Lazy Dog Δεκέμβριος 13, 2014 #504 Δεκέμβριος 13, 2014 (edited) Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 13, 2014 από Lazy Dog 5
leonidastra86 Δεκέμβριος 13, 2014 #506 Δεκέμβριος 13, 2014 (edited) Τι διαμαντι νημα ειναι αυτο ρε παιδια! Να ειστε καλα, γελασα με τη ψυχη μου! Εντιτ και για ενα κλασικο: Ειναι ενας τυπος στο ψυχιατρειο που παιζει εντονα με μια τριχα.Τον πλησιαζει ο γιατρος και τον ρωταει "απ'τα νευρα σου?"Και του απανταει ο τυπος "οχι,απ'τα @@ μου" Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 13, 2014 από leonidastra86 1
Delijohn Δεκέμβριος 13, 2014 #507 Δεκέμβριος 13, 2014 μια και πιάσαμε τα ψυχιατρεία Πάνε έναν τυπάκο στο τρελοκομείο και περιμένει υπομονετικά να εξεταστεί, όταν έρθει η σειρά του. Κρατάει όμως κλειστό το ένα του αυτί και δείχνει να πονάει. Τον πλησιάζει ο γιατρός και του λέει: - Τι έχετε αγαπητέ; - Να λέει.. έχει μπει στο αυτί μου μια κότα! Και πονάω! Καταλαβαίνει ο γιατρός.. παίρνει μια βελόνα και του ρίχνει αναισθητικό. Παρ'τον κάτω. Ζητάει να του φέρουν μια κότα από τη λαϊκή, τη βάζει και δίπλα του και του βάζει και λίγο κόκκινο στο αυτί! Αφήνει λοιπόν τον ασθενή μέχρι να συνέρθει. Αφού ξύπνησε: - Τι έγινε γιατρέ;; - Να παιδί μου σε εγχείρησα, ευτυχώς όλα πήγαν καλά! Να και η κότα! Δύσκολη η επέμβαση. Είσαι όμως καλά! Κάνει να φύγει ο τρελός και ξαναβάζει το χέρι στο αυτί. - Τι κάνεις παιδί μου εκεί; Στην έβγαλα την κότα! Είσαι καλά. - Γιατρέ είμαι καλά και χίλια ευχαριστώ.. αλλά είπα να προσέχω πλέον, γιατί δεν ξέρεις τι γίνεται καμιά φορά, μπορεί να ξαναμπεί καμία!!! 1
Δημοφιλής Δημοσίευση astrolabos Δεκέμβριος 13, 2014 Author Δημοφιλής Δημοσίευση #508 Δεκέμβριος 13, 2014 15
wrong method Δεκέμβριος 14, 2014 #509 Δεκέμβριος 14, 2014 βλέπω καλά, Stormtroopers ??????????? wtf?????
minast Δεκέμβριος 14, 2014 #510 Δεκέμβριος 14, 2014 βλέπω καλά, Stormtroopers ??????????? wtf????? Είχε ατύχημα το TIE fighter και περιμένουν το γερανό... 3
acct Δεκέμβριος 14, 2014 #511 Δεκέμβριος 14, 2014 Προφανώς και είχε ατύχημα, αφού το πήγαιναν δικάβαλο - ίσως τρικάβαλο, αλλά δε βλέπω καλά αν είναι τρίτος δίπλα στη φωτιά... 4
Δημοφιλής Δημοσίευση astrolabos Δεκέμβριος 14, 2014 Author Δημοφιλής Δημοσίευση #512 Δεκέμβριος 14, 2014 Για κάθε 1024 οπαδούς των Megadeth γίνεται ένας Gigadeth 13
leonidastra86 Δεκέμβριος 14, 2014 #513 Δεκέμβριος 14, 2014 Ψυχιατρειο και παλι, ο γιατρος εχει 3 ασθενεις στο τελευταιο σταδιο θεραπειας και κανει ενα τελευταιο τεστ να δει αν γιατρευτηκαν.Καλει τον πρωτο και τον ρωταει :-Ποσο κανει 1 συν 1? -Κοκκινο απανταει αυτος.-Θες ακομα θεραπεια, ο επομενος. Μπαινει ο επομενος λοιπον:-Ποσο κανει 1 συν 1?-Τριγωνο του απανταει-Θες και εσυ δουλεια ακομα,ο τελευταιος παρακαλω να περασει. Μπαινει και ο τελευταιος:-Ποσο κανει 1 συν 1, λεει κουρασμενος και απογοητευμενος πια ο γιατρος .-2 του απανταει με ανεση ο ασθενης.-Πολυ σωστα,πως το βρηκες? ρωταει εκπληκτος ο γιατρος.-Α πολυ απλο,πολλαπλασιασα το κοκκινο με το τριγωνο!!!
wrong method Δεκέμβριος 14, 2014 #514 Δεκέμβριος 14, 2014 Για κάθε 1024 οπαδούς των Megadeth γίνεται ένας Gigadeth πως λέμε:βαθιάς κατάψυξης;κάτι παρόμοιο 3
astrolabos Δεκέμβριος 14, 2014 Author #515 Δεκέμβριος 14, 2014 πως λέμε:βαθιάς κατάψυξης;κάτι παρόμοιο
2cpu Δεκέμβριος 14, 2014 #518 Δεκέμβριος 14, 2014 Προφανώς και είχε ατύχημα, αφού το πήγαιναν δικάβαλο - ίσως τρικάβαλο, αλλά δε βλέπω καλά αν είναι τρίτος δίπλα στη φωτιά... Δεν ειχε σημα το διαγαλαξιακο κινητο και πηγε λιγο ποιο κατω να καλεσει την οδικη
suboy Δεκέμβριος 14, 2014 #519 Δεκέμβριος 14, 2014 https://www.facebook.com/video.php?v=1031944283488731 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now