nickthegr Δεκέμβριος 25, 2016 #16861 Δεκέμβριος 25, 2016 Καλά Χριστούγεννα σε όλους Χρόνια Πολλά και καλά σε όσους γιορτάζουνSent from my Nexus 7 using Tapatalk 1
Δημοφιλής Δημοσίευση jax7480 Δεκέμβριος 25, 2016 Δημοφιλής Δημοσίευση #16862 Δεκέμβριος 25, 2016 Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα σε όλους. Διπλη χαρά για εμάς σήμερα μιας και πριν ακριβώς ένα χρόνο ήρθαν στον κόσμο τα αγγελούδια μου. Να είστε όλοι γέροι, με αγάπη και τύχη και να περάσετε όμορφα αυτές τις μέρες με τους ανθρώπους που αγαπάτε. 21
hypnz Δεκέμβριος 25, 2016 #16864 Δεκέμβριος 25, 2016 Καλημέρα, χρόνια πολλά και καλά χριστούγεννα. Να είστε όλοι καλά με υγεία πάνω απ όλα. Επίσης, χρόνια πολλά σε όσους και όσες γιορτάζουν. Στάλθηκε από το A0001 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
tommybertsen Δεκέμβριος 25, 2016 #16865 Δεκέμβριος 25, 2016 Καλές γιορτές παιδιά. Θα έλεγα το 2017 να είναι καλύτερο κλπ , αλλά γιατί να τρεφω αυταπάτες; 2
Papakitou Δεκέμβριος 25, 2016 #16866 Δεκέμβριος 25, 2016 Χρονια πολλα σε ολους, υγεια πανω απο ολα! 3
rastaman Δεκέμβριος 25, 2016 #16867 Δεκέμβριος 25, 2016 Χρόνια Πολλά με υγεία παιδες!! Χρόνια πολλά σε Χρήστους και Χριστίνες !! 3
artyom Δεκέμβριος 25, 2016 #16868 Δεκέμβριος 25, 2016 Πλυσεις με hexalen 3 φορες την ημερα. Comtrex 2 χαπακια καθε φορα, ανα 6 ωρο. Αν σου κανει και πυρετο, πρεπει να σε δει ιατρος. Ισως να πρεπει να σου γραψει καποια αντιβιωση. Περαστικα.[emoji4]Πριν απαντήσεις πηρα tebron η καπως ετσι, μια σκονη είναι. Ανακατωσα με νερο και την ηπια. Το βραδυ σηκώθηκα 6 φορες για εμετο. Μετα την 3η μονο ρεψιματα. ΔΕν εχω δύναμη να σηκωθω απτο κρεβάτι. Τωρα ανα 10 λεπτο τρωω μια κουταλια σουπα και πολυ λιγο νερακι μπας και στρώσει το στομαχι. Σιγα σιγα ανεβαίνει και ο πυρετός και ο παθολογος ειπε οτι αυτο σημαίνει οτι ο οργανισμός προσπαθει να φτιάξει το στομαχι. Αν φτασω 38 τοτε να παρω depon. Καλες γιορτες σε ολους 8
TopCLR Δεκέμβριος 25, 2016 #16869 Δεκέμβριος 25, 2016 (edited) Καλά Χριστούγεννα και χρόνια πολλά με υγεία! Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 25, 2016 από TopCLR 4
karmen1983 Δεκέμβριος 25, 2016 #16871 Δεκέμβριος 25, 2016 Χρονια πολλα σε ολους καλα με υγεια και ευτυχια στη ζωη σας και στους ανθρωπους που αγαπατε. Οτι επιθυμει ο καθε ενας σας να ερθει με το νεο χρονο! 4
tommybertsen Δεκέμβριος 25, 2016 #16873 Δεκέμβριος 25, 2016 Spoiler Και καπου εδω βλεπουμε τον @wrong method, να εχει βαρεθει πια την προβατισια ζωη του και να θελει μεταλλαξη Καλα χριστουγεννα και υγεια σε ολους! 3
Cyber_Cookie Δεκέμβριος 25, 2016 #16874 Δεκέμβριος 25, 2016 Χρονια πολλα! @λαθος μεθοδος ο καιροc γαρ εγγυc. 3
Simon Δεκέμβριος 25, 2016 #16875 Δεκέμβριος 25, 2016 Χρονια πολλα με υγεια για ολους! Να περασουμε ολοι καλα στις γιορτες με αυτους που αγαπαμε! 2
wrong method Δεκέμβριος 25, 2016 #16876 Δεκέμβριος 25, 2016 7 hours ago, tommybertsen said: Reveal hidden contents Και καπου εδω βλεπουμε τον @wrong method, να εχει βαρεθει πια την προβατισια ζωη του και να θελει μεταλλαξη Καλα χριστουγεννα και υγεια σε ολους! 4 hours ago, Rusty_Cookie said: Χρονια πολλα! @λαθος μεθοδος ο καιροc γαρ εγγυc. παΐδια, και εσύ και ο από πάνω και ο κακότατοσ 2
HotPeanut Δεκέμβριος 26, 2016 #16877 Δεκέμβριος 26, 2016 (edited) @wrong method http://news247.gr/eidiseis/psixagogia/celebrities-news/pethane-o-george-michael.4449717.html?utm_source=Contra&utm_medium=breaking_news_hp&utm_campaign=24MediaWidget Last christmas στην κυριολεξία Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 26, 2016 από honda22
wrong method Δεκέμβριος 26, 2016 #16878 Δεκέμβριος 26, 2016 ναι το είδα και εγώ,δεν ήμουν φαν αλλά πολύ νέος,κρίμα
wesker Δεκέμβριος 26, 2016 #16879 Δεκέμβριος 26, 2016 πριν 8 λεπτά, το μέλος wrong method έγραψε: ναι το είδα και εγώ,δεν ήμουν φαν αλλά πολύ νέος,κρίμα Μεγαλώνει η παρέα εκεί πάνω.... :/
Recommended Posts