TASOS Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2, 2015 #1 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2, 2015 Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι η Intel (άφηνε) είχε ενεργοποιημένο , το overclocking μόνο στις σειρές "k" των επεξεργαστών skylake. Κάποια στιγμή , είχαν κυκλοφορήσει screenshot από επεξεργαστές της σειράς "T" , με bclk overclocking (μόνο) , αλλά ήταν E.S. κομμάτια. Τώρα Ξαφνικά , εμφανίστηκαν παρόμοια αποτελέσμα (bclk overclocking) σε επεξεργαστές σειράς i3 , με τον ιδιοκτήτη τους να δηλώνει ότι πρόκειται για retail επεξεργαστή !!! ... και αυτό το "θαύμα" έγινε με μιά "ανύπαρκτη" (στο χώρο του overclocking) Supermicro C7H170-M. http://hwbot.org/newsflash/3240_dhenzjhen_unlocks_bclk_on_retail_skylake_core_i3_core_i3_6320_at_4.6ghz http://hwbot.org/submission/3048362_dhenzjhen_cinebench___r11.5_core_i3_6320_5.85_points http://hwbot.org/submission/3048364_dhenzjhen_geekbench3___multi_core_core_i3_6320_10751_points http://hwbot.org/submission/3048360_dhenzjhen_cinebench___r15_core_i3_6320_520_cb Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε την κατάληξη αυτής της υπόθεσης.
Petrossortep Δεκέμβριος 3, 2015 #2 Δεκέμβριος 3, 2015 Έκανε τελικά μόντα στο hw; Ακόμα δεν έχω καταλάβει.
TASOS Δεκέμβριος 4, 2015 Author #3 Δεκέμβριος 4, 2015 Έκανε τελικά μόντα στο hw; Ακόμα δεν έχω καταλάβει. Οχι , δέν έχει κάνει καμμία μόντα. (σχετική με ξεκλείδωμα). Μόνο μιά κόλληση για Vcore readpoint έχει κάνει στην κάτω πλευρά της μητρικής , η οποία είναι άσχετη με το θέμα του unlock.
TASOS Δεκέμβριος 5, 2015 Author #4 Δεκέμβριος 5, 2015 Κύριοι ... Εχουμε και 2ο δείγμα από την ίδια μητρική. Αλλος χρήστης , άλλο cpu , αυτή τη φορά.
TASOS Δεκέμβριος 5, 2015 Author #5 Δεκέμβριος 5, 2015 Νομίζω παύει να είναι σύμπτωση ... Κάποιος μηχανικός εκεί στη Supermicro , ηθελημένα ή άθελα του , παρέβει τις οδηγίες της μαμμάς Intel. Είναι ξεκάθαρο ότι αυτή η γενιά cpu (skylake) δέν είναι hardware locked (τουλάχιστον όσον αφορά το bclk overclocking). Δύο διαφορετικά retail cpu , κλοκάρισαν μέχρι 120 bclock , σε αυτή τη μητρική. Αυτός ο άνθρωπος ή θα πάρει αύξηση αποδοχών ή θα πάρει το χαρτί της απόλυσής του. Βάλτε μπρός τα translators http://www.jagatoc.com/2015/12/hands-on-review-overclocking-bclk-core-i3-6100-on-supermicro-c7h170-m/ Αν και , οι φωτογραφίες τα λένε όλα !!! http://valid.x86.fr/4lidap
tavlamari Δεκέμβριος 6, 2015 #6 Δεκέμβριος 6, 2015 Αρκετα ενδιαφερον! Αρα οσοι εχουν supermicro+i3 πλεον,θα πρεπει να πετουν απ τη χαρα τους?Χαθηκε ρε γαμωτο να γινει τιποτα τετοιο και με τους i3 προγουμενων γενιων?
Petrossortep Δεκέμβριος 6, 2015 #7 Δεκέμβριος 6, 2015 Η intel μας έχει συνηθίσει στο overclocking ξεγραμμένων επεξεργαστών(αναφορικά με το gaming) προκειμένου να σπρώξει κάπως τις πωλήσεις τους(βλέπε pentium g3258). Τώρα βλέπουμε το ίδιο με μια οικτρή μητρική. Θα ήθελα να δω τετραπύρηνα μοντέλα και καλές ξεκλείδωτες μητρικές από την asrock για να πειστώ ότι κάτι άλλαξε.
TopCLR Δεκέμβριος 6, 2015 #8 Δεκέμβριος 6, 2015 Άμα δεν θέλει η μαμα Intel Η intel μας έχει συνηθίσει στο overclocking ξεγραμμένων επεξεργαστών(αναφορικά με το gaming) προκειμένου να σπρώξει κάπως τις πωλήσεις τους(βλέπε pentium g3258). Τώρα βλέπουμε το ίδιο με μια οικτρή μητρική. Θα ήθελα να δω τετραπύρηνα μοντέλα και καλές ξεκλείδωτες μητρικές από την asrock για να πειστώ ότι κάτι άλλαξε.Άμα δεν θέλει η μαμα Intel δεν γίνεται τίποτα! Και αν κάποιος "παρακούσει" σπεύδει να τον "επαναφέρει στην τάξη"!
TASOS Δεκέμβριος 11, 2015 Author #9 Δεκέμβριος 11, 2015 Τέλος το κρυφτούλι ... και τα "παραμύθια" !!! Μετά την αρχική κίνηση της Supermicro , μπαίνουν στο παιχνίδι και οι μεγάλοι παίκτες του χώρου. Asus και Asrock , ετοιμάζονται να δώσουν public , εκδόσεις bios που θα επιτρέπουν το κλοκάρισμα των κλειδωμένων skylake επεξεργαστών , μέσω bclk. Τί άλλο θέλουμε ? Αααα πάρτε να έχετε
TASOS Δεκέμβριος 11, 2015 Author #10 Δεκέμβριος 11, 2015 Για όσους δέν γνωρίζουν , ο elmor δουλεύει στην Asus http://forum.hwbot.org/showthread.php?t=149907
tavlamari Δεκέμβριος 11, 2015 #11 Δεκέμβριος 11, 2015 Παιζει κανα ενδεχομενο να συμβει τιποτα παρεμφερες και σε sandy/ivy?
TASOS Δεκέμβριος 11, 2015 Author #12 Δεκέμβριος 11, 2015 Παιζει κανα ενδεχομενο να συμβει τιποτα παρεμφερες και σε sandy/ivy? Οχι γιατί είναι διαφορετική η αρχιτεκτονική όσον αφορά τις μεταβολές του bclk ... και πολύ συγκεκριμένα , στο τί άλλα clocks μεταβάλει η αύξηση του bclk. Στο άρθρο του Anandtech (το οποίο είναι αρκετά περιεκτικό). http://www.anandtech.com/show/9848/bclk-overclocking-intels-non-k-skylake-processors-coming-soon ... περιλαμβάνεται η παρακάτω φωτό-σχεδιάγραμμα , η οποία πιστεύω θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις την τρέχουσα αρχιτεκτονική.
cyberdyne Δεκέμβριος 12, 2015 #13 Δεκέμβριος 12, 2015 To προφανές να ρωτήσω... Εφόσον ξεκλειδώνει το oc με blck, σε σειρά Κ cpus θα μπορεί κάποιος να κάνει oc με blck και multiplier σε συνδυασμό???
kavadias Δεκέμβριος 12, 2015 #14 Δεκέμβριος 12, 2015 οι Skylake K έχουν και το BCLK ξεκλείδωτο πλέον από τη μαμά intel.
gdp77 Δεκέμβριος 12, 2015 #15 Δεκέμβριος 12, 2015 Κάποιος μηχανικός εκεί στη Supermicro , ηθελημένα ή άθελα του , παρέβει τις οδηγίες της μαμμάς Intel. Καλά καλά... Το πιστέψαμε ότι δεν είναι με τις ευλογίες της intel το θέμα, για να προωθηθούν οι skylake....
cyberdyne Δεκέμβριος 12, 2015 #16 Δεκέμβριος 12, 2015 Ας μας επιβεβαιώσει κάποιος με 6600-6700 Κ σειράς cpu την δυνατότητα oc! Xμμμμ.... All K's obsolete εκτός των καινούργιων...well played intel!
music Δεκέμβριος 12, 2015 #17 Δεκέμβριος 12, 2015 Μήπως το bios που θα γίνει release από τις εταιρίες θα είναι και για τις υπόλοιπες μητρικές εκτός Z170 ? Γιατί οι περισσότεροι κάτοχοι που έχουν ήδη αγοράσει κλειδωμένους CPU θα έχουν πάρει Η170, Β150 κτλ.
TASOS Δεκέμβριος 13, 2015 Author #18 Δεκέμβριος 13, 2015 Μήπως το bios που θα γίνει release από τις εταιρίες θα είναι και για τις υπόλοιπες μητρικές εκτός Z170 ? Γιατί οι περισσότεροι κάτοχοι που έχουν ήδη αγοράσει κλειδωμένους CPU θα έχουν πάρει Η170, Β150 κτλ. Αυτό θα εξαρτηθεί από την πολιτική πωλήσεων της κάθε εταιρείας πιστεύω. Από τη στιγμή που επί της ουσίας , δέν μιλάμε για hardware lock στο overclocking του bclk , είναι απλά θέμα bios. Είναι πολύ νωρίς να μιλάμε για λίστες συμβατότητας μητρικών.Ακόμη τα bios είναι beta και οι μηχανικοί πειραματίζονται. Αν διάβασες από την αρχή το συγκεκριμένο thread , θα είδες ότι η Supermicro το παρουσίασε σε H170 μητρική.
ΝTG Δεκέμβριος 13, 2015 #19 Δεκέμβριος 13, 2015 Και ποτε ειπαμε θα βγει update στα win που θα το κοβει? : p
TASOS Δεκέμβριος 13, 2015 Author #20 Δεκέμβριος 13, 2015 Και ποτε ειπαμε θα βγει update στα win που θα το κοβει? : p Λές να το κάνουν όπως τότε στα lga1150 , με τα non-Z overclocking ?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.