Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Μία ώρα πριν, το μέλος PetrosD έγραψε:

Φαίνεται πολύ δυνατό.

Καλά στις διαφημίσεις φαίνεται να σου κάνει και φραπέ.

Το θέμα είναι πόσο καλά θα βγάλω με τον αλοιφαδόρο τα υπάρχοντα defects του χρώματος, που εχουν γίνει κοντά σε 19 χρόνια χρήσης, χωρίς να κάψω το βερνίκι (που πρέπει ήδη να εχει κατέβει λόγο υλικίας και απεριποιησιάς) και χωρίς να ξεφλουδίσω άλλα επικίνδυνα σημεία.

Εχω στο καπό ας πούμε ενα φουσκωμα μισό νύχι που δεν θέλω να το πειράξω με τριψίματα.

Εχω φτιάξει κάποιες βαθιές χαρακίες απλά με μπογιά χωρίς βερνίκι απο πάνω.

Θα σταθεί πάνω σ αυτά το ceramic ή θέλει ντε και καλά clear.

 

Την μια λένε ότι κάνει και για ζάντες (για να μην κολλάει ή σκόνη απο τα φρένα) την άλλη λένε πως κάνει chemical bond με το βερνίκι.

Αφού ζάντες και tail pipe είναι σκέτο μέταλο, τι chemical bond κάνει εκεί???? 

 

Πάντως θα ενημερώνω σε σχέση με την detailing διαδικασία, και κατά πόσο το προϊόν είναι για DIY που υποτίθεται πως είναι.

Αν βγεί καλό (που καλό θα βγεί αφού θα γίνει με μεράκι) θα κάνω ότι υπάρχει στην οικογένεια, γιατί πως να το κάνουμε το γυαλιστερό αμάξι είναι ικανοποίηση ... 

 

Αν γίνεται γυαλιστερό με απλό βρέξιμο και στέγνωμα με microfiber ε τότε θα μιλάμε για αποθέωση, αφού η ικανοποίηση θα έρχεται και άκοπα.

4 λεπτά με το πιεστικό και 2 λεπτά στέγνωμα με το πανί

 

Παρεπιπτόντος εξω το coating απο εγκεκριμένο εγκαταστάτη το χρεώνουν απο 700-800  με επιδιόρθωση χρώματος και ανάλογα απο τα στρώματα που περνάνε φτάνει παραπάνω απο βάψιμο...

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

 

πριν 3 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε:

Άμα πετύχει, θα κάνουμε και το BMW.

At your service.:hehe:

 

Αν και προβλέπω στα πλευρά του bmw να φεύγει το coating στον μήνα αντί στο 5χρονο:rofl:

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος uhu έγραψε:

 

Παρεπιπτόντος εξω το coating απο εγκεκριμένο εγκαταστάτη το χρεώνουν απο 700-800  με επιδιόρθωση χρώματος και ανάλογα απο τα στρώματα που περνάνε φτάνει παραπάνω απο βάψιμο...

 

εγώ το είχα βάλει γύρω στα 400... για το yaris... 

Φουλ επιδιόρθωση και προστασία...

Η τιμή εξαρτάτε και από το υλικό που θα χρησιμοποιήσεις....

Δείτε λίγο τί παιζει με το Immortal της carpro :|

 

 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, uhu said:

Ετοιμάζομαι για μεγάλη περιποίηση ενα απο τα επομενα ΣΚ για τo miataκι.

Σήμερα ήρθε αυτό.

 

 

 

 

 

Οπότε το επόμενο 15νθημερο κάποιο σαββατοκύριακο θα αποφασίσω να λιώσω.

Ποιο Μιάτα έχεις;

Εδιτ: για να λες 19 χρόνια έχεις το ΝΒ λογικά..!

Έγινε επεξεργασία από panos444
Link to comment
Share on other sites

Και τώρα νομίζει πως το έσωσε θα το στεγνώσει και θα πάρει...

5-6 χιλιαρικάκια απλά για να ξανακινηθεί.

 

Πάντως εντυπωσιακό στην πλεύση το A class. :rofl:

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 35 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

Και τώρα νομίζει πως το έσωσε θα το στεγνώσει και θα πάρει...

5-6 χιλιαρικάκια απλά για να ξανακινηθεί.

 

Πάντως εντυπωσιακό στην πλεύση το A class. :rofl:

άμα το αφήσει στον ήλιο 3-4 μέρες τώρα με τα 45άρια (weber) που έχει ζέστη και ανοιχτές πόρτες, καπώ και πορτ παγκαζ.... θα στεγνώσουν οι ταπετσαρίες... :p αυτό τώρα δεν θέλει ξέβγαλμα με καθαρό νερό πρώτα?? :p 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό θέλει πλύσιμο με το πιεστικό να καθαρίσει, μετά στέγνωμα στον ήλιο και σίγουρα πριν μιζάρει έστω και μια φορά, άδειασμα τα πιστόνια από το νερό. Μάλλον δηλαδή λύσιμο κάποιων μερών της μηχανής (ελαιολεκάνη, κυλινδροκεφαλή) και καθάρισμα και καινούριο λάδι. Επίσης στέγνωμα όλων των ηλεκτρικών. Αυτό θα είναι και το πιο δύσκολο, με τόσα ηλεκτρονικά που έχουν τα καινούρια αυτοκίνητα μέσα. Μπορεί να θέλει αλλαγή και κάνα εγκεφαλάκι, αν βραχυκύκλωσε.

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό θέλει ολικό πλύσιμο, μέσα έξω. Το αλάτι που θα κρατήσει θα το καταστρέψει σε χρόνο 0.

 

Πάντως είπε να του κάνει μια βουτιά, καλοκαίρι είναι, έβραζε το άτιμο.

PS: Πέρα από την πλάκα αυτά έχουν ηλεκτρονικό χειρόφρενο και πιθανόν να μην ήξερε να το λειτουργεί ή να έγινε καμιά δυσλειτουργία και τσουπ, μες στο νερό.

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια της προηγούμενης συζήτησης που είχαμε για την κατανάλωση που αναφέρει το trip computer σε σχέση με αυτή που μετράμε με γεμίσματα μέχρι τέρμα και μέτρημα χιλιομέτρων:

 

Σήμερα έβαλα 24 ευρώ diesel με τιμή 1,109 το λίτρο και είχα κάνει 310,7 χιλιόμετρα. Η πραγματική κατανάλωση είναι 6,96 λ/100χμ. Το trip έδειξε 6,9.

Τόσο μικρή απόκλιση είχα και τις 3 τελευταίες φορές που το παρατηρούσα.

 

Δεδομένα:

Βάζω τη μάνικα πάντα το ίδιο μέσα στο στόμιο. (:p) Όταν είναι έτοιμο να γεμίσει, (ξέρω περίπου πόσα λίτρα θέλει) βάζω με μικρότερη παροχή. Όταν σκάσει, στρογγυλοποιώ στο μεγαλύτερο ακέραιο ευρώ και σταματάω.

Εδώ ευτυχώς δεν κλέβουν, γιατί θα τους κλείσουν το μαγαζί.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος uhu έγραψε:

Μιας και κανει λίγο ζέστη να ανεβάσω ενα δροσερό βιντέακι και εγω.

 

 

εγω και το παλίο μου δεν θα το έκανα έτσι...μάλλον γιατί ήταν το πρώτο μου 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ξημερώματα Δευτέρας φεύγω για Κέρκυρα.... Να αφήσω το racechip οπως το έχω τώρΑ? (πιο τσιτωμένο από την δυναμομέτρηση....καίει αρκετά άμα πατήσεις γκάζι ταινία....αλλά άμα πηγαίνεις χαλαρά κάει λιγότερο....) ή να το χαμηλώσω όπως ήτανε στην δυναμομέτρηση? 3 άτομα και κάμποσα πράγματα... δεν θέλουμε να κάψουμε πολύ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.