Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Για το Corolla Cross 2Λ τι γνωμη εχετε...?

 

7.7sec 0-100, δυνατοτητα τετρακινησης αν επεδνυσεις λιγο ακομα και καταναλωση 5-6λιτ.100

 

Το μονο μειων ο φορος πολυτελειας που ελπιζουμε να καταργηθει....

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν, το μέλος GeorgeVasil έγραψε:

Για το Corolla Cross 2Λ τι γνωμη εχετε...?

 

7.7sec 0-100, δυνατοτητα τετρακινησης αν επεδνυσεις λιγο ακομα και καταναλωση 5-6λιτ.100

 

Το μονο μειων ο φορος πολυτελειας που ελπιζουμε να καταργηθει....

 

 

περα απο τον φορο πολυτελειας εμενα με χαλαει το CVT. εχει μεινει πολυ πισω η toyota ατο θεμα σασμαν

αν σου αρεσει και εμφανησιακα (προσωπικα δεν μου αρεσει καθολου, προτιμω το CHR) δεν εχει καποιο αλλο μειων. απο χορους ειναι πενα, το μοτερ πρεπει να ειναι μοτερακλα!!!

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

περα απο τον φορο πολυτελειας εμενα με χαλαει το CVT. εχει μεινει πολυ πισω η toyota ατο θεμα σασμαν

αν σου αρεσει και εμφανησιακα (προσωπικα δεν μου αρεσει καθολου, προτιμω το CHR) δεν εχει καποιο αλλο μειων. απο χορους ειναι πενα, το μοτερ πρεπει να ειναι μοτερακλα!!!

Μα λενε οτι ειναι 5 γενια και οτι ειναι απο τα πιο καλα. Απο πια αποψη σε χαλαει?(δεν γνωριζω καθολου-δεν εχω παρακολουθησει)

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν, το μέλος GeorgeVasil έγραψε:

Μα λενε οτι ειναι 5 γενια και οτι ειναι απο τα πιο καλα. Απο πια αποψη σε χαλαει?(δεν γνωριζω καθολου-δεν εχω παρακολουθησει)

https://www.caranddriver.gr/stories/arthro/osa_aksizei_na_gnorizete_gia_to_epanastatiko_cvt_kibotio_tis_toyota-7794058/

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Άσχετα απο ζημιές που όλα τα αυτόματα είναι επιρρεπή, τo cvt παίζει να είναι οτι πιο ξενέρωτο οδηγικά υπάρχει, σε συνδιασμό με την πάραδοση της toyota στο να φτιάχνει αδιάφορα αυτοκίνητα...είναι καθαρά θέμα επιλογών! 

 

Αν μετακινείσαι απλά δεν ενοχλεί, ειδικά σε συνδυασμό με μπαταρία. Αν θέλεις να οδηγήσεις θέλεις και να πετάξεις στα σκουπίδια το σασμάν στα πρώτα 5 χλμ 😂

 

  • Like 2
  • Agree 1
  • Haha 2
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

47 λεπτά πριν, το μέλος and64 έγραψε:

Άσχετα απο ζημιές που όλα τα αυτόματα είναι επιρρεπή, τo cvt παίζει να είναι οτι πιο ξενέρωτο οδηγικά υπάρχει, σε συνδιασμό με την πάραδοση της toyota στο να φτιάχνει αδιάφορα αυτοκίνητα...είναι καθαρά θέμα επιλογών! 

 

Αν μετακινείσαι απλά δεν ενοχλεί, ειδικά σε συνδυασμό με μπαταρία. Αν θέλεις να οδηγήσεις θέλεις και να πετάξεις στα σκουπίδια το σασμάν στα πρώτα 5 χλμ 😂

 

 

what-the-whos-that.gif

  • Haha 9
Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια ερώτηση, θεωρείται φυσιολογικό να φτάνει σε μποτιλιάρισμα ο δείκτης θερμοκρασίας όπως στη φωτό;

Μόλις πάει εκεί, ανοίγει ο ανεμιστήρας και πέφτει στους 87-88.

Κινητήρας Ζ18ΧΕ. Υποψιάζομαι τον θερμοστάτη διότι δεν υπάρχει κάποια διαρροή ή δυσλειτουργία στο σύστημα ψύξης ή αντλίας νερού.

 

Spoiler

IMG.thumb.jpg.04267d0355d2b75d48d549344c24d110.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

26 λεπτά πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

 

 

Το πέτυχε ΑΚΡΙΒΩΣ στο κέντρο (είναι εκεί που πιάνει το καπώ μπροστά).

Άξιος πραγματικά, έχει τα ειλικρινή συγχαρητήριά μου!

στο δοξα πατρι που λεμε

 

η την ειδε ραλιστας η δεν ειχε καθολου λαστιχα

14 λεπτά πριν, το μέλος Simon έγραψε:

Να κάνω μια ερώτηση, θεωρείται φυσιολογικό να φτάνει σε μποτιλιάρισμα ο δείκτης θερμοκρασίας όπως στη φωτό;

Μόλις πάει εκεί, ανοίγει ο ανεμιστήρας και πέφτει στους 87-88.

Κινητήρας Ζ18ΧΕ. Υποψιάζομαι τον θερμοστάτη διότι δεν υπάρχει κάποια διαρροή ή δυσλειτουργία στο σύστημα ψύξης ή αντλίας νερού.

 

  Hide contents

IMG.thumb.jpg.04267d0355d2b75d48d549344c24d110.jpg

 

μου ακουγεται απολυτα φυσιολογικο

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος Simon έγραψε:

Να κάνω μια ερώτηση, θεωρείται φυσιολογικό να φτάνει σε μποτιλιάρισμα ο δείκτης θερμοκρασίας όπως στη φωτό;

Μόλις πάει εκεί, ανοίγει ο ανεμιστήρας και πέφτει στους 87-88.

Κινητήρας Ζ18ΧΕ. Υποψιάζομαι τον θερμοστάτη διότι δεν υπάρχει κάποια διαρροή ή δυσλειτουργία στο σύστημα ψύξης ή αντλίας νερού.

 

  Hide contents

IMG.thumb.jpg.04267d0355d2b75d48d549344c24d110.jpg

 

Εξαρτάται αν το όργανο διαβάζει την πραγματική θερμοκρασία ή είναι "regulated" όπως στα vag που μένει στο 90 όταν το ψυκτικό είναι από 78-80 έως 105 βαθμούς αν θυμάμαι σωστά. Υποτίθεται για να μην ανησυχεί ο οδηγός...

 

Θερμοστάτης αν κολλάει κλειστός πρέπει να μην κρυώνει σωστά/γρήγορα, μήπως παίζει κάτι με εγκέφαλο βεντιλατερ και παίρνει αργότερα απ'οταν πρέπει 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

 

 

Το πέτυχε ΑΚΡΙΒΩΣ στο κέντρο (είναι εκεί που πιάνει το καπώ μπροστά).

Άξιος πραγματικά, έχει τα ειλικρινή συγχαρητήριά μου!

 

χαχαχαχαχ τραγικο

 

Εγω θα τους ετρεχα παντως γιατι επρεπε να υπαρχουν μπαρες που απορροφούν ... δεν γινεται τωρα κατασκευαστικά να εχεις το μαχαιρι στο κεντρο του δρομου...

2 ώρες πριν, το μέλος and64 έγραψε:

Άσχετα απο ζημιές που όλα τα αυτόματα είναι επιρρεπή, τo cvt παίζει να είναι οτι πιο ξενέρωτο οδηγικά υπάρχει, σε συνδιασμό με την πάραδοση της toyota στο να φτιάχνει αδιάφορα αυτοκίνητα...είναι καθαρά θέμα επιλογών! 

 

Αν μετακινείσαι απλά δεν ενοχλεί, ειδικά σε συνδυασμό με μπαταρία. Αν θέλεις να οδηγήσεις θέλεις και να πετάξεις στα σκουπίδια το σασμάν στα πρώτα 5 χλμ 😂

 

Αδιαφορο δεν το λες γιατι ειναι το πιο γρηγορο στην κατηγορια του...και με πολυ πολυ καλη καταναλωση....και νορμαλ τιμη για αυτα που δινει. Γκαζακιας δεν ειμαι ....να πηγαινω με ασφαλεια θελω στον προορισμο μου. 

Έγινε επεξεργασία από GeorgeVasil
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος Simon έγραψε:

Να κάνω μια ερώτηση, θεωρείται φυσιολογικό να φτάνει σε μποτιλιάρισμα ο δείκτης θερμοκρασίας όπως στη φωτό;

Μόλις πάει εκεί, ανοίγει ο ανεμιστήρας και πέφτει στους 87-88.

Κινητήρας Ζ18ΧΕ. Υποψιάζομαι τον θερμοστάτη διότι δεν υπάρχει κάποια διαρροή ή δυσλειτουργία στο σύστημα ψύξης ή αντλίας νερού.

 

  Hide contents

IMG.thumb.jpg.04267d0355d2b75d48d549344c24d110.jpg

 

 

Συνήθως αυτή η βλάβη είναι το βεντιλατέρ, που δουλεύει μόνο στη μεγάλη σκάλα.

Πήγαινε να το δεις. Αν είχες punto, θα χες κάψει ήδη τη φλάτζα :p 

  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, sotiris said:

 

 

Το πέτυχε ΑΚΡΙΒΩΣ στο κέντρο (είναι εκεί που πιάνει το καπώ μπροστά).

Άξιος πραγματικά, έχει τα ειλικρινή συγχαρητήριά μου!

 

Στο κλείσιμο του βίντεο συζητούν ότι δε βλέπουν αερόσακο, γιατί είναι παλιό το αυτοκίνητο. Χάνω κάτι; Opel Agila ~2010 δε μοιάζει; Είναι δυνατόν να μην έχει αερόσακο οδηγού; Αν είναι να κάνουμε εικασίες, εγώ ποντάρω ότι δε φορούσε ζώνη, οπότε δεν ενεργοποιήθηκε ο αερόσακος. Βλέποντας πού σημάδεψε, δε θα μου προκαλούσε καμία εντύπωση.

 

Προφανώς θα έπρεπε να υπάρχει κάποιο προστατευτικό, αλλά κι εδώ στα νότια το κάνουμε ακόμη χειρότερο, βάζοντας χαλύβδινες μπάρες σε οξεία γωνία μπροστά από το στηθαίο. Προστατεύουμε τον τοίχο, κόβουμε το αυτοκίνητο στη μέση.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος and64 έγραψε:

Εξαρτάται αν το όργανο διαβάζει την πραγματική θερμοκρασία ή είναι "regulated" όπως στα vag που μένει στο 90 όταν το ψυκτικό είναι από 78-80 έως 105 βαθμούς αν θυμάμαι σωστά. Υποτίθεται για να μην ανησυχεί ο οδηγός...

 

Θερμοστάτης αν κολλάει κλειστός πρέπει να μην κρυώνει σωστά/γρήγορα, μήπως παίζει κάτι με εγκέφαλο βεντιλατερ και παίρνει αργότερα απ'οταν πρέπει 

 

1 ώρα πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Συνήθως αυτή η βλάβη είναι το βεντιλατέρ, που δουλεύει μόνο στη μεγάλη σκάλα.

Πήγαινε να το δεις. Αν είχες punto, θα χες κάψει ήδη τη φλάτζα :p 

 

Διαβάζει την πραγματική θερμοκρασία αν παίζει ρόλο, δεν είναι fixed όπως στα vag. Ο θερμοστάτης δεν κολλάει κλειστός ή ανοιχτός αλλά φοβάμαι ότι δεν ανοίγει τελείως. Ο μηχανικός μου το έψαξε όσο πάει και λέει ότι είναι ο εγκέφαλος του ανεμιστήρα αλλά να μην ασχοληθώ. Προκαλείται φθορά στον κινητήρα αν δουλεύει σε αυτή τη θερμοκρασία; @sotiris έχω κάψει φλάτζα σε punto mk1 κάποτε :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

27 λεπτά πριν, το μέλος Simon έγραψε:

 

 

Διαβάζει την πραγματική θερμοκρασία αν παίζει ρόλο, δεν είναι fixed όπως στα vag. Ο θερμοστάτης δεν κολλάει κλειστός ή ανοιχτός αλλά φοβάμαι ότι δεν ανοίγει τελείως. Ο μηχανικός μου το έψαξε όσο πάει και λέει ότι είναι ο εγκέφαλος του ανεμιστήρα αλλά να μην ασχοληθώ. Προκαλείται φθορά στον κινητήρα αν δουλεύει σε αυτή τη θερμοκρασία; @sotiris έχω κάψει φλάτζα σε punto mk1 κάποτε :p

μμ ίσως και να μην ανοίγει εντελώς για ελάχιστα οπότε να μην είναι εμφανές το πρόβλημα παρα μόνο σταματημένος.

Αν και τείνω να συμφωνήσω οτι μάλλον κάτι με τα βεντιλατέρ παίζει...

 

Απο διαγνωστικό δεν ξέρω τι μπορει να δει, με vcds σε vag  βλέπεις duty cycle στα βεντιλατέρ και αρκετούς επιμέρους αισθητήρες θερμοκρασίας στο μοτέρ και ψυγείο για να έχεις μια ιδέα τι κάνει το ψυκτικό  

Link to comment
Share on other sites

50 λεπτά πριν, το μέλος Simon έγραψε:

 

 

Διαβάζει την πραγματική θερμοκρασία αν παίζει ρόλο, δεν είναι fixed όπως στα vag. Ο θερμοστάτης δεν κολλάει κλειστός ή ανοιχτός αλλά φοβάμαι ότι δεν ανοίγει τελείως. Ο μηχανικός μου το έψαξε όσο πάει και λέει ότι είναι ο εγκέφαλος του ανεμιστήρα αλλά να μην ασχοληθώ. Προκαλείται φθορά στον κινητήρα αν δουλεύει σε αυτή τη θερμοκρασία; @sotiris έχω κάψει φλάτζα σε punto mk1 κάποτε :p

 

Το μόνο σύμπτωμα του να κολάει ανοιχτός είναι να πέφτει η θερμοκρασία σε πορεία. Το να κολάει κλειστός ναι θα μπορούσε να μην επαρκεί η ψύξη. Ο εγκέφαλος του ανεμιστήρα σημαίνει ότι το βεντιλατέρ δεν δουλεύει σωστά. Συνήθως έχουν 2 σκάλες, χαμηλή - υψηλή. Στη χαμηλή δεν ακούγεται. Στην υψηλή τον ακούς. Αν σου ανεβάζει θερμοκρασία και μου λες παίρνει ο ανεμιστήρας και τη ρίχνει, είναι αυτό. Δες πόσο κάνει ένα βεντιλατέρ (100 ευρά?) και άλλαξέ το μαζί με τον έλεγχό του (υποθέτω είναι ενσωματωμένο στο μοτέρ).  Στο κανε και πέρυσι? Αν όχι, τότε δεν είναι φυσιολογικό. Αν ναι, οκ. Όλες οι ενδείξεις έχουν μια "αδράνεια" στο κέντρο, εξαρτάται από τον κατασκευστή το πόσο μεγάλη είναι. Π.χ. η κεντρική θερμοκρασία λαδιού στο citroen έχει εύρος 30 βαθμών, και τα υπόλοιπα έχουν  εύρος ~5. (είνια με μπαρίτσες).

Μπορεί να φταίει και μούργα στο ψυγείο, λάθος παραφλού κλπ. 

 

1 ώρα πριν, το μέλος acct έγραψε:

 

Στο κλείσιμο του βίντεο συζητούν ότι δε βλέπουν αερόσακο, γιατί είναι παλιό το αυτοκίνητο. Χάνω κάτι; Opel Agila ~2010 δε μοιάζει; Είναι δυνατόν να μην έχει αερόσακο οδηγού; Αν είναι να κάνουμε εικασίες, εγώ ποντάρω ότι δε φορούσε ζώνη, οπότε δεν ενεργοποιήθηκε ο αερόσακος. Βλέποντας πού σημάδεψε, δε θα μου προκαλούσε καμία εντύπωση.

 

Δεν μπορώ να μην κάνω σεξιστικό σχόλειο για αυτούς που τα ξέρουν όλα και δεν ξέρουν τίποτα, οπότε καλύτερα να μην εκφέρω άποψη γιατί θα χαρακτηριστώ Τζημεροειδές :p 

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Simon said:

Να κάνω μια ερώτηση, θεωρείται φυσιολογικό να φτάνει σε μποτιλιάρισμα ο δείκτης θερμοκρασίας όπως στη φωτό;

Μόλις πάει εκεί, ανοίγει ο ανεμιστήρας και πέφτει στους 87-88.

Κινητήρας Ζ18ΧΕ. Υποψιάζομαι τον θερμοστάτη διότι δεν υπάρχει κάποια διαρροή ή δυσλειτουργία στο σύστημα ψύξης ή αντλίας νερού.

 

  Hide contents

IMG.thumb.jpg.04267d0355d2b75d48d549344c24d110.jpg

 

 

Tί είναι? άστρα Η?

Στον Z13DT του κόρσα είχα παρόμοια συμπεριφορά. Έφτανε 100 και έπεφτε στους 80 ώσπου μια φορά κόλλησε ανοιχτός ο θερμοστάτης.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.