Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Φοράω το PIrelli P Zero Nero Gt. Είναι απίστευτα μαλακό λάστιχο. Είχα τα ποτένζα πριν και νόμιζα ότι άλλαξα και ανάρτηση μολις τα έβαλα. Κρατάνε καλύτερα λόγω της γόμας. Όλα αυτά είναι ανάλογα το αυτοκίνητο. Το δικό μου δεν φημίζεται για την δύναμή του. (Mazda MX-5 2008) Αν ξαναέβαζα πάντως σίγουρα θα ήταν τα ίδια. (205/45/17 500€)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τόσο θέμα αυτοκινήτου η επιλογή ελαστικού (δική μου άποψη) όσο θέμα οδηγού. Ίδια λάστιχα, ίδια αυτοκίνητο με διαφορετικό οδηγό, θα πάρεις διαφορετικές απαντήσεις για το πόσο καλό είναι το λάστιχο. Ο καθένας μας οδηγεί διαφορετικά και εκεί είναι η διαφορά.

π.χ. Στο Leon 1.8T είχα βάλει τα Toyo Proxes T1R. Απίστευτο λάστιχο για τα δικά μου δεδομένα (το κυνηγούσα πολύ το θέμα, επιταχύνσεις, επιβραδύνσεις, στροφιλίκια κτλ, ακόμα και στο βρεγμένο). Τα έβαλε ξάδερφος μου σε ίδια διάσταση με ελάχιστα πιο αργό αυτοκίνητο και δεν έμεινε ευχαριστημένος. Αυτός ήταν χαλαρός οδηγός. Τον ένοιαζε μόνο ο θόρυβος από το λάστιχο στα ταξίδια και η φθορά. Δεν έμεινε με τίποτα από τα 2 ευχαριστημένος και δεν τα ξαναέβαλε.

 

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pirelli Nero GT είναι μέτριο απο σκληρότητα, με αυξημένο θόρυβο.

 

Μαλακότερο του, το Michelin Pilot Sport 3, Continental SportContact 3.

 

Σκληρότερο του (στα πλαινά μόνο) , το Hankook S1 Evo .

 

+1 για τον τρόπο οδήγησης 

 

π.χ το Michelin Pilot Sport 3 είναι φανταστικό για πόλη,  προοδευτικό στρίψιμο και εύκολο ζέσταμα, εξαιρετικό βρεγμένο, μειωμένος θόρυβος.


Δεν θα ικανοποιήσει όμως αυτόν που θέλει καλό turn in με τη μικρότερη δυνατή υποστροφή , άρα και τις λιγότερο προοδευτικές αντιδράσεις.

Επίσης, λόγω μαλακής γόμας, φθείρεται σημαντικά πιο γρήγορα.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό με το θόρυβο δεν το καταλαβαίνω εγώ γιατί έχω αρκετό λόγω της κουκούλας..! Ήταν πολύ θεαματική η διαφορά στην αίσθηση με την αλλαγή. Άναβε το esp με το παραμικρό αν δεν είχαν ζεσταθεί, και έμπαινε το abs, για την διαδρομή σπίτι-δουλειά που είναι σκάρτα 5κμ.

Το αρνητικό είναι ότι όταν τα κυνηγας πέφτουν πιο εύκολα. Τα προηγούμενα τα άλλαξα και τα πούλησα, με τόσο γόμα που είχαν πάνω.

Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εδιτ: εννοείται πως παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο η χρήση του αυτοκινήτου. Εγώ το έχω σπίτι δουλειά και καμία βόλτα αραιά και που. Από τον Δεκεμβρη που άλλαξα λάστιχα μέχρι τώρα με μία ανεβα- κατεβα Αθήνα-Θεσσαλονίκη και δεν έχω κάνει 3κ χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω τον πιο σημαντικο ρολο στην συμπεριφορα παιζει το ποσο το κυνηγας. Εννοειται βεβαια ειναι και θεμα ελαστικου και ποσο μπορει να ανταπεξελθει σε αυτο που θελεις.

Π.χ. τα Yokohama Parada Spec-II που ειχα βαλει στο Λεον ηταν το καλυτερο λαστιχο που εχω βαλει σε αυτοκινητο. Ζεσταινοταν πολυ γρηγορα και ειχε ΤΗΝ προσφυση παντου. Το μειονεκτημα του; στα 10.000 χλμ πεταξα και τα 4 γιατι πλεον σε βρεγμενο ηταν απιστευτα επικίνδυνο. Ηταν τοσο χαλια μετα τα 10Κ χλμ που σε ανηφορα με κλιση 20-25 μοιρες και βρεγμενο οδοστρωμα το αυτοκινητο δεν ξεκινουσε και δουλευε το TCS υπερωριες για να κουνηθει εστω και λιγο. Δεν τα ξαναεβαλα γιατι δεν συμφερε, οχι γιατι εμεινα δυσαρεστημενος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ρίξτε μια ματιά και στα Goodyear. Εγώ έβαλα τα Efficient Grip Perfomance και μπορώ να πω ότι είναι αρκετά καλά και σε προσιτή τιμή σε σχέση με τα Michelin πχ.

Επίσης έχουν ένα χρόνο εγγύηση όπως και τα Dunlop. Σκασίματα, πεζοδρόμια και όλα τα συναφή.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Απόψεις για in dash cameras για το αυτοκίνητο;

Σκέφτομαι για τη συγκεκριμένη:

 

https://www.blackvue.eu/Blackvue_DR650GW.php

 

Κάποιος που να έχει εγκατεστημένη ήδη;

Στην Ελλάδα επιτρέπονται από το νόμο;

Το μόνο που με προβληματίζει είναι η εγκατάσταση. Τι θα πρέπει να ξηλωθεί από το αυτοκίνητο για να περάσει το καλωδιομάνι...

 

 

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, jax7480 said:

Το μόνο που με προβληματίζει είναι η εγκατάσταση. Τι θα πρέπει να ξηλωθεί από το αυτοκίνητο για να περάσει το καλωδιομάνι...

Ποιό καλωδιομάνι?

Απότι βλέπω μόνο ρεύμα χρειάζεται και αυτό το παίρνει από τον αναπτήρα.

Και δεν χρειάζεται να είναι συνέχεια συνδεδεμένο γιατί:  Battery-Built in Super Capacitor

 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, djkostas said:

Ποιό καλωδιομάνι?

Απότι βλέπω μόνο ρεύμα χρειάζεται και αυτό το παίρνει από τον αναπτήρα.

Και δεν χρειάζεται να είναι συνέχεια συνδεδεμένο γιατί:  Battery-Built in Super Capacitor

 

Μιλάω για την διπλή (μπρος-πίσω) Έχει ένα καλώδιο που λογικά θα πρέπει να διασχίσει όλο το αυτοκίνητο.

 

Link to comment
Share on other sites

Στην Ελλάδα τίποτα δεν επιτρέπετε και όλα επιτρέπονται αν κατάλαβες τι εννοώ (ανάλογα την περίπτωση) ..

 

Εγώ χρησιμοποιώ την DrivePro 200 (32Gb ---> 1080p 30Fps ---> 4ώρες και κάτι εγγραφή) ,καλώια μόνο την τροφοδοσία όπου την περνάς εύκολα και δεν φένετε τίποτα  (για μπροστά μόνο έχω τώρα ) πίσω προς το παρών στην Ελλάδα ισχύει ο πίσω φταίει !

http://www.transcend-info.com/Products/No-498

 

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

Θέλω μπρος-πίσω και για το parking, γι'αυτό και σκέφτομαι την Blackvue.

Επίσης ψάχνω και έξτρα μπαταρία για να μην ρημάξω του αυτοκινήτου αλλά εδώ Νορβηγία δεν βρήκα τίποτα...χαχαχαχα

 

Link to comment
Share on other sites

επειδή καταλαβαίνω ότι θέλεις να κάνεις όμορφη δουλειά (και όχι να βγάζεις βάζεις τον αναπτήρα) υπάρχουν ρελεδάκια κλπ ώστε να τραβάει τάση μόνο όταν είναι το κλειδί πάνω κλπ κλπ ψάκτο με κάποιον ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων !

Link to comment
Share on other sites

Μόνος μου μπορώ να το κάνω, απ'ότι είδα στα videos δεν είναι τίποτα η εγκατάσταση. Το θέμα είναι, αν τραβάει από τη μπαταρία του αυτοκινήτου, πόσο αυτή θα κρατήσει πριν ρημαχτεί και αν μπορώ να φέρω την έξτρα μπαταρία εδώ που είναι μόνο για αυτό.

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να τραβάει ρεύμα όταν είσαι εκτός. Θα πρέπει να βρεις ένα ρελέ που δίνει τάση όταν γυρνας το κλειδί, αυτό σου είπε. Νομίζω ότι είναι το πιο λογικό.

Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όταν το μοτερ δεν δουλεύει οι κάμερες (κάμερα) έχει επιλογή για Parking mode. Δηλαδή να τραβάει βίντεο σε περίπτωση που συμβεί κάτι όσο το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο. Αυτό το feature στην Ελλάδα, αλλά και όσο θα ταξιδεύω για Ελλάδα θέλω να είναι ενεργό. Όταν λοιπόν το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο και σβηστό, η κάμερα τραβάει από την μπαταρία του αυτοκινήτου. Γι'αυτό θέλω να βρω έξτρα μπαταρία που είναι για αυτή τη δουλειά (δίνει ρεύμα στην dashcam) αλλά και προστατεύει τη μπαταρία του αυτοκινήτου (όταν πέσει κάτω από συγκεκριμένο voltage, κλείνει την κάμερα τελείως).

Ξέρω πως είναι "βάρος" για την μπαταρία του αυτοκινήτου αυτό, αλλά το θέμα είναι πόσο; Δηλαδή εκεί που είναι να αλλάξω μπαταρία σε μία τριετία, την αλλάξω σε ένα χρόνο, εννοείται δεν συμφέρει.

 

 

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.