liakjim Σεπτέμβριος 17, 2015 #4222 Σεπτέμβριος 17, 2015 Ωραίος. (σε έκλεισα 2 φορές, sorry). Γιατί τόσο χάλια γραφικά στο replay?
kyr.. Σεπτέμβριος 17, 2015 #4223 Σεπτέμβριος 17, 2015 (edited) ειναι γραμμενο απο ΑΒ οχι απο το shadowplay της ΝV. Tωρα τελευταια μου κανει stutt το δευτερο δεν ξερω γιατι.Αλλα σε μενα το video φαινετε μια χαρα..(Μην ξεχνας οτι το audi ΤΤ δεν εχει και τα καλυτερα textures)..Τεσπα αυτες ειναι οι διαφορες απο αλλα ultra settings 1200p... υγ.. Κι αλλες με εκλεισες αλλα βαριομουνα να γραψω κι αλλους γυρους Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 17, 2015 από kyr..
gchristod Σεπτέμβριος 18, 2015 #4224 Σεπτέμβριος 18, 2015 (edited) Για να τα λέμε και τα καλά, χθες που έκανα λίγο practice, μου φάνηκε πως η evora έχει με διαφορά το καλύτερο FFB από όλα τα αυτοκίνητα που έχω δοκιμάσει μέχρι τωρα στο AC. Μου έκανε εντύπωση, θυμίζει άλλο γνωστό sim που το όνομά του αρχίζει από R και τελειώνει σε -or2 [emoji14] Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 18, 2015 από sud1500t 1
Stelios F. Σεπτέμβριος 18, 2015 #4225 Σεπτέμβριος 18, 2015 (edited) Για να τα λέμε και τα καλά, χθες που έκανα λίγο practice, μου φάνηκε πως η evora έχει με διαφορά το καλύτερο FFB από όλα τα αυτοκίνητα που έχω δοκιμάσει μέχρι τωρα στο AC. Μου έκανε εντύπωση, θυμίζει άλλο γνωστό sim που το όνομά του αρχίζει από R και τελειώνει σε -or2 [emoji14] Καλώς η κακώς το ffb στο AC "βγαίνει" αυτόματα από τα physics. Καλό γιατί νιώθεις το ffb όπως πρέπει, κακό γιατί τα αδύναμα wheels δεν μπορούν να αποδώσουν αυτό που πρέπει.Τα αγαπημένα μου είναι (FFB-wise): McLaren F1 , Lotus 49, M3 E30 gr.A-DTM, Evora GTC/X, RUF, Yellowbird, Ferrari F40, Ferrari F458, Mclaren GT3. Μερικές φορές ανεβάζω το μοτέρι στα 70% και κάνω 2-3 lap στην McLaren F1 σαν να είναι το αληθινό αυτοκίνητο. 2-3 lap γιατί μετά πρέπει να πας στο ντούζ. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 18, 2015 από Stelios F. 5
gchristod Σεπτέμβριος 18, 2015 #4226 Σεπτέμβριος 18, 2015 Καλώς η κακώς το ffb στο AC "βγαίνει" αυτόματα από τα physics. Καλό γιατί νιώθεις το ffb όπως πρέπει, κακό γιατί τα αδύναμα wheels δεν μπορούν να αποδώσουν αυτό που πρέπει.Τα αγαπημένα μου είναι (FFB-wise): McLaren F1 , Lotus 49, M3 E30 gr.A-DTM, Evora GTC/X, RUF, Yellowbird, Ferrari F40, Ferrari F458, Mclaren GT3. Μερικές φορές ανεβάζω το μοτέρι στα 70% και κάνω 2-3 lap στην McLaren F1 σαν να είναι το αληθινό αυτοκίνητο. 2-3 lap γιατί μετά πρέπει να πας στο ντούζ.Αν έχω καταλάβει καλά έχεις DD wheel?
Anthemius Σεπτέμβριος 18, 2015 #4228 Σεπτέμβριος 18, 2015 (edited) Πάνο βλέπω οι χρόνοι είναι σχεδόν ίδιοι (http://managerdc2.rackservice.org:50299/lapstat?track=silverstone-international&cars=lotus_evora_gtc,lotus_evora_gx&valid=1,2&date_from=&date_to=), οπότε αν κάποιοι επιθυμούν να τρέξουν με GX αντί για GTC και το δηλώσουν από τώρα, μπορούμε να αφήσουμε και κάποια GX μόνο για αυτούς που πιθανόν να το προτιμούν. Αλλιώς πάμε όλοι με GTC! 10 λεπτα qualify και περίπου 35 λεπτά ο αγώνας, δηλαδή 30 γύρους. Τα qualify αν είναι δυνατόν να ξεκινήσουν στις 22.00 το νωρίτερο (ή αν γίνεται και λίγο αργότερα). Λογικά, κάπου στις 22.45 θα έχουμε τελειώσει. Αυτή είναι η πρότασή μου, αλλά αν φυσικά υπάρχουν ενστάσεις το συζητάμε. Το θέμα για μένα είναι να υπάρχουν αρκετές συμμετοχές και να ευχαριστηθούμε τον αγώνα όλοι. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 18, 2015 από tanthopo
panosdimp Σεπτέμβριος 18, 2015 #4229 Σεπτέμβριος 18, 2015 Ισως να αφήναμε το qualify στα 15 ας είναι μικρή η πίστα έτσι για να μην υπάρχει άγχος !Οι περισσότεροι θυμάμαι να είπαν πως συμφέρει να ξεκινάει 21:45 το practice 22:45 το qualify και περίπου 23:00 ο αγώνας άλλοι για να προλάβουν και άλλοι γιατί βολεύει λόγω του ότι είναι οικογενειάρχες. 4
wargasm Σεπτέμβριος 18, 2015 #4230 Σεπτέμβριος 18, 2015 Ισως να αφήναμε το qualify στα 15 ας είναι μικρή η πίστα έτσι για να μην υπάρχει άγχος ! Οι περισσότεροι θυμάμαι να είπαν πως συμφέρει να ξεκινάει 21:45 το practice 22:45 το qualify και περίπου 23:00 ο αγώνας άλλοι για να προλάβουν και άλλοι γιατί βολεύει λόγω του ότι είναι οικογενειάρχες. Αυτες οι ωρες βολευουν! (εμενα τουλχιστον) :p
Stelios F. Σεπτέμβριος 18, 2015 #4231 Σεπτέμβριος 18, 2015 Αν έχω καταλάβει καλά έχεις DD wheel? Yes. 1
panosdimp Σεπτέμβριος 19, 2015 #4232 Σεπτέμβριος 19, 2015 Eίναι λίγο αναδρομικό λιβάνισμα αυτό που θα κάνω αλλά ρε παιδί μου είδα σήμερα το ριπλέυ του προηγούμενου αγώνα με τα άουντι και για άλλη μια φορά επιβεβαιώθηκε η άποψη πως όταν έχεις χαμηλές προσδοκίες (όπως είπαν οι ειδήμονες είχε fail physics) η απόλαυση είναι μεγαλύτερη .Ηταν τόσες οι εναλλαγές των θέσεων από τα λάθη που διαδέχονταν το ένα το άλλο που το ενδιαφέρον τουλάχιστον για τις πιο πίσω θέσεις κρατήθηκε αμείωτο για πολλούς γύρους ,κι εκείνο το μαγικό κουμπάκι συνέβαλε κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην διατήρηση του σασπένς .Θα του άξιζε να του κάνω ένα βίντεο με τα highlights, θα ήταν ίσως το πιο γεμάτο με προσπεράσεις και μάχες από όλα όσα έχουμε ανεβάσει ως τώρα ,αλλά δυστυχώς θα απουσιάζω και θα γυρίσω ίσα ίσα για τον αγώνα αύριο.Viva audi λοιπόν και να το ξανατρέξουμε αυτό το εργαλείο σε καμιά άλλη πίστα όπως η monza η το mugello ας πούμε, θα χει φάση νομίζω.Εν τω μεταξύ έχει φοβερά αυτοκίνητα το ασσέττο που δεν τα χουμε αγγίξει όπως το mclaren f1, to mercedes c9, ta paggani, πολύ ωραία είναι και η φόρμουλα renault .Γιάννη για δοκίμασε το μερτσέντες c9 και πες μου για ffb εγώ έμεινα πολύ ικανοποιημένος.Καλό Σ/Κsee you on track! 9
liakjim Σεπτέμβριος 19, 2015 #4233 Σεπτέμβριος 19, 2015 Εν τω μεταξύ έχει φοβερά αυτοκίνητα το ασσέττο που δεν τα χουμε αγγίξει όπως το mclaren f1, to mercedes c9, ta paggani, πολύ ωραία είναι και η φόρμουλα renault . Επιτέλους, κάποιος το είπε!!! Επίσης να προσθέσω ->Miura, F40 S3, Huayra (όχι με Top Gear ελαστικά) , Nismo road κτλ Πλέον το AC έχει πραγματικά άπειρα αυτοκίνητα. Υ.Γ. Δεν με βλέπω να μπορέσω αύριο, αλλά αν μπει κάποιος για γυροβολιές σήμερα, ας ρίξει ένα φωνήεντο... 2
panos2171 Σεπτέμβριος 19, 2015 #4234 Σεπτέμβριος 19, 2015 Για να τα λέμε και τα καλά, χθες που έκανα λίγο practice, μου φάνηκε πως η evora έχει με διαφορά το καλύτερο FFB από όλα τα αυτοκίνητα που έχω δοκιμάσει μέχρι τωρα στο AC. Μου έκανε εντύπωση, θυμίζει άλλο γνωστό sim που το όνομά του αρχίζει από R και τελειώνει σε -or2 [emoji14] +1000Είναι αισθητή η διαφορά. Όσον αφορά τους χρόνους στο 1.08.4xx είμαι με default αλλά και με ένα setup του nurburgring απλά το δεύτερο είναι πιο σταθερό στο φρενάρισμα. Εντύπωση πάντως μου καναν οι 11 κλιμακες του ABS και του TC.
wargasm Σεπτέμβριος 19, 2015 #4235 Σεπτέμβριος 19, 2015 Εμενα παντως πατοντας το ctrl+T το tc ειναι μονιμα off, δε ξερω τι παιζει...
wolves Σεπτέμβριος 19, 2015 #4237 Σεπτέμβριος 19, 2015 Εμενα παντως πατοντας το ctrl+T το tc ειναι μονιμα off, δε ξερω τι παιζει...Θα διαλεγεις, μαλλον, την GX η οποια δεν εχει
wargasm Σεπτέμβριος 19, 2015 #4238 Σεπτέμβριος 19, 2015 Θα διαλεγεις, μαλλον, την GX η οποια δεν εχειΤο τσεκαρα, ειναι η gtc κανονικα. το level στο abs ρυθμιζεται κανονικα, στο tc τιποτα.
GoMaR Σεπτέμβριος 19, 2015 #4239 Σεπτέμβριος 19, 2015 απλα δε θα εχεις την επιλογη factory και θα το εχεις off στο επιπεδο της δυσκολιας. 1
wargasm Σεπτέμβριος 19, 2015 #4240 Σεπτέμβριος 19, 2015 απλα δε θα εχεις την επιλογη factory και θα το εχεις off στο επιπεδο της δυσκολιας.Ακριβως!!!Μολις το τσεκαρα!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now