καταστραφεί ουσιαστικά ο αγώνας μου, ενώ θα μπορούσα παραχωρώντας μία θέση να είχα ελάχιστη ζημιά (άσε που μπορεί να την έπερνα πίσω αργότερα) γιατί είχα διαισθανθεί ότι ο αντίπαλος δεν θα κάνει πίσω. "Έπαιξα και έχασα" αυτά έχει το ρίσκο!:hm:

Εννοείται φίλε Samael ότι δεν υπάρχει καμία παρεξήγηση, ελπίζω την επόμενη φορά που θα "μπλέξουμε" να φανούμε ποιο σοφοί και οι δύο...

Έτσι ακριβώς, το replay ηταν διαφωτιστικότατο, ήσουνα μισή καρότσα μπροστά και ας μη το έβλεπα εκείνη την ώρα.

Έχασες την έξοδο της 1ης στροφής και λέω τον έχω! Στην ευθεία αν δεις πάω να μπω δεξιά σου γιατί είχα περισσότερη φόρα κ ξαφνικά βλέπω την τοίχο! Ξέχασα οτι είναι λοξός ο δρόμος εκεί! Το κόβω απότομα αριστερά και φορτώνω, χάνεσαι απο το οπτικό μου πεδίο και λέω μάλλον έκοψε, πέρασα! Αμ δε :p

Έχει την άγρια ομορφιά του και αυτό, το πάθημα μάθημα και φυσικά no hard feelings! :D

Link to comment
Share on other sites

μονο εγω ειδα το βιντεο και γελασα? γιατι το εχουμε αναλυσει σε βαθμο αηδιας? τιποτα δεν θα αλλαξει στην αναλυση παρα μονο μεσα στην πιστα αργα η γρηγορα θα μαθουν οτι τα αλλα αμαξια δεν ειναι τα φρενα τους

Link to comment
Share on other sites

μονο εγω ειδα το βιντεο και γελασα? γιατι το εχουμε αναλυσει σε βαθμο αηδιας? τιποτα δεν θα αλλαξει στην αναλυση παρα μονο μεσα στην πιστα αργα η γρηγορα θα μαθουν οτι τα αλλα αμαξια δεν ειναι τα φρενα τους

Το αναλύουμε για να μαθαίνουν οι νεότεροι. Αν σου φαίνεται ανούσιο το μόνο εύκολο είναι να το αγνοήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Το αναλύουμε για να μαθαίνουν οι νεότεροι. Αν σου φαίνεται ανούσιο το μόνο εύκολο είναι να το αγνοήσεις.

εγω προφανως ξερω (οταν μπορω) τι να κανω αλλα πες μου απο χτες μεχρι σημερα τι ακριβως αλλαξε?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως δεν μπορώ να πώ ότι είχαμε κάτι χειρότερο από τους περισσότερους αγώνες Racing Club μέσω του RaceDepartment είτε στο Assetto είτε στο GSC και προσωπικά πάντα όταν παίρνω μέρος σε αγώνες εκτός iRacing είμαι πολύ χαλαρός και περιμένω πάντα κάποιον να πέσει πάνω μου ή να βρώ μια καραμπόλα μπροστά μου και φυσικά και εγώ επειδή είμαι πιο χαλαρός κάνω πιο εύκολα το λάθος.

Εάν καταφέρω να τη γλυτώσω καλώς αλλιώς απλά συνεχίζω τον αγώνα μου για να περάσω καλά την ώρα μου αφού έτσι κι' αλλιώς το αποτέλεσμα δεν μετράει. Πάντως μου άρεσε το κλίμα γενικά, χαβαλέ είχαμε και σίγουρα θα είμαι παρών στο μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Dion V. speaking

Στην αρχή του video ήταν το συμβάν που είχα αναφέρει με τον @Samael . Στο εσάκι στο 0.22 αν δείτε πατάω φρένο αλλιώς θα είχαμε εναγκαλισθεί. "Δυστυχώς" τη μυρίστηκα τη δουλειά, το δυστυχώς το βάζω γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις είμαι σχεδόν σίγουρος πλέον ότι θα έχω επαφή, δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κάποιον.

Ηθικό δίδαγμα αν είστε πλάι με άλλον μέσα στη στροφή κρατήστε τη γραμμή σας, θα χάσετε και οι δύο χρόνο αλλά καλύτερα απο το να χάσετε τον αγώνα. Έγινε αρκετά αυτό χτες σε πολλούς από ότι είδα.

Αν μου επιτρέπεις να χρησιμοποιήσω το περιστατικό σου (παρεμπιπτόντως ορθώς έπραξες με το φρενάρισμα και απέφευγες τα χειρότερα και για τους δύο) ως αφορμή να ρωτήσω το εξής - χωρίς να κρίνω την πράξη σου - μιας και με ενδιαφέρει η γνώμη σας για το τι είναι σωστό να κάνουμε σε ανάλογες περιπτώσεις.

Και εξηγώ: Καταφέρνεις και προσπερνάς στην ευθεία ξεκάθαρα (στο 0:30) τον αντίπαλό σου από τα δεξιά αλλά στη συνέχεια κάνεις αριστερά (στο 0:34) προφανώς για να εκμεταλλευτείς καλύτερα την σωστή γραμμή και να εισπράξεις τα μέγιστα από τη στροφή και την έξοδο από αυτήν.

Προπορεύεσαι ξεκάθαρα άρα έχεις το δικαίωμα να μπεις πρώτος στη στροφή. Έχεις όμως το δικαίωμα (δεν ρωτάω μόνο εσένα αλλά οποιονδήποτε θέλει να πει τη γνώμη του) να αλλάξεις γραμμή και να μπεις σ' αυτήν του αντιπάλου? Αν και δεν είμαι σίγουρος πιστεύω ότι αυτό προτείνεις παραπάνω προτρέποντας να κρατάμε την γραμμή μας.

Αυτό πιστεύω και εγώ, ότι πρέπει δηλ. να κρατάμε τη γραμμή μας και ας προπορευόμαστε του αντιπάλου μας.

Εμένα μου έτυχε το εξής - δυστυχώς στο βίντεο του Άκη δεν φαίνεται αλλά πρέπει να είναι (με κάθε επιφύλαξη γιατί δεν πρόλαβα να δω τη φάση στο βίντεο) η φάση που προπορεύεται αυτής που συμβαίνει στο 4:28 (και αν όχι κάποια παρεμφερή) - Στην ευθεία λοιπόν ο φίλος που οδηγούσε τη Mercedes με προσπερνάει από δεξιά (και πολύ καλά κάνει) και κάνει και αυτός αριστερά όπως στην προϊγούμενη περίπτωση και μπαίνει στη γραμμή μου, μόνο που αυτή τη φορά είναι οριακά πριν τη στροφή και με αναγκάζει απρόοπτα να φρενάρω, με αποτέλεσμα να μπλοκάρω τους τροχούς μου και να χάσω τη γραμμή μου.

Αυτό που θέλω λοιπόν να ρωτήσω (αναδιατυπώνοντας τα όσα είπα) είναι:

Αναγκαστικά πάνω σε μια στροφή οι γραμμές δύο αντιπάλων μπορεί να τέμνονται οπότε και λογικό είναι αυτός που προπορεύεται να περάσει πρώτος ενώ ο πίσω να επιβραδύνει όσο χρειάζεται και αν χρειάζεται ώστε να μην υπάρχει επαφή. Έχει όμως δικαίωμα ο προπορευόμενος (για οποιονδήποτε λόγο) να αλλάξει γραμμή πριν ή πάνω στη στροφή?

Link to comment
Share on other sites

Καλο ειναι να τα αναλύουμε κακο είναι να κολαμε εκει, κανεις δεν εχει αδικο για να μην παρεξηγηθούμε... Το ενα καλο που εκανε ο χθεσινος αγωνας είναι οτι μας εμαθε όλους απο κατι...

Τα πολλα περιστατικά δημιουργούν και πολλα νευρα, σημασια έχει να κραταμε ενα κόσμιο και καλοπροαίρετο επιπεδο και να μαθαινουμε απο τα λαθη μας. Αυτο που εκανε αρνητική εντυπωση παντως είναι οτι τα περιστατικα αντι να περιοριστούν πολλαπλασιαστηκαν, θέλω να πω πως είχαμε περισσοτερα συμβάντα απο την παρθενική μας συναντηση!!

Αμα ξερεις τι φταίει , μπορεις να το διορθώσεις και γι'αυτο πιστευω οτι και η αναλυση του [MENTION=29381]akis_z80[/MENTION] (που φαινεται είχε spectrum καποτε :rap:) και οι ερωτήσεις ολων των παιδιων είναι στην σωστη κατευθυνση και βοηθανε τα μεγιστα ωστε η επομενη συναντηση να είναι καλυτερη!

Link to comment
Share on other sites

εγω προφανως ξερω (οταν μπορω) τι να κανω αλλα πες μου απο χτες μεχρι σημερα τι ακριβως αλλαξε?

Το τι αλλαξε θα το δεις στους επομενους αγωνες και με την εμπειρια που θα μαζευουν σιγα σιγα.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

εγω προφανως ξερω (οταν μπορω) τι να κανω αλλα πες μου απο χτες μεχρι σημερα τι ακριβως αλλαξε?

Για σένα τίποτα.

Αν και ομολογώ πως δεν μου άρεσε η διατύπωση σου και με έκανε να ψάξω για λάθος σου, η αλήθεια είναι ότι δεν βρήκα κανένα.

Οπότε, ναι, εσύ προφανώς ξέρεις τι να κάνεις. :T:

Δεν μπορείς να πεις το ίδιο όμως και για όλους.

Κάποιοι χρειάζονται μια φιλική ένδειξη ή συμβουλή.

Μου έχει τύχει και μένα να νομίζω ότι είμουν σωστός και φίλος να μου δείξει το λάθος μου.

Μια άποψη (ή και περισσότερες) από διαφορετική οπτική γωνία πάντα βοηθάει.

Έχει όμως δικαίωμα ο προπορευόμενος (για οποιονδήποτε λόγο) να αλλάξει γραμμή πριν ή πάνω στη στροφή?

Μονολεκτικά θα έλεγα όχι.

Ειδικά το να χωθεί κάποιος μπροστά σου και αμέσως να πλακωθεί στα φρένα είναι n00bish mistake. (no offence)

Δυστυχώς είναι ένα λάθος που το κάνουν και οι πιο έμπειροι (PRO).

Χειρότερες εναλλακτικές της ίδιας τακτικής είναι όταν ο προπορευόμενος (για πολλές στροφές) κρατάει την εσωτερική για να μην τον προσπεράσεις και τελευταία στιγμή πριν το φρενάρισμα πετάγεται πίσω στην αγωνιστική γραμμή για να έχει καλύτερη είσοδο.

Link to comment
Share on other sites

Καταφέρνεις και προσπερνάς στην ευθεία ξεκάθαρα (στο 0:30) τον αντίπαλό σου από τα δεξιά αλλά στη συνέχεια κάνεις αριστερά (στο 0:34) προφανώς για να εκμεταλλευτείς καλύτερα την σωστή γραμμή και να εισπράξεις τα μέγιστα από τη στροφή και την έξοδο από αυτήν.

Προπορεύεσαι ξεκάθαρα άρα έχεις το δικαίωμα να μπεις πρώτος στη στροφή. Έχεις όμως το δικαίωμα (δεν ρωτάω μόνο εσένα αλλά οποιονδήποτε θέλει να πει τη γνώμη του) να αλλάξεις γραμμή και να μπεις σ' αυτήν του αντιπάλου? Αν και δεν είμαι σίγουρος πιστεύω ότι αυτό προτείνεις παραπάνω προτρέποντας να κρατάμε την γραμμή μας

Ναι έχεις το δικαίωμα να αλλάξεις τη γραμμή σου σε αυτή την περίπτωση

Βασικά στο post σου ουσιαστικά αναφέρεσαι σε 3 διαφορετικές περιπτώσεις.

1) Όταν είσαι ο αμυνόμενος οδηγός που θα δεχτεί το προσπέρασμα στην ευθεία, έχεις το δικαίωμα μίας αλλαγής γραμμής. Αν μπορούσες να αλλάξεις όσες φορές θέλεις τότε θα γινόταν το λεγόμενο blocking.

2) Όταν είσαι ο επιτιθέμενος οδηγός ουσιαστικά αλλάζεις γραμμή ώστε να προσπεράσεις και να μη πέσεις πάνω στον άλλον. Μετά το προσπέρασμα ,αν είναι επιτυχές, μπορείς να επιστρέψεις στη γραμμή σου.(όπως και γίνεται στα μηχανοκίνητα σπορ)

Αναγκαστικά πάνω σε μια στροφή οι γραμμές δύο αντιπάλων μπορεί να τέμνονται

3)Αν φτάσετε στην είσοδο της στροφής και το προσπέρασμα δεν έχει επιτευχθεί. Με λίγα λόγια είστε πλάι πλάι. Τότε οι γραμμές τέμνονται, όπως λες και εσύ, μόνο αν πάνε και οι δύο να πάρουν τη βέλτιστη τροχιά μέσα στη στροφή. Δηλαδή στο μέσο της στροφής να αλλάξεις γραμμή ώστε να χτυπήσεις την κορυφή της στροφής.

Αν όμως μείνουν ο ένας στη δεξιά πλευρά και ο άλλος στην αριστερή, να κρατήσουν τη γραμμή τους δηλαδή τότε όχι δε τέμνονται.

Στην τρίτη περίπτωση αναφερόμουν όταν έλεγα να κρατάμε τη γραμμή μας.

Ελπίζω να βοήθησα.

Έγινε επεξεργασία από D4rkst3EL
Link to comment
Share on other sites

@djkostas είπε μεταξύ άλλων τα οποία βρίσκω πολύ σωστά :Ειδικά το να χωθεί κάποιος μπροστά σου και αμέσως να πλακωθεί στα φρένα είναι n00bish mistake. (no offence)

Δυστυχώς είναι ένα λάθος που το κάνουν και οι πιο έμπειροι (PRO)

Πραγματικά μια περίπτωση που απαιτεί ειδικό δικαστήριο για να βγάλεις τον ένοχο,στο παρελθόν το έχω κάνει άπειρες φορές συνειδητοποιώντας πως είτε έχω δίκιο είτε άδικο το ατύχημα είναι σχεδόν αναπόφευκτο, οπότε αποφάσισα να προσπαθώ να το αποφύγω αν και δύσκολο γιατί κάπου βρε παιδί μου πρέπει να προσπεράσω κι εγώ .:innocent:

Να κάνω και μια πρόταση για combos φιατάκι abarth στη vallelunga club η στο magione για close combat αφού αρέσουν τα συγκρουόμενα.:bad:

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
Link to comment
Share on other sites

Πάντως ειδικά με αυτά τα αυτοκίνητα που πάνε τον κ@λο τους και σε μια τέτοια πίστα , πραγματικά τα όρια λάθους είναι ελάχιστα.

Πχ όταν είχα το σταματημένο αυτοκίνητο στην Eau Rouge, μου ήρθε ειδοποίηση από το spotter αλλά όταν πηγαίνεις με 250χλμ/ώρα , είχα φτάσει στο εμπόδιο σε dt (βέβαια έπρεπε να κόψω -> lesson learned 1)

Επίσης το ίδιο με τον Γιώργο. Περνάνε όλοι και δεν βλέπω κάποιον στον χάρτη και λέω πάμε και σε dt νάτος μπροστά μου -> δεν έπρεπε να βγω ποτέ ή να γυρίσω στα pits -> lesson learned 2

Μετά στο S μετά την μεγάλη ευθεία, βλεπω την Mclaren μπροστά μου να πατάει άτσαλα στο kerb και λέω από μέσα μου "ε αυτός θα του γυρίσει" και νάτος αλλά που να φρενάρω -> έπρεπε να είχα κόψει -> lesson learned 3

Όταν μπήκα ξανά στο δρόμο η αλήθεια είναι ότι μπήκα άγαρμπα -> lesson learned 4

Άκη ευχαριστω που μας προσέχεις.

Μιας και σήμερα έχω διώξει την γυναίκα , πόσοι είστε να χωθούμε σε κανά ελεύθερο server κατά τις 2200???

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ειδικά με αυτά τα αυτοκίνητα που πάνε τον κ@λο τους και σε μια τέτοια πίστα , πραγματικά τα όρια λάθους είναι ελάχιστα.

Πχ όταν είχα το σταματημένο αυτοκίνητο στην Eau Rouge, μου ήρθε ειδοποίηση από το spotter αλλά όταν πηγαίνεις με 250χλμ/ώρα , είχα φτάσει στο εμπόδιο σε dt (βέβαια έπρεπε να κόψω -> lesson learned 1)

Επίσης το ίδιο με τον Γιώργο. Περνάνε όλοι και δεν βλέπω κάποιον στον χάρτη και λέω πάμε και σε dt νάτος μπροστά μου -> δεν έπρεπε να βγω ποτέ ή να γυρίσω στα pits -> lesson learned 2

Μετά στο S μετά την μεγάλη ευθεία, βλεπω την Mclaren μπροστά μου να πατάει άτσαλα στο kerb και λέω από μέσα μου "ε αυτός θα του γυρίσει" και νάτος αλλά που να φρενάρω -> έπρεπε να είχα κόψει -> lesson learned 3

Όταν μπήκα ξανά στο δρόμο η αλήθεια είναι ότι μπήκα άγαρμπα -> lesson learned 4

Άκη ευχαριστω που μας προσέχεις.

Μιας και σήμερα έχω διώξει την γυναίκα , πόσοι είστε να χωθούμε σε κανά ελεύθερο server κατά τις 2200???

Ποιό το nickname σου sto steam? Φυσικά αν το επιθυμείς το μοιράζεσαι ,υπάρχει πιθανότητα να μπώ κατά τις 11.30 αλλά ας βρίσκεται και για μελλοντικές συναντήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,επειδή βλέπω οτι κάποιοι δεν γνωρίζουν απο αγωνιστική δεοντολογία πρέπει να κάτσουν να διαβάσουν αυτο εδώ (καλό θα ήταν να την διαβάσουν και όσοι γνωρίζουν να φρεσκάρουν την μνήμη τους) : Greek Virtual Racing team ‹ Δεοντολογία

Link to comment
Share on other sites

@Samael Ωραια κινηση αλλα η αληθεια ειναι οτι ετσι οπως πηρα τη στροφη ηταν αδυνατον να βρεθεις μπροστα μου, οταν σε ειδα λοιπον στο μεσον της στροφης να βγαινεις ετσι δεν καταλαβα απο που μου ηρθε. Βλεπωντας μετα το replay οτι εχεις κοψει ολη τη στροφη απορησα πως δεν σου εβγαλε penalty. Ωραιος παντως :T:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=0KeFO1ETdUU]Assetto Corsa thelab.gr 23/10/2014 - YouTube[/ame]

@Aris Teidis Συζητηση κανω... Οτι και να εκανα εγω εκει αυτο που επαθες θα παθαινες ετσι και αλλιως απο τη στιγμη που ειχες αλλο αυτοκινητο μπροστα σου. Τη στιγμη του φρεναρισματος σου εχω δωσει οσο χωρο θες για να φρεναρεις, οσο πρωχωραμε στη στροφη και μπαινεις πισω μου επειδη ειμαστε κοντα χανεις την πιεση απο μπροστα και καταληγεις σε μπλοκαρισμα. Αν δεν ημουν εγω εκει θα φρεναρες μια χαρα αλλα απο τη στιγμη που εχεις αλλον μπροστα σου φευγεις απο τη λογικη του οριακου φρεναρισματος και περνας στη λογικη οτι δεν θα εχεις την απαραιτητη καθετη δυναμη και θα πεσεις πανω στον αλλο. Παρα πολλες προσπερασεις γινονται με αυτον τον οριακο τροπο σε πραγματικους αγωνες και υπαρχουν ενα σωρο βιντεο ολων των κατηγοριων, αν φρεναρες λιιιιγο νωριτερα ουτε γατα ουτε ζημια. Peace αγαπαμε ari teidi :hug:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=MctvWFCy-Ag]Assetto Corsa thelab.gr 23/10/2014 - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,επειδή βλέπω οτι κάποιοι δεν γνωρίζουν απο αγωνιστική δεοντολογία πρέπει να κάτσουν να διαβάσουν αυτο εδώ (καλό θα ήταν να την διαβάσουν και όσοι γνωρίζουν να φρεσκάρουν την μνήμη τους) : Greek Virtual Racing team ‹ Δεοντολογία

+1000

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.