Wizard! Αύγουστος 31, 2016 #1221 Αύγουστος 31, 2016 5 minutes ago, Blinky said: Απο overclockers.co.uk δεν εχει κανενα νοημα να αγορασεις... Χώρια που είναι πλέον πολύ αναξιόπιστοι. Στις 4 τελευταίες παραγγελίες μου, πάντα, δεν υπήρχε κάτι από όσα πήρα. 1
koukoubetses Αύγουστος 31, 2016 #1222 Αύγουστος 31, 2016 πριν 2 ώρες, το μέλος idonthave έγραψε: Η τιμή μια χαρά είναι σε σχέση με έξω, αλλά κι αυτός από κάπου εκεί ψωνίζει. 317 βγαινει απο εξω και 327 ελλαδα.κι εχεις και εγγυηση αν χαλασει.
idonthave Αύγουστος 31, 2016 #1223 Αύγουστος 31, 2016 (edited) πριν 19 λεπτά, το μέλος koukoubetses έγραψε: 317 βγαινει απο εξω και 327 ελλαδα.κι εχεις και εγγυηση αν χαλασει. Εγγύηση έχεις, το θέμα είναι το service του ΕΚΟΣ (μην σε ταλαιπωρηουν) στην περίπτωση που χρειαστείς, αν είσαι σίγουρος κι έχεις καλή άποψη προχωράς. Το guaranty που είχε καλές τιμές έκλεισε και άνοιξε πάλι με άλλον υπεύθυνο και είχαν ταλαιπωρήσει ένα μέλος, νομίζω στο δίπλα forum. Η τιμή είναι αρκετά καλή. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 31, 2016 από idonthave
ARMAGEDDON Αύγουστος 31, 2016 #1224 Αύγουστος 31, 2016 (edited) 25 minutes ago, idonthave said: Εγγύηση έχεις, το θέμα είναι το service του ΕΚΟΣ (μην σε ταλαιπωρηουν) στην περίπτωση που χρειαστείς, αν είσαι σίγουρος κι έχεις καλή άποψη προχωράς. Το guaranty που είχε καλές τιμές έκλεισε και άνοιξε πάλι με άλλον υπεύθυνο και είχαν ταλαιπωρήσει ένα μέλος, νομίζω στο δίπλα forum. Η τιμή είναι αρκετά καλή. για στείλε μου το άρθρο για το quaranty να δω Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 31, 2016 από ARMAGEDDON
idonthave Αύγουστος 31, 2016 #1225 Αύγουστος 31, 2016 (edited) πριν 32 λεπτά, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: για στείλε μου το άρθρο για το quaranty να δω Αν θυμάμαι καλά πρέπει να είναι αυτό εδώ θέλει λίγο ψάξιμο από που ξεκινάει. Το διάβασα κι εγώ όταν το είχε πει ο @SpirosKGR σ'αυτό το ποστ, αν θυμάται και ο ίδιος αν είναι αυτό. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 31, 2016 από idonthave 4
djuan1988 Αύγουστος 31, 2016 #1226 Αύγουστος 31, 2016 (edited) Για το mindfactory και computeruniverse υπάρχουν γνώμες για το rma τους; Για το mindfactory διάβασα θετικά σχόλια, αλλά είναι σχετικά παλιά, από το 2014 (πληρώνουν και τα μεταφορικά επιστροφής). Η XFX κάνει RMA απευθείας με τον τελικό πελάτη όπως πχ η EVGA; Έχω αγοράσει την XFX 480 GTR Black από το αγγλικό amazon στις 19 Αυγούστου και σήμερα μου έβγαλε ότι θα την κάνουν dispatch στις 24 Οκτωβρίου. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 31, 2016 από djuan1988
idonthave Σεπτέμβριος 1, 2016 #1227 Σεπτέμβριος 1, 2016 (edited) πριν 17 ώρες, το μέλος djuan1988 έγραψε: Για το mindfactory και computeruniverse υπάρχουν γνώμες για το rma τους; Ρώτησε εδώ για να πάρεις περισσότερες απαντήσεις για τα παραπάνω καταστήματα, από άτομα που έχουν κάνει σχετικά πρόσφατα αγορά Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 1, 2016 από idonthave 1
Δημοφιλής Δημοσίευση giorgos_cupra Σεπτέμβριος 1, 2016 Δημοφιλής Δημοσίευση #1228 Σεπτέμβριος 1, 2016 10
Dj_ALeX Σεπτέμβριος 1, 2016 #1229 Σεπτέμβριος 1, 2016 @giorgos_cupra Μεγειές! Αν μπορείς δώσε stock ένα Heaven 4! Στο αντίστοιχο thread θα βρείς και τις ρυθμίσεις που θα "πρέπει" να το τρέξεις (έχω φώτο)..!
koukoubetses Σεπτέμβριος 1, 2016 #1230 Σεπτέμβριος 1, 2016 πριν 1 ώρα, το μέλος giorgos_cupra έγραψε: Καλοριζικη.απο που; Ρε παιδες η 480 nitro τι λεει αξιζει;
koukoubetses Σεπτέμβριος 2, 2016 #1231 Σεπτέμβριος 2, 2016 (edited) power color και msi 3 χρονια εγγυηση,οι υπολοιπες 2 χρονια.Ελλαδα. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 2, 2016 από koukoubetses
giorgos_cupra Σεπτέμβριος 2, 2016 #1232 Σεπτέμβριος 2, 2016 Ευχαριστω παιδια!Απο computeruniverse ειναι η καρτα. @Dj_ALeX κανε με ενα redirect στο thread που λες
Dj_ALeX Σεπτέμβριος 2, 2016 #1233 Σεπτέμβριος 2, 2016 22 minutes ago, giorgos_cupra said: Ευχαριστω παιδια!Απο computeruniverse ειναι η καρτα. @Dj_ALeX κανε με ενα redirect στο thread που λες Link
PANOSMAMBAX Σεπτέμβριος 2, 2016 #1234 Σεπτέμβριος 2, 2016 Γομαρι φενεται παιζει στο Polaris να εχει κανει το καλο βημα η devil πραγματικα ομορφη
kostasa1 Σεπτέμβριος 2, 2016 #1235 Σεπτέμβριος 2, 2016 Παιδιά για την gygabite τη γνώμη έχετε Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ARMAGEDDON Σεπτέμβριος 2, 2016 #1236 Σεπτέμβριος 2, 2016 (edited) 58 minutes ago, kostasa1 said: Παιδιά για την gygabite τη γνώμη έχετε Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk συνήθως plug and play δεν ασχολήσε με O/C είχα gigabyte 280x , 390 επίσης για κάποιον λόγο δεν βλέπω καθόλου review από G1 RX480 Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 2, 2016 από ARMAGEDDON
kostasa1 Σεπτέμβριος 2, 2016 #1237 Σεπτέμβριος 2, 2016 πριν 9 λεπτά, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: συνήθως plug and play δεν ασχολήσε με O/C είχα gigabyte 280x , 390 επίσης για κάποιον λόγο δεν βλέπω καθόλου review από G1 RX480 για αυτο ρωτάω
koukoubetses Σεπτέμβριος 2, 2016 #1238 Σεπτέμβριος 2, 2016 πριν 3 ώρες, το μέλος PANOSMAMBAX έγραψε: Γομαρι φενεται παιζει στο Polaris να εχει κανει το καλο βημα η devil πραγματικα ομορφη Οντως πολυ καλη φαινετε,απο θερμοκρασιες δεν ξερω τι παιζει.
kostasa1 Σεπτέμβριος 5, 2016 #1239 Σεπτέμβριος 5, 2016 Παιδια την αξίζει την διαφορα η 480 απο την 470 παίζω στ hd ανάλυση και ειμαι σε δίλημμα Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
TopCLR Σεπτέμβριος 5, 2016 #1240 Σεπτέμβριος 5, 2016 Συγνώμη για το off topic. Όπως θα έλεγαν και στο χωριό μου "εξαρτάται από το μάτι σου και την τσέπη σου"! Αν παίζεις παιχνίδια "ελαφρών βαρών" και δεν σε ενοχλούν μικρές υποχωρήσεις στα γραφικά (όταν χρειάζονται) τότε η 470 είναι μια χαρά. Αν είσαι στην κατηγορία παιχνιδιών "βαρέων βαρών" και στις ρυθμίσεις τα θέλεις όλα στο "Ultra, Very high" τότε ούτε η 480 δεν σου φτάνει! Σημείωση: HD λέμε συνήθως την ανάλυση 1280x720 (720p), Full HD λέμε την 1920x1080 (1080p). (Για την πιθανότητα να μιλάς για 1920x1080).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now