GruntGR Ιούλιος 16, 2015 #2281 Ιούλιος 16, 2015 http://www.newsit.gr/ellada/Neo-systima-analipseon-apo-tis-trapezes-Posa-xrimata-kai-pos-tha-ta-pairnete-apo-ta-ATM/418036 3
astrolabos Ιούλιος 16, 2015 Author #2282 Ιούλιος 16, 2015 http://www.newsit.gr/ellada/Neo-systima-analipseon-apo-tis-trapezes-Posa-xrimata-kai-pos-tha-ta-pairnete-apo-ta-ATM/418036 το θέμα είναι πότε θα ανοίξουν οι συναλλαγές με το εξωτερικό 3
astrolabos Ιούλιος 16, 2015 Author #2283 Ιούλιος 16, 2015 http://time.com/3960421/seaweed-bacon-dulse-kale-super-food/ 1
yanni Ιούλιος 16, 2015 #2284 Ιούλιος 16, 2015 http://time.com/3960421/seaweed-bacon-dulse-kale-super-food/ they’ve created and patentedNeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeext
Petrossortep Ιούλιος 16, 2015 #2286 Ιούλιος 16, 2015 (edited) Μάγκες προσοχή στο τί λέτε και τί κάνετε. Είναι τόσο σούπερ το ευρώ που στην Ισπανία περνούν χουντονόμους για την προστασία του. Γιατί όχι και εδώ κάποια στιγμή. https://euobserver.com/beyond-brussels/129459 The Citizens’ Security Law - also called the 'Gag Law' by its opponents - has been heavily criticised by opposition parties, judges, lawyers, NGOs, civil society and human rights experts from both the UN and the Council of Europe. Restrictions include demonstrating near the parliament, senate and regional parliaments, which could lead to fines of up to €600,000. The police will also be able to fine people taking part in peaceful resistance or sit-ins in public places if a “relevant authority” has ordered the break-up of the gathering. The new law also criminalises the blocking of home evictions - an activity that has become very common in Spain since the beginning of the economic crisis where many have lost their homes as they have lost their jobs and been unable to pay their mortgages. The police will also be able to fine anyone “climbing buildings or monuments without authorisation when there is a clear risk of damage to persons or goods”. The new law also goes beyond the streets and puts limits on what is allowed on social networks - one of the major channels for the social protest movement. People writing on their twitter or facebook account that “there will be a demonstration today at Puerta del Sol at 7pm” can be held responsible for that same demonstration. Minor offences will see penalities of €100 to €600, serious offences between €601 and €30,000, and very serious offences between €30,000 and €600,000. Αχ και μας τα λεγε ο LL_NEO. "Βάλτε μυαλό και συμμορφωθείτε", αλλά εμείς δεν τον ακούγαμε.Ούτε τον Βασίλη τον Λεβέντη ακούγαμε που μας έλεγε ότι το πρόβλημα είναι καθαρά η ελληνική διαπλοκή. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 16, 2015 από Petrossortep 1
astrolabos Ιούλιος 16, 2015 Author #2287 Ιούλιος 16, 2015 Ξεγλιστρήσατε έξω από το χρεοκοπία thread; Γρήγορα πάλι μέσα! 2
astrolabos Ιούλιος 16, 2015 Author #2289 Ιούλιος 16, 2015 Η είδηση ναι. Η φυτιλιά από κάτω όμως όχι 1
acct Ιούλιος 16, 2015 #2290 Ιούλιος 16, 2015 http://www.iefimerida.gr/news/217535/fotia-sti-servia-apo-diloseis-kotzia-gia-kosovoΜας έταξαν κάτι οι σύμμαχοι μας και δεν το πήρα χαμπάρι; Αν αυτό είναι το αντάλλαγμα επειδή είπαν απλά ότι το χρέος δεν είναι βιώσιμο, το πληρώνουμε πολύ ακριβά. Αλλά μπορεί κι ο υπουργός να μην κατάλαβε τι είπε... 2
Nickzzz Ιούλιος 17, 2015 #2293 Ιούλιος 17, 2015 Χειροπέδες σε οδηγό αστικού λεωφορείου και στον γιο του που έκλεβαν πετρέλαιο κίνησης 3
yanni Ιούλιος 17, 2015 #2294 Ιούλιος 17, 2015 http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500013126Ότι να ναι. Ο Χρυσοχοίδης αύξησε τα εισιτήρια, παρουσιάζοντάς τα ως μείωση. Ουσιαστική και μεγάλη μείωση είδαν μόνο οι κάτοχοι καρτών και μόνον αυτοί που είχαν κάρτες για όλα τα μέσα. Όσοι κάναν περιστασιακή χρήση ή χρησιμοποιούσαν κάρτες για λεωφορεία μόνο, είδαν αύξηση από μικρή έως σημαντική. Τώρα τα αυξάνουν πάλι, αν και αμφιβάλλω να αυξήσουν ταυτόχρονα και την χρονική τους διάρκεια ως αντιστάθμισμα. Τα δωρεάν εισιτήρια, ώστε να ψηφίσει ο κόσμος χωρίς άγχος στο δημοψήφισμα, αλλά και παράλληλα να μην πληρώνει ταρίφα - τουλάχιστον αυτοί στην Αθήνα - σε κάθε ανάληψη από το ΑΤΜ(δεν έχουν όλοι ΑΤΜ δίπλα τους, κάποιοι πάνε με το λεωφορείο) τίναξε στον αέρα τους προϋπολογισμούς των εταιριών. Όλα σωστά και οργανωμένα. Το μέτρο για τους ανέργους σωστό, εμένα με βολεύει από την στιγμή που έχω κάρτα ανεργίας. Αλλά είναι υπερβολικά βολικό. Θα έπρεπε να μας εντάξει στο μειωμένο, όχι να μας κάνει δώρο την μετακίνηση. Ή έστω να ξεχωρίσει τους χρόνια άνεργους από αυτούς που μείνανε 15 μέρες χωρίς δουλειά, βγάλανε κάρτα ανεργίας, βρήκανε δουλειά, αλλά θα κουβαλάνε την κάρτα ανεργίας τους 3 μήνες για δωρεάν μετακίνηση. Οι συγκοινωνίες είναι εταιρίες και θα πρέπει να κοιτάς πως να είναι ΚΑΙ κερδοφόρες. Όχι πως θα διαφημίζεις αριστερή κοινωνική πολιτική βυθίζοντάς τες στα χρέη.20 χρόνια τα ίδια και τα ίδιαΙλιγγιώδες το έλλειμμα των αστικών συγκοινωνιών - οικονομικές ειδήσεις της ημέρας - Το Βήμα Online (1997 και με δραχμή) 1
Myralis Ιούλιος 17, 2015 #2295 Ιούλιος 17, 2015 (edited) Ειδικά τώρα με την έλλειψη ρευστου, το app με το ηλεκτρονικό εισιτήριο βολευει όσους έχουν smartphone + data και δεν έχουν κάρτα ανεργίας στην Αθήνα. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 17, 2015 από Myralis
yanni Ιούλιος 17, 2015 #2296 Ιούλιος 17, 2015 Βολικό είναι και το παρακάτω app για να υπολογίζετε το πότε θα έρθει το επόμενο μέσο στην στάση σαςΤο Επόμενο Λεωφορείο - Εφαρμογές Android στο Google Play
Lakisss Ιούλιος 17, 2015 #2297 Ιούλιος 17, 2015 (edited) http://www.newsit.gr/ellada/eidhseis-Foties-se-ekseliksi-se-Vyrona-kai-Koropi/418218Δυστυχώς έπεσε και ένα καναντέρ στη προσπάθεια κατάσβεσης της φωτιάς στη Λακωνία.edit: αναγκαστική προσγείωση έκανε τελικά. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 17, 2015 από Lakisss 1
HotPeanut Ιούλιος 17, 2015 #2298 Ιούλιος 17, 2015 Δυστυχώς έπεσε και ένα καναντέρ στη προσπάθεια κατάσβεσης της φωτιάς στη Λακωνία. Τους πέθανες!http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500013228 2
Myralis Ιούλιος 17, 2015 #2299 Ιούλιος 17, 2015 Βολικό είναι και το παρακάτω app για να υπολογίζετε το πότε θα έρθει το επόμενο μέσο στην στάση σαςΤο Επόμενο Λεωφορείο - Εφαρμογές Android στο Google PlayΜε ενοχλεί που πρεπει να κατεβάσεις την βάση δεδομένων.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tranzmate είναι πολύ καλό για τις μετακινησεις γενικά στην Αθήνα. Του λες που θες να πας και σου δινει πιθανες διαδρομές, χαρτες κτλ...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now