ARMAGEDDON Απρίλιος 4, 2015 #641 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 (edited) Και τα 4 παλιά έχουν τέτοιο πάχος; Αν ναι, εγώ προσωπικά δε θα τα άλλαζα, εκτός και αν ήταν να πάω ταξίδι (πχ. για Πάσχα). yeap και τα 4σερα μπροστά έτσι ήταν,και ναι έχω να πάω ταξίδι τώρα το Πάσχα + το καλοκαίρι να κάνω 2000-3000 χλμ σε ταξίδια από παραλία σε βουνά κάμπους και λιβάδια ... αν ήμουν μες την πόλη όλο τον καιρό και δεν έκανα ταξίδια δεν θα τα άλλαζα θα τα άλλαζα μετά από Σεπτέμβρη Οκτώμβρι Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 4, 2015 από ARMAGEDDON Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Απρίλιος 4, 2015 #642 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 (edited) Πρέπει να κοιτάξεις 2 περιπτώσεις. 1. Το πλάτος του ελαστικού. Αν δεν αλλάξεις να πας σε φαρδύτερο, δε θα επηρεαστεί η κατανάλωση. 2. Αν μπορείς να ξέρεις το βάρος του τροχού με 15άρα και με 17άρα, θα ήξερες τη μη αναρτώμενη μάζα. Αν ο συνδιασμός τροχού-ελαστικού ήταν κατά πολύ βαρύτερος με 17άρα, θα είχες μικρή αύξηση της κατανάλωσης. Ποσοστιαία αύξηση, δεν μπορεί να υπολογιστεί. Υ.Γ. Πρέπει να συναντηθούμε!!!! Το πλάτος θα αλλάξει, αν γίνει η αλλαγή. Συγκεκριμένα, από 185 θα γίνει 205. Το δεύτερο που λες, δεν το ξερω καθόλου. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 4, 2015 από hayabusa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 4, 2015 #643 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 Φιλικά, μη βάλεις 205, δεν έχει νόημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Απρίλιος 4, 2015 #644 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 από ποια άποψη ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Απρίλιος 4, 2015 #645 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 Μια απορία, πρακτική και από εμένα. Αν από 15άρα ατσάλινη ζάντα, πάω σε 17άρα αλουμινίου πόσο λέτε να αυξηθεί η κατανάλωση στο περίπου ; Τώρα η μέση ειναι στα 4.7-5.1 l/100 km.ασχετα απο τη καταναλωση δες λιγο ποσο κοστιζουν τα 17αρια λαστιχα...εκει ειναι η μεγαλη διαφορα 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Απρίλιος 4, 2015 #646 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 (edited) Πάντως διαφορά θα δεις, προς το χειρότερο σε όλα τα του αυτοκινήτου. Μπορεί η μη αναρτώμενη μάζα του κάθε τροχού να μειωθεί, λόγω του βάρους της ζάντας, αλλά θα πρέπει να υπολογίσεις και το βάρος του ελαστικού. Επίσης θα αλλάξεις διαστάσεις προς μεγαλύτερο, που σημαίνει, άλλη κατανάλωση, χαμηλότερη επιτάχυνση κτλ. Γενικά ο κινητήρας θα ζορίζεται περισσότερο για να παράξει το ίδιο έργο. Παίζει να δεις και ένα λίτρο παραπάνω στην κατανάλωση (ίσως και 1.5). Να ρωτήσω εγώ κάτι σχετικό. Γιατί θέλεις να αλλάξεις ζάντες και λάστιχα σε μεγαλύτερα; Υπάρχει λόγος (π.χ. looks) ή θέλεις καλύτερη συμπεριφορά (κράτημα κτλ). Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 4, 2015 από jax7480 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Απρίλιος 4, 2015 #647 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 διαβάστε και αυτό εδώ http://www.autoblog.gr/2015/04/03/apokleistiko-hlikiwmenh-katagrafei-thn-taxythta-kai-tis-pinakides-dierxomenwn-oxhmatwn-sthn-ethnikh-odo-athhnwn-lamias/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Απρίλιος 4, 2015 #648 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 Να ρωτήσω εγώ κάτι σχετικό. Γιατί θέλεις να αλλάξεις ζάντες και λάστιχα σε μεγαλύτερα; Υπάρχει λόγος (π.χ. looks) ή θέλεις καλύτερη συμπεριφορά (κράτημα κτλ). είναι ουσιαστικά και οι δύο λόγοι που αναφέρεις με περισσότερη βαρύτητα στα σημεία που θα βελτιωθεί η συμπεριφορά του αυτοκινήτου φυσικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 4, 2015 #649 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 Δε θα βελτιωθεί. Δε θα μπορείς να τα ζεστάνεις στη θερμοκρασία λειτουργίας τους. Όσο για την ηλικιωμένη, κάτσε εσύ* να περνάει δίπλα σου αμάξι με 140 και άμα προλάβεις να καταγράψεις πινακίδα, σφύρα μου. *Όχι εσύ που το ανάρτησες, αυτός που το έγραψε. Σε ποια χώρα είπαμε θα κρεμάνε τους δημοσιογράφους που δημοσιεύουν ψέμματα; :P:P 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Απρίλιος 4, 2015 #650 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 @hayabusa, Για τι αυτοκίνητο μιλάμε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Απρίλιος 4, 2015 #651 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 @jax7480,Kia Rio 1.4 diesel Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Απρίλιος 4, 2015 #652 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 Δεν έχει νόημα τότε όλο αυτό που θέλεις να κάνεις. Στην καλύτερη πήγαινε για 16αρα ζάντα αν θέλεις τόσο πολύ να αλλάξεις τη διάσταση για το looks και τα κρατήματα. Το 17αρι πιστεύω είναι overkill. Σου τα λέω γιατί έχω περάσει από αυτό το στάδιο (της ταύλας, να τα φτιάξω όλα). 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Απρίλιος 4, 2015 #653 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 (edited) Ωραια ολα αυτα περι αναρτωμενης μαζας αλλα δεν παιζει να βρεις 17αρα ζαντα πιο ελαφρια ζαντα απο την 15αρα που εχεις. Περα απο αυτο και το ελαστικο πλεον θα ειναι βαρυτερο ..το οποιο ως δια μαγειας θα αλλαξει σε ολες τις διαστασεις και οχι μονο στο πλατος. Απο 185/65/15 (νομιζω αυτο εχεις) θα πρεπει να πας σε "υποτιθεμενο" 205/55/17 τουλαχιστον αν οχι σε 205/45/17 για να μεινεις στην ιδια διαμετρο με αυτο που εχεις (αντιο ανεση και μετα απο λιγο καιρο αντιο ζαντα). Kαι ναι ..παω στοιχημα -που λεει ο λογος- οτι παιζει να δεις πανω απο λιτρο διαφορα στην οδηγηση. Εξαρταται και πως οδηγεις ..αλλα για να εχεις απαιτηση απο ολο αυτο και στο "κρατημα" ..μαλλον για εκει πας. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 4, 2015 από ΝTG 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Απρίλιος 4, 2015 #654 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 Αφού από το εργοστάσιο το δίνουν με 205/45/R17, γιατί δεν ψάχνεις μήπως βρεις κατανάλωση από το συγκεκριμένο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Απρίλιος 4, 2015 #655 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 (edited) υπάρχουν και 2.0L diesel, που νομίζω λειτουργούν διαφορερετικά από την βενζίνη, και αυτοί στην πυρά με τις ξενέρωτες;Δε καταλαβαίνω τι εννοείς...Εγώ έχω 1870 περίπου Diesel κυβικά (Grand Vitara) σε πετρέλαιο και δεν ήθελα να φορτωθώ δίλιτρο πετρέλαιο με επιπλέον τέλη κυκλοφορίας, φόρο πολυτελείας και ασφάλεια αλλά και γιατί άντε να πουλήσεις μετά ένα δίλιτρο, εκτός αν το "σκοτώσεις". Όλα τα πετρέλαια λειτουργούν διαφορετικά από τη βενζίνη και η επιλογή είναι θέμα γούστου. Προτιμώ το πετρέλαιο λόγω κατανάλωσης, αλλά αν έχεις φράγκα χτυπάς βενζίνη με έναν 6κύλινδρο και λιώνεις τα παπούτσια σου. Δεν ξέρω ποιες είναι οι ξενέρωτες. είναι ουσιαστικά και οι δύο λόγοι που αναφέρεις με περισσότερη βαρύτητα στα σημεία που θα βελτιωθεί η συμπεριφορά του αυτοκινήτου φυσικά.Από 15άρα σε 17άρα η διαφορά είναι για εμένα όχι μεγάλη, αλλά πολύ μεγάλη. Διάβασα πιο πάνω πως βγαίνει και με 17άρα ζάντα το 1.4diesel! Ti τελική βγάζει με 17άρα; Η συμπεριφορά δεν αλλάζει μόνον από τα ελαστικά. Για εμένα αλλάζει κυρίως από την ανάρτηση πρώτα και μετά από την αλλαγή της διάστασης στη ζάντα και τα ελαστικά. Αν δε βγαίνει από το εργοστάσιο με 17άρα ζάντα και είσαι με 5 άτομα μέσα και μαμά ανάρτηση μήπως βρίσκουν τα λάστιχα στους θόλους στις στροφές; Ψάξτο. Αν πας σε 16άρα συνήθως η διάσταση είναι 205/55 και η τετράδα τους για καλά λάστιχα 330 ευρώ..... Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 4, 2015 από Alexgk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Απρίλιος 4, 2015 #656 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2015 Τροφή για σκέψη όλα τα παραπάνω ποστ. Σημειωτέον πως από το εργοστάσιο αυτό που μέχρι πρότινος έβγαινε με 17αρα ήταν μια έκδοση του 1.1diesel. Μετά το facelift δεν ξέρω τι κανουν.Στο 1.4 η φουλ έκδοση έβγαινε με 16αρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 5, 2015 #657 Κοινοποίηση Απρίλιος 5, 2015 Δε καταλαβαίνω τι εννοείς...Εγώ έχω 1870 περίπου Diesel κυβικά (Grand Vitara) σε πετρέλαιο και δεν ήθελα να φορτωθώ δίλιτρο πετρέλαιο με επιπλέον τέλη κυκλοφορίας, φόρο πολυτελείας και ασφάλεια αλλά και γιατί άντε να πουλήσεις μετά ένα δίλιτρο, εκτός αν το "σκοτώσεις". Όλα τα πετρέλαια λειτουργούν διαφορετικά από τη βενζίνη και η επιλογή είναι θέμα γούστου. Προτιμώ το πετρέλαιο λόγω κατανάλωσης, αλλά αν έχεις φράγκα χτυπάς βενζίνη με έναν 6κύλινδρο και λιώνεις τα παπούτσια σου. Δεν ξέρω ποιες είναι οι ξενέρωτες. Το όλο πόνημα πήγαινε στο οτι τα κυβικά ΔΕΝ δείχνουν σχεδόν τίποτα. Επίσης για τον hayabusa, 17άρες ζάντες σε 1,4 diesel ; Υπερβολικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Απρίλιος 5, 2015 #658 Κοινοποίηση Απρίλιος 5, 2015 17άρες στο Corsa 1.4 90 ατμοσφαιρικών μουλαριών, απο το εργοστάσιο παρακαλώ Ο Alexgk έγραψε αυτό που θα έλεγα για την ανάρτηση, είναι μεγάλη διαφορά απο 15-17 και ίσως να μην έχεις την βελτίωση που θέλεις, εκτός απο την εμφάνιση. Παράδειγμα, Fiesta Sport με 16άρες, που ακριβώς το ίδιο setup αυτοκινήτου προσφέρεται απο 195/45/16 -> 205/40/17 που η μοναδική βελτίωση είναι στο τιμόνι ενώ την πληρώνεις σε κατανάλωση, άνεση , κόστος ελαστικών. Πρόταση : το πολύ μια ίντσα μεγαλύτερη με το υπάρχον μοτέρ αλλά πολύ περισσότερο : βελτίωση οδηγικής συμπεριφοράς -> καλύτερα λάστιχα, βελτιωμένο πλαινό, σωστές πιέσεις. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Απρίλιος 5, 2015 #659 Κοινοποίηση Απρίλιος 5, 2015 http://www.videoman.gr/76286 Που να παει και στην f1 ο τυπος... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Απρίλιος 5, 2015 #660 Κοινοποίηση Απρίλιος 5, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=UKpiSEhyzsA 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now