yanni Ιούνιος 27, 2016 Author #1661 Ιούνιος 27, 2016 Δύο GTX1080 μπροστά και μια γλυκιά και όμορφη κοπελίτσα πίσω με προφανή αίσθηση του χιούμορ. Τυχερός ο τύπος. Ελπίζω μόνο να μην χρησιμοποιεί dual-link DVI GeForce GTX "Pascal" Faces High DVI Pixel Clock Booting Problems 6
LocoDiceGR Ιούνιος 27, 2016 #1662 Ιούνιος 27, 2016 17 minutes ago, yanni said: Δύο GTX1080 μπροστά και μια γλυκιά και όμορφη κοπελίτσα πίσω με προφανή αίσθηση του χιούμορ. Τυχερός ο τύπος. Ελπίζω μόνο να μην χρησιμοποιεί dual-link DVI GeForce GTX "Pascal" Faces High DVI Pixel Clock Booting Problems Το ξεκινησες ωραια, και τους αποτελειωσες 1
Bonito Ιούνιος 27, 2016 #1663 Ιούνιος 27, 2016 Είχα ξαναρωτήσει στο παρελθόν και ίσως έχει αναφερθεί κάπου στο θέμα αλλά πλέον ειναι 85 σελίδες... Πότε βγαίνουν οι νορμάλ εκδόσεις (τιμές) των 1080 ? Με ενδιαφέρει για Αμερική κυρίως..
tommybertsen Ιούνιος 27, 2016 #1664 Ιούνιος 27, 2016 Αμερικη οι τιμες ειναι αρκετα πιο κατω απο οτι Ευρωπη. Παραδειγμα , δες EVGA : http://eu.evga.com/Products/ProductList.aspx?type=0&family=GeForce+10+Series+Family&chipset=GTX+1080 http://www.evga.com/Products/ProductList.aspx?type=0&family=GeForce+10+Series+Family&chipset=GTX+1080 Αυτο δειχνει την κατασταση που επικρατει γενικοτερα... Evga SC gaming 1080 -729€ , και Αμερικα 650$ , (590€ ) Τωρα για διαθεσιμοτητα, μαλλον πρεπει να περιμενεις... Ευελπιστω οτι θα στοκαρουν συντομα... Μπας και δουμε καμμια νορμαλ τιμη κατα τον Αυγουστο
devaggos Ιούνιος 27, 2016 #1665 Ιούνιος 27, 2016 16 minutes ago, tommybertsen said: Αμερικη οι τιμες ειναι αρκετα πιο κατω απο οτι Ευρωπη. Παραδειγμα , δες EVGA : EVGA - Products - Graphics - GeForce 10 Series Family - GTX 1080 EVGA - Products - Graphics - GeForce 10 Series Family - GTX 1080 Αυτο δειχνει την κατασταση που επικρατει γενικοτερα... Evga SC gaming 1080 -729€ , και Αμερικα 650$ , (590€ ) Τωρα για διαθεσιμοτητα, μαλλον πρεπει να περιμενεις... Ευελπιστω οτι θα στοκαρουν συντομα... Μπας και δουμε καμμια νορμαλ τιμη κατα τον Αυγουστο Αυτός εδώ από Αμερική λέει ότι σε Online αγορές δεν πλήρωναν Taxes (φπα) ενώ στην Ευρώπη πληρώνουμε εμείς. Και τώρα έχουν αρχίσει να το ενσωματώνουν και στις ΗΠΑ και το newegg και το amazon σιγά σιγά στις τιμές τους (για Online αγορές) βάζουν taxes. Δεν ήξερα ότι ισχύει αυτό και δεν μου φαίνεται και λογικό να γίνεται αυτό. Δείτε το video στο χρόνο που το στέλνω 2:22 και πείτε μου αν εννοούν το φπα ή κάτι άλλο...https://youtu.be/QX6TA7zK2Mk?t=142
tommybertsen Ιούνιος 27, 2016 #1666 Ιούνιος 27, 2016 Δλδ τι εννοει, οτι βαζουν τις τιμες χωρις ΦΠΑ ονλαιν το οποιο τελικα πληρωνουν κατα την παραλαβη; Δε το καταλαβα και πολυ καλα. Ή μηπως τα 439 δολλαρια ειναι ΜΕ taxes (ενω θα ειχε κανονικα οσο το msrp ? ) ;
devaggos Ιούνιος 27, 2016 #1667 Ιούνιος 27, 2016 (edited) 3 hours ago, tommybertsen said: Δλδ τι εννοει, οτι βαζουν τις τιμες χωρις ΦΠΑ ονλαιν το οποιο τελικα πληρωνουν κατα την παραλαβη; Δε το καταλαβα και πολυ καλα. Ή μηπως τα 439 δολλαρια ειναι ΜΕ taxes (ενω θα ειχε κανονικα οσο το msrp ? ) ; Μάλλον όσο το msrp ήταν. Πάντως δεν είναι λογικό να μην έχει ΦΠΑ. Αυτό που ήξερα σίγουρα είναι ότι μαγαζιά σαν το kinguin που δίνουν Ηλεκτρονικά Κλειδιά για games και software δεν είχαν ΦΠΑ στα προϊόντα τους γιατί πουλούσαν Digital Αγαθά και δεν φορολογούντουσαν τα digital προιόντα. Αυτό άλλαξε από 1/1/2015 (δεν θυμάμαι σίγουρα μπορεί και 2016) στην Ευρώπη. Και φυσικά ακρίβυναν πολύ οι τιμές ειδικά για Ελλάδα.... Τώρα αυτός δεν ξέρω τι ακριβώς εννοεί πάντως όντως οι τιμές Αμερική είναι πιο φτηνά κατά πολύ απ ότι Ευρώπη ακόμα και με τις τιμές με ΦΠΑ. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 27, 2016 από devaggos
fatalara Ιούνιος 27, 2016 #1668 Ιούνιος 27, 2016 (edited) Δεν εχει να κανει με τη λογικη αυτο φιλε... Το οτι στην ευρωπη εχουμε φπα δεν σημαινει οτι ειναι νομος να εχουν ολοι, περιπου στις μισες πολιτειες της αμερικης δεν υπαρχει καν φπα η ειναι πολυ μικρο της ταξης 5%. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 27, 2016 από fatalara
MAKHS LIMENIKOS Ιούνιος 27, 2016 #1669 Ιούνιος 27, 2016 τι εγινε ρε παιδια ακομα δεν βγηκαν και της πουλανε............ Gigabyte GeForce GTX1080 8GB G1 Gaming - €650 http://www.insomnia.gr/…/699384-gigabyte-geforce-gtx1080-8…/ και εδω MSI GTX 1080 Gaming X 8GB - €800 2 κομματια http://www.insomnia.gr/…/…/699498-msi-gtx-1080-gaming-x-8gb/
JOHN-X Ιούνιος 28, 2016 #1671 Ιούνιος 28, 2016 (edited) Χώμα http://www.skroutz.gr/s/7514333/Gigabyte-GeForce-GTX980-Ti-6GB-GV-N98TWF3OC-6GD.html Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 28, 2016 από JOHN-X 2
yanni Ιούνιος 28, 2016 Author #1673 Ιούνιος 28, 2016 Σε πρόλαβε ο @X-kyramas (ανέβηκε θέμα στην κεντρική πριν καμιά ώρα).
idonthave Ιούνιος 28, 2016 #1674 Ιούνιος 28, 2016 πριν 41 λεπτά, το μέλος yanni έγραψε: Σε πρόλαβε ο @X-kyramas (ανέβηκε θέμα στην κεντρική πριν καμιά ώρα). Το είδα μετά GIGABYTE Announces the GeForce GTX 1070 WindForce 2X Spoiler 1
virus777 Ιούνιος 28, 2016 #1675 Ιούνιος 28, 2016 Πολύ δυνατή η gtx 1070 gaming x , σε ακόμα ένα review. Ανεβάζει καλά ρολόγια, δροσερή και ήσυχη. Παράθεση One of the things I praised from the top of mountain peaks - well, from my keyboard at least - was the acoustic performance of MSI's GeForce GTX 1080 Gaming X 8G. Thanks to the new Twin Frozr VI cooler, it was completely silent during our 100% GPU loads. The same goes for the GTX 1070 Gaming X 8G, which is also silent under load - and barely hitting 67C while being thrown under the bus that is our benchmark suite. Παράθεση With some great tweaking to the MSI GeForce GTX 1070 Gaming X 8G, I was achieving some nice results overclocked. I was able to get our sample up to 2070MHz Boost , while the overclocked card in our test bed using around 285W of power. We also applied 500MHz more pressure to the 8GHz RAM. Και, μιας και είναι της μόδας, ας βάλω και ένα ashes (με την κάρτα out of the box): http://www.tweaktown.com/reviews/7750/msi-geforce-gtx-1070-gaming-8g-silent-major-oc-headroom/index9.html Σκέφτομαι σοβαρά να ξαναπάω σε msi. 1
tommybertsen Ιούνιος 28, 2016 #1676 Ιούνιος 28, 2016 Εγω εχω μπερδευτει. MSI ή EVGA ? (απο κοντα και η Gigabyte). Οι εξτρα τροφοδοσιες της msi gaming x 1070 εχουν τιποτα να προσφερουν ή απλα υπάρχουν; Ο Jayz κλοκαρε μια evga sc 1070 στα 2100+ , stable, οπως ειπε σε ενα review του, τι να το κανω παραπανω; 1
giorgos2187 Ιούνιος 28, 2016 #1678 Ιούνιος 28, 2016 Οτι ταιριαζει καλυτερα οπτικα στο υπολοιπο συστημα! Το oc λογικα δεν θα το χρειαστεις καν για 1-2 χρονια ενω οταν το κανεις, 50-60hz θα εχουν μηδαμινη διαφορα.
tommybertsen Ιούνιος 28, 2016 #1679 Ιούνιος 28, 2016 Στα 1080p θα ειμαι για 2 χρονια ακομη , οποτε μαλλον η EVGA , οπτικα , αλλα και απο θεμα εγγυησης/υποστηριξης, φανταζει η καλυτερη λυση. Να δουμε ποτε θα εχουν στοκ και αν θα παραμεινει η τιμη στα 499 ή θα πεσει λιγουλακι 2
idonthave Ιούνιος 28, 2016 #1680 Ιούνιος 28, 2016 (edited) πριν 8 λεπτά, το μέλος tommybertsen έγραψε: Στα 1080p θα ειμαι για 2 χρονια ακομη , οποτε μαλλον η EVGA , οπτικα , αλλα και απο θεμα εγγυησης/υποστηριξης, φανταζει η καλυτερη λυση. Να δουμε ποτε θα εχουν στοκ και αν θα παραμεινει η τιμη στα 499 ή θα πεσει λιγουλακι ...να την λύσεις, να την κάνεις ότι θέλεις (αρκεί να μην την κάψεις ) πας σε evga. Σε asus λογικά θα κινηθώ, και μετά αν έχουν μεγάλη διαφορά σε τιμή msi ή evga. Από Ελλάδα η αγορά (λογικά από εβδομάδα) μιας και οι τιμές στο skroutz παίζουν στα 50-60€ διαφορά στις αντίστοιχες υλοποιήσεις με τα μεταφορικά απ'έξω. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 28, 2016 από idonthave 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now