Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0


astrolabos

Recommended Posts

Συγχωρήστε μου το double post, αλλά αυτό έχει και τεχνολογικό ενδιαφέρον.

Ξαναζεσταίνεται στην Ευρώπη η απόπειρα καθιέρωσης κοινού προτύπου φόρτισης:

WWW.REUTERS.COM

The European Commission will on Thursday present a legislative proposal for a common charger for mobile phones, tablets and headphones, a person familiar with the matter said - a move likely...

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τώρα συντόνισα ρε παιδιά.

 

 

1163886116_2021-09-2218_09_52-Window.png.219720b74ff0d65682f6d6ccd5337a39.png

Αν μυρίζεσαι το μέλλον...

 

___________________

Επίσης:

koroni1.png
WWW.PROTOTHEMA.GR

Η Κωνσταντία Κορώνη διαθέτει εμπειρία σε μάχιμες και επιτελικές θέσεις, κυρίως σε τομείς που αποτελούν ευαίσθητα κεφάλαια για το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη

 

Άρα σο' λέει (ala Ζήκος), ότι οι:

1. Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής,

2. Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας,

3. Διεύθυνση Αλλοδαπών Αττικής,

4. Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Πελοποννήσου,

 

θεωρούνται λοιπόν "Μάχιμες" θέσεις. Όπως μπαίνουν μάχιμοι εκπαιδευτικοί στο ΥΠ. Παιδείας δηλαδή που δεν έχουν πιάσει κιμωλία, θα μπει και μάχιμος αστυνομικός στο Υπ.Πρ.Πολ.

 

Μάλιστα...Αντιστράτηγος (ε.α βέβαια) λοιπόν. Ελλαδάρα των "Άριστων". Άλλοι μεσα στη "μαυρίλα" για 30 χρόνια, και xyz-στράτηγοι δεν γίνονται ούτε μετά 10 αποστρατείες.

 

Δεν την ξέρω την κυρία και μακάρι να βγάλει δουλειά. Αλλά, αυτό με την γυναίκα του Καίσαρα κλπ κλπ, δεν το έχουνε ακούσει ποτέ μάλλον, οι κύριοι των (διαχρονικών) Κυβερνήσεων οι οποίοι ας πούμε...επιλέγουν.

Έγινε επεξεργασία από Snips
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μονο εγω πιστευω οτι με Ταλιμπαν η μη επρεπε να εχουμε ανοιχτη πρεσβεια στο Αφγανισταν για πολλους και διαφορους λογους που δεν ειναι της παρουσης ?

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

gynaikoktonia_rodos.jpg
WWW.CNN.GR

Σοκαρισμένη παραμένει η Ρόδος από την εν ψυχρώ δολοφονία της 32χρονης Δώρας , που έπεσε νεκρή από τη σφαίρα του πρώην συντρόφου της και κατόπιν αυτόχειρα στην...

 

  • Like 1
  • Sad 4
Link to comment
Share on other sites

Αρκούντως διαφωτιστικό

 

 

 

Ποιο είναι το Ιδανικό Υποβρύχιο για Σένα;

 

 

Παράθεση

 

Η Αυστραλία διαθέτει αυτή τη στιγμή έξι υποβρύχια κλάσης Collins, βασισμένα σε σουηδικό σχέδιο, βελτιωμένο από Αυστραλούς και ναυπηγημένα στην Αυστραλία. Ήταν η πρώτη τους προσπάθεια σε ναυπήγηση τέτοιου υλικού, με αποτέλεσμα στην αρχή να εμφανίσουν, όπως είναι φυσικό, κάποια μικροπροβληματάκια. Για αρχή είχαν μεγάλες καθυστερήσεις στην παράδοση (το τελευταίο από αυτά έγινε επιχειρησιακό το 2004, τέσσερα χρόνια αργότερα από ό,τι έλεγε το πλάνο). Μετά είχαν προβλήματα με τις κολλήσεις (έμπαζαν από παντού), έκαναν θόρυβο λόγω της προπέλας, ο κινητήρας χάλαγε συστηματικά, η κατανάλωση ήταν απαράδεκτα υψηλή, τα περισκόπια ήταν λάθος σχεδιασμένα και τράνταζαν όλο το υποβρύχιο, τα οπλικά συστήματα δεν δούλευαν και τα ηλεκτρικά βραχυκύκλωναν. Επίσης δεν είχαν ανταλλακτικά. Μέσα σε όλα τα άλλα, το Ναυτικό δεν εύρισκε καν επαρκή πληρώματα (τα πληρώματα υποβρυχίων είναι πάντα εθελοντές) για να τα επανδρώσει, με αποτέλεσμα το 2006 μόνο τρία από αυτά να είναι επιχειρησιακά. Με λίγα λόγια, είχαν λίγα ασήμαντα προβληματάκια.

Εν τέλει, μετά από πολύ κόπο και χρόνο, τα προβλήματα λύθηκαν, αλλά έτσι φτάσαμε στο σήμερα και κοντεύει ο καιρός να αποσυρθούν πλέον. Αρχικά λογάριαζαν να τα αποσύρουν το 2026, αλλά τώρα μάλλον αυτό θα πάει για πολύ αργότερα. Μετά από ψάξιμο στην αγορά, οι Αυστραλοί αποφάσισαν το 2016 να πάρουν τα γαλλικά υποβρύχια της κλάσης Barracuda.

Τώρα, οι Γάλλοι για δική τους χρήση φτιάχνουν πυρηνοκίνητα υποβρύχια τα οποία τα εξοπλίζουν και με πυρηνικά όπλα. Αλλά για διάφορους λόγους, και όχι μόνο τη Συνθήκη Μη Διάδοσης Πυρηνικών και το πολύ αυξημένο κόστος, οι Αυστραλοί ήθελαν μια μη πυρηνοκίνητη εκδοχή του υποβρυχίου. Πρόκειται για ένα καινούργιο μοντέλο (αυτή τη στιγμή το γαλλικό Ναυτικό έχει ακόμα μόνο το πρώτο τέτοιο υποβρύχιο Barracuda διαθέσιμο). Επιπλέον οι Αυστραλοί δεν ήθελαν το μοντελάκι του αρχικού σχεδιασμού με πυρηνικό αντιδραστήρα, αλλά ένα custom μοντέλο με ντίζελ-ηλεκτρικό σύστημα. Είναι προφανές επομένως ότι θα υπήρχαν σοβαρές καθυστερήσεις στην ανάπτυξη του αυστραλιανού μοντέλου, κάτι που ήταν γνωστό – μάλιστα πρόσφατα ο Μακρόν είχε υποσχεθεί ότι θα κάνει ότι είναι δυνατόν για να μειωθούν οι καθυστερήσεις και το πρώτο υποβρύχιο των Αυστραλών φίλων και συμμάχων να είναι επιχειρησιακό κοντά στο αρχικό πλάνο του 2032. Ας σημειωθεί το νούμερο: Από την ημέρα της σύμβασης (2016) μέχρι το πρώτο υποβρύχιο (2032 αρχικά, αλλά το λιγότερο 2034 πραγματικά), 16 χρόνια που θα γίνονταν τουλάχιστον 18 και βάλε. Η ανάπτυξη τέτοιων συστημάτων είναι εκτός από ακριβή και χρονοβόρα.

Το τεχνικό ερώτημα είναι το εξής: αδιαφορώντας για το κόστος, από καθαρά επιχειρησιακή πλευρά, γιατί να μην θέλει κανείς πυρηνικά; Ο πυρηνικός αντιδραστήρας δεν χρειάζεται αέρα, ενώ επίσης έχει πολύ μεγαλύτερη απόδοση από οποιαδήποτε άλλη μονάδα παραγωγής ενέργειας, και δεν χρειάζεται ποτέ ανεφοδιασμό σε καύσιμα (κυριολεκτικά ποτέ, οι Αμερικάνοι αποσύρουν τα υποβρύχιά τους όταν τελειώσει το καύσιμο, μετά από 20 ως 25 χρόνια). Άρα ένα πυρηνικό υποβρύχιο μπορεί να ταξιδεύει σε μεγάλο βάθος με μεγάλη ταχύτητα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Δεδομένου ότι είναι εύκολη η εξαγωγή οξυγόνου και πόσιμου νερού από τη θάλασσα, ο μόνος του περιορισμός είναι οι προμήθειες (τροφή) για το πλήρωμα και τυχόν εργασίες συντήρησης. Τυπικά, ένα τέτοιο υποβρύχιο μπορεί να παραμένει σε συνεχή, απροβλημάτιστη κατάδυση για πάνω από 2 ή 3 μήνες, επιχειρώντας πολύ μακριά από τη βάση του. Για σύγκριση, ένα συμβατικό υποβρύχιο δεν μπορεί να παραμείνει για περισσότερο από λίγες μέρες κάτω, δεν μπορεί να αναπτύξει μεγάλες ταχύτητες και δεν μπορεί να απομακρυνθεί πολύ από τη βάση του, τυπικά όχι πάνω από χίλια, ίσως δύο χιλιάδες χιλιόμετρα. Επιπλέον είναι μικρότερο και έχει πολύ λιγότερο οπλισμό. Γιατί όχι πυρηνικά λοιπόν;

Η αχίλλειος πτέρνα των πυρηνικών είναι ότι δεν μπορούν να κρυφτούν τόσο καλά. Ο αντιδραστήρας δεν μπορεί ποτέ να “σβήσει”, ακόμα κι όταν το υποβρύχιο είναι ακίνητο. Επομένως χρειάζεται διαρκώς να ψύχεται (σε πλήρη λειτουργία, σχεδόν τα 3/4 της παραγόμενης ενέργειας του αντιδραστήρα είναι θερμικό φορτίο που πρέπει να διαχυθεί στο περιβάλλον), άρα ακόμα και σταματημένο το υποβρύχιο θα εκβάλλει μεγάλες ποσότητες θερμού νερού. Το θερμό νερό όμως ανεβαίνει στην επιφάνεια, αφήνοντας έτσι πίσω του ένα ίχνος εύκολα ορατό σε θερμικές κάμερες υπερύθρων από ελικόπτερα. Επιπλέον, ανάλογα και με τη συγκεκριμένη τεχνολογία, οι αντλίες είτε για την ψύξη του αντιδραστήρα, είτε για την παραγωγή ατμού που θα κινήσει τουρμπίνα κτλ. θα συνεχίσουν να λειτουργούν, κάνοντας θόρυβο ο οποίος γίνεται αντιληπτός από ανθυποβρυχιακά σόναρ. Τέλος, τα πυρηνικά υποβρύχια είναι πολύ μεγάλα επειδή ο αντιδραστήρας επιτρέπει πολύ μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο (δηλαδή οπλισμό, πυραύλους, τορπίλες κ.ο.κ). Το μεγαλύτερο μέγεθος όμως σημαίνει ότι τα πυρηνικά είναι γενικά πολύ λιγότερο ευέλικτα, ειδικά στα ρηχά νερά ενός αρχιπελάγους όπως λ.χ. το Αιγαίο ή τα νερά γύρω από την Αυστραλία.

Από την άλλη μεριά τώρα, τα σύγχρονα συμβατικά υποβρύχια έχουν τεχνολογίες αναερόβιας πρόωσης (AIP, air-independent propulsion): Η μονάδα παραγωγής ενέργειας (είτε ντίζελ, είτε φυσικό αέριο, είτε στα πιο καινούργια μοντέλα υδρογόνο που διοχετεύεται σε κυψέλες καυσίμου) χρησιμοποιείται για την φόρτιση μπαταριών λιθίου. Από τη στιγμή που καταδύεται, ο ντίζελ κινητήρας σταματάει και το σκάφος ταξιδεύει αργά μεν, αλλά κάνοντας ελάχιστο θόρυβο και χωρίς θερμικό ίχνος. Μάλιστα, αν μείνει ακίνητο σε κατάλληλο σημείο του βυθού είναι εντελώς αόρατο και αθόρυβο, δεν υπάρχει δηλαδή κανένας γνωστός τρόπος για την ανίχνευσή του. Το 2005 ένα τέτοιο σουηδικό υποβρύχιο σε γυμνάσια του ΝΑΤΟ, έστησε ενέδρα και “βύθισε” εικονικά το πιο προστατευμένο πλοίο του πλανήτη, το αεροπλανοφόρο R. Reagan (δείχνοντας επίσης πόσο παρωχημένη τεχνολογία είναι τα αεροπλανοφόρα, περισσότερο επίδειξη δύναμης σε αδύναμους εχθρούς παρά πραγματική απειλή: η ευαισθησία τους σε ασύμμετρες απειλές τα καθιστά μάλλον μειονέκτημα παρά πλεονέκτημα).

Ορίστε λοιπόν, αγαπητέ υποψήφιε αγοραστή, το συμπέρασμα της έρευνας αγοράς του “Κοσμοδρομίου” για το ιδανικό υποβρύχιο για σένα. Αν θέλεις ένα αμυντικό όπλο για να κρατήσεις ανοιχτές τις γραμμές θαλάσσιας επικοινωνίας (SLOCs) των λιμανιών σου σε καιρό πολέμου, θα προτιμήσεις ένα συμβατικό μοντέλο με AIP που είναι ευέλικτο, αόρατο και πολύ φτηνότερο. Αν πάλι θέλεις ένα επιθετικό όπλο που να μπορεί να δράσει μακριά από τη βάση του είτε για να κλείσει τις μακρινές SLOCs του εχθρού σε καιρό πολέμου ή, ακόμα καλύτερα, για να απειλήσει ότι θα τις κλείσει σε καιρό ειρήνης (εφαρμόζοντας λ.χ. ένα εμπάργκο ή απλώς πουλώντας διεθνές νταηλίκι), τότε η “λύση” για σένα είναι μόνο τα πυρηνοκίνητα υποβρύχια, αρκεί βέβαια να βάλεις το χέρι βαθιά στην τσέπη. Μπόνους: θα μπορείς να κουβαλάς και μεγάλα επιθετικά φορτία (λ.χ. πυρηνικές κεφαλές σε πυραύλους κρουζ ή και σε διηπειρωτικούς), ένα σημαντικό status symbol τη σήμερον ημέρα. Μόνο έξι χώρες έχουν το θράσος να πιστεύουν ότι τα πυρηνοκίνητα υποβρύχια είναι ο ρόλος που τους ταιριάζει: Τα πέντε μέλη του Συμβουλίου Ασφαλείας και η Ινδία.

Και τώρα θέλει να μπει στο κλαμπ και η Αυστραλία…

 

 

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος ckbond έγραψε:


Είμαστε στην διαδικασία για υιοθεσία... Δεν μπορείς να φανταστείς πόσες εξετάσεις έχουμε κάνει, από πόσα κύματα μας έχουν περάσει και στο τέλος μια αξιολόγηση για να μας πουν αν είμαστε κατάλληλοι να γίνουμε γονείς και τώρα παρακολουθούμε σεμινάρια 5 εβδομάδων για να προχωρήσει η διαδικασία, όπου κατά την διάρκεια του σεμιναρίου κάλλιστα μπορεί να μας κρίνουν ακατάλληλους και να διακόψουν την αίτηση μας.
 

Η απάντηση στην ερώτηση σου είναι "ΚΑΜΙΑ περίπτωση".
Θα κριθεί ότι είναι αντιδημοκρατικό ενώ το να περνάει κάποιος όλη αυτή την διαδικασία που περνάμε εμείς για υιοθεσία είναι για το καλό του παιδιού...

Μην με παρεξηγήσετε, θεωρώ απόλυτα ΣΩΣΤΗ την όλη διαδικασία και όλα αυτά που περνάμε, απλά πιστεύω ότι θα έπρεπε κάτι αντίστοιχο να περνάνε και οι βιολογικοί γονείς...

Η διαφορά είναι ότι οι φυσιολογικοί γονείς παίρνουν την απόφαση και την ευθύνη ενώ για υιοθεσία παίρνει την απόφαση και την ευθύνη το κράτος.

Πάντως υπάρχουν νόμοι που τιμωρούν τους γονείς αν δεν μεγαλώνουν σωστά τα παιδιά

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Το κακό με αυτούς τους γονείς δεν είναι ότι κάνουν παιδιά.

Το κακό είναι ότι ένα μεγάλο ποσοστό αυτών, κλονοποιούνται. Δηλαδή κάνουν τα παιδιά τους σαν τα μούτρα τους.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

olympo.jpg
WWW.TOVIMA.GR

Με δεκαετή καθυστέρηση δημοσιεύθηκε το ΠΔ προστασίας του μυθικού βουνού. Ο πρώτος εθνικός δρυμός της χώρας αποκτά «πλέγμα» προστασίας.

 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Μυτιληναίος: «Δεν μπορεί να υπάρξει πράσινη μετάβαση χωρίς το φυσικό αέριο»


 

Παράθεση

 

«Η άνοδος της τιμής στο φυσικό αέριο έχει φτάσει σε τέτοια επίπεδα, ώστε αναλογικά είναι σαν η βενζίνη –από το 1,6 ευρώ που πωλείται σήμερα– να είχε αυξηθεί στα 7 ευρώ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ευάγγελος Μυτιληναίος, μιλώντας χθες σε αναλυτές.

 

«Θέλω να πω το εξής. Είναι πρόωρη η κατάργηση των λιγνιτικών μονάδων. Οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες της ηλεκτροδότησης, πόσω μάλλον για να συμβάλουν στη δημιουργία αποθεμάτων ασφαλείας. Αυτό φάνηκε και με τις πρόσφατες πυρκαγιές, με τις ΑΠΕ να συνεισφέρουν μόλις το 5% του ηλεκτρικού ρεύματος», τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Μυτιληναίος, εκφράζοντας την εκτίμηση ότι οι φιλόδοξοι στόχοι για την κατάργηση των λιγνιτικών μονάδων καθιστούν ακόμη πιο σημαντικό τον ρόλο του φυσικού αερίου στο ενεργειακό μείγμα. «Πράσινη μετάβαση χωρίς αέριο δεν μπορεί να υπάρξει».

 


Επιδοτήσαμε τον Ε-65, επιδοτούμε τον Ριμπολόβλεφ, θα επιδοτήσουμε και το Netflix;

Παράθεση

 

Πριν από λίγο, κατήγγειλα την επιδότηση του Ε-65, που από έργο αυτοχρηματοδοτούμενο μετετράπη σε Δημόσιο έργο και ανετέθη στην ΤΕΡΝΑ με 0% έκπτωση. Καραμπινάτη παρανομία με ζημία του Ελληνικού Δημοσίου τουλάχιστον 200 εκ. €. Την απίστευτη αυτή παρανομία, την ενέκρινε και το Ελεγκτικό Συνέδριο. Το κατήγγειλα και αναμένω… απάντηση. Έκανα και…  υπόμνηση! Σιωπή!

Πριν από λίγες μέρες, οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης – να τις χαίρεται ο Άδωνις – απεφάνθησαν, ότι το χλιδάτο οικοδομικό έργο στο Σκορπιό, είναι… «στρατηγική επένδυση» και επιδοτείται με 4,3 εκ. €.

Και έπεται συνέχεια! Η ταινία “Go” θα επιδοτηθεί με 9,2 εκ. €. Είχε προηγηθεί το “Greek Freak” με περί τα 7 εκ. €.

 

 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, ΓιαγκΤ said:

 

Μην ξεχνιόμαστε με τα ψίχουλα. Από το ίδιο χρονικό διάστημα:

https://www.efsyn.gr/oikonomia/elliniki-oikonomia/304569_ypothalassio-doro-ano-toy-1-dis-stoys-omiloys-ape

 

Quote

Με φωτογραφική τροπολογία απαλλάσσονται από την υποχρέωση να επενδύσουν σε δικά τους δίκτυα διασύνδεσης των νησιών με την ηπειρωτική Ελλάδα και αποκτούν δωρεάν πρόσβαση στα δίκτυα που κατασκευάζονται ή ήδη λειτουργούν με δημόσιο χρήμα ● «Δεν θέλουμε να προκληθεί παραπάνω κόστος», λέει ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας

 

Αντί να νομοθετήσουμε να επενδύσουν ισόποσα σε εναλλακτικές υποδομές (λχ συστήματα αποθήκευσης ενέργειας) όπου κωλυσιέργησαν μέχρι να γίνουν διασυνδέσεις δημοσία δαπάνη, τους απαλλάσσουμε εντελώς από την υποχρέωση. Στο μεταξύ, μην ξεχάσετε να ξαναπληρώσετε τον αιώνια προσωρινό ΕΝΦΙΑ, το Δημόσιο χρειάζεται έσοδα. ?

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

efood-%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%
THEPRESSPROJECT.GR

Η μεγάλη νίκη για τους διανομείς είναι γεγονός, με την Online Delivery, την εταιρεία που βρίσκεται πίσω από την...

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, ΓιαγκΤ said:

Με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στη ΔΕΗ το δημόσιο γίνετε μειοψηφία  ; )

 

και μετά αναρωτιόμαστε γιατί ανεβαίνει το ρεύμα !

 

ε ρε ξύλο που θέλουν για το θέμα της ΔΕΗ που την κατέστρεψαν ενώ ήξεραν ότι όλα θα γίνουν ηλεκτρικά !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:
Όχι πληζ όχι 20-30-40. Μην διαβάζετε τις μούφες στατιστικές.

Σου λέει έχουμε περισσότερα ατυχήματα με μηχανάκια από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Αφού η Ευρώπη δεν έχει μηχανάκια, προφανώς έχουμε περισσότερα από το μέσο όρο.

 

Εκπαίδευση χρειάζεται και υποδομές. Όλα τα άλλα είναι υποκρισία.

Έχω 70 χιλιόμετρα όριο εδώ στον επαρχιακό, έχει 70 χιλιόμετρα όριο και η νταλίκα.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ αυτά τα 2 70άρια.

Δεν είναι η ταχύτητα, είναι η αμπαλοσύνη.

Δεν είναι τα 30 vs 50, είναι η αμπαλοσύνη.

Αν αμπαλοσύνη wins, θα έχουμε αυτόνομα και end of story.

Οι υπόλοιποι μόνο πίστα.

 

 

Καθόλου υποκρισία. Που ειναι το πρόβλημα τα τεθεί χαμηλότερο όριο τότε; Δεν θα προλάβεις να πας στη δουλειά σου ή για καφέ; Να ξυπνήσεις μία ώρα νωρίτερα. Όταν η βιασύνη σου σε συνάρτηση με την αδιαφορία σου, είναι ο παράγοντας που θα δημιουργήσει το ατύχημα. Κανείς "έτοιμος" και μη "άμπαλος" οδηγός δεν μπορεί να αντιδράσει όπως πρέπει με αριστερά δεξιά παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Φαντάσου τον άμπαλο.

 

Και μέχρι να αποκτήσουμε υποδομές τι θα κάνουμε; Θα σκοτώνουμε όποιον βγει μπροστά μας;

 

Χαμηλότερα όρια ΤΩΡΑ και ΦΥΛΑΚΗ για όποιον να υπερβαίνει. Με ταυτόχρονη εκπαίδευση από το νηπιαγωγείο.

Δεν υπάρχει μέση λύση και χρυσή τομή εδώ. Ή θες σαν πολίτης και νομοθέτης ταυτόχρονα ή δεν θες.

 

 

πριν 3 ώρες, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

ε ρε ξύλο που θέλουν για το θέμα της ΔΕΗ που την κατέστρεψαν ενώ ήξεραν ότι όλα θα γίνουν ηλεκτρικά !

 

 

Ελπίζω να εννοείς κάποιους σαν αυτούς. 

fotopoulos1.jpg?itok=qcxhsCHX

 

Ας πούμε.

https://kourdistoportocali.com/read-this/otan-syndikalistes-apilousan-ton-gianni-marino/

Έγινε επεξεργασία από Snips
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Snips said:

 

 

Καθόλου υποκρισία. Που ειναι το πρόβλημα τα τεθεί χαμηλότερο όριο τότε; Δεν θα προλάβεις να πας στη δουλειά σου ή για καφέ; Να ξυπνήσεις μία ώρα νωρίτερα. Όταν η βιασύνη σου σε συνάρτηση με την αδιαφορία σου, είναι ο παράγοντας που θα δημιουργήσει το ατύχημα. Κανείς "έτοιμος" και μη "άμπαλος" οδηγός δεν μπορεί να αντιδράσει όπως πρέπει με αριστερά δεξιά παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Φαντάσου τον άμπαλο.

 

Και μέχρι να αποκτήσουμε υποδομές τι θα κάνουμε; Θα σκοτώνουμε όποιον βγει μπροστά μας;

 

Χαμηλότερα όρια ΤΩΡΑ και ΦΥΛΑΚΗ για όποιον να υπερβαίνει. Με ταυτόχρονη εκπαίδευση από το νηπιαγωγείο.

Δεν υπάρχει μέση λύση και χρυσή τομή εδώ. Ή θες σαν πολίτης και νομοθέτης ταυτόχρονα ή δεν θες.

 

 

Δεν θέλω! Όχι, δεν θέλω να σπαταλάω τη ζωή μου πηγαίνοντας με 60 και με 20 μέσα στην πόλη.

Έχω καλύτερα πράγματα να κάνω :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.