Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

Δεν ξέρω αν θα συμφωνήσετε , αλλά μετά το πολύ αξιόλογο post του Αριστοτέλη εδω -> http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/crazy-lap-times-at-spa-with-gt-cars.16581/page-2#post-288289 , θα 'ηθελα να τρέχουμε σε επίπεδα grip όχι optimized αλλά χαμηλότερα πχ green.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν θα συμφωνήσετε , αλλά μετά το πολύ αξιόλογο post του Αριστοτέλη εδω -> http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/crazy-lap-times-at-spa-with-gt-cars.16581/page-2#post-288289 , θα 'ηθελα να τρέχουμε σε επίπεδα grip όχι optimized αλλά χαμηλότερα πχ green.

Για πιο λόγο;

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο πραγμα ειναι δεν αλλαζει τπτ, απλα στο χρονομετρο γραφεις +2 δευτερολεπτα παραπανω χρονο και οταν φτασεις 4-5 γυρους απο το τελος ειναι λιγο καλυτερα ΑΝ εχεις λαστιχα.

Link to comment
Share on other sites

Στο rd εδώ και καιρό βάζω τους αγώνες με variable grip. Ξεκινάμε το event με 95-97% και ο αγώνας τελειώνει με grip 99-100%. Είναι μια λεπτομέρεια που βελτιώνει τη συνολική εμπειρία. Ο οδηγός πρέπει να προσαρμόζεται συνεχώς στις νέες συνθήκες, αλλάζοντας τα braking points, το πώς θα επιταχύνει κλπ.

Λέω να ρθώ και γω να ξεφτιλιστώ αύριο :p

Πες μας μόνο ποιο αυτοκίνητο θες να πάρεις για να ετοιμάσω το entry list.

Link to comment
Share on other sites

Πες μας μόνο ποιο αυτοκίνητο θες να πάρεις για να ετοιμάσω το entry list.

Πιάσε μια 599XX kkthxbb :hehe:

Απ τα άλλα το BMW Z4 GT3 χαζοξέρω μόνο, οπότε πάμε με αυτό.

EDIT:

Μάστορα βάλε με με το 458 GT2 τελικά, δε το είχα δοκιμάσει σε σχέση με τα άλλα GT.

Δεν είμαι κ εντελώς κουλάδι τελικά, το γυρνάω με default settings σε 2:19:500 με 2:20:500, not bad αν κρίνω απο αυτά που είπε ο Λιάκος

Έγινε επεξεργασία από Samael
Link to comment
Share on other sites

Στο rd εδώ και καιρό βάζω τους αγώνες με variable grip. Ξεκινάμε το event με 95-97% και ο αγώνας τελειώνει με grip 99-100%. Είναι μια λεπτομέρεια που βελτιώνει τη συνολική εμπειρία. Ο οδηγός πρέπει να προσαρμόζεται συνεχώς στις νέες συνθήκες, αλλάζοντας τα braking points, το πώς θα επιταχύνει κλπ.

Sorry που θα είμαι εγώ ο party pooper (ελληνικός όρος?) αλλα ξεχνάς τη φθορά των ελαστικών (tyre wear).

Ανεβάζοντας σιγά σιγά την πρόσφυση της πίστας ενώ παράλληλα μειώνεται αυτή των ελαστικών, στην ουσία κάνεις τη διαφορά μεταξύ πρώτου και τελευταίου γύρου μικρότερη. Αυτό που περιγράφεις με την προσαρμογή στις νέες συνθήκες θα γινόταν αν ένας από τους 2 παραπάνω όρους παρέμενε σταθερός, δηλαδή ή σταθερό track grip ή no tyre wear.

Anyways όμως, έτσι γίνεται στην πραγματικότητα οπότε και έτσι το προτιμάμε!!

Μια μικρή ένσταση όμως (ofc).

Δεν μου αρέσει που στο restart θα πέσουμε απότομα από το 100% πίσω στο 95.

Μήπως θα μπορούσες να κάνεις κάτι για αυτό?

Ίσως να ετοιμάσεις 2 ini, ένα για κάθε αγώνα και να ξεκινήσουμε τον πρώτο με χαμηλό grip, ο δεύτερος να αρχίσει εκεί που σταμάτησε ο πρώτος (περίπου) και στο τέλος του δεύτερου να έχουμε 100% ?

Link to comment
Share on other sites

Μπορουμε να μπουμε και μεις οι απειροι αυριο η ειναι ακομα νωρις?

Εχω τρεξει μονο σε 3-4 online αγωνες..

Αν ναι τοτε θα μπω με 458 gt2.

Βεβαίως να μπείτε! Μην το σκέφτεσαι καν! Απλά δείτε λίγο κάποιους κανόνες συμπεριφοράς που πόσταρα παλιότερα.

[MENTION=13254]djkostas[/MENTION] στο restart δε θα πέσουμε απότομα στο 95% αλλά στο ποσοστό που θα έχουμε στην αρχή του πρώτου αγώνα που ήδη θα είναι σχετικά υψηλό, don't worry.

Link to comment
Share on other sites

Πέμπτη 23/10/2014 GT2/GT3 στο SPA

attachment.php?attachmentid=64736&stc=1&d=1413796492

Booking: 21.30 (30 λεπτά)

Qualifying: 22.00 (30 λεπτά)

Race: 22.30, 2 αγώνες x 7 γύροι (40 λεπτά σύνολο). Και οι 2 αγώνες θα είναι με rolling start. Ο 2ος αγώνας είναι reverse order rolling start.

Διαθέσιμα αυτοκίνητα:

BMW M3 GT2, Ferrari 458 GT2

BMW Z4 GT3, Mercedes SLS GT3, Mclaren MP4-12C GT3

P4/5 Competizione, Lotus Evora GTC/GX

Λεπτομέρειες.

1ος αγώνας:

Στο γύρο σχηματισμού (formation lap) ο 1ος δίνει το ρυθμό και όλοι ακολουθούν από πίσω. Ταχύτητες 80-150 km/h μέχρι την τελευταία στροφή. Από εκεί και έπειτα ο 1ος έχει το δικαίωμα να επιταχύνει όποια στιγμή θέλει (μεταξύ τελευταίας στροφής και γραμμής εκκίνησης δλδ). Οι προσπεράσεις επιτρέπονται αφού περάσουμε τη γραμμή εκκίνησης τερματισμού.

Ουσιαστικά ο αγώνας ξεκινάει από τον 2ο γύρο.

2ος αγώνας:

Όταν τερματίσουμε όλοι στον 1ο αγώνα θα ψηφίσουμε για restart.

Στο restart ο 1ος γύρος θα είναι πάλι γύρος σχηματισμού κατά τη διάρκεια του οποίου όλοι θα πάρουν τις θέσεις τους ανάλογα με το τι τερμάτισαν στον 1ο αγώνα. Ο 1ος θα πάει τελευταίος, ο 2ος πρότελευταιος .. o τελευταίος θα πάει πρώτος κλπ.

Αν γράψουν όλοι τι θα πάρουν μπορώ να ετοιμάσω entry list και αντί για booking να έχουμε practice. Εγώ παίρνω 458 GT2.

Προσοχή μην την πατήσετε με τα καύσιμα, 7 γύρους ο αγώνας συν ένα γύρο "σχηματισμού" οπότε καύσιμα για 8 γύρους συνολικά!

Καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση σε όλους! Απ' ότι βλέπω θα μαζευτεί μπόλικος κόσμος σήμερα που σημαίνει ότι θα υπάρχει ανταγωνισμός σε όλα τα επίπεδα!:pleasantry:

Μια παράκληση: μην ξεχνάτε ότι τα αυτοκίνητα καταστρέφονται πλέον ακόμα και με μικρές επαφές, οπότε pls δώστε έξτρα προσοχή...

Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΣΟΧΗ

Για τους αγώνες μας και για να αποφύγουμε επαφές, (ξανα)προτείνω όλοι μας να εγκαταταστήσουμε αυτό το πολύ απλό και γ@μάτο app Spotter | RaceDepartment

Μας ειδοποιεί και φωνητικά!!! για συμβάντα που βρίσκονται γύρω μας.

Δλδ μας λέει με φωνή και κείμενο για αυτοκίνητα που βρίσκονται στο πλάι μας (δεξια ή αριστερά) , μας προειδοποιεί για αυτοκίνητα που πάνε αργά πιο μπροστά ή για αυτοκίνητα που είναι σταματημένα πιο μπροστά οπότε και φρενάρουμε έγκαιρα.

Ουσιαστικά είναι σαν το κόκκινο βελάκι αλλά πολύ πιο σοφιστικέ. Προσωπικά με έχει βοηθήσει γιατί όπως έχουμε ξαναδει ο καθρέπτης μπορεί να σε παραπλανήσει ενώ και το κόκκινο βελάκι διαφέυγει της προσοχής μας .

Με αυτό μιας και έχουμε ΚΑΙ φωνητική ειδοποίηση πχ λέει "car on your left" και αν παραμείνει "car still on your left" , νομίζω θα αποφύγουμε δραματικά τις επαφές (ειδικά τώρα που πονάνε).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.