Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 4 ώρες, το μέλος PetrosD έγραψε:

Φοβόμουν λίγο, γιατί με την κατάσταση των ελληνικών δρόμων και με 200 άλογα πίσω και όχι και τόσο καλά λάστιχα, η υπερστροφή ισχύος καραδοκούσε.

 Εννοώ να μην μπεί νερό μέσα από την σωλήνα πέτρε...και έχουμε άλλα.....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μετά από 2 εβδομάδες των βλαβών στο Punto, έβγαλα άκρη!

Είχα ένα προγραμματισμένο ταξίδι Αγγλία και τη μέρα που πήγαινα αεροδρόμιο να προλάβω το αεροπλάνο αποφάσισε το αυτοκίνητό μου να μου αναβοσβήσει το check engine και να μου κάνει διάφορες διακοπούλες πιο εμφανείς στις 2-4000 rpm.

 

Αφού γύρισα και το πρόβλημα συνέχισε απαράλλακτο, έκανα τα εξής: 

1. Παρήγγειλα νέο λάμδα (για precat) επειδή μου το είχε καταγράψει προ 2ετίας ως error. Τον άλλαξα και τίποτα. 55 € . Επίσης δοκίμασα να αλλάξω και τον MAP sensor σε περίπτωση που τα είχε παίξει (0 ευρώ, τον είχα αποθήκη).

2. Συνέδεσα το multiecuscan (διαγνωστικό για Fiat) και έβλεπα ότι ο knock sensor βάραγε συνέχεια και ότι οι μοίρες του αβάνς ήταν τρελές. Αυτό με οδήγησε στο να αλλάξω knock sensor/μπουζί/πολλαπλασιαστές αλλά ευτυχώς αυτά που έβλεπα ήταν bug του προγράμματος (όπως διάβασα πιο μετά στο forum του διαγνωστικού). Knock sensor 25 € και μπουζί 14 € (3.5 ευρώ το ένα).  Πολλαπλασιαστές έχω κάμποσους spare.

3. Αφού διαπίστωσα ότι το πρόβλημα με τα πυράκια είναι artificial, θεώρησα ότι το πραγματικό πρόβλημα είναι από την παροχή βενζίνης. Η διάγνωσή μου έλεγε είτε μπεκιέρα είτε τρόμπα βενζίνης, αλλά τελικά άλλαξα την πεταλούδα και μάλλον ήταν από εκεί (μάλλον γιατί έκανα σχετικά μικρή βόλτα). Αυτό το έκανα γιατί σε βόλτες με το διαγνωστικό η % ένδειξη ανοίγματος της πεταλούδας έκανε κόλπα στο κλείσιμο, μία έκλεινε στο 8% ανοιχτή, μία στο 3%, και δεν είχε στις χαμηλές στροφές άμεση αναλογία με το πόσο πατάς το γκάζι (το οποίο δουλεύει υποδειγματικά 0-100%). Επίσης εξαφανίστηκε το άρωμα βενζίνης που είχα εδώ και 3 μήνες περίπου στο ρελαντί.  

 

Εννοείται βενζίνες δοκίμασα 3 πρατήρια και έβλαα Vpower, Racing, απλή 95άρα και πάλι Vpower και τίποτα δεν άλλαξε.

 

Στο έτερο αυτοκίνητο που συντηρώ, το παρκαρισμένο Stilo, είχε κολλήσει η τρόμπα βενζίνης λόγω αχρησίας και λίγης βενζίνης. Ενώ την έβγαλα και την ξεκόλλησα, με το που τη συνέδεα στο αμάξι δεν έπαιζε. Υπέθεσα ότι τραβάει πολύ ρεύμα, οπότε και παρήγγειλα καινούριο στοιχείο (20 λίρες + 10 λίρες μεταφορικά = 30+). Αφού με το ζόρι το άλλαξα, πάλι δεν δούλευε όταν τη συνέδεσα. Τελικά αποφάσισα να κάνω πιο δραστικό τέστ, έβγαλα την τρόμπα έξω, την έβαλα σε μια κατσαρόλα με βενζίνη και με σύνδεση σε μπαταρία έβγαλε έναν ωραίο πίδακα βενζίνης. Το βάζω στο αμάξι μέσα, αφήνω ασύνδετο το σωληνάκι, το βάζω πρώτη σκάλα, πουθενά βενζίνη. Τελικά με τα πολλά κάνω τράμπα 2 ρελέ (αυτό που ήταν μπροστά από την ασφάλεια της τρόμπας βενζίνης με ένα άλλο που δεν ήξερα τι είναι - ήταν ο a/c compressor) και είδα τον πίδακα! Και έτσι ξαναπήρε. Κουλό πρόβλημα διότι με το πολύμετρο που είχα μετρήσει την φύσα έδινε ρεύμα, απλά με το που ζητούσε πιο πολλά αμπέρ τά 'φτυνε το ρελέ... Τρελό μαμήσι η αφαίρεση της τρόμπας, με φτηνό εργαλείο δεν τα κατάφερα, έπαιξε κατσαβιδο-καλέμι!

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, f117 said:

ναι μάστορα μου...αλλά άμα έχεις αυξήσει την παροχή του πετρελαίου δεν θέλεις περισσότερο αέρα για να έρθει στα "ίσια" του ??? Και ο κινητήρας θα ρουφήξει και θα πάρει αυτό που χρειάζεται... γιατί να μην του δώσεις πιο κρύο αέρα λοιπόν...και όσο χρειάζεται ...πιο εύκολα?

 

Τον περισσότερο αέρα θα στον δώσει το turbo. Αυτό που του ρυθμίζεις την πίεση για να δώσει περισσότερο αέρα για να δώσεις περισσότερο καύσιμο.

 

Και όταν ο αέρας μετά το turbo στα diesel μπορεί να βγαίνει μέχρι και 160 °C στο μέγιστο φορτίο, οι 2-3ς βαθμοί διαφορά του αρχικού αέρα ελάχιστη διαφορά θα κάνουν. Και κάπου υπάρχει και ένα intercooler.

 

Φαντάζομαι όταν θες να βγάλεις και το τελευταίο Nm ροπής θα κερδίσεις και από εκεί, αλλά γενικά σε κανονική χρήση, λίγα πράματα. Εκτός και αν κάνεις 0-100 σε κάθε φανάρι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γιατι μεχρι να φτασει στον αισθητηρα, εχει πιασει 56

Και εμενα ακριβως πισω απο το σημα στο καπω ειναι η εισαγωγη, αλλα μεχρι να φτασει πεταλουδα εχει ζεσταθει απο τα περιξ

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, sotiris said:

μπουζί 14 € (3.5 ευρώ το ένα)

 

3.5??? :o Τι μπουζί φοράει;;;   (Εχω συνηθίσει κατι 50-60 που δίνω για την τετράδα που φοράει ο tsi και μου ήρθε λίγο απότομα...)

Link to comment
Share on other sites

πριν 12 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:
Spoiler

 

Λοιπόν μετά από 2 εβδομάδες των βλαβών στο Punto, έβγαλα άκρη!

Είχα ένα προγραμματισμένο ταξίδι Αγγλία και τη μέρα που πήγαινα αεροδρόμιο να προλάβω το αεροπλάνο αποφάσισε το αυτοκίνητό μου να μου αναβοσβήσει το check engine και να μου κάνει διάφορες διακοπούλες πιο εμφανείς στις 2-4000 rpm.

 

Αφού γύρισα και το πρόβλημα συνέχισε απαράλλακτο, έκανα τα εξής: 

1. Παρήγγειλα νέο λάμδα (για precat) επειδή μου το είχε καταγράψει προ 2ετίας ως error. Τον άλλαξα και τίποτα. 55 € . Επίσης δοκίμασα να αλλάξω και τον MAP sensor σε περίπτωση που τα είχε παίξει (0 ευρώ, τον είχα αποθήκη).

2. Συνέδεσα το multiecuscan (διαγνωστικό για Fiat) και έβλεπα ότι ο knock sensor βάραγε συνέχεια και ότι οι μοίρες του αβάνς ήταν τρελές. Αυτό με οδήγησε στο να αλλάξω knock sensor/μπουζί/πολλαπλασιαστές αλλά ευτυχώς αυτά που έβλεπα ήταν bug του προγράμματος (όπως διάβασα πιο μετά στο forum του διαγνωστικού). Knock sensor 25 € και μπουζί 14 € (3.5 ευρώ το ένα).  Πολλαπλασιαστές έχω κάμποσους spare.

3. Αφού διαπίστωσα ότι το πρόβλημα με τα πυράκια είναι artificial, θεώρησα ότι το πραγματικό πρόβλημα είναι από την παροχή βενζίνης. Η διάγνωσή μου έλεγε είτε μπεκιέρα είτε τρόμπα βενζίνης, αλλά τελικά άλλαξα την πεταλούδα και μάλλον ήταν από εκεί (μάλλον γιατί έκανα σχετικά μικρή βόλτα). Αυτό το έκανα γιατί σε βόλτες με το διαγνωστικό η % ένδειξη ανοίγματος της πεταλούδας έκανε κόλπα στο κλείσιμο, μία έκλεινε στο 8% ανοιχτή, μία στο 3%, και δεν είχε στις χαμηλές στροφές άμεση αναλογία με το πόσο πατάς το γκάζι (το οποίο δουλεύει υποδειγματικά 0-100%). Επίσης εξαφανίστηκε το άρωμα βενζίνης που είχα εδώ και 3 μήνες περίπου στο ρελαντί.  

 

Εννοείται βενζίνες δοκίμασα 3 πρατήρια και έβλαα Vpower, Racing, απλή 95άρα και πάλι Vpower και τίποτα δεν άλλαξε.

 

Στο έτερο αυτοκίνητο που συντηρώ, το παρκαρισμένο Stilo, είχε κολλήσει η τρόμπα βενζίνης λόγω αχρησίας και λίγης βενζίνης. Ενώ την έβγαλα και την ξεκόλλησα, με το που τη συνέδεα στο αμάξι δεν έπαιζε. Υπέθεσα ότι τραβάει πολύ ρεύμα, οπότε και παρήγγειλα καινούριο στοιχείο (20 λίρες + 10 λίρες μεταφορικά = 30+). Αφού με το ζόρι το άλλαξα, πάλι δεν δούλευε όταν τη συνέδεσα. Τελικά αποφάσισα να κάνω πιο δραστικό τέστ, έβγαλα την τρόμπα έξω, την έβαλα σε μια κατσαρόλα με βενζίνη και με σύνδεση σε μπαταρία έβγαλε έναν ωραίο πίδακα βενζίνης. Το βάζω στο αμάξι μέσα, αφήνω ασύνδετο το σωληνάκι, το βάζω πρώτη σκάλα, πουθενά βενζίνη. Τελικά με τα πολλά κάνω τράμπα 2 ρελέ (αυτό που ήταν μπροστά από την ασφάλεια της τρόμπας βενζίνης με ένα άλλο που δεν ήξερα τι είναι - ήταν ο a/c compressor) και είδα τον πίδακα! Και έτσι ξαναπήρε. Κουλό πρόβλημα διότι με το πολύμετρο που είχα μετρήσει την φύσα έδινε ρεύμα, απλά με το που ζητούσε πιο πολλά αμπέρ τά 'φτυνε το ρελέ... Τρελό μαμήσι η αφαίρεση της τρόμπας, με φτηνό εργαλείο δεν τα κατάφερα, έπαιξε κατσαβιδο-καλέμι!

 

 

Κουραστηκα μονο που το διαβασα.

Ενα θα σου πω, βλαβη δικη μου, του εγκεφαλου κινητηρα που απαιτουσε επισκευη και εμπαινε σε safe mode, φτιαχτηκε με ενωση 2 καλωδιων.

Λεπτομερειες αλλες δε θα δωσω B)

Έγινε επεξεργασία από slalom
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, and64 said:

 

3.5??? :o Τι μπουζί φοράει;;;   (Εχω συνηθίσει κατι 50-60 που δίνω για την τετράδα που φοράει ο tsi και μου ήρθε λίγο απότομα...)

 

Αυτά πήρα τώρα: 

https://www.todos.gr/bosch-mpouzi-30-0242135515.html

Γενικά μερικοί γδέρνουν, άνετα τα πάνε 10-15 ευρώ το ένα, θέλει λίγο ψάξιμο.

Από ebay 30 λίρες είχα πάρει ιριδίου (αυτά που φόραγα μέχρι πρότινος). 

 

23 minutes ago, slalom said:

Κουραστηκα μονο που το διαβασα.

Ενα θα σου πω, βλαβη δικη μου, του εγκεφαλου κινητηρα που απαιτουσε επισκευη και εμπαινε σε safe mode, φτιαχτηκε με ενωση 2 καλωδιων.

Λεπτομερειες αλλες δε θα δωσω B)

 

Πες να μαθαίνουμε :p 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, f117 said:

Μην κοιτατε το Afm...

Πρεπει να ειναι το λ αυτο...

62 βαθμοι ροτορακια :p

2017_07_14_15.49.13.png

 

Στο ρελαντί είσαι; :rolleyes: Ή σε κάτι σαν να πηγαίνεις με 20-30 km/h;

Πήγαινε στην εθνική με 100-120 km/h και πες μας τι λέει στις θερμοκρασίες.

Link to comment
Share on other sites

ναι ρελαντι ειναι αυτό με a/c όταν σταμάτησα στην κίνηση... πιστεύω εκεί θα φανεί ακόμα περισσότερη η διαφορά του cold air .

Θα ποστάρω και με ταχύτητα να δούμε...αλλά μέχρι τα 100 τι κάνουμε μάστορα....

θα τα πάρω....

https://www.aliexpress.com/item/Tansky-TK-FB1010-1PC-Universal-Turbo-Multi-Flexible-Air-Intake-Pipe-Red-Blue-Silver-Black-76mm/1544797489.html

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Bumper-Fog-Lamp-Light-Cover-for-TOYOTA-YARIS-L-LE-2-4DR-12-14-dr-G/311749962076

 

Πρέπει να μετρήσω πρώτα βέβαια...

Έγινε επεξεργασία από f117
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.