acct Φεβρουάριος 26, 2017 #5001 Φεβρουάριος 26, 2017 Αυτό διάβαζα και γω και ένιωσα κάθαρμα, γιατί ενδόμυχα ήλπιζα τουλάχιστον να μην έχει επιβιώσει ο εγκληματίας. Κάθε υπαίτιος θανατηφόρου τροχαίου που ξέρω έχει προκαλέσει τουλάχιστον άλλο ένα στο παρελθόν, ενώ ακόμη κι αν καταδικαστεί μετά από καμιά δεκαετία, συχνά είναι για πλημμέλημα, οπότε είναι πάλι κατευθείαν ελεύθερος. 4
kpetros Φεβρουάριος 26, 2017 #5003 Φεβρουάριος 26, 2017 Και μετε λετε εμενα κακο που ευχομαι θανατο στους μαλακες ....
UltraB Φεβρουάριος 26, 2017 #5004 Φεβρουάριος 26, 2017 Και για να δείτε πόσο άτυχος είναι κανείς και πόσο --τανα είναι η ζωή, δείτε από που περνάει η Porsche...
astrolabos Φεβρουάριος 26, 2017 Author #5005 Φεβρουάριος 26, 2017 http://www.cnn.gr/news/ellada/story/69424/ethniki-odos-patron-pyrgoy-mia-gynaika-nekri-apo-fotia-se-kampina-ntalikas-pics-vid ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;
karmen1983 Φεβρουάριος 26, 2017 #5006 Φεβρουάριος 26, 2017 Μόλις τώρα, το μέλος astrolabos έγραψε: http://www.cnn.gr/news/ellada/story/69424/ethniki-odos-patron-pyrgoy-mia-gynaika-nekri-apo-fotia-se-kampina-ntalikas-pics-vid ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ; Εξοδος τριημερου γαμωτο... Εχω παθει σοκ με το αλλο βιντεο. Ευχομαι μονο να ηρεμησει αυτος που εμεινε πισω, γιατι εγω δε ξερω αν θα ειχα σωας τας φρενας μετα απο κατι τετοιο. Επισης αν ειναι κανα διασημοπαιδο/πλουσιοπαιδο ο οδηγος της Porsche θελω να δω για ποτε θα γινει αγιος και ξαφνικα θα φταινε οι δρομοι. Δυστυχως σε τετοια χωρα ζουμε γμτ... 1
astrolabos Φεβρουάριος 26, 2017 Author #5007 Φεβρουάριος 26, 2017 Δε ξέρω κατά πόσο ισχύει, http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2017/02/porsche-jumbo-video.html 1
deninho Φεβρουάριος 26, 2017 #5008 Φεβρουάριος 26, 2017 Γίνεται ότι δεν υπάρχει οδηγική παιδεία. Αυτό γίνεται. Από τους πολίτες μέχρι τον υπουργό, και από τον υπουργό μέχρι τους πολίτες, όλοι, από τη σκοπιά μας, είμαστε ζώα.
l3ft3ris Φεβρουάριος 26, 2017 #5009 Φεβρουάριος 26, 2017 Κρίμα και άδικο τι μπορεί να γίνει σε κλάσματα δευτερολέπτου και να καταστραφούν οικογένειες.... 1
ARMAGEDDON Φεβρουάριος 26, 2017 #5010 Φεβρουάριος 26, 2017 (edited) 40 minutes ago, deninho said: Γίνεται ότι δεν υπάρχει οδηγική παιδεία. Αυτό γίνεται. Από τους πολίτες μέχρι τον υπουργό, και από τον υπουργό μέχρι τους πολίτες, όλοι, από τη σκοπιά μας, είμαστε ζώα. Πρέπει να ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΠΙΣΤΑ να πάνε να ξεχαρμανιάζουν οι καυβλόγκαζοι ! Επίσης όλοι νομίζουν ότι είναι γρήγοροι στην ευθεία (δεν είναι γρήγοροι το αυτοκίνητο είναι) Τώρα για το βίντεο πρέπει να σκάει στο άλλο αυτοκίνητο με 300Kmh (η κάθε γραμμή είναι 6m και το κενό άλλα 6 μέτρα μέσα σε λιγότερο από 1s διάνυσε 6χ5 = 30 μέτρα σε λιγότερο από 1second , δηλαδή ) 300kmh x 1000kg = 300.000kg = 300τόνοι edit κρίμα για τον άνθρωπο που έχασε την οικογένειά του έτσι .... για αυτόν που οδήγαγε την porshe μακάρι να έσκαγε μόνος του σαν καρπούζι Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 26, 2017 από ARMAGEDDON
TopCLR Φεβρουάριος 26, 2017 #5011 Φεβρουάριος 26, 2017 πριν 6 λεπτά, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: Τώρα για το βίντεο πρέπει να σκάει στο άλλο αυτοκίνητο με 300Kmh (η κάθε γραμμή είναι 6m και το κενό άλλα 6 μέτρα μέσα σε λιγότερο από 1s διάνυσε 6χ5 = 30 μέτρα σε λιγότερο από 1second , δηλαδή ) Και η Porche φαίνεται να φεύγει με το πλάϊ, δεν κινήται καν κανονικά (ο οδηγός έχει χάσει τον έλεγχο όντας ακόμα εκτός πλάνου της κάμερας). Με "τελικές" πρέπει να έφυγε. 6
deninho Φεβρουάριος 26, 2017 #5012 Φεβρουάριος 26, 2017 Μία ώρα πριν, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: Τώρα για το βίντεο πρέπει να σκάει στο άλλο αυτοκίνητο με 300Kmh (η κάθε γραμμή είναι 6m και το κενό άλλα 6 μέτρα μέσα σε λιγότερο από 1s διάνυσε 6χ5 = 30 μέτρα σε λιγότερο από 1second , δηλαδή ) Άνευ σημασίας, αλλά 30m/s*3600s/h=108.000m/s=108km/h Μία ώρα πριν, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: 300kmh x 1000kg = 300.000kg = 300τόνοι Άνευ σημασίας pt2, αλλά 300km/h*1000kg = 300.000kg*km/h. Τις μονάδες δεν τις εξαφανίζουμε κατά το δοκούν. Αύριο με τον κηδεμόνα σου 7
l2phile Φεβρουάριος 26, 2017 #5013 Φεβρουάριος 26, 2017 1 hour ago, astrolabos said: Δε ξέρω κατά πόσο ισχύει, tromaktiko: Οδηγός της Porsche που προκάλεσε την τραγωδία νωρίτερα ο γιος του ιδιοκτήτη των Jumbo - Video ντοκουμέντο από τη στιγμή του τροχαίου Και? Να μποϋκοτάρουμε τα τζάμπο επειδή ο γιος του ήταν φονιάς;
2cpu Φεβρουάριος 26, 2017 #5014 Φεβρουάριος 26, 2017 Μία ώρα πριν, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: Πρέπει να ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΠΙΣΤΑ να πάνε να ξεχαρμανιάζουν οι καυβλόγκαζοι ! Ξες ποιο ειναι το κουλο? Οτι οι εχοντες λεφτα ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΝΕ ΠΟΤΕ ΣΕ ΠΙΣΤΑ. Εσυ και εγω που θελουμε να βγαλουμε γουστα θα παμε στην πιστα και θα φαμε ενα μηνιατικο σε λαστιχα και σε αλλα parts του αμαξιου μας. Εκεινοι ποτε και πιστεψε με σε αυτο. 3
astrolabos Φεβρουάριος 26, 2017 Author #5015 Φεβρουάριος 26, 2017 πριν 15 λεπτά, το μέλος l2phile έγραψε: Και? Να μποϋκοτάρουμε τα τζάμπο επειδή ο γιος του ήταν φονιάς; Καμία σχέση. Έπεσε στο τραπέζι ένα όνομα. Τίποτε άλλο. 3
antonis Φεβρουάριος 26, 2017 #5016 Φεβρουάριος 26, 2017 μαζί με τα αυτοκίνητα πρέπει να αγοράζουν ένα ζευγάρι χέρια και ένα μυαλό . από το 2011 παιδεύομαι επειδή κάποιος με ενα rx8 ήθελε να κάνει φιγούρα στην γκόμενα και μπήκε σε στροφή με 100+ και έσκασε πάνω μου . 1
astrolabos Φεβρουάριος 26, 2017 Author #5017 Φεβρουάριος 26, 2017 πριν 29 λεπτά, το μέλος l2phile έγραψε: Και? Να μποϋκοτάρουμε τα τζάμπο επειδή ο γιος του ήταν φονιάς; πριν 13 λεπτά, το μέλος astrolabos έγραψε: Καμία σχέση. Έπεσε στο τραπέζι ένα όνομα. Τίποτε άλλο. Ή μαλλον όχι, από προκύπτει ο συλλογισμός σου αυτός, έτσι από περιέργεια.
l2phile Φεβρουάριος 26, 2017 #5018 Φεβρουάριος 26, 2017 Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιον λόγο ο τίτλος επικεντρώνεται στο ποιος είναι ο φονιάς
sosna Φεβρουάριος 26, 2017 #5019 Φεβρουάριος 26, 2017 7 minutes ago, l2phile said: Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιον λόγο ο τίτλος επικεντρώνεται στο ποιος είναι ο φονιάς γιατί ο νόμος θα αναζητήσει το δράστη-υποκείμενο ασχέτως αν είναι γόνος ή όχι έχει χάσει το αμάξι κ σέρνεται διπλωμένο για πολλά μέτρα καταλήγοντας να αφαιρέσει 3 ανθρώπινες ζωές -τη δική του δεν τη μετράω για ευνόητους λόγους-. Πίστα υπάρχει, αν θέλετε να πάτε Σέρρες. Πρέπει δλδ να πέσουν καμιά 20αριά μύρια για πίστα?Αυτή μας μάρανε?Εδώ δεν σταματάμε σε στόπ κ φανάρι. 6
karmen1983 Φεβρουάριος 26, 2017 #5020 Φεβρουάριος 26, 2017 Ρε συ απλα βρηκαν σε ποιον ανηκει το αμαξι. Να το κρατησουν κρυφο; Τοσες ζωες χαθηκαν λογικό ειναι να ακουστουν και ονοματα σε τιτλους. Εδω εχουμε τοσους κ τοσους τιτλους κατα καιρους αυτο μας πειραξε τωρα; Να μη οδηγαγε σαν μ@λακας να μην ακουστει το ονομα του κλπ 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now