Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

3 hours ago, 2cpu said:

Χαζή είναι... Αν ήταν Ελλάδα, με ένα ξεμάτιασμα ή μια βόλτα στην Άη Γιάννη το Ρώσσο στην Εύβοια, θα ήταν εντάξει.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Simon said:

Δεν ισχύει..

Insurance and the Nurburgring

 

Και αν γίνει καμιά στραβή, ο τιμοκατάλογος για επισκευές και όχι μόνο:

Nurburgring prices and costs

 

Δεν βλέπω ούτε για την πίστα στις Σέρρες να γράφει κάτι σχετικό στη σελίδα τους

TIΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ

 

Τσούζει!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κόκκινη σημαία μετά από... 1 λεπτό:

https://www.youtube.com/watch?v=0MDozA2hzek

 

για το ασθενοφόρο VW Τ2 τι να πω, μάλλον πάλι καλά που πήρε μπροστά :p

 

ντάξει καλή η υποδομή αλλά αν δεν υπάρχει και η αντίστοιχη διαχείριση καλό είναι να είμαστε φειδωλοί όταν διαφημίζουμε πίστες.

Link to comment
Share on other sites

Μολις ηρθαν και τις κουμπωσα.

 

Τελικα εβαλα τα p zero nero gt... πολυ πιο μαλακα απο τα potenza.

 

Spoiler image.jpg

image.jpg

screenshot windows

 

 

 

 

Μεγεια! Μακάρι να τα ευχαριστηθεις! Το πιέζεις συχνά το αμάξι σου; Έχεις διπλάσια ιπποδύναμη από μένα αλλά διαφορετικού είδους φθορά. Τουλάχιστον έχεις ίδια διάσταση μπρος πίσω;

Οφφτοπικ: για καθημερινό αυτοκίνητο έχει/είχε κάποιος coilover;

Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μεγεια! Μακάρι να τα ευχαριστηθεις! Το πιέζεις συχνά το αμάξι σου; Έχεις διπλάσια ιπποδύναμη από μένα αλλά διαφορετικού είδους φθορά. Τουλάχιστον έχεις ίδια διάσταση μπρος πίσω;

Οφφτοπικ: για καθημερινό αυτοκίνητο έχει/είχε κάποιος coilover;

Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σε ευχαριστω!!

Οχι δεν το πιεζω ιδιαιτερα απλα μ' αρεσουν οι βελτιωσεις και οι αλλαγες.

Εννοειται ιδια ειναι η διασταση μπρος πισω.

Στην ερωτηση σου για coilover εχω βαλει σχεδον σε ολα τα αμαξια που ειχα.. Συγκεκριμενα εχω βαλει kw v1, weitec hicon (νυν st) και μια φτηνη στο Ζ4 FK.

Τοτε που ημουν και πιο μικρος αντεχα να ειναι τραπεζι το αμαξι... Τωρα αμα εβαζα κατι, γτ αυτη τη στιγμη ειμαι με ενα σετακι eibach sportline στα μαμα αμορτισερ για να ειναι πιο ανετο, ισως να εβαζα τα coilovers της AP τα οποια απ οσο λενε ειναι τα πιο μαλακα και αρκετα οικονομικα.

Εχουν τις μπουκαλες τις kw με πιο μαλακα ελατηρια.. Γενικα πολλες μαρκες εχουν τις ιδιες μπουκαλες και απλα αλλαζουν τα spring rates..

Τι αμαξι εχεις και ποσο ειναι το μπατζετ σου?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, csaris said:

Τοτε που ημουν και πιο μικρος αντεχα να ειναι τραπεζι το αμαξι...

Ότι είπε ο από πάνως.... Ξεκίνησα με bilstein αμορτισέρ με eibach ελατήρια (στο Leon) και κατέληξα με FK coilover στη μεσαία σκάλα.

Τώρα το A8 το έχω μόνιμα στη comfort ρύθμιση γιατί γεράσαμε...

Προσωπική άποψη, δεν χρειάζεται coilover σε καθημερινό αυτοκίνητο για κανένα λόγο, όσο και να το κυνηγάς, εκτός αν θα χώνεις το αμάξι σε πίστα.

Βρες ένα σετ αμορτισέρ/ελατήρια που δουλεύει καλά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο αν θέλεις να βάλεις κάτι καλύτερο από το εργοστασιακό και μην ασχοληθείς άλλο.

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω!!

Οχι δεν το πιεζω ιδιαιτερα απλα μ' αρεσουν οι βελτιωσεις και οι αλλαγες.

Εννοειται ιδια ειναι η διασταση μπρος πισω.

Στην ερωτηση σου για coilover εχω βαλει σχεδον σε ολα τα αμαξια που ειχα.. Συγκεκριμενα εχω βαλει kw v1, weitec hicon (νυν st) και μια φτηνη στο Ζ4 FK.

Τοτε που ημουν και πιο μικρος αντεχα να ειναι τραπεζι το αμαξι... Τωρα αμα εβαζα κατι, γτ αυτη τη στιγμη ειμαι με ενα σετακι eibach sportline στα μαμα αμορτισερ για να ειναι πιο ανετο, ισως να εβαζα τα coilovers της AP τα οποια απ οσο λενε ειναι τα πιο μαλακα και αρκετα οικονομικα.

Εχουν τις μπουκαλες τις kw με πιο μαλακα ελατηρια.. Γενικα πολλες μαρκες εχουν τις ιδιες μπουκαλες και απλα αλλαζουν τα spring rates..

Τι αμαξι εχεις και ποσο ειναι το μπατζετ σου?

Mx5 nc (2008) και το μόνο που θέλω είναι να χαμηλωσω λίγο μην είμαι σαν το κατσίκι. Θα ήθελα να μην χάσω από άνεση αλλά από ότι κατάλαβα δεν γίνεται. Θα ήθελα να αποφυγω την αλλαγή μόνο ελατηρίων γιατί μου εξήγησε ο λαστιχας μου ότι δεν είναι σωστό και ότι θα καταπονησω τα αμορτισέρ μου που ήδη έχουν 70κ χλμ. Εκείνος μου πρότεινε να μην αλλάξω γιατί θα χάσω πολύ σε άνεση. Έχω βρει μεταχειρισμένα τα v-maxx τα ξέρεις; Τα είχε κανένας στο αμάξι του;

Ότι είπε ο από πάνως.... Ξεκίνησα με bilstein αμορτισέρ με eibach ελατήρια (στο Leon) και κατέληξα με FK coilover στη μεσαία σκάλα.

Τώρα το A8 το έχω μόνιμα στη comfort ρύθμιση γιατί γεράσαμε...

Προσωπική άποψη, δεν χρειάζεται coilover σε καθημερινό αυτοκίνητο για κανένα λόγο, όσο και να το κυνηγάς, εκτός αν θα χώνεις το αμάξι σε πίστα.

Βρες ένα σετ αμορτισέρ/ελατήρια που δουλεύει καλά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο αν θέλεις να βάλεις κάτι καλύτερο από το εργοστασιακό και μην ασχοληθείς άλλο.

 

Τα αμορτισέρ koni-eibach έρχονται στην διπλάσια τιμή και κάτι από την μεταχειρισμένη που ανέφεραν παραπάνω (350€ με 5000χλμ) και 250€ παραπάνω από καινούρια την ίδια ανάρτηση.

Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, panos444 said:

 

 

Mx5 nc (2008) και το μόνο που θέλω είναι να χαμηλωσω λίγο μην είμαι σαν το κατσίκι. Θα ήθελα να μην χάσω από άνεση αλλά από ότι κατάλαβα δεν γίνεται. Θα ήθελα να αποφυγω την αλλαγή μόνο ελατηρίων γιατί μου εξήγησε ο λαστιχας μου ότι δεν είναι σωστό και ότι θα καταπονησω τα αμορτισέρ μου που ήδη έχουν 70κ χλμ. Εκείνος μου πρότεινε να μην αλλάξω γιατί θα χάσω πολύ σε άνεση. Έχω βρει μεταχειρισμένα τα v-maxx τα ξέρεις; Τα είχε κανένας στο αμάξι του;

 

To κλασσικο που λενε οι αμορτισεραδες, για τα ελατηρια χαμηλωματος στα μαμα αμορτισερ... Δεν το πιστευω να σου πω.

 

Εχει φιλος ΜΧ5 '09 και θυμαμαι οταν ειχα μπει μια φορα μεσα οτι παρολο το υψος του ηταν αρκετα σκληρο... Βεβαια τα καμπριο οπως και το opel gt που ειχα λογω απουσιας της οροφης ειναι καπως περιεργα στο δρομο.

 

Τα ξερω τα vmaxx αλλα δεν μπορω να σου πω το πως θα ειναι μετα το αμαξι σου... Μην τα βαλεις και μετα το μετανιωσεις φοβαμαι.

 

Για μενα βαλε στα μαμα αμορτισερ ενα σετακι eibach/h&r (οτι βρεις) και οταν τα κλασουν τα μαμα αμορτισερ σε καμια 10αρια χιλιαδες χλμ βαλε τοτε τα κονι τα κιτρινα.

Έγινε επεξεργασία από csaris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι έχω αδερφό φαναρτζη ο οποίος συμφωνεί πως δεν είναι λύση τα ελατήρια μόνο. Να ενημερώσω πως και χονδρική να αγοράσω (κουμπάρος με μαγαζί με αξεσουάρ και βελτιωτικά ανταλλακτικά) κάτω από 650€ δεν μου πάει ή φάση σύνολο.

Το αυτοκίνητο είναι σκληρό εργοστασιακά μέχρι να το πιέσεις. Μετά πάει βάρκα γυαλό. Έχω μπει σε μχ5 ίδιο μοντέλο με το δικό μου με αμορτισέρ Κόνι και ελατήρια 3 ποντα και ήταν καλά, αλλά με coilover δεν έχει κάτσει να δω πως θα είναι. Καλοκαίρι πάω Χαλκιδική (γιατί σαν αυτή δεν έχει) και θα ήθελα να πηγαίνω σε πατημενους χωματόδρομους έστω σιγά και ευλαβικά.

Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, sotiris said:

ντάξει καλή η υποδομή αλλά αν δεν υπάρχει και η αντίστοιχη διαχείριση καλό είναι να είμαστε φειδωλοί όταν διαφημίζουμε πίστες.

Για ποια υποδομή μιλάς; Είναι η 2η χειρότερη πίστα που έχω πάει, με 1η τα Μέγαρα. Απλά είναι η καλύτερη στην Ελλάδα, για αυτό και τη χρησιμοποιεί ο κόσμος. Αγγλία είσαι, πήγαινε μια βόλτα από Donington, Silverstone να σου πέσει το σαγόνι, ή αν δε θέλεις προδιαγραφές παγκοσμίου, δες τις Anglesey, Brands Hatch, Mondello Park, Outlon Park, Cadwell Park, Rockingham πχ, να καταλάβεις. Για να μην αναφερθώ στο πόσες έχουν και τις συνθήκες που επικρατούν για ενοικίαση, track days, κλπ.

Έγινε επεξεργασία από Wizard!
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μιάς και βλέπω οτι το κατέχετε το θέμα, έχω μια alfa 156  και θέλω να της αλλάξω αμορτισέρ γιατι τον τελευταίο καιρό μου πάει σαν βάρκα (0 απόσβεση) και κοπανάει αρκετά σε λακούβες. Μου πρότειναν bilstein b4 στα 300 ευρώ και sachs  στα ίδια χρήματα αλλα δεν συγκράτησα το μοντέλο, ο αμορτισεράς μου είπε οτι είναι σαν τα μαμά του αυτοκινήτου.

 

Ποιά μάρκα να προτιμήσω;

Σε γενικές γραμμές θέλω να είναι λιγάκι σκληρό και να μην πάει σαν βάρκα αλλά δεν θέλω να κοπανάει και κάθε φορά που περνάω απο λακκούβα να ξεβαφτίζομαι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.