Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

4 ώρες πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

@fatalara θα ήταν ωραίο θε συζήτησης με ένα φρεντο σε μια ωραία καφετέρια. 

θα πω μόνο κάτι τελευταίο. Από τότε που έγιναν τόσο αυστηρά τα πράγματα με τους ρύπους και καθιερώθηκαν τα low tension ελατήρια ήρθαν και οι καταναλώσεις του λαδιού. δεν το αναλύω γιατί θα μας πάρει πολλές σελίδες

επισης οι θερμοκρασιες που αναφερεις αναπτυσονται μονο κατα την καυση και μονο μεσα στον θαλαμο καυσης οπου δεν υπαρχει λαδι εκει μεσα, εκτος και αν περνανε λαδια απο τα ελατηρια (οχι φυσιολογικο) 

 

Προφανως ειναι συνδυασμος πραγματων. Και εγω ειμαι απο αυτους που λενε οτι δεν ειναι φυσιολογικο.

Ερχεται μετα ο Ιαπωνας απο την Honda να σου φτιαξει την μηχανη και σου λεει οτι ειναι απολυτως φυσιολογικο λογο της επιστρωσης.

Το κανουν ελεγε και σε ολα τους τα μοτερ. Εφερε το παραδειγμα αυτο που σου ειπα με τον καθρεφτη και το λαδι και ειπε οτι δεν τους χαλαει να γινεται γιατι κατι κερδιζουν σε πιεση.

Μαλιστα σε καποια μοντελα, υπαρχει μπεκ αμεσου ψεκασμου πανω στο πιστονι !? Οπου εκει περναει λιγο παραπανω λαδι αλλα παλι δεν τους χαλαγε.

 

Με λιγα λογια σου ελεγε οτι το λαδι περναει μεσα απο επιλογη τους. Αρα, φυσιολογικο?

 

Για να επιστρεψουμε στο θεμα. Ολα τα επωνυμα συνθετικα λαδια δεν αντιδρουν και τοσο με τις θερμοκρασιες του περιβαλοντος. Θες τουλαχιστον 10-15 λεπτα λειτουργιας για να πιασεις τις ιδανικες θερμοκασιες οι οποιες ειναι πολυ παραπανω απο την θερμοκρασια περιβαλοντος. Το λαδι θα σου γινει νερο οταν αρχιζεις τα παρατεταμενα γκαζια και δουλευει για πολυ ωρα/χιλιομετρα εκτος των ιδανικων θερμοκρασιων. Οχι επειδη εχουμε 35 βαθμους στην Ελλαδα.

 

Η κουβεντα οπως ειπες δεν μπορει να γινει απο εδω και σιγουρα ξεχναμε πραγματα η δεν τα γραφουμε οπως πρεπει. Θεωρω οτι μεσες ακρες καταλαβαινομαστε.

 

Υ.Γ Οι υπολοιποι, καληνυχτα σας.

 

 

5 ώρες πριν, το μέλος Nickzzz έγραψε:

Έχουμε καμιά πηγή;

Τον Ιαπωνα της Honda που ηρθε για την εξωλεμβια και ενα Email της Honda για SH 300cc.

 

5 ώρες πριν, το μέλος Nickzzz έγραψε:

Εντωμεταξύ λες για τους κινητήρες των αμαξιών και τα μείγματα και μετά μου λες για μηχανάκια.

Στο εφερα ως παραδειγμα γτ λες οτι δεν τα χρησημοποιει κανεις. Ακομα και εκει το βαζουν, βαση παντα του τι λενε οι ιδιοι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πριν, το μέλος kpetros έγραψε:

 

300 η 400 ? Τι καταναλωση εχεις στο περιπου ?

Το 300 έχω .

Μέσο όρο πρέπει να είμαι στα 3,5λ

Ποιο κάτω με μικρά ταξιδακια έχω δει και 2,5λ

Κυρίως όμως είμαι μέσα σε μικρή επαρχιακή πόλη.

 

IMG_20220916_073728.jpg

Έγινε επεξεργασία από akilleas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

allagi%20oria%20taxititas.jpg?itok=_S5D5
WWW.CARANDMOTOR.GR

Αναθεώρηση των ορίων ταχύτητας προβλέπει το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο για την Οδική Ασφάλεια, στο πλαίσιο μίας προσπάθειας να...

 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Hyundai-ptosi-poiotitas%20%281%29.jpeg?i
WWW.CARANDMOTOR.GR

Μια έρευνα της καθόλα αξιόπιστης ADAC αποκαλύπτει τη δραματική πτώση που παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της Hyundai.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 15/9/2022 at 1:06 ΜΜ, το μέλος BloodMage έγραψε:

ποιο manual? εννοεις αυτο που λεει οτι θελει καθε 20.000 χιλιομετρα αλλαγη λαδια? καλα κρασ(ι)α. σε ενα τοσο πιεσμενο μοτερ και με τις θερμοκρασιες της ελλαδας τα λαδια στα 10.000χιλιομετρα εχουν ηδη γινει νερο. εγω δηλαδη που θα τα αλλαζω πιο συχνα θα του κανω κακο. κατι τετοιες ****ιες ακουω απο τις αντιπροσωπίες και μου αναβουν τα λαμπακια 

μετα ομως αν πας και τους πεις οτι τσιμπαει λαδια εντος εγγυησης θα σου πουνε οτι ειναι φυσιολογικο και οτι δεν τρεχει τιποτα 

 

Μπορεί να ξέρεις καλύτερα απο τον κατασκευαστή και να έχεις κάνει εκτενή τεστ δοκιμών σε αντίξοες συνθήκες.

(της Ελλάδας δεν είναι , σε σχέση με συνήθη τεστ που υποβάλλονται....).

 

Αν ένας κινητήρας είναι να κάψει λάδι , θα το κάνει ότι και να κάνεις. Δεν είναι πανάκεια η συχνή αλλαγή λαδιών.

 

Προσωπικά έχω 230Κ στο δικό μου , παραδόξως δε καίει ακόμα ,  βγαίνει καθαρός σε καυσανάλυση και δείχνει ζωηρός όπως παλιά.

Ναι, ακριβώς ότι έλεγε το manual (συχνότητα, προδιαγραφές κλπα) ,

εκτός απο μια δυο φορές που έβαλα απο δικιά μου πρωτοβουλία φίλτρα και λάδια. 

 

Κάτι χαζομάρες των αντιπροσωπειών "φίλε απο 15Κ εμείς τα αλλάζουμε στα 7500 γιατί ζόρικο κλίμα η Ελλάδα" απορώ πως θα τα αντιμετώπιζε η κεντρική Suzuki πχ 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 15/9/2022 at 11:08 ΠΜ, το μέλος BloodMage έγραψε:

Μετα βεβαια δεν ξερω αν θα μου παει η καρδια να το "σκισω", ειμαι αρρωστος το ξερω. Νομιζω στα 5000 θα νιωθω πιο ανετα να του πιω το αιμα. εχουμε δρομο ακομα

 

Εγώ του πίνω το αίμα αλύπητα κάθε φορά που το οδηγώ.

23 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

H bmw είχε κατι ωραίες επιστρώσεις στα μοτερ που τις επαιρνες παραμασχαλα θυμάμαι.

 

Τη BMW

I0QVxX.gif.ed6c1bb87ca8f1d2d9bd0dea2406d49e.gif

  • Like 1
  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:
Hyundai-ptosi-poiotitas%20%281%29.jpeg?i
WWW.CARANDMOTOR.GR

Μια έρευνα της καθόλα αξιόπιστης ADAC αποκαλύπτει τη δραματική πτώση που παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια τα...

 

 

Χμμ, γερμανικό άρθρο για την ποιότητα μη ευρωπαϊκών (λες και φτιάχνουν πολλοί άλλοι ευρωπαίοι αμάξια) αυτοκινήτων. Στη Σουηδία, στατιστική των ασφαλιστικών εταιρειών πριν νομίζω 3-4 χρόνια έβγαλε τα ΚΙΑ (μοιράζονται τα ίδια πατώματα με τη hyundai, είναι τύπου SKODA-SEAT) τα λιγότερο ζημιάρικα αμάξια στη σουηδική αγορά, στην τελευταία δεκαετία

Έγινε επεξεργασία από schumifer
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Όταν λέμε μη Ευρωπαϊκών τι ακριβώς εννοούμε; Γιατί νομίζω από το πρώτο KIA Ceed και i30 και μετά, όλα στη Σλοβακία φτιάχνονται. 
 

Επίσης καλύτερα να μην μιλήσουμε για την ποιότητα των Γερμανικών γιατί κλαίει ο κόσμος…

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, το μέλος schumifer έγραψε:

λιγότερο ζημιάρικα αμάξια

 

Αν δε χαλάει δε σημαίνει πως δεν είναι μια τενεκεδένια κουδουνίστρα.

 

3 ώρες πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

Όταν λέμε μη Ευρωπαϊκών τι ακριβώς εννοούμε; Γιατί νομίζω από το πρώτο KIA Ceed και i30 και μετά, όλα στη Σλοβακία φτιάχνονται. 

 

i10,i20/i20N και κάποια μικρά suv του kia/hyundai group φτιάχνονται στην Τουρκία. 

 

 

 

3 ώρες πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

Επίσης καλύτερα να μην μιλήσουμε για την ποιότητα των Γερμανικών γιατί κλαίει ο κόσμος…

 

Εννοείς Βίρνα οτι η υγρασία στα IQLED Lights του Tiguan μου κάθε φορά που βρέχει δεν είναι feature? Μίλα καθαρά Βίρνα τι εννοείς?

  • Like 1
  • Plits 1
Link to comment
Share on other sites

alisides%20antiolisthitikes.jpg?itok=zHt
WWW.CARANDMOTOR.GR

Υποχρεωτικός καθίσταται ο εφοδιασμός όλων των οχημάτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα με αντιολισθητικά μέσα, με στόχο την...

 

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν, το μέλος Proteas έγραψε:
alisides%20antiolisthitikes.jpg?itok=zHt
WWW.CARANDMOTOR.GR

Υποχρεωτικός καθίσταται ο εφοδιασμός όλων των οχημάτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα με αντιολισθητικά μέσα, με στόχο την...

 


ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

  • Like 1
  • Agree 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:


ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ε ναι οι ανθρωποι δεν το χουν απλά, έπρεπε να μας βάλουν να φορέσουμε ερπύστριες κανονικά να τελειώνουμε μια κι εξω

Link to comment
Share on other sites

Το να εχεις τις αλυσιδες εντος του οχηματος δεν ειναι κακο, το κακο ειναι να μην ξερει ο οδηγος πως να τις βαλει.. και υπαρχουν αμετρητοι.

Το μετρο φυσικα οπως παντα δεν εχει να κανει με το τι συμβαινει στους δρομους αλλα το πως θα παρουμε αλλο ενα 80αρι σε περιπτωση ελεγχου.

 

 

  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Ακομα καλυτερα να περιμενουμε τον Αδωνη να βαλει πλαφον.. ετσι και αλλιως για τις αλυσιδες ειμαστε.

 

 

Έγινε επεξεργασία από Proteas
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Αυτοί που στρώνουν άσφαλτο τον Κηφισό, δεν ξέρω τι μυαλό κουβαλάνε.

Κατεβαίνοντας στο ύψος του Μπουρναζίου, οι μεταλλικές συνδέσεις των γεφυρών εξέχουν πλέον κατά πολύ της ασφάλτου. Πολύ επικίνδυνο με την μηχανή.

Link to comment
Share on other sites

@Lakisss Δεν έχουν βάλει την τελική άσφαλτο ακόμα. Θα φτιαχτεί μέσα στις επόμενες μέρες.

Κρίμα που δεν υπάρχει κοινή λογική και γίνονται τέτοιες εργασίες αυτή την εποχή, η ταλαιπωρία για τόσους ανθρώπους είναι απερίγραπτη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.