Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Σορι παίδες που θα σας ξενερώσω με το ταπεινό μου corolla 18ετίας... Μηχανικά είμαστε κομπλέ στα πάντα όλα και πάνω που μάζευα λίγα χρήματα για ένα ολικό βάψιμο γιατί το βερνικι σε ουρανό και καπό έχει ξεφτίσει, τσουπ ανάβω κλιματισμό σήμερα και έβγαζε κρύο αέρα. Μέχρι χθες δούλευε κομπλέ. Το παράξενο είναι ότι ούτε από τη μηχανή φέρνει ζεστό (με κλειστό a/c) οπότε δεν πρέπει να είναι θέμα του κλιματιστικού. Είμαι άσχετος με το θέμα. Τι λυπητερή να περιμένω? Μπορείτε να καταλάβετε? Να δω και πότε θα βρω χρόνο να το πάω να το δουν. Θα με γδύσουν σε επίσημο εξουσιοδοτημένο? Να κοιτάξω ανεξάρτητο συνεργείο?

Έγινε επεξεργασία από gdp77
Link to comment
Share on other sites

πριν 30 λεπτά, το μέλος gdp77 έγραψε:

Το παράξενο είναι ότι ούτε από τη μηχανή φέρνει ζεστό (με κλειστό a/c) οπότε δεν πρέπει να είναι θέμα του κλιματιστικού. 

Έχεις παραφλού στο παγούρι; Το ζεστό έρχεται απο ένα μικρό ψυγείο μέσα στο ταμπλό, συνδεδεμένο με το σύστημα ψύξης. Από θερμοκρασία μοτέρ είσαι εντάξει; Δεν βλέπω συσχέτιση a/c με ζεστό.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@gdp77 αυτό που σου λέει ο Lakisss.... 

Άμα έχει χαλάσει το ψυγειάκι του καλοριφερ ή κάποιο μαρκούτσι να εύχεσαι να είναι εύκολη η πρόσβαση και να μην χρειαστεί να σου βγάλει όλο το ταμπλο 😕

 

  • Like 3
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος gdp77 έγραψε:

Μηχανικά είμαστε κομπλέ στα πάντα όλα

Μεγαλη κουβεντα, νερακια δεν αλλαζουμε ποτέ?

 

πριν 1 ώρα, το μέλος gdp77 έγραψε:

Είμαι άσχετος με το θέμα. Τι λυπητερή να περιμένω?

Βουλωμενο ψυγειο καλοριφερ, βγαζεις τις σωληνες που πανε στην καμπινα, με λαστιχο νερου βαζεις νερο με πιεση και απο τις δυο τρυπες μπας και ξεβουλωσει

 

Αν δεν ξεβουλωσει, ενωνεις τα κολαρα που εβγαλες μεχρι να το αλλαξεις, το νερο πρεπει να κυκλοφορει

Ναι θα βγαλεις ταμπλο

Link to comment
Share on other sites

πριν 15 ώρες, το μέλος gdp77 έγραψε:

Σορι παίδες που θα σας ξενερώσω με το ταπεινό μου corolla 18ετίας... Μηχανικά είμαστε κομπλέ στα πάντα όλα και πάνω που μάζευα λίγα χρήματα για ένα ολικό βάψιμο γιατί το βερνικι σε ουρανό και καπό έχει ξεφτίσει, τσουπ ανάβω κλιματισμό σήμερα και έβγαζε κρύο αέρα. Μέχρι χθες δούλευε κομπλέ. Το παράξενο είναι ότι ούτε από τη μηχανή φέρνει ζεστό (με κλειστό a/c) οπότε δεν πρέπει να είναι θέμα του κλιματιστικού. Είμαι άσχετος με το θέμα. Τι λυπητερή να περιμένω? Μπορείτε να καταλάβετε? Να δω και πότε θα βρω χρόνο να το πάω να το δουν. Θα με γδύσουν σε επίσημο εξουσιοδοτημένο? Να κοιτάξω ανεξάρτητο συνεργείο?

 

έλα πατρίδα :metal:

να το πας να το κοιτάξουν όπως είπαν και οι προλαλήσαντες.

 

Σε αντιπροσωπεία λογικά θα σε γδύνανε με τον μικρότερο προσδοκόμενο χρόνο εξέτασης του προβλήματος , σε εξουσιοδοτημένο λιγότερο με λογικά καλό χρόνο  , προφανώς σε ανεξάρτητο ακόμα λιγότερο απο πλευράς κόστους αλλά αντιστρόφως ανάλογα λογικά για το χρόνο που θα χρειαστούν να το εντοπίσουν.

 

Εγώ θα πήγαινα σε κάποιον που ξέρει απο Toyota (το μοντέλο κυκλοφόρησε πολύ για χρόνια οπότε δεν νομίζω οτι θα το δει πρώτη φορά) και να ρωτήσεις απο την αρχή πιθανά κοστολόγια ( καλό θα ήταν να κάθεσαι , βοηθάει :tongueout: :hehe:  )

 

Το 1.4 έχεις ? 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν μετα απο τρακαρισμα στον πισω προφυλακτηρα, υπαρχει μηχανικο προβλημα  και απωλεια ισχυος, αυτο δεν το πληρωνει η ασφαλεια του? Εγινε αποδοχη ευθυνης, αλλα ο πραγματογνωμονας λεει οτι δεν εχει σχεση και ειναι τυχαιο. Με πιστευει αλλα δεν θελει να δει το προβλημα.

Έγινε επεξεργασία από xriantw
Link to comment
Share on other sites

Εαν εχεις νομικη προστασια , καλεις την ασφαλεια σου και μιλας με το νομικο τμημα.  Θα σε καθοδηγησουν οπως πρεπει.

Πιστευω οτι θα πρεπει να μπει τριτος πραγματογνωμονας να το ελεγξει και να το σημειωσει ΓΡΑΠΤΩΣ σε αναφορα.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 18 λεπτά, το μέλος Γιάννης_84 έγραψε:

Η απώλεια ισχύος σε τίνος εξαρτήματος βλάβη οφείλεται;

Δεν εχω αρεκετες γνωσεις. Αλλα στο ρελαντι μεχρι 4000 λειτουργει μια χαρα. Εν κινηση με 3η οταν ανεβασα στροφες δεν ειχε ισχυ. Μετα απο λιγο εσβησε και δεν επαιρνε. Στα 5 λεπτα ξαναδοκιμασα και πηρε, εβαλα 1η πηγα στην ακρη και φωναξα γερανο.

Τωρα με 1η-2η-3η παει καλα μεχρι 3000, μια φορα ανεβασα για λιγο και ειχε προβλημα αλλα δεν το αφησα να σβυσει. Δεν ακουγεται μηχανικος θορυβος ουτε κραδασμοι. Σαν να φταιει αντλια βενζινης. VW 12ετιας 1400 160Hp, δεν λεω μοντελο...

Έγινε επεξεργασία από xriantw
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα στην αντλία πήγε το μυαλό μου η οποία μάλιστα πρέπει λογικά να βρίσκεται στο πίσω μέρος, οπότε δεν είναι και τόσο περίεργο να επηρεάστηκε από χτύπημα στο πίσω μέρος

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδη εχω 1.4αρι - 160 VW, οι πισω αντλιες , οι "χαμηλης" που λεμε, ειναι ευαισθητες. Αλλαξα περυσι, καπου 240 για VALEO (ιδια εταιρια με τις εργοστασιου).

 Μπορει μηχανικος να την βγαλει ευκολα. Συνηθως σηκωνουν το κατω κομματι του πισω καθισματος και την βγαζουν με 6 βιδες τορξ. Με πολυμετρο βλεπει αν περναει ρευματα.

 

ΑΛΛΑ....Αν ειναι σωστος μηχανικος, με ενα VCDS θα παρει logs εν κινηση και θα βρει ακριβως τι δεν παιζει.

 

Αν εισαι Νοτια Προαστια Αθηνας, σου εχω μηχανικο εξαιρετικο

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

On 11/23/2021 at 2:01 PM, Thresh86 said:

 

έλα πατρίδα :metal:

να το πας να το κοιτάξουν όπως είπαν και οι προλαλήσαντες.

 

Σε αντιπροσωπεία λογικά θα σε γδύνανε με τον μικρότερο προσδοκόμενο χρόνο εξέτασης του προβλήματος , σε εξουσιοδοτημένο λιγότερο με λογικά καλό χρόνο  , προφανώς σε ανεξάρτητο ακόμα λιγότερο απο πλευράς κόστους αλλά αντιστρόφως ανάλογα λογικά για το χρόνο που θα χρειαστούν να το εντοπίσουν.

 

Εγώ θα πήγαινα σε κάποιον που ξέρει απο Toyota (το μοντέλο κυκλοφόρησε πολύ για χρόνια οπότε δεν νομίζω οτι θα το δει πρώτη φορά) και να ρωτήσεις απο την αρχή πιθανά κοστολόγια ( καλό θα ήταν να κάθεσαι , βοηθάει :tongueout: :hehe:  )

 

Το 1.4 έχεις ? 

 

 

 

On 11/24/2021 at 9:21 PM, SirDiman said:

@gdp77 τι περιοχη εισαι ?

 

Παίδες λόγω διαφόρων θεμάτων που αντιμετωπίζω δεν είχα τον χρόνο να ψαχτώ περισσότερο. Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο. Το πρόβλημα ήταν μια "βαλβίδα που γυρνάει στο ζεστο και στο κρύο". Είχε κολλήσει στο κρύο. Η αντικατάσταση μαζί με την εργασία κόστισε 300 κάτι ευρώ και χρειάστηκε μερικό λύσιμο ταμπλό  (χαμηλά) από ό,τι  μου είπαν. Η διάγνωση τους πήρε περίπου μιάμιση ώρα, παραγγέλθηκε το ανταλλακτικό και την επόμενη κλείστηκε ραντεβού για την αντικατάσταση οπότε και τους άφησα το αυτοκίνητο γιατί η εργασία απαιτούσε περίπου 3 ώρες όπως μου είπαν. 

 

Άσχετος είμαι. Απλά τους εμπιστεύτηκα και ελπίζω να μην με έγδυσαν πολύ.

  • Like 3
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος gdp77 έγραψε:

 

 

Παίδες λόγω διαφόρων θεμάτων που αντιμετωπίζω δεν είχα τον χρόνο να ψαχτώ περισσότερο. Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο. Το πρόβλημα ήταν μια "βαλβίδα που γυρνάει στο ζεστο και στο κρύο". Είχε κολλήσει στο κρύο. Η αντικατάσταση μαζί με την εργασία κόστισε 300 κάτι ευρώ και χρειάστηκε μερικό λύσιμο ταμπλό  (χαμηλά) από ό,τι  μου είπαν. Η διάγνωση τους πήρε περίπου μιάμιση ώρα, παραγγέλθηκε το ανταλλακτικό και την επόμενη κλείστηκε ραντεβού για την αντικατάσταση οπότε και τους άφησα το αυτοκίνητο γιατί η εργασία απαιτούσε περίπου 3 ώρες όπως μου είπαν. 

 

Άσχετος είμαι. Απλά τους εμπιστεύτηκα και ελπίζω να μην με έγδυσαν πολύ.

 

έλα μωρε τώρα, λίγο , πολύ , σημασία έχει να πέρασες καλά :tongueout: :hehe:

 

στα σοβαρά , για να πεις οτι σε γδύσαν θα πρέπει να αναζητήσεις το κόστος του ανταλλακτικού και να υπολογίσεις την εργατοώρα  βάσει των λεγομένων τους.

Αν κάτι ξυνίζει, αρχίζεις και καταλαβαίνεις αν βγήκες για καλοκαιρινές διακοπές ή πήγες για σκι

 

Δεν ξανοίγομαι , έχω και εγώ ένα κοστουμάκι αυτή τη περίοδο, λάστιχα, (μάλλον) ανάρτηση , λάδια ξύδια, με περιμένει ο μάστορας με Χριστουγεννιάτικη διάθεση 💖

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 26/11/2021 at 11:39 ΠΜ, το μέλος YDinopoulos έγραψε:

Επειδη εχω 1.4αρι - 160 VW, οι πισω αντλιες , οι "χαμηλης" που λεμε, ειναι ευαισθητες. Αλλαξα περυσι, καπου 240 για VALEO (ιδια εταιρια με τις εργοστασιου).

 Μπορει μηχανικος να την βγαλει ευκολα. Συνηθως σηκωνουν το κατω κομματι του πισω καθισματος και την βγαζουν με 6 βιδες τορξ. Με πολυμετρο βλεπει αν περναει ρευματα.

 

ΑΛΛΑ....Αν ειναι σωστος μηχανικος, με ενα VCDS θα παρει logs εν κινηση και θα βρει ακριβως τι δεν παιζει.

 

Αν εισαι Νοτια Προαστια Αθηνας, σου εχω μηχανικο εξαιρετικο

Αλλο μοντελο εχω, δεν εχει βιδες απλα ενα δισκο 14cm που ανοιγει με ειδικο εργαλειο (ή απλα σφυρι καλεμι). Μου εμεινε στο δρομο, οποτε πηγα πηρα βενζινη, (εδωσα και δυο γροθιες στο καπακι) και δουλεψε. Στο καπακι γραφει  1ko919051bh  και a2c53166110. Σκεφτομαι να την αλλαξω μονος μου. Δεν κανω πολλα χιλιομετρα, και δεν θελω να βαλω γνησια. Αν εχει καποιος να μου προτεινει καποια?

Link to comment
Share on other sites

On 26/11/2021 at 5:31 ΜΜ, το μέλος gdp77 έγραψε:

 

 

Παίδες λόγω διαφόρων θεμάτων που αντιμετωπίζω δεν είχα τον χρόνο να ψαχτώ περισσότερο. Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο. Το πρόβλημα ήταν μια "βαλβίδα που γυρνάει στο ζεστο και στο κρύο". Είχε κολλήσει στο κρύο. Η αντικατάσταση μαζί με την εργασία κόστισε 300 κάτι ευρώ και χρειάστηκε μερικό λύσιμο ταμπλό  (χαμηλά) από ό,τι  μου είπαν. Η διάγνωση τους πήρε περίπου μιάμιση ώρα, παραγγέλθηκε το ανταλλακτικό και την επόμενη κλείστηκε ραντεβού για την αντικατάσταση οπότε και τους άφησα το αυτοκίνητο γιατί η εργασία απαιτούσε περίπου 3 ώρες όπως μου είπαν. 

 

Άσχετος είμαι. Απλά τους εμπιστεύτηκα και ελπίζω να μην με έγδυσαν πολύ.

πάντως παρόμοιο πρόβλημα που είχα πριν ένα χρόνο σε fietsa '07 σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο άλλαξα ψυγείο καλοριφέρ, βαλβίδα αναθυμιάσεων και φλάντζα από καπάκι βαλβίδων με χρέωσε και εμένα 300 κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.