Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

 

2 ώρες πριν, το μέλος and64 έγραψε:

μμ ίσως και να μην ανοίγει εντελώς για ελάχιστα οπότε να μην είναι εμφανές το πρόβλημα παρα μόνο σταματημένος.

Αν και τείνω να συμφωνήσω οτι μάλλον κάτι με τα βεντιλατέρ παίζει...

 

Απο διαγνωστικό δεν ξέρω τι μπορει να δει, με vcds σε vag  βλέπεις duty cycle στα βεντιλατέρ και αρκετούς επιμέρους αισθητήρες θερμοκρασίας στο μοτέρ και ψυγείο για να έχεις μια ιδέα τι κάνει το ψυκτικό  

 

Κι εγώ αυτό λέω, ίσως να μην ανοίγει εντελώς. Έχει το διαγνωστικό της opel και λέει ότι είναι κατά 99% ο εγκέφαλος του ανεμιστήρα ΑΛΛΑ ίσως είναι ο θερμοστάτης :hehe:

 

1 ώρα πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Το μόνο σύμπτωμα του να κολάει ανοιχτός είναι να πέφτει η θερμοκρασία σε πορεία. Το να κολάει κλειστός ναι θα μπορούσε να μην επαρκεί η ψύξη. Ο εγκέφαλος του ανεμιστήρα σημαίνει ότι το βεντιλατέρ δεν δουλεύει σωστά. Συνήθως έχουν 2 σκάλες, χαμηλή - υψηλή. Στη χαμηλή δεν ακούγεται. Στην υψηλή τον ακούς. Αν σου ανεβάζει θερμοκρασία και μου λες παίρνει ο ανεμιστήρας και τη ρίχνει, είναι αυτό. Δες πόσο κάνει ένα βεντιλατέρ (100 ευρά?) και άλλαξέ το μαζί με τον έλεγχό του (υποθέτω είναι ενσωματωμένο στο μοτέρ).  Στο κανε και πέρυσι? Αν όχι, τότε δεν είναι φυσιολογικό. Αν ναι, οκ. Όλες οι ενδείξεις έχουν μια "αδράνεια" στο κέντρο, εξαρτάται από τον κατασκευστή το πόσο μεγάλη είναι. Π.χ. η κεντρική θερμοκρασία λαδιού στο citroen έχει εύρος 30 βαθμών, και τα υπόλοιπα έχουν  εύρος ~5. (είνια με μπαρίτσες).

Μπορεί να φταίει και μούργα στο ψυγείο, λάθος παραφλού κλπ. 

 

Η θερμοκρασία σε πορεία είναι ~85 βαθμούς και γενικά δείχνει να λειτουργεί σωστά ο θερμοστάτης στο κάτω εύρος λειτουργίας. Επειδή είναι 12 χρονών ίσως τα έχει ψιλοπαίξει. Στο δικό μου έχει 3 σκάλες ο ανεμιστήρας και στις δύο χαμηλές δεν το ακούς από μέσα, πρέπει να ανοίξεις το καπό. Το πρόβλημα είναι ότι ο εγκέφαλος δεν κυκλοφορεί πλέον σε καινούριος οπότε πρέπει να πάω σε μεταχειρισμένο που πιθανόν να έχει αντίστοιχο πρόβλημα λόγω ηλικίας. Και δεν πάει σετ με τον ανεμιστήρα :p

 

28 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Tί είναι? άστρα Η?

Στον Z13DT του κόρσα είχα παρόμοια συμπεριφορά. Έφτανε 100 και έπεφτε στους 80 ώσπου μια φορά κόλλησε ανοιχτός ο θερμοστάτης.

 

Μα αν πάει στους 100 δεν είναι caput; Εγώ το βλέπω να περνάει τους 90 και φοβάμαι μην κάψω φλάτζα.. Vectra c είναι.

 

Πριν λίγο που ήρθα από δουλειά σταματημένος έξω από το σπίτι, ο ανεμιστήρας δούλευε στη μικρή σκάλα και μόλις έπεσε η θερμοκρασία στους 87-88 σταμάτησε. btw το ψυγείο είναι δύο χρόνια, το παραφλού φετινό και η αντλία νερού (γνήσια) 2.5 χρόνια

Να πω στον μηχανικό να αλλάξει τον θερμοστάτη όπως και να έχει; Ή να ψάξω πρώτα τον εγκέφαλο του ανεμιστήρα;

Link to comment
Share on other sites

αν δεν εχει αλλαχτει ποτε ο θερμοστατης και το κοστος του ειναι λογικο ας τον αλλαξει να εισαι ησυχος.

υπαρχει περιπτωση να μην εχει εξαερωσει το κυκλωμα εντελως??

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, το μέλος Simon έγραψε:

Να κάνω μια ερώτηση, θεωρείται φυσιολογικό να φτάνει σε μποτιλιάρισμα ο δείκτης θερμοκρασίας όπως στη φωτό;

Μόλις πάει εκεί, ανοίγει ο ανεμιστήρας και πέφτει στους 87-88.

Κινητήρας Ζ18ΧΕ. Υποψιάζομαι τον θερμοστάτη διότι δεν υπάρχει κάποια διαρροή ή δυσλειτουργία στο σύστημα ψύξης ή αντλίας νερού.

 

  Reveal hidden contents

IMG.thumb.jpg.04267d0355d2b75d48d549344c24d110.jpg

 

Μια χαρα δουλευει. Στην πραγματικοτητα πλησιαζει τους 110, αλλο αυτο που βλέπεις εσυ στο οργανο

Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πριν, το μέλος slalom έγραψε:

1-0!

 

20230103_201236.jpg

 

Poulo; :o

8 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

 

 

Το πέτυχε ΑΚΡΙΒΩΣ στο κέντρο (είναι εκεί που πιάνει το καπώ μπροστά).

Άξιος πραγματικά, έχει τα ειλικρινή συγχαρητήριά μου!

 

Κωλοφανάρια που έχουν βάλει εκει... 😡

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

αν δεν εχει αλλαχτει ποτε ο θερμοστατης και το κοστος του ειναι λογικο ας τον αλλαξει να εισαι ησυχος.

υπαρχει περιπτωση να μην εχει εξαερωσει το κυκλωμα εντελως??

 

Είναι ο δεύτερος που έχει, κάνει self bleeding το συγκεκριμένο. Είπα στο μηχανικό να το αλλάξει προληπτικά αλλά λέει ότι είναι τσάμπα έξοδα.

 

4 ώρες πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Μια χαρα δουλευει. Στην πραγματικοτητα πλησιαζει τους 110, αλλο αυτο που βλέπεις εσυ στο οργανο

 

Με αγχωνει να το βλέπω πάνω από τους 90 πάντως...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν αλλάζει εύκολα θα τον άλλαζα πάντως. Επειδή διαφέρει απο μοντέλο σε μοντέλο (και απο μοτερ σε μοτέρ πολλές φορές) ίσως να είναι και τρελή μανούρα όπως πχ στον 2.7 v6 στο allroad που κρύβεται στην "καρδιά" του v και με έπιασε η ψυχή μου οταν το είδα λυμένο  😛

20221223_092545.thumb.jpg.4e65a859ca40535e2e6f17ce730d1030.jpg

 

Βέβαια στα α4-α6 αυτής της γενιάς σχεδόν οτι και να θες να κάνεις το manual αναφέρει τις λέξεις "service position" που σημαίνει οτι πρέπει να κατέβει ολη η μούρη όπως στη φωτό, προφυλακτήρας,φανάρια, ψυγεία, condenser οπότε το παίρνεις απόφαση κάποια στιγμή 😂😂

Έγινε επεξεργασία από and64
  • horni 1
  • Haha 2
  • Wow 3
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, and64 said:

Αν αλλάζει εύκολα θα τον άλλαζα πάντως. Επειδή διαφέρει απο μοντέλο σε μοντέλο (και απο μοτερ σε μοτέρ πολλές φορές) ίσως να είναι και τρελή μανούρα όπως πχ στον 2.7 v6 στο allroad που κρύβεται στην "καρδιά" του v και με έπιασε η ψυχή μου οταν το είδα λυμένο  😛

20221223_092545.thumb.jpg.4e65a859ca40535e2e6f17ce730d1030.jpg

 

Βέβαια στα α4-α6 αυτής της γενιάς σχεδόν οτι και να θες να κάνεις το manual αναφέρει τις λέξεις "service position" που σημαίνει οτι πρέπει να κατέβει ολη η μούρη όπως στη φωτό, προφυλακτήρας,φανάρια, ψυγεία, condenser οπότε το παίρνεις απόφαση κάποια στιγμή 😂😂

 

Ναι ήταν μια 5ετία (~04-09) που τρώγανε μόνο ψυχομανίταρα στο σχεδιαστικό. 

 

Προς υπεράσπιση να πω ότι όταν έχει φτάσει να χαλάσει ο θερμοστάτης έχεις συνήθως και άλλα σοβαρότερα προβλήματα.

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

20 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Ναι ήταν μια 5ετία (~04-09) που τρώγανε μόνο ψυχομανίταρα στο σχεδιαστικό. 

 

Προς υπεράσπιση να πω ότι όταν έχει φτάσει να χαλάσει ο θερμοστάτης έχεις συνήθως και άλλα σοβαρότερα προβλήματα.

 

Μακάρι να ήταν 5ετία, 2001 είναι το όχημα 🤣 Ναι ο θερμοστάτης αλλάζεται οταν κάνεις ιμάντες, αντλία κλπ για προφανέστατους λόγους...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, το μέλος and64 έγραψε:

Αν αλλάζει εύκολα θα τον άλλαζα πάντως. Επειδή διαφέρει απο μοντέλο σε μοντέλο (και απο μοτερ σε μοτέρ πολλές φορές) ίσως να είναι και τρελή μανούρα όπως πχ στον 2.7 v6 στο allroad που κρύβεται στην "καρδιά" του v και με έπιασε η ψυχή μου οταν το είδα λυμένο  😛

20221223_092545.thumb.jpg.4e65a859ca40535e2e6f17ce730d1030.jpg

 

Βέβαια στα α4-α6 αυτής της γενιάς σχεδόν οτι και να θες να κάνεις το manual αναφέρει τις λέξεις "service position" που σημαίνει οτι πρέπει να κατέβει ολη η μούρη όπως στη φωτό, προφυλακτήρας,φανάρια, ψυγεία, condenser οπότε το παίρνεις απόφαση κάποια στιγμή 😂😂


Εδώ μπεκ αλλάζουμε και κατεβάζουμε μοτέρ… 

  • Haha 6
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν, το μέλος Lakisss έγραψε:

Δεν έχω ξαναδεί παρόμοιο setup.

 

Και γω τωρα αυτο εβλεπα, τρελό setup, ο ήχος του rs4 (που είναι ήδη πολύ καλός) μαζί με το spool απο την τουρμπίνα είναι άρρωστος

Link to comment
Share on other sites

13 λεπτά πριν, το μέλος and64 έγραψε:

Και γω τωρα αυτο εβλεπα, τρελό setup, ο ήχος του rs4 (που είναι ήδη πολύ καλός) μαζί με το spool απο την τουρμπίνα είναι άρρωστος

Το τρελό της υπόθεσης είναι χωροταξικό. Έβαλε το turbo πίσω γιατι δεν είχε χώρο μπροστά; Εκεί που είναι τα καυσαέρια έχουν κρυώσει και δεν μπορούν να σπουλάρουν γρήγορα την τουρμπίνα. Έπειτα πρέπει να γυρίσει την εισαγωγή μπροστά στο intercooler, μιλάμε για +4 μέτρα σωληνώσεις. Πρέπει να έχει πολύ μεγάλο lag. Τέλος χώρεσαν στο τούνελ της μετάδοσης η εξάτμιση συν την εισαγωγή συν τον άξονα;

Link to comment
Share on other sites

21 λεπτά πριν, το μέλος Lakisss έγραψε:

Το τρελό της υπόθεσης είναι χωροταξικό. Έβαλε το turbo πίσω γιατι δεν είχε χώρο μπροστά; Εκεί που είναι τα καυσαέρια έχουν κρυώσει και δεν μπορούν να σπουλάρουν γρήγορα την τουρμπίνα. Έπειτα πρέπει να γυρίσει την εισαγωγή μπροστά στο intercooler, μιλάμε για +4 μέτρα σωληνώσεις. Πρέπει να έχει πολύ μεγάλο lag. Τέλος χώρεσαν στο τούνελ της μετάδοσης η εξάτμιση συν την εισαγωγή συν τον άξονα;

 

Απο τo googlαρισμα + το video δεν εχει καθόλου intercooler νομίζω, βασίζεται στις σωληνώσεις για να κρυώσει ο αέρας αλλά όντως και τα καυσαέρια φτάνουν με λιγότερη πίεση και θερμοκρασία πίσω οπότε το πόσο αποδοτικό είναι το όλο setup πραγματικά δεν το ξέρω...

 

Υποθέτω οτι το εκανε για λόγω στενότητας χώρου ναι, οσο για το lag ήθελε να κρατήσει τον ατμοσφαιρικό χαρακτήρα οπότε είναι μέρος του παιχνιδιού αν και λέει οτι σηκώνει full boost στις 4000 και το κρατάει μέχρι κοφτη 8200 (υποθέτω ρίχνοντας σταδιακά πίεση μετά τις 7, 7.5?) 

Δεν φαινόταν να lagαρει ιδιαίτερα πάντως στο βιντεο, άλλωστε είναι 4.2, οχι 1000αρι και επίσης precision που φοράει (αν θυμαμαι σωστα) δεν είναι αστεία τουρμπίνα 😛

Έγινε επεξεργασία από and64
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, για την υπερθέρμανση(?) που έχω, αποφάσισα να ψάξω τον εγκέφαλο του βεντιλατέρ...

Αφού μίλησα με πολλούς (>15) ανταλλακτικατζήδες, κατέληξα ότι ψάχνω τσάμπα διότι έχει καταργηθεί εδώ και πολλά χρόνια από την opel και δεν υπάρχει πλέον στην αγορά μεταχειρισμένο. Μου προτάθηκε από γνωστό όνομα στην Καλλάρη να βάλω aftermarket με κόστος 150€ αλλά δεν ψήνομαι.

Είναι πιθανό να κάψω φλάτζα όσο το δουλεύω έτσι;

 

Spoiler

IMG.jpg.019d25738022e6260c67dac279eacf8e

 

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Simon said:

Είναι πιθανό να κάψω φλάτζα όσο το δουλεύω έτσι;

 

 

Με 95 θερμοκρασία νερου? 

Δε νομίζω. 

Βάλε ρε συ έξτρα ρελέ που θα εμπλέκει τον ανεμιστήρα forcibly με κουμπί σε μαξ στροφές αν το φοβάσαι τόσο.

Έχει δουλίτσα αλλά είναι σχετικά "καθαρή" πατέντα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.