Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Στο Χιούστον η τιμή του γαλονιού του πετρελαίου ήταν στα $2.5 ενώ στη Νέα Υόρκη κοντά στα $3.35. Η βενζίνη πιο φθηνή κοντά στα 2.4 και 3.25 αντίστοιχα. Οι αμερικάνοι έχουν θέμα με το μέγεθος. Ακόμα και μέσα στη Νέα Υόρκη τα περισσότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, είτε Uber, είτε private black είναι κάτι Chevrollet Suburban (5πορτο, 7θεσιο) με το λιγότερο 5300 κυβικά. Μιλάμε για οχήματα τέρατα. Η δεύτερη και τρίτη σειρά καθισμάτων χωράει ΑΝΕΤΑ 3 ενήλικες. Όταν λέω άνετα εννοώ πως ακόμα και το μεσαίο κάθισμα έχει ίδιο μέγεθος με τα άλλα δύο. Δεκάρα δεν δίνουν για το περιβάλλον.

Το συγκεκριμένο έχει τέτοιο πλάτος που στο Χιούστον όταν κάλεσα Uber από το αεροδρόμιο και ήρθε να με πάρει περάσαμε από κάτι αυτόματα διόδια. Ο οδηγός έκλεισε τους καθρεφτες για να μην ακουμπήσει στα πλάγια.

 

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, jax7480 said:

Στο Χιούστον η τιμή του γαλονιού του πετρελαίου ήταν στα $2.5 ενώ στη Νέα Υόρκη κοντά στα $3.35. Η βενζίνη πιο φθηνή κοντά στα 2.4 και 3.25 αντίστοιχα. Οι αμερικάνοι έχουν θέμα με το μέγεθος. Ακόμα και μέσα στη Νέα Υόρκη τα περισσότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, είτε Uber, είτε private black είναι κάτι Chevrollet Suburban (5πορτο, 7θεσιο) με το λιγότερο 5300 κυβικά. Μιλάμε για οχήματα τέρατα. Η δεύτερη και τρίτη σειρά καθισμάτων χωράει ΑΝΕΤΑ 3 ενήλικες. Όταν λέω άνετα εννοώ πως ακόμα και το μεσαίο κάθισμα έχει ίδιο μέγεθος με τα άλλα δύο. Δεκάρα δεν δίνουν για το περιβάλλον.

Το συγκεκριμένο έχει τέτοιο πλάτος που στο Χιούστον όταν κάλεσα Uber από το αεροδρόμιο και ήρθε να με πάρει περάσαμε από κάτι αυτόματα διόδια. Ο οδηγός έκλεισε τους καθρεφτες για να μην ακουμπήσει στα πλάγια.

 

 

Eίναι τέρμα ανάπηροι αυτοί, δεν παλεύονται ? 

 

Τελευταία έχουν κάνει (αναγκαστικά) κάποιες προσπάθειες να μαζευτούν λίγο (πχ το f150 βγήκε πριν μερικά χρονια με βασικό μοτέρ 3.5 turbo αντί για κανα 5λιτρο με 200 άλογα max) αλλά γενικά δεν νοιώθουν...

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα αναπηρίας, αν δεν τους γίνει βίωμα, δεν καταλαβαίνουν ότι υπάρχει καλύτερος τρόπος.

Εδώ υπάρχουν πολιτείες που ψιλο-σταματάνε να διδάσκουν τη θεωρία της Εξέλιξης, και μας φαίνεται παράξενο ότι δεν έχουν περιβαλλοντική συνείδηση?

Ενδεικτικα΄, στην Καλιφόρνια που είχαν τεράστιο πρόβλημα με νέφος, έχουν εδώ και δεκαετίες σημαντικά πιο αυστηρή νομοθεσία και εκεί βλέπουμε μεγαλύτερη συγκέντρωση ηλεκτρικών και πιο περιβαλλοντικά φιλικών οχημάτων. Την ίδια έχουν εφαρμόζουν και καμιά ντουζίνα άλλες πολιτείες.

 

Προφανώς οι ριζικές αλλαγές πρέπει να ξεκινήσουν και από πάνω (κανονισμοί). Αλλά αυτές που διαχρονικά πετυχαίνουν, είναι συνήθως αυτές που ξεκινάνε από κάτω (εκπαίδευση).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, UltraB said:

Άμα δεν είχαν να βάλουν πετρέλαιο δε θα έπαιρναν 2 τόνους με ρόδες.

 

Τα Hummer γιατί εξαφανίστηκαν; Και γιατί κάναν την εμφάνιση τους τα τεράστια SUVs τα τελευταία 3-4 χρόνια;

 

_______________________________________________________________

 

gaspump.gif

 

_______________________________________________________________

 

 

9 hours ago, ronin13 said:

Μιας και πιασαμε το θεμα των καυσιμων... Απο περιεργεια ρωταω, ξερει κατα ποσο κατι τετοιο ειναι εφικτο ή/και νομιμο στην Ελλαδα;

 

 

 

 

Θες να αλλάζεις αντλίες και μπεκ συχνά; Εκτός και αν έχεις diesel 15 ετίας οπότε...

 

_______________________________________________________________

 

Τα όρια καυσαερίων πάνε με το km/mile και οι Αμερικάνοι σε κάποιες περιοχές έχουν πιο ζόρικα όρια από την Ευρώπη.

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

 

Eίναι τέρμα ανάπηροι αυτοί, δεν παλεύονται ? 

 

Τελευταία έχουν κάνει (αναγκαστικά) κάποιες προσπάθειες να μαζευτούν λίγο (πχ το f150 βγήκε πριν μερικά χρονια με βασικό μοτέρ 3.5 turbo αντί για κανα 5λιτρο με 200 άλογα max) αλλά γενικά δεν νοιώθουν...

Και ούτε πρόκειται έτσι όπως το βλέπω άμα δε τσούξει για τα καλά η τσέπη τους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βασικά παίζεται παιχνίδι με τα συμφέροντα των πετρελαιακών.

Σε αποθήκευση ενέργειας, μπαταρίες προηγείται Ιαπωνία και Κίνα και απο αυτές ελπίζω να γίνει ότι γίνει.

Η tesla τώρα στην αμερική είναι ακτίδα φωτός μέσα στο σκοτάδι, απορώ πως δεν την έχει βομβαρδίσει με πυρηνικά ο Trump.

Απ την άλλη όταν αρχίσουν τα ev's να κοστίζουν λιγότερο απο τα αντίστοιχα ΜΕΚ θα βρεθούν τόσο πίσω στην αυτοκίνηση όσο και με την κρίση του Detroit. Όλοι εκτος απ την Tesla.

Ήδη oi εξελίξεις στις μπαταρίες είναι τόσο ραγδαίες, τουλάχιστον -20% πτώση Κόστους το χρόνο (solid state - γραφένιο - μπαταρίες μαγνήσιου κοβάλτιου αλουμινίου) που απο το 2022 και ας λένε απ το 25 θα είναι φτηνότερα και ελαφρύτερα τα ev.

Μένει μόνο το ζήτημα του γρήγορου ανεφοδιασμού και της πραγματικής αυτονομίας. Πιστεύω με καλή διαχείρηση απο τους χρήστες θα είναι δυνατή η συμβίωση μαζί τους.

 

Η ευρώπη σαν ήπειρος καίγεται για την γρήγορη προώθηση και τον εξηλεκτρισμό του στόλου της αφού τα καύσιμα για κίνηση και για θέρμανση αποτελούν πληγή για τα εμπορικά ισοζύγια των κρατών μελών της.

Το ίδιο και η Κίνα η οποία είναι ο μεγαλύτερος εισαγωγέας fosil fuel παγκοσμοίος με ανεξάντλητες ανάγκες.

 

Οι Ρώσοι δεν πολυενοχλούνται απ τα ev  (ούτως ή άλλος δεν έχουν την τεχνογνωσία στην αυτοκινητοβιομηχανία για να προτείνουν κάτι καλύτερο) για αυτό έκανε και τις δηλώσεις που έκανε ο Putin. Ότι του αρέσουν τα Tesla.?

Ουσιαστικά εχουν το καλύτερο δίκτυο αγωγών φυσικού με Ευρώπη - Ασία και ουσιαστικά το φυσικό αέριο θα χρησιμοποιηθεί μεταβατικά για την παραγωγή ρεύματος για τα επόμενα 30 χρόνια τουλάχιστον ενω ήδη αποτελεί νο 1 λύση pricewise και για την θέρμανση αλλά και για home appliances.  

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 μερες  1650χιλιομετρα.
220Ε  (130λιτρα βενζινης)

70Ε διοδια

130km/h average.

Ενα εχω να πω..η Εγνατια οδος ειναι μακραν ο χειροτερος δρομος. Τελος.
Δεν μπορω να δεχτω οτι

α) εχουν διοδια σε αυτο το πραγμα που το ονομαζουν εθνικη.

β) οτι θα προσθεσουν και αλλα δυο.
Ειναι γελοιο πραγματικα.
Αντιθετα η Ε75 ειναι εκτος απο πολυ καλος ποιοτικα, εργονομικα και αισθητικα ωραιος, ΔΕΝ φοβασαι να μεινεις και απο βενζινη.

 

 

Πηγα Αθηνα -> Ξανθη -> Καβαλα(αεροδρ) -> Ξανθη ->  Καβαλα(αεροδρ) - > Ξανθη -> Αθηνα.
 

 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Το μονο που μπορω να σου πω ειναι απο Θεσσαλονικη για Ξανθη.
Τι να σου πω;  Απο θεμα ασφαλειας; Το οτι δεν υπαρχει parking? Το οτι πρεπει να σταματησεις στην ΛΕΑ; (μιση ΛΕΑ πρακτικα)  Ακρως επικινδυνο!!
Το οτι δεν εχει ΣΕΑ; 
Το οτι δεν εχει ουτε ενα βενζιναδικο; Πρεπει να βγεις εκτος Εγνατιας και αυτο με αιτηση στον Θεο αν δεν εχεις μεινει απο βενζινη.
Το οτι ειναι δυο λωριδες; 
Το οτι το οδοστρωμα σε ΠΟΛΛΑ σημεια και για αρκετη ωρα ειναι χαλια; Λακουβες; μπαλωματα; 


Δλδ πραγματικα, μερα με την νυχτα σε σχεση με τον Ε75 που εχει τα παντα (Ναι και αρκετα διοδια)

Το ξερα βεβαια. Πριν 10 χρονια ειχα ξανα κανει την ιδια διαδρομη. Τα ιδια ελεγα και τοτε. Μαλιστα τοτε μπηκα σε χωριο, κοιμηθηκα λιγο να περασει η ωρα για να ανοιξει ενα βενζιναδικο. LOL!!! Τοτε βεβαια, ειχε πολυ καλο οδοστρωμα μονο. Απο τοτε η Εγνατια οδος καταστραφηκε και φτιαχτηκε η Ε75.


Λεγοντας Ε75 αναφερομαι για  Αθηνα - Θεσσαλονικη..

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, GoMaR said:

2 μερες  1650χιλιομετρα.
220Ε  (130λιτρα βενζινης)

70Ε διοδια

130km/h average.

Ενα εχω να πω..η Εγνατια οδος ειναι μακραν ο χειροτερος δρομος. Τελος.
Δεν μπορω να δεχτω οτι

α) εχουν διοδια σε αυτο το πραγμα που το ονομαζουν εθνικη.

β) οτι θα προσθεσουν και αλλα δυο.
Ειναι γελοιο πραγματικα.
Αντιθετα η Ε75 ειναι εκτος απο πολυ καλος ποιοτικα, εργονομικα και αισθητικα ωραιος, ΔΕΝ φοβασαι να μεινεις και απο βενζινη.

 

 

Πηγα Αθηνα -> Ξανθη -> Καβαλα(αεροδρ) -> Ξανθη ->  Καβαλα(αεροδρ) - > Ξανθη -> Αθηνα.
 

 

 

Αθήνα Θεσσαλονίκη - Έδεσσα - Παναγία Σουμελά - Έδεσσα , Αθήνα 4 ατομα κλπ .... 1400χλμ (ΣΚΔ το προηγούμενο ?), 80-100 λίτρα βενζίνη με κλιματιστικό σε όλη την διάρκεια της διαδρομής έχεις βαρύ πόδι 120 max - προσπέραση 130 

 

έκανα με 540χλμ στο πήγαινε με 45 λίτρα με χαλαρή οδήγηση

 

 

edit

στην Θεσσαλονίκη εκεί που μπαίνεις ο δρόμος είναι σκ@@@τ@@@@ αν είναι δυνατόν !

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, ARMAGEDDON said:

 

Αθήνα Θεσσαλονίκη - Έδεσσα - Παναγία Σουμελά - Έδεσσα , 4 ατομα κλπ .... Αθήνα 1400χλμ (ΣΚΔ), 80-100 λίτρα βενζίνη με κλιματιστικό σε όλη την διάρκεια της διαδρομής έχεις βαρύ πόδι 120 max - προσπέραση 130 

 

έκανα με 540χλμ στο πήγαινε με 45 λίτρα


Και; ?


btw τι βαρυ ποδι;;; 
Απο Ξανθη ηρθα με ενα ντεποζιτο Αθηνα. 50λιτρα ~720χλμ
 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, GoMaR said:


Και; ?


btw τι βαρυ ποδι;;; 
Απο Ξανθη ηρθα με ενα ντεποζιτο Αθηνα. 50λιτρα ~720χλμ
 

 

άντε βρε σε πειράζω ? το δικό μου είναι χαλασμένο ?

άκυρο τι βενζίνη απλή η 100αρα ?

φορτωμένος 4 άτομα ?

κλιματιστικό ?

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

Το μονο που μπορω να σου πω ειναι απο Θεσσαλονικη για Ξανθη.

Εγώ σκέφτομαι να πάω από Πάτρα, να ανέβω Ιωάννινα και να πάρω την Εγνατία μέχρι Θεσσαλονίκη.

Link to comment
Share on other sites

Νικο, ναι εισοδο και εξοδο Θεσ/νικη ειναι λιγο μπουρδελο ο δρομος. αλλα ενταξει δεν ειναι προς συζητηση γτ ειναι για πολυ λιγο.

Αντωνη, δεν εχω ιδεα αληθεια. Οτι σου ειπα για το κομματι Θεσ/νικη Ξανθη, πιστευω θα ισχυει και για το υπολοιπο κομματι. 
 

 

5 minutes ago, ARMAGEDDON said:

 

άντε βρε σε πειράζω ? το δικό μου είναι χαλασμένο ?

άκυρο τι βενζίνη απλή η 100αρα ?

φορτωμένος 4 άτομα ?

κλιματιστικό ?

 απλη
3 ατομα και φορτωμα
κλιματιστικο να δουλεψε για 1 ωρα.

Link to comment
Share on other sites

100άρα; Κυκλοφορεί κανείς με «πειραγμένο» εγκέφαλο; Εξ όσων γνωρίζω στα απλά αυτοκίνητα που οδηγούμε όλοι μας η 100άρα δεν προσφέρει κάτι το ιδιαίτερο...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, GoMaR said:

Νικο, ναι εισοδο και εξοδο Θεσ/νικη ειναι λιγο μπουρδελο ο δρομος. αλλα ενταξει δεν ειναι προς συζητηση γτ ειναι για πολυ λιγο.

Αντωνη, δεν εχω ιδεα αληθεια. Οτι σου ειπα για το κομματι Θεσ/νικη Ξανθη, πιστευω θα ισχυει και για το υπολοιπο κομματι. 
 

 

 απλη
3 ατομα και φορτωμα
κλιματιστικο να δουλεψε για 1 ωρα.

 

οκ βρήκα γιατί είχα μεγαλύτερη κατανάλωση, όλη την ώρα αναμένω εγώ το κλιματιστικό  ? + το ένα άτομο 100κιλών extra ?

έκαιγα 1 λίτρο παραπάνω από σένα ανα 100χλμ 7,9 η δικιά μου κατανάλωση και 6,9 η δικιά σου κατανάλωση χαχαχαχα

6 minutes ago, cna said:

100άρα; Κυκλοφορεί κανείς με «πειραγμένο» εγκέφαλο; Εξ όσων γνωρίζω στα απλά αυτοκίνητα που οδηγούμε όλοι μας η 100άρα δεν προσφέρει κάτι το ιδιαίτερο...

 

είναι ποιο δυνατό-πλούσιο το μείγμα στις χαμηλές στροφές και άντε να βγάλει μερικά χλμ παραπάνω

 

 

edit

@GoMaR

ανοιχτά τα παράθυρα να φανταστώ ? με 130χλμ στην εθνική αν ναι αααααα τα αυτιά μου !

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@cna δεν ειναι ανάγκη να έχεις πειραγμένο εγκέφαλο...πχ σε yaris είχα διαβάσει διαδικασία στην οποία προσαρμοζόταν το αυτοκίνητο σε βενζίνη με 100 οκτάνια απλά μετά έπρεπε να του βάζεις μόνο 100αρα γιατί αλλιώς θα επέστρεφε πάλι στα "εργαστασιακά" του.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βασικά...όχι! Αν ο εγκέφαλος δεν είναι προγραμματισμένος να αλλάξει το μείγμα αναλόγως της ποιότητας της βενζίνης, τότε απλά πετάς τα ευρώ της διαφοράς στα σκουπίδια. Δυστυχώς ή ευτυχώς τέτοιο προγραμματισμό μπορεί να βρει κανείς μόνο σε sport cars ή γενικά σε ακριβά μοντέλα ή (η τελευταία επιλογή) σε «πειραγμένους» εγκεφάλους. 

@f117 δεν το ήξερα για τα Yaris... Ο κανόνας, όμως, είναι ότι συνήθως δεν ασχολούνται με τέτοια πράγματα στα συνηθισμένα μοντέλα...

Έγινε επεξεργασία από cna
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.