Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Λίγο car pr0n για το πρωινό σας.

 

Ο dori-dori δοκιμάζει νέο τάπερ και megane trophy-r στη Σουζούκα.

Στο 4.07 έχει πιάσει 220+ στην ευθεία και αρχίζει το φρενάρισμα για την πρώτη δεξιά της πίστας στην οποία μπαίνει με σχεδόν zero counter και 160km/h χωρίς καν να ιδρώσει :o

 

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση!

Ψαχνω λιγο απ ολα βασικα, αυτοκίνητο για πόλη (σπανια μπορει να βγει και σε ΕΟ), σε αυτα τα λεφτα ειναι το μοναδικο που μπορώ να πω πως μου αρεσει (design, εσωτερικο, features).

Διάβασα οτι απο το 2001 και μετα διόρθωσαν το πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων

Ακομη στο ψάξιμο ειμαι απλα δεν εχω βρει κατι αλλο (φταιει και το γεγονος πως ειμαι λιγο κολλημένος ,ας πουμε τα γαλλικα -κορεατικα της εποχης δε μου αρέσουν)

Το ford focus με χαλάει στο εσωτερικό του, εχω μπει σε 2 γνωστών μου , μου φάνηκε πολυ καλη η κύλιση στο δρομο , το εσωτερικο ομως ειναι λες και τα πέταξαν ολα σε ενα καζανι και τα ανακάτωσαν

@sotiris α, και , εδω ειδα για τον fsi https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Mk4#Engine_choices

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, να σας κάνω ενα μικρό update μιας και οι ημέρες ήταν κάπως φορτωμένες. Έβαλα τελικά τα bilstein b4 (μαύρα) στην 156 και το αμάξι κυριολεκτικά μεταμορφώθηκε. Απο βάρκα αλλού γι' αλλού έγινε όσο σπορ χρειάζεται χωρίς να είναι πολύ σκληρή και να σου σπάει την μέση! Μιλάμε το αμάξι είναι τραίνο, τις στροφές τις καταπίνει σαν φαταούλας και τολμώ να πώ οτι τις ζητάει κιόλας.

 

Η πορεία αναβαθμίστηκε και πλέον τα ΠΑΝΤΑ ειναι απίστευτα smooth, για να καταλάβετε παλιότερα είχα βάλει στόχο να κάνω τις εναλλαγές ταχυτήτων seamless και σχεδόν ποτέ δεν μπορούσα γιατι είχα απειροελάχιστη απόσβεση και το αμάξι πίγαινε μπρος πίσω σαν βάρκα. Τώρα; Είπαμε τραίνο :p

 

Με ξενέρωσε ένας τυπάς εκεί που τα έβαζα (πελάτης μάλλον) γιατι μου είπε οτι τα μαύρα δεν κάνουν για την 156 και έπρεπε να είχα βάλει τα κίτρινα με το επιχείρημα οτι σε 6 μήνες θα χρειαστώ αλλαγή.

 

Με την αλλαγή των αναρτήσεων το παλικάρι που τα έβαλα μου είπε οτι χρειάζομαι και ψαλίδια, οπότε το πήγα και σε έναν δικό μου μάστορα και μου επιβεβαίωσε οτι χρειάζεται η αλλαγή τους. Οπότε την Πέμπτη ξανά στο συνεργείο. :(

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Yonah said:

Παιδιά, να σας κάνω ενα μικρό update μιας και οι ημέρες ήταν κάπως φορτωμένες. Έβαλα τελικά τα bilstein b4 (μαύρα) στην 156 και το αμάξι κυριολεκτικά μεταμορφώθηκε. Απο βάρκα αλλού γι' αλλού έγινε όσο σπορ χρειάζεται χωρίς να είναι πολύ σκληρή και να σου σπάει την μέση! Μιλάμε το αμάξι είναι τραίνο, τις στροφές τις καταπίνει σαν φαταούλας και τολμώ να πώ οτι τις ζητάει κιόλας.

 

Η πορεία αναβαθμίστηκε και πλέον τα ΠΑΝΤΑ ειναι απίστευτα smooth, για να καταλάβετε παλιότερα είχα βάλει στόχο να κάνω τις εναλλαγές ταχυτήτων seamless και σχεδόν ποτέ δεν μπορούσα γιατι είχα απειροελάχιστη απόσβεση και το αμάξι πίγαινε μπρος πίσω σαν βάρκα. Τώρα; Είπαμε τραίνο :p

αυτα ειναι!!! να εισαι καλα να την χαρεις!!!!

 

21 hours ago, Yonah said:

Με την αλλαγή των αναρτήσεων το παλικάρι που τα έβαλα μου είπε οτι χρειάζομαι και ψαλίδια, οπότε το πήγα και σε έναν δικό μου μάστορα και μου επιβεβαίωσε οτι χρειάζεται η αλλαγή τους. Οπότε την Πέμπτη ξανά στο συνεργείο. :(

τα ευπαθη στην 156 ειναι τα ψαλιδια, maf και θερμοστατης (που αν χαλασει θα μεινει ανοιχτος)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρομαι και γω για σκουπάκι (επαναφορτιζόμενο ? δυνατότητα σύνδεσης με 12v και αρκετά δυνατό) με κάποια αξεσουάρ για τα δύσκολα σημεία του αυτοκινήτου (αεραγωγούς, οδηγούς καθισμάτων κτλ)...

Aναφορικά με υλικά καθαρισμού χρειάζεσαι άλλο για το αμάξωμα (με κερί), άλλο για τα τζάμια, άλλο για τα πλαστικά εσωτερικά, άλλο για τις ζάντες και άλλο για τα λάστιχα...

Απαραίτητο το δέρμα (http://www.ebay.com/itm/New-Natural-Chamois-Leather-Car-Cleaning-Cloth-Washing-Suede-Towel-No-Scratches-/252020446414?hash=item3aad96d4ce:g:DDUAAOSw~gRVgibc) για το στέγνωμα...δεν αφήνει ίχνος θαμπάδας που βλέπεις με τα πανιά μικροινών.

Καταβρέχεις, πλένεις με μαλακό σφουγγάρι (ποτε με σκούπα!!!), ξεβγάζεις, παίρνεις τα πολλά με πανί μικροϊνών και το περνάς με το δέρμα ....

 

Έγινε επεξεργασία από sstav
Link to comment
Share on other sites

Βασικά έχω πιεστικό για το βρέξιμο-ξέβγαλμα, θέλω κάτι εύχρηστο για το πλύσιμο (πχ κάτι με κοντάρι σαν αυτό) και κάτι για το στέγνωμα. Έχω δει σε πλυντήρια να κρατάνε ένα σιλικονένιο σαν αυτό για τα πολλά νερά πριν το στέγνωμα, πως το βλέπετε;

Link to comment
Share on other sites

Δεν το πλένω ποτέ , εντάσσεται στο δίκτυο Natura2000 και φύονται νεες ποικιλίες βρυών και λειχηνών
που αποτελούν είδος προς εξαφάνιση.

Επίσης, μερικές φορές , αν κάποιος έχει υπομονή και περιμένει την κατάλληλη στιγμή, το καλοκαίρι , 
θα παρατηρήσει τη μεγαλειώδη κατασκευή μικρών φωλιών απο μεταναστευτικούς κορμοράνους Ζανζιβάρης, 

στις βάσεις της πίσω αεροτομής.

 

Γινόταν και στο μπροστά σπόιλερ αυτό , μέχρι που ένα αρμαντίλο μάσησε τις βάσεις στήριξης για τα μάτια μιας θηλυκιάς 
και έγινε μεγάλο σούσουρο στη φυλή τους

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

On 6/11/2016 at 11:59 PM, JaguarOne said:

Παιδιά το κλιματιστικό του αυτοκινήτου (Fiat Panda '04) χάνει όλο το υλικό. Ξέρετε κανένα ψυκτικό (κατά προτίμηση νότια προάστια) που δεν θα με γδύσει;

Και το δικό μου panda (4X4 του 2007) έχανε το φρεον. Του έβαλα μια φορά (40-50€ μαζί με έλεγχο για διαρροές αλλά δε μπόρεσαν να βρουν κάτι). Τη δεύτερη το ξαναέλεγξαν, δε μπόρεσαν να βρουν τη διαρροή καθώς ήταν πολύ μικρή (έχανε το φρέον σε 3-4 μήνες) και για την αντικατάσταση ήθελε, αν θυμάμαι καλά, 250-300€. Και αυτό με ρίσκο γιατί δεν ήξεραν αν είναι από το air condition ή από τα σωληνάκια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, GFFermari said:

Και το δικό μου panda (4X4 του 2007) έχανε το φρεον. Του έβαλα μια φορά (40-50€ μαζί με έλεγχο για διαρροές αλλά δε μπόρεσαν να βρουν κάτι). Τη δεύτερη το ξαναέλεγξαν, δε μπόρεσαν να βρουν τη διαρροή καθώς ήταν πολύ μικρή (έχανε το φρέον σε 3-4 μήνες) και για την αντικατάσταση ήθελε, αν θυμάμαι καλά, 250-300€. Και αυτό με ρίσκο γιατί δεν ήξεραν αν είναι από το air condition ή από τα σωληνάκια.

έχω το ίδιο θέμα απλά το check για τις διαρροές το έκανα στο μηχανικό μου. Φαντάζομαι ότι κάποιος ψυκτικός ίσως να ξέρει καλύτερα γι'αυτό και η ερώτηση. Εσύ τι έκανες τελικά;

Link to comment
Share on other sites

Δεν το πήγα σε ψυκτικό. Ίσως αυτός να έκανε δουλειά.

Τελικά δε το έκανα, το άφησα όπως είναι. Άλλωστε το αυτοκίνητο το έχουμε για τη δουλειά και δε μας πολυενδιαφέρει αν έχει ή όχι κλιματισμό.

 

Το θέμα είναι το κόστος. Αλλά μετά το 300άρι δε το έψαξα περισσότερο. Και δεν άξιζε. Χίλιες φορές να το γέμιζα κάθε χρόνο με 40€.

Έγινε επεξεργασία από GFFermari
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από όσο ξέρω το γεμίζουν με φρεον που φέρει ένα φωσφοριζε πρόσθετο και το αφηνουν να δουλέψει ώστε με τη βοήθεια μιας ειδικής λάμπας να φανεί που ειναι ή διαρροή. Συνήθως είτε είναι σε σωληνα είτε στο ψυγείο ενώ στην χειρότερη των περιπτώσεων είναι στον συμπιεστή. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για δώστε λίγο τα φώτα σας οι γνώστες γιατί κάτι δεν καταλαβαίνω.

Ψάχνω ζάντες. Βρίσκω π.χ. μία ζάντα η οποία είναι 20χ8.5

Τι λάστιχο μπορεί να φορεθεί πάνω στη ζάντα σε διαστάσεις;

π.χ. ένα 255/35/20 ταιριάζει ή θα είναι σαν μπαλόνι; μήπως είναι μεγάλο;

το 8.5 που είναι το πλάτος της ζάντας είναι 215,9mm άρα μπαίνει λάστιχο μέχρι 225 ή και παραπάνω;

π.χ. δοκιμαστικά έβαλα σε μία ζάντα 20χ9.5, λάστιχο 275/35/20 και μπήκε μια χαρά αλλά η ζάντα είχε πλάτος 9.5 (241.5mm) ενώ το λάστιχο ήταν 275mm.

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος jax7480 έγραψε:

Για δώστε λίγο τα φώτα σας οι γνώστες γιατί κάτι δεν καταλαβαίνω.

Ψάχνω ζάντες. Βρίσκω π.χ. μία ζάντα η οποία είναι 20χ8.5

Τι λάστιχο μπορεί να φορεθεί πάνω στη ζάντα σε διαστάσεις;

π.χ. ένα 255/35/20 ταιριάζει ή θα είναι σαν μπαλόνι; μήπως είναι μεγάλο;

το 8.5 που είναι το πλάτος της ζάντας είναι 215,9mm άρα μπαίνει λάστιχο μέχρι 225 ή και παραπάνω;

π.χ. δοκιμαστικά έβαλα σε μία ζάντα 20χ9.5, λάστιχο 275/35/20 και μπήκε μια χαρά αλλά η ζάντα είχε πλάτος 9.5 (241.5mm) ενώ το λάστιχο ήταν 275mm.

 

Μπαίνουν μια διάσταση πάνω και κάτω από το προτεινόμενο. Πχ για την 7, μπαίνουν 205/215 προτεινόμενα και δέχεται 195 + 225.

Στην 8.5 προτεινόμενα είναι τα 235 & 245. Ταιριάζει και το 255 αλλά σαν maximun επιλογή. 

 

Όσο ανεβαίνεις σε φάρδος, πρέπει να πέφτεις σε προφίλ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.