Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

Εισαι στο 97% σε 6 γύρους και μετα για κάθε γύρο χάνεις 1%. Με το που μπεις στο 98% η πρόσφυση παει περίπατο και μετα για κάθε 1% βάλε συν ενα δεύτερο στο γύρο, μην μιλήσουμε για τα φλατ σποτ που θα γίνουν. Αν το έχεις και μπορεις με ενα η κανένα πίτ στοπ να βγάλεις τον αγώνα εισαι ελεύθερος.

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια είναι ότι δεν έχω τρέξει πάνω από 10 γύρους. Δεν θυμάμαι να είχα θέμα (ίσως επειδή είμαι αργός).

Πάντως για να ξέρεις , άλλο setup πρέπει να έχεις για τον αγώνα και επίσης άλλον τρόπο οδήγησης. (όχι ότι τα κάνω δλδ αλλά λέμε τώρα :tomato:)

Θα το δοκιμάσω πάντως για 15 γύρους.

Link to comment
Share on other sites

Εμείς το κάναμε με τον Ακη γιαυτο στο λεω. Αν η θερμοκρασία σου στα λάστιχα ειναι γύρο στου 65 βαθμούς θα πάθεις το ίδιο, ενω γύριζα στο 1.47 στο δεύτερο γύρο στον 7 ημουν στο 1:55 χωρίς εξόδους ετσι.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

Μιας και το ΣουΚου δεν θα έχουμε lab απ ότι φαίνεται, μήπως να ορίσουμε και ποιός θα επιλέξει το combo της επόμενης Πέμπτης (20/11) ώστε το αργότερο μέχρι Παρασκευή απόγευμα να ξέρει ο Γιώργος τι να βάλει στον server?

Link to comment
Share on other sites

Shelby Cobra Donington Park GP Setup as promised !

Πολύ καλός ο χρόνος και όντως μπορείς να πας αρκετά πιο γρήγορα μου άρεσε η επιλογή με τις κοντές σχέσεις αυτό είχα σκεφτεί να υιοθετήσω κι εγώ, θα δοκιμάσω σήμερα το βράδυ να δω αν μπορώ να κάνω καλύτερο χρόνο .Αυτό που ήθελα να πώ είναι πως την Κυριακή που πειραματιζόμουν με διάφορα σεταπ στα οποία άλλαζα υπερβολικά τις παραμέτρους για να καταλάβω τις διαφορές έφτασα κάποια στιγμή να χω 5 διαφορετικά σεταπ αλλά με διαφορές τεράστιες μεταξύ τους και να κάνω με όλα κάτω από 1,44 . Σε ένα από αυτά μάλιστα χαμήλωσα υπερβολικά (πάταγα με μανία το αριστερό κλίκ) το αυτοκίνητο και χωρίς να προσέξω ιδιαίτερα να το κάνω συμμετρικά μπρός - πίσω νομίζω χαμήλωσα πιο πολύ το εμπρός (από απελπισία) προφόρτισα πάρα πολύ τις αναρτήσεις (ένα κλικ πριν το τέρμα) και έβαλα 4 εμπρός 2 πίσω τις αντιστρεπτικές άλλαξα ακόμα και την κατανομή της πέδησης (64 αν θυμάμαι καλά) άφησα τις πιέσεις στο default παρ όλα αυτά μπαίνω και κάνω στο δεύτερο γύρο hot lap με κρύα λάστιχα, 1.43.790 με 21 lt , τί να πώ ίσως τελικά επειδή έχει περιθώρια να κατέβει κάτω από το 1.43(πολλές φορές είδα το ghost 1.43.780 να μένει πίσω τουλάχιστον 6/10 αλλά πάνω στο άγχος από τη χαρά μου τα κανα θάλασσα πατώντας πιο πολύ γκάζι η χάνοντας τα φρένα στην τελευταία αριστερή στροφή ) γι αυτό συγχωρεί τόσο τις τεράστιες διαφορές.Παίζει ρόλο βέβαια και η προσαρμοστικότητα που δείχνει ο οδηγός αλλά με τόσο μεγάλες διαφορές περίμενα να μη στέκεται στο δρόμο ( να φταίει που δεν είναι της kunos to track?).Σήμερα θα δοκιμάσω το δικό σου που απ' ότι βλέπω έχει μέσα πολύ ενδιαφέρουσες ανεξάρτητες (δεξιά -αριστερά) ρυθμίσεις.

Πρόταση : Πως θα σας φαινόταν να επαναλαμβάναμε τον αγώνα της Πέπμπτης το Σ/Κ (ρεβανς) κάποια στιγμή????? Μήπως λάβω μέρος κι εγώ σε κανέναν αγώνα.:rolleyes:

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
Link to comment
Share on other sites

Πρόταση : Πως θα σας φαινόταν να επαναλαμβάναμε τον αγώνα της Πέπμπτης το Σ/Κ (ρεβανς) κάποια στιγμή????? Μήπως λάβω μέρος κι εγώ σε κανέναν αγώνα.:rolleyes:

Δύσκολο να προβλέψεις πως θα εξελιχθεί ένα Σαβ/κο αλλά μπορώ να σου πω σίγουρα ότι είμαι οκ για 17:30 με 19:30 (κάθε Σαβ/κο):hmm:. Μακάρι να καταφέρουμε να τρέχουμε όλοι μαζί!

Link to comment
Share on other sites

Μιας και το ΣουΚου δεν θα έχουμε lab απ ότι φαίνεται, μήπως να ορίσουμε και ποιός θα επιλέξει το combo της επόμενης Πέμπτης (20/11) ώστε το αργότερο μέχρι Παρασκευή απόγευμα να ξέρει ο Γιώργος τι να βάλει στον server?

Tι θα λέγατε για Νurburgring sprint με ferrari 312t?

Link to comment
Share on other sites

Με το setup του γιώργου εκανα εύκολα 1:45:500,ειναι πολυ καλο,το αμαξι ειναι δυσκολο θελει συνηθεια.

Γενικα,δυστηχως ενω μαρεσε πολυ τις 2 φορες που ετρεξα σε μαζεμα,δεν μπορω την ωρα τρεχετε,οποτε θα το απολαμβανω μεσα απο την εβδομαδιαία προετοιμασία.

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολο να προβλέψεις πως θα εξελιχθεί ένα Σαβ/κο αλλά μπορώ να σου πω σίγουρα ότι είμαι οκ για 17:30 με 19:30 (κάθε Σαβ/κο):hmm:. Μακάρι να καταφέρουμε να τρέχουμε όλοι μαζί!

Σάββατα πολύ δύσκολα για μένα γιατί ήδη είμαι 2-3 ώρες στο ac για league / club racing.

Link to comment
Share on other sites

Ψηθείτε όσοι θέλετε σήμερα για fun event στο RD. Ιουλιέτες στη Vallelunga club

Disclaimer

(fun=εύκολο και διασκεδαστικό, όχι ανά στροφή και στούκα :p)

Έγινε επεξεργασία από D4rkst3EL
Link to comment
Share on other sites

@παρέα :Βελτίωσα(1.43.650) λίγο το χρόνο του George .Προσπάθησα να χρησιμποιήσω το σεταπ του George αλλά οι κοντές σχέσεις μου δημιούργησαν πρόβλημα ο εγκέφαλός μου δεν μπορούσε να καλιμπράρει καθώς είχε συνηθίσει στις μακριές σχέσεις οπότε ξαναγύρισα στο δικό μου ,η δύναμη της συνήθειας βλέπετε.Ο Κώστας παραμένει μόνος στην κορυφή .Φοβερό αυτοκίνητο αυτό το shelby στην πραγματική ζωή δεν θα ήθελα να το οδηγήσω ούτε για πλάκα θα προτιμούσα μια laferrari,εδώ όμως στη virtual reality το shelby είναι απείρως πιο ενδιαφέρον γιατί βάζει σε δοκιμασία ολόκληρο το νευρικόμυικό σου σύστημα:jump:. https://www.youtube.com/watch?v=cUbn5fNcayc

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
Link to comment
Share on other sites

Ειδικά το να χωθεί κάποιος μπροστά σου και αμέσως να πλακωθεί στα φρένα είναι n00bish mistake. (no offence)

Δυστυχώς είναι ένα λάθος που το κάνουν και οι πιο έμπειροι (PRO).

Χαχα δεν πάει πολύς καιρός που έγραψα το παραπάνω!

Είπα να μπω σε έναν αγώνα με GT3 σήμερα, μιας και είχα πολύ καιρό να τρέξω την MP4. (έβαλα και λάθος setup)

Θαυμάστε...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=mZ6T3sicAHk]Race Incident - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Χαχα δεν πάει πολύς καιρός που έγραψα το παραπάνω!

Είπα να μπω σε έναν αγώνα με GT3 σήμερα, μιας και είχα πολύ καιρό να τρέξω την MP4. (έβαλα και λάθος setup)

Θαυμάστε...

Εγώ πάντως πιστεύω πως ο πίσω φέρει μεγαλύτερη ευθύνη από τη στιγμή που τον προσπερνάς με άνεση πρέπει να προσέξει να κρατήσει απόσταση, αυτός συμπεριφέρεται σαν να είναι ρυμουλκούμενο μετά ρυμουλκουμένου.

Link to comment
Share on other sites

Χαχα δεν πάει πολύς καιρός που έγραψα το παραπάνω!

Είπα να μπω σε έναν αγώνα με GT3 σήμερα, μιας και είχα πολύ καιρό να τρέξω την MP4. (έβαλα και λάθος setup)

Θαυμάστε...

Ποιο ήταν το ruling? σε περιμενε? εδωσε πισω την θέση ή εφταιγες εσυ επειδη τον πέρασες και έκοψες?

Link to comment
Share on other sites

Ο συγκεκριμένος, αν και δεν κουνήθηκε καθόλου από το χτύπημα, σταμάτησε αμέσως στην άκρη και εγκατέλειψε.

Τώρα για ruling είναι δύσκολο σε τέτοιες περιστάσεις.

Ένας μπορεί να πει ότι τον έκοψα, άλλος ότι ήταν πίσω άρα δική του ευθύνη.

Δεν ξέρω τα braking points της SLS, αλλά αν είναι μετά την αρχή του αριστερού kerb, βλέπω πως ξαφνιάστηκε από τα φρένα μου και πάτησε και αυτός αμέσως, αλλά δεν ήταν αρκετό.

Ίσως αν ήταν πιο έμπειρος να το είχε προβλέψει, αλλά εγώ δεν μπορώ να τον κατηγορήσω.

Αν πάλι απλά αφαιρέθηκε και έχασε το braking point του, τότε ναι μεν θα μπορούσαμε να πούμε ότι φταίει, αλλά και πάλι εγώ θα μπορούσα να συνεχίσω ανέπαφος, αν είχα μείνει λίγο πιο δεξιά.

Προσωπικά παίρνω πλήρη ευθύνη για το συμβάν για τον απλό λόγο ότι, αν και ελάχιστα, μπήκα στην γραμμή του και αμέσως πλακώθηκα στα φρένα.

Link to comment
Share on other sites

Χαχα δεν πάει πολύς καιρός που έγραψα το παραπάνω!

Είπα να μπω σε έναν αγώνα με GT3 σήμερα, μιας και είχα πολύ καιρό να τρέξω την MP4. (έβαλα και λάθος setup)

Θαυμάστε...

Χα χα στο ίδιο ακριβώς σημείο για το οποίο ξεκίνησα την κουβέντα!

Καλά να πάθεις :haha::sarcastic::p

Link to comment
Share on other sites

Όταν τρώει κανείς τέτοιο προσπέρασμα, καλό είναι να ξεκινάει το φρενάρισμα αρκετά μέτρα πριν το συνηθισμένο braking point για σιγουριά. Πριν την αρχή του αριστερού kerb σ αυτή την περίπτωση. Η βιαστική προσπάθεια για ανάκτηση της χαμένης θέσης σχεδόν ποτέ δεν έχει καλό τέλος...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν είδα ακριβή settings και ώρες για σήμερα, προτείνω

Practice 21.00 - 21.45 (για να προλάβουν να μπουν όλοι, πριν τις 10 κάποια άτομα ακόμα έχουν οικογ.υποχρεώσεις, λείπουν κλπ)

Qualifying 21.45 - 22.15

Race 22.15

Τα 17 laps με γρήγορο ρυθμό βγαίνουν σε 30 λεπτά, οπότε με βάση αυτό προτείνω κάποια ρύθμιση μεταξύ 15-17 γύρων. Λιγότερο δε λέει πιστεύω...

Link to comment
Share on other sites

***SERVER RACE DAY UPDATE***

Server: TheLab.gr Racing Club

Cars: Shelby Cobra 427 S/C

Track: Donington Park GP

Settings:

Ώρα πίστας: 11:00μμ

Pro settings και επιτρέπονται τα auto-clutch, auto-blip για όσους δεν έχουν shifter

tyre blankets on

100% grip, optimum track surface εξαρχής.

100% fuel consumption

1x tyre wear, Blankets on

Practice 55 Mins

Qualify 30 Mins @ 21:45

Race 17 Laps @ 22:15

PASSWORD : cobra

Join Teamspeak

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.