Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 1 ώρα, το μέλος uhu έγραψε:

yaris?

ναι 1.33 του 2010

 

πριν 1 ώρα, το μέλος cna έγραψε:

Καλά, και για «πήδημα» σχέσεων έλεγαν κατά την επιτάχυνση (από 1η ->3η και μετά καπάκι 5η) αλλά δεν ξέρω πολλούς που να το εφαρμόζουν στην πράξη.

εννοείται πως όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν από 3η μπαίνει 6η.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος uhu έγραψε:

Στην πραγματικότητα η μέγιστη απόδοση του αθλητή με την μεγαλύτερη "οικονομία" σε καταπόνηση του μυικού ιστού μπορεί να έρχεται με την επιλογή της κατάλληλης σχέσης ώστε να διατηρεί ενα ρυθμό 85-110 πεταλιές/λεπτό.

Εγω παλι δεν εχει τυχει να περασω τις 80 για μεγαλο διαστημα, και σπανια φτανω τις 100

Αντιθετα δουλευω 50-70

Link to comment
Share on other sites

πριν 16 ώρες, το μέλος f117 έγραψε:

  Δηλαδη...για πες λεπτομεριες

Καταρχής υπάρχει μια αρκετών λεπτών διάλεξη-παρουσίαση περι ασφαλούς οδήγησης - λαθών που κάνουμε, μύθων που κυριαρχούν περι "ασφαλούς" οδήγησης, στατιστικών στοιχείων, που μας ξενίζουν δυστυχώς αλλά είναι η αλήθεια.

 

Στην συνέχεια το "βιωματικό" κομμάτι αφορά μια σύγκρουση του εκπαιδευόμενου με μια (Α) ταχύτητα για να διαπιστώσει την αίσθηση, μετρήσεις εικονικές φρεναρίσματος και "τούμπα" αυτοκινήτου όπου πραγματικά καταλαβαίνεις ότι αν η ζώνη δεν είναι στην θέση που προβλέπεται και δεν είσαι και εσύ στο κάθισμα όπως προβλέπεται να είσαι, με 0.5km την ώρα, έχεις τραυματιστεί σίγουρα.

 

Περιληπτικά όλα τα παραπάνω, καθότι ότι και να γράψω είναι εντελώς διαφορετικό από το να ακούς βλέπεις και συμμετέχεις απο κοντά. Έιναι απλά πράγματα, αλλά τα οποία όλοι περιμένουμε σε αυτή τη χώρα να τα αλλάξει κάποιος άλλος, αλλά όχι εμείς.

 

Το τραγικό είναι ότι σήμερα το πρωί η προσέλευση αρχικά και με μισή ώρα καθυστέρηση από την προβλεπόμενη έναρξη της Δ Ω Ρ Ε Α Ν εκπαίδευσης, ήταν (σε χώρο περίπου 60+ατόμων), 5 άτομα! εκ των οποίων εγώ που συμμετείχα και χθες και η 11 χρονη κόρη μου.  Και γύρω γύρω αραδιασμένοι στα cafe και στα παγκάκια, άπειροι ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ ΟΔΗΓΑΡΕΣ που προφανώς ποτέ δεν ενεπλάκησαν και δεν θα εμπλακούν σε τροχαίο ατύχημα. Απογοήτευση αλλά και αγανάκτηση γιατί κάποιος από αυτούς θα βρεθεί απέναντι απο κάποιον "φοβιτσιάρη φλώρο λούλη" οδηγό που κυκλοφορεί όπως πρέπει στον όποιο δρόμο. Το χειρότερο δε και ο μάγκας και ο λούλης θα έχουν και τα παιδιά τους στο αυτοκίνητο.

 

Τεσπα παίδες. Κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου εκεί έξω. Ενδιαφερθείτε να συμμετέχετε σε παρόμοια σεμινάρια, ενημερώσεις κλπ κλπ. Και δεν διαφημίζω κανέναν IOAS. Υπάρχουν και άλλα σωματεία, ινστιτούτα κλπ εκεί έξ.ω Κέρδος είναι για όλους μας. Και υπάρχει και το internet, να συνουσιαστώ με κάποια που κάνει το αρχαιότερο επάγγελμα του κόσμου, να συνουσιαστώ. Αλλά η intel και η EA, είναι πολυτιμότερη από την ζωή, μάλλον.

 

 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Εδώ που τα λέμε ακόμα και τα προσκέφαλα εάν δεν είναι σωστά ρυθμισμένα μπορούν να κάνουν ζημιά. Ναι, παίδες, δεν είναι για να ξεκουράζεται ο αυχένας μας αλλά για να ανακόπτεται η πορεία του κεφαλιού προς τα πίσω μετά από φρενάρισμα εκτάκτου ανάγκης...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μα και στο φρενάρισμα πάλι λόγω αδράνειας και λόγω της ζώνης ασφαλείας επιστρέφει το σώμα με κάποια ταχύτητα πίσω στο κάθισμα. Προφανώς κάνει περισσότερη δουλειά όταν σε χτυπούν από πίσω...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Το εν λόγω (σκηνοθετημένου φυσικά) σποτ παιζόταν εκείνη τη χρονιά συνεχώς σε ώρες αιχμής. Τα αποτελέσματα ήταν κατακόρυφη πτώση των τροχαίων.

 

Στη δικιά μας γη της επαγγελίας δεν υπάρχουν, και όποια σποτάκια παιχτούν και σαφώς θα είναι μολύ μαλακότερα απο αυτό (μην προξενήσουμε και άσχημα συναισθήματα στον κόσμο - δεν κάνει- θα τα δει live κάποια στιγμή), θα προβληθούν μετά τις 2 το πρωί. Σχέσεις κράτους η και μη πλούσιων οργανισμών (δεν έχω λεφτά να σου δώσω να το βάλεις στο διάλλειμα του voice) και ιδιωτικών καναλιών.

 

Έγινε επεξεργασία από Snips
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Και η απόλυτη παραπλάνηση.

http://www.iefimerida.gr/news/327775/komision-meiothike-kata-35-o-arithmos-ton-thanaton-apo-trohaia-stin-ellada

 

Καλό, Πολύ καλό. Βελτιωθήκαμε λέει.

 

Αλλα τι έχουμε από το 10 μέχρι το 16?

Αύξηση καυσίμων, άρα λιγότερη ώρα στον δρόμο

Μη δυνατότητα αγοράς αυτοκινήτου άρα λιγότερη ώρα στο δρόμο

Καλύτερα και πιο ασφαλή αυτοκίνητα σε σχέση με το παρελθόν, άρα μείσωση των θανάτων λόγω παθητικής ασφάλειας. (προσκέφαλα, abs, αερόσακοι, κλπ κλπ). (Μην γίνει παρανόηση. Μιλάμε για ασφάλεια σε ιδανικές συνθήκες. Δεν υπάρχει τεθωρακισμένο ΙΧ.)

Καλύτεροι (όπως και να το κάνουμε) δρόμοι, τουλάχιστον (οι αυτοκινητόδρομοι) άρα μείωση των θανατηφόρων λόγω ακαταλληλοτητας του οδοστρώματος.

 

Από όλα τα παραπάνω βλέπετε πουθενά καμιά βελτίωση στην οδήγηση του Έλληνος!!!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 

Έτσι όπως τα γράφεις, μπορώ να πω και εγώ :

 

turbo   -> άρα πιο γρήγορα αυτοκίνητα, αύξηση της πιθανότητας ατυχήματος

NASCAR απο φέτος στο OTE TV -> παρακινεί για ταχύτητα , αύξηση της πιθανότητας ατυχήματος

Κλείνουν luna park - > συγκρουόμενα στο δρόμο , αύξηση της πιθανότητας ατυχήματος

 

Εαν τα νούμερα είναι επίσημα, τότε σιγουρα υπάρχει μια μείωση. Όλα τα λεφτά όμως, όπως πολύ σωστά εννοείς είναι στο δια ταύτα, η νοοτροπία στην

καθημερινότητα.

 

Π.χ

αναφέρθηκε πιο πριν για τραυματισμούς στο σβέρκο (αυχενικό) . Θυμάμαι Κυριακή πρωί καλοκαιριού το 2010 πήγαινα να επισκεφτώ μια φίλη στη Χαλκιδική.

Στο περιφερειακό της Θεσσαλονίκης (παλιό) , είχε υγρασία το πρωί και κλασική άσφαλτος σαπούνι. Περνώ απο αριστερή ένα φορτηγό και 

κατά τη διάρκεια του προσπεράσματος, βλέπω οδηγό επαγγελματία να παίζει στο κινητό. Συνεχίζω , φανάρι κόκκινο, σταματώ. 

Θυμάμαι ακόμα οτι πήγα να αλλάξω κομμάτι στο CD και βλέπω ένα μικρό πρασινωπό κομμάτι γυαλιού.

Ήταν το πίσω κρύσταλλο της 5ης θύρας , που μόλις είχε θρυμματιστεί και ο εγκέφαλος απ'το σοκ της σύγκρουσης δεν είχε 

καταγράψει την όλη διαδικασία σωστά....

Έγινε καραμπόλα 3 αυτοκινήτων εξ αιτίας ενός οδηγού φορτηγού που δεν πρόσεχε σε ολισθηρό δρόμο και πάτησε φρένα (αν πάτησε) τελείως τη τελευταία στιγμή.

Το ύφος, αρχικά, ήταν συγνώμη κλπα. Μετά ήταν -> "σιγά δεν έγινε τίποτα , μια συγκρουσούλα είχαμε αφεντικό...."  και γενικότερα υποβάθμιση της κατάστασης.

Όταν είδε μαζεμένα αγριεμένα βλέμματα , τότε μαζεύτηκε και ίσως αναλογίστηκε πόσο σοβαρά μπορούσαν να έχουν παει, εκτός απο τον αυχένα τον δικό μου 

που πονούσε και τις υλικές ζημιές 3 αυτοκινήτων.

 

Αν μπορεί να αλλάξει αυτή η νοοτροπία ΠΡΙΝ φτάσουμε στο αυχενικό, ΠΡΙΝ σκοτωθούν τα 4 παλικάρια στον Εύοσμο χθες και πόσα ακόμη θύματα 

που οφείλεται στο γεγονός οτι δεν αναλογιζόμαστε το επικίνδυνο της οδήγησης.

 

Πιστεύω οτι είναι εφικτό απλά δεν είμαι σίγουρος οτι η τακτική ΣΟΚ και ΔΕΟΣ απο τις εικόνες είναι η σωστή.

 

Εγώ πάντως σήμερα, χαζεύοντας στο Instagram στο carfreaks.gr (συγνώμη για την αναφορά , μπορεί να κάνουν εξαιρετική δουλειά τα παιδιά) είδα video με hashtag #streetrace και ένα Audi RS να πηγαίνει με απίστευτα χιλιόμετρα , προσπεράσματα της τελευταίας στιγμής κλπα.

Όλα αυτά ενώ ούτε μήνας δεν έχει περάσει με το Πορσικό και το μακάβριο τέλος 4 ανθρώπων, σε ένα video που το είδε όλη η υφήλιος...

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Snips said:

 

Το εν λόγω (σκηνοθετημένου φυσικά) σποτ παιζόταν εκείνη τη χρονιά συνεχώς σε ώρες αιχμής. Τα αποτελέσματα ήταν κατακόρυφη πτώση των τροχαίων.

 

Στη δικιά μας γη της επαγγελίας δεν υπάρχουν, και όποια σποτάκια παιχτούν και σαφώς θα είναι μολύ μαλακότερα απο αυτό (μην προξενήσουμε και άσχημα συναισθήματα στον κόσμο - δεν κάνει- θα τα δει live κάποια στιγμή), θα προβληθούν μετά τις 2 το πρωί. Σχέσεις κράτους η και μη πλούσιων οργανισμών (δεν έχω λεφτά να σου δώσω να το βάλεις στο διάλλειμα του voice) και ιδιωτικών καναλιών.

 

Δε μπορω να συμφωνησω περισσοτερο με αυτο το ποστ!

 

Έγινε επεξεργασία από SirDiman
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος Snips έγραψε:

Τεσπα παίδες. Κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου εκεί έξω. Ενδιαφερθείτε να συμμετέχετε σε παρόμοια σεμινάρια, ενημερώσεις κλπ κλπ. Και δεν διαφημίζω κανέναν IOAS. Υπάρχουν και άλλα σωματεία, ινστιτούτα κλπ εκεί έξ.ω Κέρδος είναι για όλους μας. Και υπάρχει και το internet, να συνουσιαστώ με κάποια που κάνει το αρχαιότερο επάγγελμα του κόσμου, να συνουσιαστώ. Αλλά η intel και η EA, είναι πολυτιμότερη από την ζωή, μάλλον.

Ποια σεμιναρια, εδω κυκλοφοραει κοσμος με διπλωμενους καθρευτες

Θα επρεπε να τους παιρνουν το διπλωμα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 17 ώρες, το μέλος Snips έγραψε:

Κομισιόν: Μειώθηκε κατά 35% ο αριθμός των θανάτων από τροχαία στην Ελλάδα | iefimerida.gr

 

Καλό, Πολύ καλό. Βελτιωθήκαμε λέει.

 

Καλύτερα και πιο ασφαλή αυτοκίνητα σε σχέση με το παρελθόν, άρα μείσωση των θανάτων λόγω παθητικής ασφάλειας. (προσκέφαλα, abs, αερόσακοι, κλπ κλπ). (Μην γίνει παρανόηση. Μιλάμε για ασφάλεια σε ιδανικές συνθήκες. Δεν υπάρχει τεθωρακισμένο ΙΧ.)

Καλύτεροι (όπως και να το κάνουμε) δρόμοι, τουλάχιστον (οι αυτοκινητόδρομοι) άρα μείωση των θανατηφόρων λόγω ακαταλληλοτητας του οδοστρώματος.

Καλύτερα και πιο ασφαλή αυτοκίνητα σε σχέση με το παρελθόν? Στην ελλάδα της κρίσης?

- Δεν το νομίζω απεναντίας κακοσυντηρημένα σαραβαλάκια μέσου όρου 15ετίας σε μείξη 70/30 με κάποια ανενεωμένα αμαξάκια κυρίως diesel πόλης.

 

Καλύτεροι (όπως και να το κάνουμε) δρόμοι, τουλάχιστον (οι αυτοκινητόδρομοι) άρα μείωση των θανατηφόρων λόγω ακαταλληλοτητας του οδοστρώματος.

- Αυτό όχι απλά δεν το νομίζω, είμαι 100% σίγουρος ότι τα πράγματα εχουν χειροτερέψει την τελευταία 7ετία. Δρόμοι γεμάτοι λακούβες, ξεβαμένες λωρίδες, παρατημένα έργα και κομμάτια του εθνικού δικτύου εντελώς ακατάλληλα λόγο αυτών των έργων.

(την κατάσταση πιθανός να σώζουν, κάποια μεγάλα εθνικά έργα που δώθηκαν στην κυκλοφορία - Πέταλο Μαλιακού και γενικά το κομμάτι Αθηνα - Πατρα που αναβαθμίστικε)

Αλλά δυστυχώς τα περισσότερα ατυχήματα δεν γίνονται στους αυτοκινητόδρομους, αλλά σε συνηθισμένες μικροδιαδρομές ρουτίνας που είσαι απόλυτα σίγουρος ότι δε θα σου τύχει τπτ... 

 

Οπότε είσαι σίγουρος πως δεν έχουμε γίνει καλύτεροι?:p

Το ότι πηγαίνουμε πιο αργά και τηρούμε τα όρια, (έστω και απο ανάγκη για να βγάλουμε μερικά χιλιόμετρα παραπάνω ή για να αποφύγουμε ζημιές στα οχήματα μας που εχουν ήδη 200-250 χιλιάδες χιλιόμετρα) δεν μας κάνει πιο υπεύθυνους οδηγούς???

Η υπευθυνότητα αυτή προς τον εαυτό μας πρώτα (δεν είπα ότι ξαφνικά γίναμε καλύτεροι άνθρωποι) δεν λογίζεται σαν μια βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς του έλληνα?

 

Οπότε διαφωνώ ριζικά μαζί σου.

Ο έλληνας της κρίσης είναι πιο υπεύθυνος στον δρόμο με το όχημά του και στην τελική καλύτερος οδηγός.

 

PS. Ελπίζω να μην είσαι απο αυτούς τους μαζόχες που επιχαίρουν την καταπίεση που μας κάνουν οι κομπλεξοβόρειοι και θέλουν μνημόνιο for life, βούρδουλα και μαστίγιο στον τεμπέλη, ρεμπεσκέ και άσωτο έλληνα...

 

PS. Πολύ τις μόδας έγιναν όλα αυτά τα σεμινάρια-σχολες και σωματεία μετά την κουτσουκέλα του Porsche...

Εκμετάλλευση τραγικού γεγονότος πραγματικά.

Να και κάτι στο οποίο είμαστε όντως σιχαμένος λαός...

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά τι μάρκα ήταν το αυτοκίνητο στο ατύχημα στον εύοσμο?

Όταν είναι πόρσε ή μερτσέντες μαθαίνεται, όταν είναι κάτι πιο ταπεινό τίποτα!

 

@uhu

 

1. Είναι πιο ασφαλή τα αυτοκίνητα από την άποψη της παθητικής ασφάλειας και από την άποψη των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Έχουν και πολύ καλύτερα φρένα. Αυτό αν συγκρίνεις τα αυτοκίνητα που οδηγούσαμε προ 10-15 ετών.

 

2. Οι αυτοκινητόδρομοι είναι πολύ πιο ασφαλείς. Καλύτερη άσφαλτος κλπ. Καλύτερη άσφαλτος από Autostrada, η Αττική οδός δε είναι επιπέδου καλής autobahn. Η Αγγλία δεν έχει δρομο σαν την Αττική με τόσο καλή άσφαλτο. ΑΛΛΑ με το κόστος χρήσης που έχουν γίνονται δώρον άδωρον, και ο κόσμος αναγκάζεται να χρησιμοποιεί παλιά εθνική που όντως έχει μείνει πολύ ασυντήρητη και είναι επικίνδυνη. Το ίδιο και για τους επαρχιακούς αλλά και για τους δρόμους μέσα στην Αθήνα.

 

3. Τα όρια δεν τα τηρούμε παρά μόνο όταν κάνουμε οικονομική οδήγηση, in fact δεν ξέρω κανέναν στην ελλάδα να ασχολείται με πόσο όριο έχει ένας ανοιχτός δρόμος εκτός αν έχει κάμερες. Στην Αγγλία πιο πολύ κοιτάς το κοντέρ μην ξεπεράσεις τα μίλια παρά μπροστά σου μη σκοτωθείς. Πάλι καλά που έχει εφευρεθεί το Cruise Control.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, uhu said:

PS. Πολύ τις μόδας έγιναν όλα αυτά τα σεμινάρια-σχολες και σωματεία μετά την κουτσουκέλα του Porsche...

Εκμετάλλευση τραγικού γεγονότος πραγματικά.

Να και κάτι στο οποίο είμαστε όντως σιχαμένος λαός...

Ψιλοάκυρο το σχόλιο. Τόσο η σχολή του Ιαβέρη όσο και το ΙΟΑΣ Παύλος Μυλωνάς υπάρχουν για πολλά χρόνια. Το κακό είναι ότι έπρεπε να συμβεί το ατύχημα για να θυμηθούμε ότι υπάρχουν και ότι όντως έχουν κάτι να μας προσφέρουν.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.