Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

Η F1 ειναι ωραιο αμαξι, απλα δε πρεπει να ξεφυγεις απο τα ορια της.Αλλα δε συγχωρει ευκολα λαθος.
Εμενα με εχει παει γαμι@ντας με ενα κωλο προτζεκτ και δε μπορω να τρεξω ουτε να βρω χρονο μεσοβδομαδα.Αυτο το σαβκο θα ειμαι και εκτος Αττικης , οποτε εμεις θα τα πουμε στο cup ! :D

Link to comment
Share on other sites

Σε 1 πράγμα διαφωνώ με τον Panosdimp, το heel n toe ίσως είναι το πιο ικανοποιητικό πράγμα σε ένα racing manual car...

 

Practice practice practice και συνηθίζεται.... για όσους έχουν G25 και άνω.

 

Θα το εκτιμούσα πολύ αν εσύ, ή κάποιος άλλος alien θα μπορούσε να δώσει κανένα hint για το πως κάνουμε heel n toe, γιατί έχω την εντύπωση πως αυτό που προσπαθώ είναι μια καινούρια δική μου μέθοδος με αμφίβολα αποτελέσματα... :help!:

 

Να ξηγήσω: Είμαι στην μεγάλη ευθεία και ακολουθεί δεξιά στροφή στο βάθος. Όταν φτάσει η στιγμή να φρενάρω, αντί να πατήσω φρένο, κατεβάζω ταχύτητα  (π.χ. από 5η σε 4η ή και στη συνέχεια από 4η σε 3α) πατώντας σχεδόν ταυτόχρονα συμπλέκτη (αριστερό πόδι) για να αλλάξω ταχύτητα με το shifter, φρένο και ελαφρώς στιγμιαία το γκάζι (δεξί πόδι), προσπαθώντας στα κλάσματα αυτά να πετύχω την στιγμιαία αύξηση των στροφών πριν το κατέβασμα για να μη μπλοκάρουν οι τροχοί. Αυτό το κάνω μόνο σε ευθεία και πριν από στροφή, κι ενώ μερικές φορές έχω καταφέρει να το ελέγξω και να μη μπλοκάρει, τις πιο πολλές φορές  η ταχύτητα που έχω είναι μεγαλύτερη από αυτήν που πρέπει και τελικά βγαίνω πάλι εκτός πίστας στις στροφές. :wall:

Δε θέλω χλευασμούς και ειρωνίες για την παραπάνω περιγραφή   :haha:  , ουσιαστικά προσπαθώ να αντιγράψω αυτά που είδα σε κάτι βίντεο στο youtube... Και για να σας καθυσηχάσω λιγο, μη φοβάστε, αυτά τα κάνω σε practice mode και ούτε καν σε online server, στους αγώνες θα έχω automatic clutch και blip ή όπως το λένε... Απλά καμιά συμβουλή για το αν είμαι στο σωστό δρόμο σχετικά με την εφαρμογή της τεχνική του heel N toe θα ήταν καλοδεχούμενη, για να συνεχίσω το practice ή να το παρατήσω... :confused:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πόσοι θα συμφωνήσουν αλλά αυτοκίνητα σαν αυτό είναι που ξεχωρίζουν το AC από την υπόλοιπη μάζα εξομοιωτών.

Μάλιστα θεωρώ πως έκανα μ@λακία που "εκαψα" αυτό το κορυφαίο combo , τώρα που ξέρω ότι δεν θα το τρέξω με τιμονιέρα (Παναγιώτη εσύ φταις που με παγίδεψες :p ).

 

Το αμάξι είναι παλιότερης εποχής. Θέλει φουλ φρένα σε ευθεία γραμμή, σταδιακό άφημα όσο τα χλμ πέφτουν, slow turn in και αφήστε τον υπέροχο μανιασμένο κινητήρα να σας επιταχύνει λυσσασμένα , πάντα με τους τροχούς να κοιτάνε ευθεία.

 

Και μια δοκιμή : πάρτε στην ίδια πίστα το C9, βάλτε Boost 100% και οδηγήστε για κανά μισάωρο. Επιστρέφοντας στο F1, στάνταρ θα ρίξετε χρόνο.

 

Δοκιμάστε και αυτό το απόλυτα σταθερό (για μένα ) setup

 

https://www.dropbox.com/s/92bsia13gayi1e2/race.zip?dl=0

 

Με αυτό έκανα ένα άνετο 2:27 με 98% grip και mediums λάστιχα και gamepad...

 

Όσο για heel / toe μαθήματα από τον μετρ :

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Θα το εκτιμούσα πολύ αν εσύ, ή κάποιος άλλος alien θα μπορούσε να δώσει κανένα hint για το πως κάνουμε heel n toe, γιατί έχω την εντύπωση πως αυτό που προσπαθώ είναι μια καινούρια δική μου μέθοδος με αμφίβολα αποτελέσματα... :help!:

δες και τον Ακη

 

edit:

τωρα προσεξα το spoiler του @liakjim, που ειχε βαλει και αυτος απο τον Ακη

Έγινε επεξεργασία από wolves
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πόσοι θα συμφωνήσουν αλλά αυτοκίνητα σαν αυτό είναι που ξεχωρίζουν το AC από την υπόλοιπη μάζα εξομοιωτών. Μάλιστα θεωρώ πως έκανα μ@λακία που "εκαψα" αυτό το κορυφαίο combo , τώρα που ξέρω ότι δεν θα το τρέξω με τιμονιέρα (Παναγιώτη εσύ φταις που με παγίδεψες :p )

 

Εγώ προτείνω να πάρουμε με τη σειρά τα tracks να τα τρέξουμε όλα με αυτό το αυτοκίνητο :yikes:  έτσι ώστε να εμβαθύνουμε σ΄ αυτές τις τεχνικές  :p  :D αλλά να ικανοποιηθείς κι εσύ ! :rolleyes:  :tomato: 

Link to comment
Share on other sites

Θα το εκτιμούσα πολύ αν εσύ, ή κάποιος άλλος alien θα μπορούσε να δώσει κανένα hint για το πως κάνουμε heel n toe, γιατί έχω την εντύπωση πως αυτό που προσπαθώ είναι μια καινούρια δική μου μέθοδος με αμφίβολα αποτελέσματα... :help!:

 

Να ξηγήσω: Είμαι στην μεγάλη ευθεία και ακολουθεί δεξιά στροφή στο βάθος. Όταν φτάσει η στιγμή να φρενάρω, αντί να πατήσω φρένο, κατεβάζω ταχύτητα  (π.χ. από 5η σε 4η ή και στη συνέχεια από 4η σε 3α) πατώντας σχεδόν ταυτόχρονα συμπλέκτη (αριστερό πόδι) για να αλλάξω ταχύτητα με το shifter, φρένο και ελαφρώς στιγμιαία το γκάζι (δεξί πόδι), προσπαθώντας στα κλάσματα αυτά να πετύχω την στιγμιαία αύξηση των στροφών πριν το κατέβασμα για να μη μπλοκάρουν οι τροχοί. Αυτό το κάνω μόνο σε ευθεία και πριν από στροφή, κι ενώ μερικές φορές έχω καταφέρει να το ελέγξω και να μη μπλοκάρει, τις πιο πολλές φορές  η ταχύτητα που έχω είναι μεγαλύτερη από αυτήν που πρέπει και τελικά βγαίνω πάλι εκτός πίστας στις στροφές. :wall:

Δε θέλω χλευασμούς και ειρωνίες για την παραπάνω περιγραφή   :haha:  , ουσιαστικά προσπαθώ να αντιγράψω αυτά που είδα σε κάτι βίντεο στο youtube... Και για να σας καθυσηχάσω λιγο, μη φοβάστε, αυτά τα κάνω σε practice mode και ούτε καν σε online server, στους αγώνες θα έχω automatic clutch και blip ή όπως το λένε... Απλά καμιά συμβουλή για το αν είμαι στο σωστό δρόμο σχετικά με την εφαρμογή της τεχνική του heel N toe θα ήταν καλοδεχούμενη, για να συνεχίσω το practice ή να το παρατήσω... :confused:

 

Απ' τα λίγα που καταλαβαίνω και εγώ (ως αρχάριος) δεν κάνεις κάτι διαφορετικό - σωστά το κάνεις. Στην ουσία απλώς πατάς λίγο γκάζι αφού κατεβάσεις ταχύτητα για να ανεβάσεις στροφές. Ακούγεται απλό αλλά είναι εντελώς το αντίθετο: πόσο γκάζι θα δώσεις (δύναμη) - για πόσα δέκατα του δευτερολέπτου; και όλα αυτά κρατώντας σταθερή πίεση στο φρένο - πράγμα από μόνο του δύσκολο... Αν προσθέσεις και την έλλειψη ABS τότε καταλαβαίνεις πόσο εύκολο ΔΕΝ είναι να μάθεις heel N toe και φυσικά σε καμιά περίπτωση μ' αυτό το αμάξι όπου το φρενάρισμα από τις τρελές ταχύτητες που πιάνει θέλει "χειρουργική" ακρίβεια... 

 

Καλύτερα επικεντρώσου στο φρενάρισμα και αλλαγές μόνο αφού έχει κόψει αρκετά ή ελάχιστα νωρίτερα να σου κάνει και μια μικρή υπερστροφή για να μπαίνεις καλύτερα στη στροφή (όλα αυτά χωρίς automatic clutch και blip - δεν τα χρησιμοποιώ).

 

Αφού λέμε και τη γνώμη μας για το αμάξι θα πω μόνο το εξής: αν μου χάριζαν μερικές βόλτες σε πίστα μ' αυτό το αμάξι απλώς θα αρνιόμουν καθώς αν μοιάζει με αυτό του Assetto, σαν βάσανο θα το έβλεπα και όχι σαν απόλαυση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

thanks για τα videos, θα τα δω όταν πάω σπίτι, αλλά εκτός από τα βίντεο όπου απλά προσπαθώ να μιμηθώ κινήσεις που βλέπω, θα ήθελα να μου περιγράψει και κάποιος τι προσπαθεί να πετύχει... Ίσως πρέπει να ξανακανονίσουμε καμιά συνάντηση Θεσσαλονικιών πάλι, να μας κάνει κανένα φροντιστήριο ο Άκης!

 

@'Billy's' και @'Akis' που χαθήκατε;  :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

thanks για τα videos, θα τα δω όταν πάω σπίτι, αλλά εκτός από τα βίντεο όπου απλά προσπαθώ να μιμηθώ κινήσεις που βλέπω, θα ήθελα να μου περιγράψει και κάποιος τι προσπαθεί να πετύχει... Ίσως πρέπει να ξανακανονίσουμε καμιά συνάντηση Θεσσαλονικιών πάλι, να μας κάνει κανένα φροντιστήριο ο Άκης!

 

@'Billy's' και @'Akis' που χαθήκατε;  :)

Ο Billy's προσπαθεί να μάθει να οδηγάει με τιμονιέρα και παράλληλα σιχτιρίζει (εμάς που κάναμε like στην αγορά της)!

Ο Άκης έμπλεξε με τη δουλειά του όπως και το GoMaR - ευκαιρία για μας τα "ποντίκια" να ξεμυτίσουμε λίγο (γιατί έχει πολλές γάτες ακόμα :lol: )

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

http://www.drivingfast.net/car-control/heel-toe-shifting.htm

Είναι σαν το ποδήλατο, θέλει λίγο κόπο στην αρχή αλλά μετά γίνεται αυτόματα. Εγώ το έμαθα με το iracing mx5 προσπαθώντας συνειδητά για κάποια sessions και στην πορεία το πόδι σου πάει μόνο του.

 

edit: Για όσους έχουν g25/27 και επειδή και εγώ είχα δυσκολευτεί όπως ήταν από μαμά είχα κάνει μια πατέντα για να φέρω το φρένο λίγο πιο μπροστά από το γκάζι, μάλιστα όταν την έδωσα στον Άρη για τις κόρες του δεν έβγαλα την πατέντα οπότε ζητήστε από τον Άρη φωτογραφίες εάν θέλετε να την πατεντάρετε, μερικές ροδέλες και δύο μακρύτερες βίδες χρειάζονται μόνο.

Έγινε επεξεργασία από geovas77
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 Δλδ που να έβαζα και το C9 ...

Και μια δοκιμή : πάρτε στην ίδια πίστα το C9, βάλτε Boost 100% και οδηγήστε για κανά μισάωρο. Επιστρέφοντας στο F1, στάνταρ θα ρίξετε χρόνο.

Με μια γρηγορη δοκιμη που εκανα μου φανηκε πολυ πιο ευκολο το C9, ακομα και με 100% boost.

Εξαιρετικη επιλογη και αυτο για μελλοντικο κομπο.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως πρέπει να ξανακανονίσουμε καμιά συνάντηση Θεσσαλονικιών πάλι, να μας κάνει κανένα φροντιστήριο ο Άκης!

 

@'Billy's' και @'Akis' που χαθήκατε;  :)

 

Μεσα ειμαι εγω φυσικα! Απογευματακι βεβαια αν μπορειτε και εσεις!

Ο Billy's προσπαθεί να μάθει να οδηγάει με τιμονιέρα και παράλληλα σιχτιρίζει (εμάς που κάναμε like στην αγορά της)!

Ο Άκης έμπλεξε με τη δουλειά του όπως και το GoMaR - ευκαιρία για μας τα "ποντίκια" να ξεμυτίσουμε λίγο (γιατί έχει πολλές γάτες ακόμα :lol: )

 

Χαχαχα!Καλα την τιμονιερα οπως την πηρα , ετσι ειναι. Ζητημα ειναι να εχω παιξει κανενα 3ωρο συνολικα στην 1,5 βδομαδα που την εχω. Δεν εχω χρονο για να ασχοληθω παραπανω..αν μπω στους επομενους αγωνες(στο cup φυσικα θα μπω) θα μπω με το 360pad για να μην κανω καμια κοτσανα..

 

Tanthopo φαντασου τις ρυθμισεις σου εχει λιγες μερες που τις εβαλα..

Ασε που το στησε ξεστησε δεν παλευεται πραγματικα.. :p

Έγινε επεξεργασία από Billys
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

http://www.drivingfast.net/car-control/heel-toe-shifting.htm

Είναι σαν το ποδήλατο, θέλει λίγο κόπο στην αρχή αλλά μετά γίνεται αυτόματα. Εγώ το έμαθα με το iracing mx5 προσπαθώντας συνειδητά για κάποια sessions και στην πορεία το πόδι σου πάει μόνο του.

 

edit: Για όσους έχουν g25/27 και επειδή και εγώ είχα δυσκολευτεί όπως ήταν από μαμά είχα κάνει μια πατέντα για να φέρω το φρένο λίγο πιο μπροστά από το γκάζι, μάλιστα όταν την έδωσα στον Άρη για τις κόρες του δεν έβγαλα την πατέντα οπότε ζητήστε από τον Άρη φωτογραφίες εάν θέλετε να την πατεντάρετε, μερικές ροδέλες και δύο μακρύτερες βίδες χρειάζονται μόνο.

 

 

Πολύ καλό το link! κάτι τέτοιο έψαχνα! thanks! Λογικό μου ακούγεται το mod για να φέρεις το φρένο πιο μπροστά...Φαντάζομαι στο ίδιο αποτέλεσμα θα καταλήξω αν πάρω τα play-doh (πλαστελίνη) της κόρης μου και σχηματίσω το σχήμα του pedal με πάχος 1-2 cm και αφού το αφήσω 1-2 μέρες να σκληρύνει, μετά το βάλω πάνω στο φρένο και το δέσω με μονωτική!!  :metal:

Έγινε επεξεργασία από tanthopo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.drivingfast.net/car-control/heel-toe-shifting.htm

Είναι σαν το ποδήλατο, θέλει λίγο κόπο στην αρχή αλλά μετά γίνεται αυτόματα. Εγώ το έμαθα με το iracing mx5 προσπαθώντας συνειδητά για κάποια sessions και στην πορεία το πόδι σου πάει μόνο του.

 

edit: Για όσους έχουν g25/27 και επειδή και εγώ είχα δυσκολευτεί όπως ήταν από μαμά είχα κάνει μια πατέντα για να φέρω το φρένο λίγο πιο μπροστά από το γκάζι, μάλιστα όταν την έδωσα στον Άρη για τις κόρες του δεν έβγαλα την πατέντα οπότε ζητήστε από τον Άρη φωτογραφίες εάν θέλετε να την πατεντάρετε, μερικές ροδέλες και δύο μακρύτερες βίδες χρειάζονται μόνο.

Άσε, έπεσε κράξιμο από το έτερο ήμισυ (μην ακούσει για ηλ. παιχνίδια - κάτι παθαίνει - ιδίως όταν έχει να κάνει με τις μικρές) και από τότε παίζουμε μόνο στη ζούλα και στη παρανομία που και που... :whistling:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μεσα ειμαι εγω φυσικα! Απογευματακι βεβαια αν μπορειτε και εσεις!

 

Χαχαχα!Καλα την τιμονιερα οπως την πηρα , ετσι ειναι. Ζητημα ειναι να εχω παιξει κανενα 3ωρο συνολικα στην 1,5 βδομαδα που την εχω. Δεν εχω χρονο για να ασχοληθω παραπανω..αν μπω στους επομενους αγωνες(στο cup φυσικα θα μπω) θα μπω με το 360pad για να μην κανω καμια κοτσανα..

 

Tanthopo φαντασου τις ρυθμισεις σου εχει λιγες μερες που τις εβαλα..

Ασε που το στησε ξεστησε δεν παλευεται πραγματικα.. :p

 

 

Να σου πω ένα μυστικό, αλλά θε πέσει κράξιμο που το λέω σε αυτό το thread: Η οδήγηση με τιμονιέρα και manual shifter μου φάνηκε πιο εύκολη με το pCars, παρά με το Assetto... Κατά τη γνώμη μου, ξεκίνα από pCars, θα την συνηθίσεις πιο εύκολα!  :slap:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άσε, έπεσε κράξιμο από το έτερο ήμισυ (μην ακούσει για ηλ. παιχνίδια - κάτι παθαίνει - ιδίως όταν έχει να κάνει με τις μικρές) και από τότε παίζουμε μόνο στη ζούλα και στη παρανομία που και που... :whistling:

Άρη που να δεις την πεντάχρονη κόρη μου να κουμαντάρει τη Fanatec (FFB@20%) αγκαλιά μου γιατί δεν φτάνει βέβαια τα pedal, πραγματική απόλαυση. Το πρόβλημα είναι ότι θέλει να βγαίνει στα χωράφια ή να καρφώνεται στους τοίχους γιατί λέει ότι της αρέσει όπως τραντάζεται[emoji12]
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

αντε να δουμε ποιος θα κανει γιο  :)  :p

 

παρεπιτοντως εμενα η κορη μου παει λυκειο φετος,ουτε που εχει ασχοληθει ποτε με games,μονο το asterix της αρεσε στα 5 της, στο ps2 η 1 δεν θυμαμαι  :p

Έγινε επεξεργασία από kyr..
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Άρη που να δεις την πεντάχρονη κόρη μου να κουμαντάρει τη Fanatec (FFB@20%) αγκαλιά μου γιατί δεν φτάνει βέβαια τα pedal, πραγματική απόλαυση. Το πρόβλημα είναι ότι θέλει να βγαίνει στα χωράφια ή να καρφώνεται στους τοίχους γιατί λέει ότι της αρέσει όπως τραντάζεται[emoji12]

 

Ε γι' αυτό το λόγο και οι δικές μου προτιμούν (με πάθος) το "Next Car Game: Wreckfest" :fie::upside:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.