kyr.. Οκτώβριος 25, 2015 #123 Οκτώβριος 25, 2015 Aν έχει τελειώσει οι διφημισεις θα μπω κι εγώ. fixed βλεπεις f1 πλεον?
liakjim Οκτώβριος 25, 2015 #124 Οκτώβριος 25, 2015 Καλά βλέπεις F1 στον Alpha? Προσωπικά μόνο από εξωτερικό ( BBC ή SkySports )
panos2171 Οκτώβριος 25, 2015 #125 Οκτώβριος 25, 2015 Φυσικά και όχι. Εδώ κα κάτι χρόνια κι εγώ απο bbc και skysports.
Thodoris1884 Οκτώβριος 25, 2015 #126 Οκτώβριος 25, 2015 Μπράβο guys ωραίος αγώνας . Ο Ιάσoνας σε απόσταση αναπνοής και λυσσασμένος έτοιμος να με φάει.
kyr.. Οκτώβριος 25, 2015 #127 Οκτώβριος 25, 2015 αυτο το πραγμα ομως ειναι κουρστικο...εχω τρεξει 4 αγωνες στο gathering και στους 3 γινετε αυτο...απο 4-5ος τελευταιος με σπασμενο αμαξι για το υπολοιπο του αγωνα στην προκειμενη περιπτωση βλεπω μια μπλε φερραρι στον πρωτο γυρο κι ολας να ειναι μανιασμενη απο πισω μου δηλαδη να μην παταει καλα στον δρομο ανοιγω πορτα να περασει(ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΩ ΦΑΝΑΤΑΣΤΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ)....συνεχιζει δεν παταει καλα κλεινω οσο μπορω αριστερα στην γραμμη μου για να μην πεσει πανω μου....και ερχετε το κερασακι απο αλλη φερραρι μπαμ απο πισω μου...κλασικη περιπτωση βλαβης καλα δεν συζηταμε να περιμενουν οπως προβλεπετε...αλλα ουτε αποστασεις ουτε τιποτα...κανε στην ακρη να περασω ΤΩΡΑ! η ολη φαση εξελισσετε στον πρωτο γυρο γιατι καθυστερω/προσπαθω να μην πεσω πανω στον vita που εινα σε τρενακι με τρεις
GoMaR Οκτώβριος 25, 2015 Author #128 Οκτώβριος 25, 2015 Μπράβο guys ωραίος αγώνας . Ο Ιάσoνας σε απόσταση αναπνοής και λυσσασμένος έτοιμος να με φάει. Φοβερος αγωνας οντως.Δε μπορουσα να σε φτασω.Ειχαμε σταθερη διαφορα απο 3 εως 4 δευτερολεπτα σε ολο τον αγωνα.Μονο απο λαθος θα γινει προσπεραση οπως εχεις πει. Μπραβο και παλι. Επισης , μπραβο σε ολους σε οσους τρεξανε. Η αληθεια ειναι οτι περιμενα παραπανω ατομα , αλλα μας την χαλασε η F1 και καποιοι που αποκοιμηθηκαν Κυριακο , ειναι καθαρα λαθος του πισω σου.
fatalara Οκτώβριος 25, 2015 #129 Οκτώβριος 25, 2015 Σε νιωθω, αυτο που παθαινεις εσυ τωρα το παθαινα εγω σε ολους τους αγωνες απο τον Φεβρουαριο του 2015 μεχρι Μαιο.
kyr.. Οκτώβριος 25, 2015 #130 Οκτώβριος 25, 2015 Κυριακο , ειναι καθαρα λαθος του πισω σου.αν δεν ανοιγα την πορτα θα ηταν του μπροστα....δεν γινετε ετσι ρε φιλε
GeoF1 Οκτώβριος 25, 2015 #131 Οκτώβριος 25, 2015 Εγω ηξερα οτι δεν ειχα καμια τυχη. Απλα προσπαθησα να μην καταστρεψω τον αγωνα καποιου αλλου. Με ειχε δυσκολεψει απο την 1η στιγμη το combo. Χαρηκα που εκανα ενα γυρο στο 1:43:0χχ.Οι 2 πρωτοι τι να πω..Μεχρι και οταν εφαγα lap φοβηθηκα μην κανω τπτ και επηρεασω καταστάσεις. Μπραβο σε ολους. Πιστευω σε ενα πιο εύκολο επόμενο combo [emoji14]
liakjim Οκτώβριος 25, 2015 #132 Οκτώβριος 25, 2015 Κυριάκο έχεις απόλυτο δίκιο. Είχα κ εγω προβλήματα κ με τις 2 μπλε Ferrari. Ελπίζω στον επόμενο αγώνα , λίγο πιο προσεχτικοί.Επίσης Ιάσονα, είσαι τρελός:
GoMaR Οκτώβριος 25, 2015 Author #133 Οκτώβριος 25, 2015 ε ενταξει ρε συ...παιζω σχεδον καθε βραδυ αλλα οι χρονοι δε πεφτουν
rapid_fast Οκτώβριος 25, 2015 #134 Οκτώβριος 25, 2015 To ρεπλεη ειναι εδω..https://drive.google.com/file/d/0B81zEBE8GoIlSkNfYzJCVE93clk/view?usp=sharingΜπραβο σε ολους
wolves Οκτώβριος 26, 2015 #135 Οκτώβριος 26, 2015 Mπραβο σε ολους και συγχαρητηρια στον @Thodoris1884, για την νικη του. (δεν επιασαν τα βουντου τελικα... next time ) @GeoF1, ασχετα αποτελεσματος, ενα μπραβο απο μενα για την γενικη νοοτροπια που σε διακατεχει στον αγωνα. Παρα πολυ προσεκτικος και καθαρος. Ισως και υπερβολικα θα ελεγα. Κριμα γιατι οντας πιο γρηγορος απο μενα δε θα σε πετυχαινω πολυ συχνα πισω στη γαλαρια να δινουμε ωραιες μαχες οπως τη σημερινη, που εστω για μονο ~3 γυρους την απολαυσα αρκετα.
panosdimp Οκτώβριος 26, 2015 #136 Οκτώβριος 26, 2015 Φοβερό το κόμπο με τη Φερράρι Ιάσονα παρ΄ όλο που βγάζω σπυριά με τα road cars μ΄ αυτό εδώ την καταβρήκα.Είχε φοβερή αίσθηση και το ffb καταλάβαινες τα πάντα ενώ μετά που μπήκαμε στο cup απογοητεύτηκα με την αίσθηση που μου έδωσε το alfa romeo.Συγχαρητήρια να πω κι εγώ σε Θοδωρή και Ιάσονα γιατί ήταν άπιαστοι ,φοβερή οδήγηση στο όριο σ΄ όλο τον αγώνα για μένα αδιανόητο .Ευτυχώς μας τίμησαν με την παρουσία τους και νέοι και πολλά υποσχόμενοι οδηγοί ,αυτή η Ελλάδα γεμάτη ταλέντα η άτιμη.Το επόμενο κόμπο θα ναι το ίδιο με το cup δηλαδή alfa romeo dtm Monza .See you on track.
Lazy Dog Οκτώβριος 26, 2015 #137 Οκτώβριος 26, 2015 αν δεν ανοιγα την πορτα θα ηταν του μπροστα....δεν γινετε ετσι ρε φιλε Απο τον μπροστα δεν θα ειχες θεμα στην πρωτη στροφη....ειχα κρατησει αποστασεις στο φρεναρισμα αλλά ανοιχτηκες και χωθηκα...Μετα το εχασα λογω kerbs γιαυτο κ ανοιχτηκα...εκεινη τη στιγμη σε χτυπησε η μπλε και πρεπει με τη σειρα σου να με εσμπρωξες λιγο Ωραιος ο αγωνας....Εγω χαρηκα που καταφερα μεσα στην εβδομαδα να πεσω απο το 1.44 στο 1.41(δεδομενου οτι δεν το χωνεψα αυτο το combo) Congrats στους 3 πρωτους
GoMaR Οκτώβριος 26, 2015 Author #138 Οκτώβριος 26, 2015 Κυριάκο έχεις απόλυτο δίκιο. Είχα κ εγω προβλήματα κ με τις 2 μπλε Ferrari. Ελπίζω στον επόμενο αγώνα , λίγο πιο προσεχτικοί. Επίσης Ιάσονα, είσαι τρελός: Capture4.JPG μαλλον δε προσεξες καλα... Name kyriakos Driver type human driver Track nurburgring-sprint Car ferrari_458 Laps (total) 378 Laps (valid) 330
Lazy Dog Οκτώβριος 26, 2015 #139 Οκτώβριος 26, 2015 Προς Θεου μην βαλετε επομενο combo την alfa....χιλιες φορες το "ταξι"(merc 190)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.